Dat zal het verklarenquote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Asyniur het volgende:
bitterend, eerder in de zwangerschap zat je baarmoeder ook lager en nu is je buik helemaal vol baby dus wordt ook je hele buik hard...
NOG MAAR 7 maanden he is toch nietsquote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef KatyM het volgende:
Aaaahw Danne. Ik wil ook! Gelukkig duurt het nog maar 7 maanden
.
Eerst maar es een afspraak overleven over een uurtje. Misschien dat ik daarna maar eens een hok in duik en de ogen uit m'n hoofd jankquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:35 schreef Asyniur het volgende:
Kuukske, dat had ik laatst dus ook. Even een potje janken heeft toen opgelucht bij mij...
En nee jessie is volgens mij nog niet aan het bevallen...
Week'nie! Als iemand tips heeft, dan hoor ik die graag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:51 schreef innepin het volgende:
G'moge!
oy NTS, gekneusde ribben opgelopen? Of valt het mee? :-/
KuukskeKun je iets doen om je bloeddruk op te krikken?
Ligt het kindje misschien ver achter in je baarmoeder? (Kan dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:51 schreef clauwheee het volgende:
Kuuksie.
Ik ben, als het goed is, morgen 7 weken. Ik had gisteren controle en vruchtzak was goed gegroeid, die gaf ook ruim zeven weken aan. Maar voor de rest kon ze weinig zien eigenlijk, ook niet met de inwendige echo. Daar baal ik een beetje van maar ik doe nu heel hard m'n best om te denken dak gewoon pech had...
Wanneer krijg je een nieuwe echo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:51 schreef clauwheee het volgende:
Kuuksie.
Ik ben, als het goed is, morgen 7 weken. Ik had gisteren controle en vruchtzak was goed gegroeid, die gaf ook ruim zeven weken aan. Maar voor de rest kon ze weinig zien eigenlijk, ook niet met de inwendige echo. Daar baal ik een beetje van maar ik doe nu heel hard m'n best om te denken dak gewoon pech had...
Je verloskundige is je schoonzus toch? Als het echt mis zou zijn, denk je dan niet dat ze dat gezegd zou hebben? En zo raar is het toch ook niet dat er met 7 weken niet heel veel of zelfs niets te zien isquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:51 schreef clauwheee het volgende:
Kuuksie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |