Hier nog een patientquote:Op maandag 7 november 2011 15:17 schreef De_Nuance het volgende:
O ja , jij was echt dyslectisch toch ?
Googlen voor een werkwoordvervoeging. Goeie tipquote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef Picchia het volgende:
Meestal Google ik of er ergens een -d of -t achter moet, met teleurstellend resultaat. Vooral als er voor beide mogelijkheden ongeveer evenveel resultaten zijn.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef eriksd het volgende:
Dyslectisch
Een of andere lulsmoes voor gebrekkige spellingscapaciteiten.
3.000 euro teveel voor dat ding.quote:Op maandag 7 november 2011 15:25 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/ch(...)th=/search/index.htm
Koopje
Het is een soort van overkoepelende term, waar zowel genetische afwijkingen als lulsmoesjes onder vallen.quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef eriksd het volgende:
Dyslectisch
Een of andere lulsmoes voor gebrekkige spellingscapaciteiten.
Dat ding is gewoon kitsch.quote:
Exact. Willen allemaal overnieuw beginnen als ze naar "college" gaan. Van binnen blijven de meeste gewoon dikkerdjes natuurlijk. Dat gaat minder snel weg dan de vetlaagjes.quote:
Ik heb mijn fototoestel al klaarstaan voor het klokjesverslag.quote:Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef eriksd het volgende:
Op de meet ga ik stil en introvert zijn heb ik besloten.
Voorts kom ik pas rond 8 uur.
Ik bedoel de onzekerheid meenemen na het verliezen van kilo's. Duurt gewoon wat langer. Is geen schande.quote:Op maandag 7 november 2011 15:49 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe kan je van binnen een dikkerdje zijn?
Welke persoonlijkheid hoort daarbij (buiten gezellig )
Wat een lelijk geval. 3445 euro teveel.quote:Op maandag 7 november 2011 15:25 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/ch(...)th=/search/index.htm
Koopje
O op die fietsquote:Op maandag 7 november 2011 15:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoel de onzekerheid meenemen na het verliezen van kilo's. Duurt gewoon wat langer. Is geen schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |