Ik merk(te) het ook bij twee kameraden die op een behoorlijk hoog niveau sporten. Alles wat met materiaal te maken had werd mij nagevraagd. Dan had één er van iets opgevangen m.b.t. de schakelkabels en dan werd mij gevraagd hoe ik daarover dacht. Net alsof ik van alles verstand heb.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha wat een gejank om 2mmHoorde laatst van die ex marathon schaatser dat sporters eigenlijk heel onzeker zijn, train ik wel goed, is mijn fiets wel goed, eet ik wel goed, rust ik wel genoeg, hoe kan het beter, sneller etc...best herkenbaar zo eigenlijk
Ja herkenbaar haha. Ik wil volgend jaar weer een licentie nemen en merk dat ik weer helemaal in de flow kom dat ik alles op elkaar af wil stemmen. Zelfs mijn vriendin vind het vervelend dat ik er soms helemaal niet bij ben met mijn hoofd.Ook met het sleutelen aan de fiets, alles moet nagekeken worden en als het vast zit, nog eens voelen of het wel echt vast zit etc...zucht. Of ik vraag haar weer of ik na de winter nieuwe wielen zal halen, of maar een hele nieuwe fietsquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik merk(te) het ook bij twee kameraden die op een behoorlijk hoog niveau sporten. Alles wat met materiaal te maken had werd mij nagevraagd. Dan had één er van iets opgevangen m.b.t. de schakelkabels en dan werd mij gevraagd hoe ik daarover dacht. Net alsof ik van alles verstand heb.Alles moest drie keer worden nagekeken en afgesteld worden voor de wedstrijd, echt ongeloofdelijk soms. Ach, de gek als ik ben ging en ga ik er wel een beetje in mee.
Topsporters zijn vaak ook een soort van "afwezig", diep over alles nadenken en filosoferen. Goede coaches zitten er niet voor niks boven op. Topsporters maken ook regelmatig een babbel met een sportpsycholoog.
Herken het verhaal wel een beetje.
Ik wilde gaan en ik probeer zoveel mogelijk users mee te sleuren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:13 schreef ultra_ivo het volgende:
paaszondag 8 april, start in Maastricht.
Hoe train je daarvoor. Opbouwen tot een uurtje of 8?quote:Op woensdag 9 november 2011 07:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wilde gaan en ik probeer zoveel mogelijk users mee te sleuren.
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:11 schreef No-P het volgende:
[..]
Hoe train je daarvoor. Opbouwen tot een uurtje of 8?
Zet ik wel ff in de op!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
paaszondag 8 april, start in Maastricht.
Uiteindelijk hebben mensen vaak hun eigen (verkeerde) ideeen over dingen. En of hun idee dan ook daadwerkelijk beter is... Bijvoorbeeld over jou, misschien zit je straks wel goed op hoogte en krijg je daardoor een betere earodynamische houding, maar verlies je zoveel kracht doordat je te laag zit dat je beter wat meer wind kan pakken (ik noem maar watquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik merk(te) het ook bij twee kameraden die op een behoorlijk hoog niveau sporten. Alles wat met materiaal te maken had werd mij nagevraagd. Dan had één er van iets opgevangen m.b.t. de schakelkabels en dan werd mij gevraagd hoe ik daarover dacht. Net alsof ik van alles verstand heb.Alles moest drie keer worden nagekeken en afgesteld worden voor de wedstrijd, echt ongeloofdelijk soms. Ach, de gek als ik ben ging en ga ik er wel een beetje in mee.
Topsporters zijn vaak ook een soort van "afwezig", diep over alles nadenken en filosoferen. Goede coaches zitten er niet voor niks boven op. Topsporters maken ook regelmatig een babbel met een sportpsycholoog.
Herken het verhaal wel een beetje.
Dus meedoen doen:quote:Op woensdag 9 november 2011 07:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wilde gaan en ik probeer zoveel mogelijk users mee te sleuren.
Ga er over nadenken. Hoe laat wordt er vertrokken 's morgens?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
Niet teveel over nadenken. Genoeg eten meenemen en een survivalkit zoals lampjes, regenkleding, geld etc.
heb met 4 anderen vanmiddag een rondje gemaakt, begint inderdaad best frisjes te wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:21 schreef Patroon het volgende:
Net nog lekker 2uurtjes gefietst...begint wel een stuk frisser te worden.
Banden en pompje niet te vergeten.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
Niet teveel over nadenken. Genoeg eten meenemen en een survivalkit zoals lampjes, regenkleding, geld etc.
Mag wel een BOB Yak aanhanger aanschaffen als ik dat zo hoor lees.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Banden en pompje niet te vergeten.
Onderweg kun je nog fourageren. In bastenaken is de controle bij een snackbar, in Rochefort kom je langs een kleine supermarkt bij een tankstation. In Hoei zijn er diverse zondags/nachtwinkels en de laatste controle is bij een tankstation met kleine supermarkt.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |