Besteden zij ook een item aan MW3?quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is al afgelopen dus
Heb hem nu op hart van nl late nieuws staanEn om half 12 heb je het nieuws op RTL4
Even kijken of ie al terug te kijken valtquote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is al afgelopen dus
Heb hem nu op hart van nl late nieuws staanEn om half 12 heb je het nieuws op RTL4
geen idee, maar ik denk RTL welquote:Op maandag 7 november 2011 23:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Besteden zij ook een item aan MW3?
Ninja editquote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik Black Ops MW2 'm gewoon nog een keertje PSN: Spacevietnamees
Haal hem dan donderdag dan kan je sowieso niet spelenquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Ipho het volgende:
Morgen maar ophalen. Alleen mag ik hem van mezelf donderdag pas gaan spelen. Denk dat mijn laatste tentamen anders gigantisch verknal.
Misschien als ik hem in het zicht leg dat ik kan zien waar ik naar toe 'werk' dat het me een extra drive geeftquote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Haal hem dan donderdag dan kan sowieso niet spelen
Is ook een optiequote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Misschien als ik hem in het zicht leg dat ik kan zien waar ik naar toe 'werk' dat het me een extra drive geeft...
Precies mijn probleem.quote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Ipho het volgende:
Morgen maar ophalen. Alleen mag ik hem van mezelf donderdag pas gaan spelen. Denk dat mijn laatste tentamen anders gigantisch verknal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |