Als je je hand op je buik legt en duw je zachtjes komt geen kont of voet voorbij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:20 schreef Kyara het volgende:
Wat is wel cute bitterend. Die van ons die "luistert" niet hoor. Hopelijk komt daar nog wel verandering in
ja, nu wel. Maar nu heeft ie geen ruimte meer. Maar dat is dan meer sjacherijnige reactie. t kind is nu ook weer zo aan het duwen. Naar boven en naar voren dus mijn ribben hebben gelukkig nergens last van.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef bitterend het volgende:
[..]
Als je je hand op je buik legt en duw je zachtjes komt geen kont of voet voorbij?
Ach straks heb ik een onhandelbare troela en jij een hartstikke lieve jochie
Dat ga ik morgen maar even doen jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef Asyniur het volgende:
Kuuks, als je je zorgen maakt, gewoon even bellen naar de vlos. Die kan je geruststellen en komt evt nog even naar het hartje luisteren. Dan weet je zeker dat het goed is...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, nu wel. Maar nu heeft ie geen ruimte meer. Maar dat is dan meer sjacherijnige reactie. t kind is nu ook weer zo aan het duwen. Naar boven en naar voren dus mijn ribben hebben gelukkig nergens last van.
Bij mij niet. Ik heb ook gebeld en ze legde uit dat de kleine heeft erg veel ruimte en botst gewoon niet altijd tegen de wand aan.....ik moest toen gaan liggen enzo en dat heeft gewerkt!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:26 schreef Asyniur het volgende:
Je kan het ook nu doen. Daar zijn ze voor. Zij willen echt niet dat je je de hele dag zorgen maakt.
Bij Harry had ik rond de 24 weken dat ik hem een paar dagen niet zo gevoeld had als anders en toen zijn ze meteen gekomen om te controleren...
Denk als ik afscheiding had gehad, dat ze ook meteen kwamen hoor! en toen ik ben gevallen mocht ik meteen komen en daarna ook meteen naar het zhquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:30 schreef Asyniur het volgende:
Dat hebben ze bij mij ook wel uitgelegd, maar zij redeneren als volgt:
1. stress is niet goed en ze vertrouwen op gevoel en intuïtie van moeders
2. als jij al lange tijd je kindje dagelijks heel goed voelt en dan opeens niet (goed) dan is het zeker de moeite waard om even te checken of alles in orde is...
Maar misschien heb ik gewoon heel toffe vlossen...
Ze kwamen ook meteen toen ik wat bruinige afscheiding had. gewoon om je gerust te stellen ook al gaf ik aan dat het niet nodig was. Zoals ze zelf zei: je belt niet voor niks. Je belt omdat je je ergens toch zorgen maakt...
Jeej dat was mooi snel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel m! Ik ben even rustig gaan liggen en kreeg een paar plokjes en een duidelijke plok. Daar kan ik wel weer even mee vooruitdesalniettemin bedankt voor jullie reacties meiden
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel m! Ik ben even rustig gaan liggen en kreeg een paar plokjes en een duidelijke plok. Daar kan ik wel weer even mee vooruitdesalniettemin bedankt voor jullie reacties meiden
Mooi zo meidquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Jij had toch ook last van hoge bloeddruk bedenk ik me net?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Poezebeest heel veel sterkte met het laatste stukje zet hem op meid.
* ferrari_rood even gaat spieken hoever poezebeest is
Ik heb ivm zwangerschapsvergiftiging een spoedkeizersnee gehad. Dus idd hetzelfde als PBquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
Jij had toch ook last van hoge bloeddruk bedenk ik me net?
Ze zeggen dat als je het de 1e keer zo laat in je zwangerschap hebt gekregen dat de kans klein is dat je het de volgende keer weer krijgt of in ieder geval later in je zwangerschap. Maar poezebeest heeft het nu redelijk vroeg gekregen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:28 schreef sproet-je het volgende:
Poezenbeest, jeetje heel veel succes met de bevalling, ik hoop dat jij je snel beter zal gaan voelen.
Ik had bij mijn vorige bevalling ook zwangerschapsvergiftiging, maar daar waren ze direct bij en ik ben de volgende dag al ingeleid (toen was ik ook al 38,5). Ik ben best wel bang dat ik deze keer hetzelfde mee ga maken als jij. Ik denk aan je!
Innepin, en en en voel je al wat??!!
Kuukske, fijn dat je je kindje gevoeld hebt!
Is dat vanwege de couveuse?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
35wk is nog behoorlijk vroeg dat wordt wel een couveuse kindje denk ik.
Ik hoop dat ze snel opknapt maar ik vrees dat ze nog een dag aan de magnesium moet en dan kun je niet bij je kindje zijn.
als je aan de magnesium ligt moet je continu aan de monitor liggen naar de couveuse afdeling gaat dan nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Is dat vanwege de couveuse?
Bij mij mocht het wel, maar hij lag dan ook "gewoon" op de afdeling dicht bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |