abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104129632
Hm, ik heb een paar dagen smurf vest flink gevoeld, maar nu 2 dagen bijna niet, kan ie misschien anders liggen ofzo? :@ ik hoef m pas vanaf 26 wk echt dagelijks te voelen toch?

Poes, veel succes meisje :* morgen ben je mams!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104129681
Kuukske ja vanaf 26-28...je smurf heeft nu zoveel ruimte...dus als hij stuitert komt hij niet altijd tegen de baarmoeder wand aan...was bij ons ook zo! dan ging ik lang op bed liggen en pesten pesten tot ze naar me toe kwam zwemmen, het duurde soms wel een half uur!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104129708
Och Poezebeest, wat een moeilijke tijd zo. En wat erg dat het zo slecht met je gaat. Ik hoop dat het snel beter met je gaat na de bevalling. En natuurlijk hoop ik dat het super gaat met je kleintje.
Ik wens jullie alvast een mooie ontmoeting toe. *;
En nog wat van deze ook: :% :% :%

Marije, heel gek, was ik er eerst van overtuigd dat het een meisje was, ben ik nu in de war door de druktemakerij en de lange benen van ons kindje. Kortom ik heb geen idee! :D

Het is al bijna morgen MJ, hier word ook voor je geduimd! :*

Innepin, dat klinkt in elk geval als een avontuur. O+
En als een aardige man. Ik ben benieuwd of je van je pijn af komt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:20:44 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104129723
Wat is wel cute bitterend. Die van ons die "luistert" niet hoor. Hopelijk komt daar nog wel verandering in >:)
pi_104129732
Oeke trouwens wij hebben ook zo'n rug foto!! precies dezelfde bijna :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:22:18 #206
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104129768
Zo, ik kom me ook weer eens melden vandaag.

Poezebeest, heel veel succes! Balen dat het zo beroerd met je gaat, maar hopelijk ben je morgen mama en knap je snel weer op!

Innepin, ik ben echt benieuwd of de acupunctuur wat kan betekenen voor je!

Kwisted, welkom hiero!

Miss-Jones, even een hele dikke :* voor jou. Wij duimen hier met je mee dat alles goed is met je kleine boontje!

Kuukske, helaas heb ik geen antwoord op je vraag, maar als jij je er niet gerust op voelt, moet je gewoon even de vk bellen meis!

Hier gaan we zometeen weer eens gezellig een uurtje walvissen. Vandaag op het werk de hele dag gezeten, en nu weer ontzettend veel last van m'n ribben }:| . Hopelijk helpt het beetje beweging zometeen.
pi_104129774
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:20 schreef Kyara het volgende:
Wat is wel cute bitterend. Die van ons die "luistert" niet hoor. Hopelijk komt daar nog wel verandering in >:)
Als je je hand op je buik legt en duw je zachtjes komt geen kont of voet voorbij?
Ach straks heb ik een onhandelbare troela en jij een hartstikke lieve jochie _O-
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:22:41 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104129779
Kuuks, als je je zorgen maakt, gewoon even bellen naar de vlos. Die kan je geruststellen en komt evt nog even naar het hartje luisteren. Dan weet je zeker dat het goed is...
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:24:03 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104129818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef bitterend het volgende:

[..]

Als je je hand op je buik legt en duw je zachtjes komt geen kont of voet voorbij?
Ach straks heb ik een onhandelbare troela en jij een hartstikke lieve jochie _O-
ja, nu wel. Maar nu heeft ie geen ruimte meer. Maar dat is dan meer sjacherijnige reactie. t kind is nu ook weer zo aan het duwen. Naar boven en naar voren dus mijn ribben hebben gelukkig nergens last van.
pi_104129825
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef Asyniur het volgende:
Kuuks, als je je zorgen maakt, gewoon even bellen naar de vlos. Die kan je geruststellen en komt evt nog even naar het hartje luisteren. Dan weet je zeker dat het goed is...
Dat ga ik morgen maar even doen ja :Y.

Thanks!
pi_104129891
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

ja, nu wel. Maar nu heeft ie geen ruimte meer. Maar dat is dan meer sjacherijnige reactie. t kind is nu ook weer zo aan het duwen. Naar boven en naar voren dus mijn ribben hebben gelukkig nergens last van.
:D
die van mij duwt vooral naar de zijkant! maar soms krijg ik een kont heel hoog tegen mijn ribben!
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:26:20 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104129896
Je kan het ook nu doen. Daar zijn ze voor. Zij willen echt niet dat je je de hele dag zorgen maakt.
Bij Harry had ik rond de 24 weken dat ik hem een paar dagen niet zo gevoeld had als anders en toen zijn ze meteen gekomen om te controleren...
pi_104129953
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:26 schreef Asyniur het volgende:
Je kan het ook nu doen. Daar zijn ze voor. Zij willen echt niet dat je je de hele dag zorgen maakt.
Bij Harry had ik rond de 24 weken dat ik hem een paar dagen niet zo gevoeld had als anders en toen zijn ze meteen gekomen om te controleren...
Bij mij niet. Ik heb ook gebeld en ze legde uit dat de kleine heeft erg veel ruimte en botst gewoon niet altijd tegen de wand aan.....ik moest toen gaan liggen enzo en dat heeft gewerkt!
Maar wie weet willen ze bij Kuukske wel komen hoor!! :Y
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:28:30 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104129983
Daarom ben ik blij met mijn angelsounds. Als je in de buurt had gewoond had je hem wel even mogen lenen. Maar inderdaad, anders gewoon bellen.

Bitterend, maar ze is toch al wel ingedaald? Of ligt ze nog niet vast? Mijn smurf ligt namelijk nog ontzettend hoog dus zijn kont zit sowieso vlak onder mijn borst.

Moet zo naar de pufclub, helemaal geen zin in.
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:30:47 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104130089
Dat hebben ze bij mij ook wel uitgelegd, maar zij redeneren als volgt:
1. stress is niet goed en ze vertrouwen op gevoel en intuïtie van moeders
2. als jij al lange tijd je kindje dagelijks heel goed voelt en dan opeens niet (goed) dan is het zeker de moeite waard om even te checken of alles in orde is...
Maar misschien heb ik gewoon heel toffe vlossen...
Ze kwamen ook meteen toen ik wat bruinige afscheiding had. gewoon om je gerust te stellen ook al gaf ik aan dat het niet nodig was. Zoals ze zelf zei: je belt niet voor niks. Je belt omdat je je ergens toch zorgen maakt...
pi_104130091
Klopt ze is ingedaald maar ze is nog niet vast! en ze strekt vaak...naar de zijkanten en omhoog :D

trouwens we hebben dus net als Oeke een rug foto:
pi_104130247
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:30 schreef Asyniur het volgende:
Dat hebben ze bij mij ook wel uitgelegd, maar zij redeneren als volgt:
1. stress is niet goed en ze vertrouwen op gevoel en intuïtie van moeders
2. als jij al lange tijd je kindje dagelijks heel goed voelt en dan opeens niet (goed) dan is het zeker de moeite waard om even te checken of alles in orde is...
Maar misschien heb ik gewoon heel toffe vlossen...
Ze kwamen ook meteen toen ik wat bruinige afscheiding had. gewoon om je gerust te stellen ook al gaf ik aan dat het niet nodig was. Zoals ze zelf zei: je belt niet voor niks. Je belt omdat je je ergens toch zorgen maakt...
Denk als ik afscheiding had gehad, dat ze ook meteen kwamen hoor! en toen ik ben gevallen mocht ik meteen komen en daarna ook meteen naar het zh :Y
Natuurlijk is het altijd de moeite waard om te checken! als je je echt heel veel zorgen maakt!
Ik voel me vaal erg stom als ik bel...daarom dat ik eerst van alles probeer (bijvoorbeeld heel veel harde buiken = meteen urine checken ipv bellen) en met de kleine hebben ze het uitgelegd dat het idd zo kan zijn..en daarna heb ik na veel mijn buik pesten toch wat gevoeld! denk dat als ik weer had gebeld dat ze misschien ook zouden komen...
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:00:47 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104131362
Ik voel me ook altijd stom als ik gebeld heb :D
Maar zij vinden het nooit stom. Ik denk altijd maar zo: als zij het stom zouden vinden, zouden ze ook de moeite niet nemen om even langs te komen en te kijken of alles in orde is.
pi_104131399
Poezebeest heel veel sterkte met het laatste stukje zet hem op meid.
* ferrari_rood even gaat spieken hoever poezebeest is
pi_104131680
Ik voel m! Ik ben even rustig gaan liggen en kreeg een paar plokjes en een duidelijke plok. Daar kan ik wel weer even mee vooruit :) desalniettemin bedankt voor jullie reacties meiden :*
pi_104131796
Poezebeest sterkte!! Hoop dat je snel mag genieten van je mooie wonder :*

Kuukske: hoop dat je je beeb snel voelt, of t hartje mag horen O+
pi_104131805
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel m! Ik ben even rustig gaan liggen en kreeg een paar plokjes en een duidelijke plok. Daar kan ik wel weer even mee vooruit :) desalniettemin bedankt voor jullie reacties meiden :*
Jeej dat was mooi snel!
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:10:01 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104131813
quote:
*O*
pi_104131947
quote:
Mooi zo meid *O* *O*

Asy :* :Y
pi_104131962
Drukke dagen helpen niet denk ik.
pi_104132132
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Poezebeest heel veel sterkte met het laatste stukje zet hem op meid.
* ferrari_rood even gaat spieken hoever poezebeest is
Jij had toch ook last van hoge bloeddruk bedenk ik me net? :*
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:17:06 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104132160
Drukke dagen helpen zeker niet Kuuks... Daardoor ben je ook vaak wat minder 'in touch' met jezelf en registreer je de keren dat je 'm voelt niet heel bewust.

Ik zit hier nog steeds in de twijfelfase of ik 'm nu wel/niet zeker voel. En wat ik voel is ook maar sporadisch helaasch... De placenta zit aan de voorkant dus dit was al voorspeld. Willem voelde ik ook pas heel laat met zekerheid... Ach, nog een paar weken en dan moet het weer een dagelijks festijn worden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104132192
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:16 schreef bitterend het volgende:

[..]

Jij had toch ook last van hoge bloeddruk bedenk ik me net? :*
Ik heb ivm zwangerschapsvergiftiging een spoedkeizersnee gehad. Dus idd hetzelfde als PB
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:27:44 #229
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104132744
Innepin, klinkt goed die acupuncturist! Ook dat hij eerlijk is dat hij niet zeker weet of je lichaam er al klaar voor is. Maar het zou heel fijn zijn als hij je van de pijn af kan helpen!

Poezebeest wat gaat dat snel ineens! Ik hoop op een voorspoedige bevalling voor je. Succes meid, zet m op! :%

Kuukske, gelukkig voelde je de beeb snel weer!
pi_104132807
Poezenbeest, jeetje heel veel succes met de bevalling, ik hoop dat jij je snel beter zal gaan voelen.
Ik had bij mijn vorige bevalling ook zwangerschapsvergiftiging, maar daar waren ze direct bij en ik ben de volgende dag al ingeleid (toen was ik ook al 38,5). Ik ben best wel bang dat ik deze keer hetzelfde mee ga maken als jij. Ik denk aan je!

Innepin, en en en voel je al wat??!!

Kuukske, fijn dat je je kindje gevoeld hebt!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_104133145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:28 schreef sproet-je het volgende:
Poezenbeest, jeetje heel veel succes met de bevalling, ik hoop dat jij je snel beter zal gaan voelen.
Ik had bij mijn vorige bevalling ook zwangerschapsvergiftiging, maar daar waren ze direct bij en ik ben de volgende dag al ingeleid (toen was ik ook al 38,5). Ik ben best wel bang dat ik deze keer hetzelfde mee ga maken als jij. Ik denk aan je!

Innepin, en en en voel je al wat??!!

Kuukske, fijn dat je je kindje gevoeld hebt!
Ze zeggen dat als je het de 1e keer zo laat in je zwangerschap hebt gekregen dat de kans klein is dat je het de volgende keer weer krijgt of in ieder geval later in je zwangerschap. Maar poezebeest heeft het nu redelijk vroeg gekregen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:37:31 #232
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104133303
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_104133507
Als ik het zo even bekijk is poezebeest nu 35 weken. Wel wat vroeg, maar niet gevaarlijk vroeg voor de baby volgens mij.

In ieder geval wens ik je veel succes Poezebeest. Ik gun je na al die ellende een zeer voorspoedige bevalling :% :% Je hebt snel je kleintje in je armen *;
pi_104133514
Ah fijn dat je alweer gerustgesteld bent Kuukske! :)

Ben benieuwd naar poezebeest... ik vind zwangerschapsvergiftiging zo'n eng iets..

sproet-je, ja ik voel wel wat - heel veel spierpijn :') Echt, in m'n armen, m'n rug, m'n benen, overal spierpijn. Te bizar voor woorden vind ik het :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104133594
35wk is nog behoorlijk vroeg dat wordt wel een couveuse kindje denk ik.
Ik hoop dat ze snel opknapt maar ik vrees dat ze nog een dag aan de magnesium moet en dan kun je niet bij je kindje zijn.
pi_104134060
Dankjullie wel allemaal.
Ik duik lekker vroeg mn bed in is het eerder morgen, en ben echt super moe laatste dagen dus.
Poezebeest heel veel sterkte, hoop dat je kleintje al goed sterk is en jij snel opknapt :*
pi_104134624
Poezebeest, zet hem op meid! Hopelijk heb je snel je jonkje in je armen en knap je snel weer op :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104135547
Hé Innepin, ik zit nog even je post terug te lezen. Maar wat bijzonder! Apart! Ik ben benieuwd wat het voor je gaat betekenen.
pi_104135727
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
35wk is nog behoorlijk vroeg dat wordt wel een couveuse kindje denk ik.
Ik hoop dat ze snel opknapt maar ik vrees dat ze nog een dag aan de magnesium moet en dan kun je niet bij je kindje zijn.
Is dat vanwege de couveuse?
Bij mij mocht het wel, maar hij lag dan ook "gewoon" op de afdeling dicht bij mij.
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:43:23 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104136373
Mj, ik duim voor je morgen.

Innepin, spannend, wordt het geen bevalling op zeer korte termijn, dan pijnvrij, hopelijk!

Poezebeest, succes en sterkte.

Kyara, ja ik ben ook erg blij met mn angel sounds, krijg ik opeens een vlaag van onzekerheid dan hoef je dus niet op de vk te wachten om het hartje te horen. Erg handig voor zo'n type als ik.
pi_104137569
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Is dat vanwege de couveuse?
Bij mij mocht het wel, maar hij lag dan ook "gewoon" op de afdeling dicht bij mij.
als je aan de magnesium ligt moet je continu aan de monitor liggen naar de couveuse afdeling gaat dan niet
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:20:54 #242
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104138474
innepin, heel apart die acupunctuur....vind het érg interessant. !

Poezebeest, veel succes morgen ! ^O^

:o Mn navel plopt er bijna uit :o Nu al :o :')

Oh en iedereen nog bedankt voor de tips mbt het draaien in bed, vannacht ging het iig wel een stuk beter. Heb ook met een dun kussen tussen mn benen geslapen, dat scheelt misschien ook wel wat.

Ben benieuwd ofdat het vannacht ook zo goed gaat.
pi_104140242
Poezebeest ik hoop dat je bevalling vlot verloopt en dat je lichaam weer snel doet wat het moet doen :*

Innepin het klinkt wat zweverig, maar als het helpt, vooral tegen de pijn zou ook fijn zijn!

Ik heb terwijl ik gewoon zit ineens een soort van weet ik veel weeen ofzo. Vreselijke druk van ondere, echt heel erg pijnlijk. Dat houd iets van 20 a 30 sec aan en gaat dan weer weg. Dit had ik een stuk of 4 keer om de 5 minuten.
Bij de meiden had ik rugweeen, maar deze pijn herken ik niet echt. Het voelt een beetje als je een tijdje loop en je krijgt van die indalingsweeen ofzo. Maar dan zittend, en dan Sjakie is al ingedaald, dus ik weet niet wat die van plan is :o :o :o
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:51:37 #244
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104140452
Jessie ben je niet gewoon stiekem begonnen met bevallen?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_104140667
Ik hoop het een beetje Bar, maar het is nu weer weg. Echt zo stom. En na 3 bevallingen, zal ik weeen toch wel herkennen denk ik dan. Word er een beetje onzeker van. Maar he, ik wilde graag dat er iets zou gebeuren, dus ik moet niet zeuren. Maar ja de nacht is nog jong ;)
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:59:58 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104141000
Hier begon de bevalling bij Roy ook heel kalm en ineens wist ik dat het echt begonnen was.
Je merkt het snel genoeg, duimt voor je mee dat het toch het begin is.
pi_104141143
Thx Bar, ik duim met je mee :)
En stom he, toen ik die steken had dacht ik "waarom wil ik dit zo graag" ben echt een bange poeperd hoor !
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:03:41 #248
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104141242
Wil je lachen Jessie?
Vrouw is zwanger van eend
pi_104141412
Ja die had ik gezien, ziet er grappig uit!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104141777
Ik ga me bed maar in. Gebeurt niks meer. Lekker slapen nu t nog kan ;)
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')