huh wait whatquote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef coban het volgende:
[..]
Jij ging vreemd met MK
Ik vertrouw je nooit meer
ja weenie of ik nou zo dom ben of jij iets verzintquote:
Ja sorry maar nu weten we al dat je zo gaat heten, dat gaat niet werken.quote:Op maandag 7 november 2011 19:31 schreef coban het volgende:
Ik ga kloon maken met
Sexyblondgirliegirldolfijntjeslove
Kijk iedereen gaat dan gelijk pm dm alles allemaal smeken ditdat
Alweer?quote:
je hebt gewoon geen geduld denk ik. net zoals mij. de het voor op aan dan dit dat al die voorzetsels of hoe je dat noemt.. bleh..quote:Op maandag 7 november 2011 19:40 schreef coban het volgende:
Mijn nederlands is zo perfect vooral zinsopbouw
Beter je best doen lieverd!quote:Op maandag 7 november 2011 19:40 schreef coban het volgende:
Mijn nederlands is zo perfect vooral zinsopbouw
Kloon denk ik. Vijf minuten geleden aangemaakt!quote:
Maar van wie dan?quote:Op maandag 7 november 2011 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kloon denk ik. Vijf minuten geleden aangemaakt!
quote:
Ja op forums boeit het me geen fuck hahaquote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen geduld denk ik. net zoals mij. de het voor op aan dan dit dat al die voorzetsels of hoe je dat noemt.. bleh..
not sure if serious or trollin... cloning ^^^quote:
ik wist het wel coban is een 'M'.. Waarom neem je dan een vrouwen ID dat is toch niet halal ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef coban het volgende:
Hey sexybitch ben je blond enzo stuur eens pm ik wil je piccies
quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik wist het wel coban is een 'M'.. Waarom neem je dan een vrouwen ID dat is toch niet halal ofzo?
Onwaarschijnlijk, niet onmogelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
Alsof een nieuw meisje wat net op FOK! komt gelijk zodra ze een account heeft gemaakt naar ONZ gaat, dan bij de centrale topics kijkt en dan maar hoi in UDOWU zegt
Deze man heeft hersenen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
Alsof een nieuw meisje wat net op FOK! komt gelijk zodra ze een account heeft gemaakt naar ONZ gaat, dan bij de centrale topics kijkt en dan maar hoi in UDOWU zegt
Impossible is nothing.quote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, niet onmogelijk.
JE MOET EEN FOTO, VAN JE NAAM, EN JEZELF, EN DE KRANT VAN AFGELOPEN WOENSDAG, EN JOUW TIETEN MET MIJN USERNAME EN 3 UUR TINYCAHTTEN ANDERS BEN JE EEN JONGENquote:
Je bent 11 lentes jong?quote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef Sexybitch2000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik lijk hier op maar ik heb een andere neus
Deze man.quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
Omg kaolo sexy stuur eens picquote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef Sexybitch2000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik lijk hier op maar ik heb een andere neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |