quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef RanTheMan het volgende:
Ow zij is van a knights tale
dus de 2e naam wordt Heat Ledger
En een derde naam is Mark Addy a.k.a. Mill Biller
En helaas weet ik geen 4e naam:(:(
Stel maar gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:15 schreef wyccie het volgende:
Aangezien ik haar naam al heb genoemd en het wat lastig lijkt te zijn, verlaag ik het aantal naar 2.
ZvjkZ=VmR!
Ow lol heb dat nooit gelezen.. ff vraagje bedenkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Stel maar gewoon een vraag.
En ook nog altijd geen vraagquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ow lol heb dat nooit gelezen.. ff vraagje bedenken
Wist ook nog een andere waarvan ik niet weet hoe die heet, maar die aankondiger is dezelfde als de dokter uit Master & Commander, maar nog altijd geen naam![]()
Nou Dan krijg je m ook:quote:
Crap...quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou Dan krijg je m ook:
Doe mij maar 3 films met Mark Addy naast A knights tale:
Nou Oke, dan geef ik je nu een plaatje en een vette inkopper tegelijk:quote:
je weet toch inmiddels dat ik mn urls nooit in 1x goed kan intikkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:59 schreef picodealion het volgende:
Wie is Mark Addy?
-edit-
Oh, plaatje. Doet het (nog) niet.
Nog 2 te gaan! Normaal is hij wat dikekr dan in deze filmquote:
Thnxquote:
Laat dit maar even aan de vraagsteller overquote:(en heb mezelf ook een puntje toegekend dus DonnieDarko1979 ook +1
Nee, die film ken ik nauwelijks. Wist in ieder geval niet dat die ook van Proyas was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
Hmm... vast geinspireerd door Knowing gister
Dat is één.quote:Alex Proyas
Stand November 2011:quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:29 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
O ja crap.
Kiefer Sutherlanden de lieftallige Jennifer Connelly
spelen in deze film
Zou je je vragen ff in Bold kunnen stellen ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:35 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Heb nog een leuke.
Een horror film uit 1988, die zich afspeelt in New York.
Een acteur die hierin meespeelt ken je vooral van zijn aanwezige kin en de volgende uitspraak: Groovy
Noem de horrorfilm
quote:
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef Dopekoe het volgende:
Iemand moet zich eigenlijk eens ontfermen over een Half Life film, maar dan geen Uwe
Maar Halo heeft geen goed verhaal en Half Life welquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft zegIk heb me al genoeg geërgerd aan die twee spellen... En Halo kunnen ze ook achterwege laten wat mij betreft.
[ afbeelding ]
Het beste slel ooit is natuurlijk duke nuke'mquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef picodealion het volgende:
Half-life 1 is het beste spel ooit en tevens prima verfilmbaar.
Beste FPS ooit zijn Quake 2 en Half Life 1 + 2quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het beste slel ooit is natuurlijk duke nuke'mof wellicht wolfestein 3d
Eh... er komt geen supermarkt in voor...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
Ow wacht? Is dit die scandinavische film die slaat op het seizoen dat er aan zit te komen en eigenlijk al is begonnen in de supermarkt?
Die dooie dashers herken ik nog wel, maar de titel... grrrrrrrr
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef picodealion het volgende:
Half-life 1 is het beste spel ooit en tevens prima verfilmbaar.
quote:
ik bedoel dat het over kerst gaat, bij mij leeft t nog niet, maar bij de bijenkorf liggen al kerstkransjes.. Weet dat ik dr een klote divx van heb gezien vorig jaar maar weet niet meer hoe die heetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh... er komt geen supermarkt in voor...
[ afbeelding ]
Oh zo bedoel je. Die is het jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik bedoel dat het over kerst gaat, bij mij leeft t nog niet, maar bij de bijenkorf liggen al kerstkransjes.. Weet dat ik dr een klote divx van heb gezien vorig jaar maar weet niet meer hoe die heet
Ik denk wel dat dat m is, maar weet nog steeds niet hoe die heetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:41 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, zo zien de screenshots er niet uit.
Ik had bijna een Finse comedy over kerst gereviewed, maar bij nader inzien is dit 'm vast niet.
quote:
En ja, zijn vader heet echt Gay van de voornaam.quote:Trivia:
Family: Son of Gay ****; brother of Gina ****; twin brother (15 minutes older) of Marissa ****; brother-in-law of Beck.
Best known on TV in the recurring role of's dim-bulb brother on "****".
Die schrielkip uit Middle Men?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:51 schreef picodealion het volgende:
Sam vroeg laatst ook naar een film met hem erin, met o.a. Luke Wilson.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:07 schreef Gillingham het volgende:
Is dat die vervelende, eenzijdige Jonah Hill daar links?
Zo ja, dan heb ik wat de titel betreft geen enkel idee.
Attack the Block?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef Dopekoe het volgende:
Stukje user-review van welke film ?
Another thing I heard was that the original idea was that the movie was set "Sometime In The Near Future", butdropped the idea of having a caption stating as much at the start of the film. This explains some of the discrepancies with the actual New York gangland, being more about delinquent youth and 'Colours' than Organised Crime syndicates and shiny suits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |