SLAMFM is toch radio of is dat ook al op tv/?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Haifisch het volgende:
Lief dagboek
Ik kijk nu gedwongen naar slamFM omdat mijn pauperzusje dat den beste zender is.
Ondertussen probeer ik zelf wat muziek te maken, wat ze duidelijk niet zo goed vind.
Ze vind DE LEVEN een beter liedje dan mijn synthgepriegel.
Oh nee, doe sze wiggel jeah (met limbo accent) komt weer uit haar bek gerold.
Niet dat ik problemen heb met dit liedje, maar ze zingt mee, en dit liedje komt 10x per dag op die pauper zender van haar.
Ik volgel dit topic en ik post er.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:29 schreef Zweetteef het volgende:
Ik heb net iets schokkend ondekt er zijn gewoon 51 mensen die topic volgen maar nog nooit hebben gepost hier![]()
bron:http://www.fok.nl/gm/volgteltool
Zijn jullie bang?
Heb je facebook, jwt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
[ afbeelding ] aangenaam was jij degene die niet durfde te posten ?
Je bent zo'n anonieme. Aha.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee, en ook nie hyves want ik ben geen 13 meer!
wel op een forum !!! je weet toch !!! sowiezo kun je niet in het openbaar zeggen dat je op fok zit. ik moet daarom ten alle tijden voorkomen dat ik herkend wordt!!!quote:
omdat ludo nerd is en dus kon hij het niet handelen!!quote:Op maandag 14 november 2011 13:20 schreef HammetjeBurger het volgende:
Waarom is je mooie nerd topic gesloten?!
Ludo zat in de bus!quote:Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
omdat ludo nerd is en dus kon hij het niet handelen!!
stomp hem boterhamquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Zweetteef het volgende:
Eej er eet iemand een kei vieze boterham in de bus het stinkt als een gek!!!"
Had hij het koud met zijn afgezakte broek?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:06 schreef Zweetteef het volgende:
Er zit ook een wigger in de bus wat een grap
en nu ben je alweer wegquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:06 schreef Zweetteef het volgende:
Hoi ik had een ban maar hier ben ik weer hoor![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga achter een computer zitten en zoek die link zelf lui geval. Maar een topic openen omdat je een link zoekt naar je dagboektopic, waar ik overigens ook het mijne over denk, nee.
Nou dikke doei weer zweetteef.
Ik heb je gister nog een PM gestuurd! En niet voor niks.quote:
aa even weer lezen dan misschien heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb je gister nog een PM gestuurd! En niet voor niks.
Maar goed, ik geef je aandacht en dat moet ik niet doen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:35 schreef Zweetteef het volgende:
waar kan ik mijn pm's eigenlijk zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |