quote:
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef Dopekoe het volgende:
Iemand moet zich eigenlijk eens ontfermen over een Half Life film, maar dan geen Uwe
Maar Halo heeft geen goed verhaal en Half Life welquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft zegIk heb me al genoeg geėrgerd aan die twee spellen... En Halo kunnen ze ook achterwege laten wat mij betreft.
[ afbeelding ]
Het beste slel ooit is natuurlijk duke nuke'mquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef picodealion het volgende:
Half-life 1 is het beste spel ooit en tevens prima verfilmbaar.
Beste FPS ooit zijn Quake 2 en Half Life 1 + 2quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het beste slel ooit is natuurlijk duke nuke'mof wellicht wolfestein 3d
Eh... er komt geen supermarkt in voor...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
Ow wacht? Is dit die scandinavische film die slaat op het seizoen dat er aan zit te komen en eigenlijk al is begonnen in de supermarkt?
Die dooie dashers herken ik nog wel, maar de titel... grrrrrrrr
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef picodealion het volgende:
Half-life 1 is het beste spel ooit en tevens prima verfilmbaar.
quote:
ik bedoel dat het over kerst gaat, bij mij leeft t nog niet, maar bij de bijenkorf liggen al kerstkransjes.. Weet dat ik dr een klote divx van heb gezien vorig jaar maar weet niet meer hoe die heetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh... er komt geen supermarkt in voor...
[ afbeelding ]
Oh zo bedoel je. Die is het jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik bedoel dat het over kerst gaat, bij mij leeft t nog niet, maar bij de bijenkorf liggen al kerstkransjes.. Weet dat ik dr een klote divx van heb gezien vorig jaar maar weet niet meer hoe die heet
Ik denk wel dat dat m is, maar weet nog steeds niet hoe die heetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:41 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, zo zien de screenshots er niet uit.
Ik had bijna een Finse comedy over kerst gereviewed, maar bij nader inzien is dit 'm vast niet.
quote:
En ja, zijn vader heet echt Gay van de voornaam.quote:Trivia:
Family: Son of Gay ****; brother of Gina ****; twin brother (15 minutes older) of Marissa ****; brother-in-law of Beck.
Best known on TV in the recurring role of's dim-bulb brother on "****".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |