SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan NUUUUUU naar de klacht: Iedereen is op het moment aan het blaadjes opvegen of wegblazen of wegzuigen (hihi kleine jongetjes krijgen nu een harde plasser, ik zei zuigen) dit vind ik nogal treurig want het is nogal een doeloose bezigheid want morgen ligt het er weer. Maar mensen die geen werk hebben kunnen het nog wel doen om bezig te blijven. MAAR DAN ZAG IK VANDAAGdat zelfs de gemeente met 2 vrachtauto gevallen en 6 mannetjes ervoor met een bezem en hark aan het blaadjes opruimen zijn
![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef Zweetteef het volgende:
(hihi kleine jongetjes krijgen nu een harde plasser, ik zei zuigen)
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Hier niet, ik heb een autistische jongen in de straat die elk jaar de hele straat veegt want dat is zijn passie.![]()
Goede OPvoor de rest i dont give a fuck about that noobs
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
jij woont bij utopie in de straatquote:Op donderdag 10 november 2011 15:34 schreef Mr.117 het volgende:
Hier niet, ik heb een autistische jongen in de straat die elk jaar de hele straat veegt want dat is zijn passie.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
GOEDE KLACHT hoe schrijf je dat?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen toen ik dit las.Ik ben terug.![]()
Gewoon dat. Lijkt me simpel.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
GOEDE KLACHT hoe schrijf je dat?Who motivates the motivator?![]()
Het ligt er helemaal niet "weer". Er liggen andere bladeren die daarna naar beneden gevallen zijn. En je kan ook niet wachten tot alle bladeren gevallen zijn want dan wordt het een puinhoop.
Wat een waardeloze klacht, vind je het gek dat je deze niet eens in je eigen dagboek wilde schrijven?![]()
dus je klaagt dat er mensen aan het werk zijn¿ Mensen die de straten vrij houden van blaadjes, zodat jij niet slipt met je scooter¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nou... 'passie'.... 'passie'.....quote:Op donderdag 10 november 2011 15:34 schreef Mr.117 het volgende:
Hier niet, ik heb een autistische jongen in de straat die elk jaar de hele straat veegt want dat is zijn passie.
...ik noem het liever een hobby.![]()
die bladeren waaien wel weg!!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:38 schreef DSS24 het volgende:
Het ligt er helemaal niet "weer". Er liggen andere bladeren die daarna naar beneden gevallen zijn. En je kan ook niet wachten tot alle bladeren gevallen zijn want dan wordt het een puinhoop.
Wat een waardeloze klacht, vind je het gek dat je deze niet eens in je eigen dagboek wilde schrijven?Ik ben terug.![]()
Zweetteef is een mannetje irl.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef Zweetteef het volgende:
(hihi kleine jongetjes krijgen nu een harde plasser, ik zei zuigen)![]()
nee.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
die bladeren waaien wel weg!!![]()
het waait toch altijd naar de kant van de wegquote:Op donderdag 10 november 2011 15:38 schreef wise het volgende:
dus je klaagt dat er mensen aan het werk zijn¿ Mensen die de straten vrij houden van blaadjes, zodat jij niet slipt met je scooter¿
Ik ben terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |