abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2011 @ 18:12:23 #51
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104083659
Hoi Sam,

Bel even met de ECABO www.ecabo.nl en leg het probleem uit. Je mag nml niet geweigerd worden van een opleiding/school.

Been there, done that. Zonder zwanger te zijn enzo ;) maar ze hebben me wel geholpen!
Trotse mamma :)
pi_104084205
Poezebeest wat naar om te horen, ik duim voor je dat de kleine in ieder geval mag blijven zitten tot 37 weken!! dat zou alvast heeeeel fijn zijn!!

Inne ik ben bevooroordeeld want ik ben omringd door zweverige mensen. En acupunctuur kan inderdaad goed helpen. Maar zorg wel dat je niet bij de eerste de beste gaat, kijk of hij/zij in elk geval bij de vereniging van acupunctuur is aangesloten. Dat is nog geen garantie hoor, maar er zijn gewoon veel kwakzalvers.
  maandag 7 november 2011 @ 18:31:13 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104084325
Die link wou ik ook geven faithz heb ik veel aan gehad paar jaar terug! Dus verlies niet de hoop Sam en idd eerder urine ff laten checken :*

Poezelbeest ;( ellende toch voor je dikke :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104084388
ohja evenstar niet te vergeten die mag ook voorkruipen :Y :D

even vragen aan de dames die bekend zijn met voorwerk...eerder in de zwangerschap was het zo dat als ik harde buiken had, waren ze alleen onder mijn navel te voelen...nu is het echt mijn hele buik! tot aan de bovenste kant van mijn baarmoeder...en ze doen ook flink meer pijn (ik moet echt op concentreren). Is het bekend bij jullie? ben gewoon nieuwsgierig :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 7 november 2011 @ 18:55:13 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104085347
bitterend, eerder in de zwangerschap zat je baarmoeder ook lager en nu is je buik helemaal vol baby dus wordt ook je hele buik hard...
  maandag 7 november 2011 @ 19:25:14 #56
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104087019
Poezebeest toch :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104088215
Poezebeest wat naar allemaal! :*
pi_104088385
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Asyniur het volgende:
bitterend, eerder in de zwangerschap zat je baarmoeder ook lager en nu is je buik helemaal vol baby dus wordt ook je hele buik hard...
Dat zal het verklaren :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104088872
Poezebeest, balen van die zw.verg. Hopelijk houd die kleine het nog even uit tot 37+ weken.
Maar als het niet veilig is, kunnen ze gelukkig op deze termijn al heel wat doen met goede uitkomsten..

Sam, goed dat je wil blijven studeren. Is toch ook belangrijk (zegt de student die druk haar eindscriptie aan het schrijven is). Misschien jammer als je dit jaar niet vol kunt doen. Maar dan iig volgend jaar "gewoon" verder waar je gebleven was. Er zijn al wat goede tips gegeven!
En let goed op je lijf. Je hebt het echt nodig nu ;)
pi_104088889
Sam, welkom :)

Poezebeest -O- zwangerschapsvergiftiging, jemug. Ik hoop ook dat je stabiel blijft, maar kan me goed voorstellen dat je het echt zat bent. Onbezorgd genieten van je verlof is er voor jou ook niet bij hè? :*

Speedy, mooie echo O+
  maandag 7 november 2011 @ 19:58:23 #61
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104089040
Poezebeessie toch! Jeetje zeg, het zit jullie echt niet mee he? Ik hoop dat 't allemaal binnen de perken blijft en dat je kleintje tot de 37 weken kan blijven zitten. Ik hoop dat je niet al te ziek wordt meis. :*
A grand adventure has begun.
pi_104089070
Poezebeest, sterkte vrouwke :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104089126
Bitterend, ik voel het ook steeds meer bovenin. Denk een combinatie van inderdaad hoger liggende baarmoeder, maar ook omdat de baarmoeder steeds heftiger reageert op dingen. Goed naar je lijf blijven luisteren, en als het te vaak komt wel even aan de bel trekken ;)
pi_104089172
Mijn kleintje schopt niet echt meer maar lijkt nu vooral te duwen. Vooral kont omhoog. En hij is al best wel sterk. 2 smilies van toepassing: :') en O+
pi_104089393
DF :Y doe ik! dankje :*

Kyara klopt! mijn uk schopt ook niet...maar schuift! hele kont ineens omhoog! zo grappig!
  maandag 7 november 2011 @ 20:20:18 #66
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104090579
Danne duwde ook altijd zijn kont omhoog :) nu nog hahaha
pi_104090694
Faithz! :W
Hoe is het leven met de kleine prins? :D O+
  maandag 7 november 2011 @ 20:47:21 #68
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104092244
Onregelmatig, maar heerlijk! Vandaag is ie wat onrustig, meneer wil vanmiddag niet in zn bedje slapen en wordt ook vaak wakker nu hij bij mij op de borst ligt. Ik denk dat ie krampjes heeft want hij laat ook scheten waar een bouwvakker van zou blozen :')

Dus nu kijken we samen CSI:

Als ie wakker wordt krijgt ie eten en gaan we lekker douchen, toetje en dan lekker slapie doen, hoop ik :D

Tot nu toe wordt ie snachts alleen wakker omdat hij honger heeft, dat is echt super. Soms om de 2 uur, soms om de 3. Vannacht 2 keer om de 4u!! Nirak is maar even gaan kijken of ie het nog deed :')

Ook plast ie ons (vooral mij :@) regelmatig onder.. En de kraamzorg adviseerde om het aankleedkussen niet naar ons toe te draaien maar gewoon horizontaal met de commode mee ivm spuitpoep.. Maar ik heb liever dat ie mij onderschijt dan de gordijnen :') Zag de rekening gisteren nog liggen nml :')

Verder gaat ie gewoon lekker mee in de maxi cosi en kinderwagen. Vanmiddag hebben we zelfs in onze favo tent gelunched :)

Het is zoeken en leren maar we genieten met volle teugen.

Jij ook nog maar eventjes he Bitterend :D Spannend!
  maandag 7 november 2011 @ 20:54:29 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104092733
Wat klinkt dat heerlijk O+ en wat een mooierd is het!

Hier vaak harde buiken maar die doen geen zeer gelukkig :)! Ik vind het nog steeds een rare gewaarwording. Alsof er inene iemand een ballon die wat soepel is opblaast tot hij net niet knapt in 3 seconde. Buik is dan ook groter lijkt wel :?
pi_104093506
Poezebeest wat balen zeg als je iets wilt weten kun je mij pmmen
pi_104093558
Poezebeest :* -O- Sterkte! Ik hoop dat je beeb nog even kan blijven zitten zonder al te veel problemen voor jou + je baby...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104094049
Poezebeest :* veel sterkte. Ik ga voor je duimen dat je beebje nog even kan blijven zitten :)
  maandag 7 november 2011 @ 21:15:37 #73
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104094412
Heeft iemand toevallig nog een ribbenkast liggen waar men niks mee doet? Die van mij heeft het volgens mij begeven... Ik kreeg net een flinke kont-buts van Draak, hoorde daarna *knak* en sindsdien is de pijn niet meer te harden. Nu maar in bedje gekropen met wat Sinasprilletjes en een kruikje, hopelijk was dit maar eenmalig!
pi_104094784
Ooh, Danne O+ O+
Wat een mooi mannetje is het toch!!!!
is het al bijna januari??? ik wil ook!

NTS, dat was niet zo lief van draak. Maar ik herken het gevoel, maar gelukkig niet zo hard.... :*
pi_104095847
Och Poezebeest! Dikke :* voor jou!

Faithz & Nirak wat issie toch leuk!! O+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 7 november 2011 @ 21:42:04 #76
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104096640
Faithz ik moest glimlachen om je baby-verhalen :). Herkenbaar en schattig! Geniet maar lekker van jullie kleine man.

NTS au!! Streng toespreken hoor, die draak van jou!

Nou truste allemaal!
pi_104096805
Aaaahw Danne O+. Ik wil ook! Gelukkig duurt het nog maar 7 maanden :+.
  maandag 7 november 2011 @ 21:50:16 #78
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104097289
Die zijn om voordat je het weet :Y
pi_104097816
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:50 schreef Faithz het volgende:
Die zijn om voordat je het weet :Y
Hoop het O+. Het is het allemaal waard he? *O*

Sterkte PB!
pi_104098993
Een weekendje niet achter de laptop en alleen op de telefoon een beetje bijgelezen. Eens kijken wat ik ervan heb onthouden.

Meissie gefeliciteerd met Rowan *O*
Bitterend die het echt voorzichtiger aan moet doen wil ze zonder paars/blauwe plekken op de foto's staan straks.
Innepin die met dikke buik toch nog naar de meet is gegaan..
NTS die op zoek is naar een nieuwe ribbenkast ;)
Zoe met een hork van een werkgever maar wel een mooi buikje krijgt :)
Sam Gefeliciteerd met je zwangerschap
Danne die zijn mama's onderplast, herken het maar al te goed van vroeger..

En voor iedereen :* want ik ben vast nog een hele hoop vergeten..
pi_104109603
Meissie het word tijd voor een foto hoor!!!!
Danne O+ O+ O+

Vannacht weer heerlijk geslapen :')
Straks de meiden naar school brengen en om 10:40 weer een afspraak bij de gyn.
Morgen ben ik precies 40 weken!!!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:13:37 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104109949
jessie, spannend!
En hopelijk vergeet Sjaak senior niet zijn telefoon ;)
pi_104110055
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef KatyM het volgende:
Aaaahw Danne O+. Ik wil ook! Gelukkig duurt het nog maar 7 maanden :+.
NOG MAAR 7 maanden he is toch niets ;)
pi_104110087
Danne O+. Als ik je zo hoor praten (zie typen?) Faithz, dan kan het me niet snel genoeg maart zijn.

Hier een dipje vandaag. De tranen zitten me oerhoog, ik voel me sinds het ontbijt gewoon niet lekker. Je kent dat vast wel. Je kunt er je vinger niet op leggen, maar het is gewoon.. anders. Niet lekker. M'n bloeddruk was afgelopen vrijdag bij de vk trouwens wel op een dieptepunt: 90/50. En ik denk eigenlijk dat ik daar last van heb. Ik voel me zo slap, futloos en ik heb het idee dat ik beter kan liggen dan zitten enzo.

En nu zit ik dus, te laat omdat ik weigerde te vertrekken thuis, op m'n werk en het enige wat ik wil is m'n bed. ;(.

Het gaat misschien nergens over, maar ik moest het even kwijt.
pi_104110090
Jessie, het schiet echt op he..

NTS, hoe is het met je ribben?

Faithz, zat een dotje! O+

Nog 6 mensen voor me :)
pi_104110114
Is jessie aan het bevallen?
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:35:59 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104110200
Kuukske, dat had ik laatst dus ook. Even een potje janken heeft toen opgelucht bij mij...
En nee jessie is volgens mij nog niet aan het bevallen...
pi_104110294
Kuukske :*
pi_104110334
Nee hoor, was me meiden naar school aan het brengen. Verder helemaal nergens last van.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104110399
G'moge!

oy NTS, gekneusde ribben opgelopen? Of valt het mee? :-/

Kuukske :* Kun je iets doen om je bloeddruk op te krikken?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104110405
Kuuksie :*.

Ik ben, als het goed is, morgen 7 weken. Ik had gisteren controle en vruchtzak was goed gegroeid, die gaf ook ruim zeven weken aan. Maar voor de rest kon ze weinig zien eigenlijk, ook niet met de inwendige echo. Daar baal ik een beetje van maar ik doe nu heel hard m'n best om te denken dak gewoon pech had...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104110414
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 08:35 schreef Asyniur het volgende:
Kuukske, dat had ik laatst dus ook. Even een potje janken heeft toen opgelucht bij mij...
En nee jessie is volgens mij nog niet aan het bevallen...
Eerst maar es een afspraak overleven over een uurtje. Misschien dat ik daarna maar eens een hok in duik en de ogen uit m'n hoofd jank :').

quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2011 08:51 schreef innepin het volgende:
G'moge!

oy NTS, gekneusde ribben opgelopen? Of valt het mee? :-/

Kuukske :* Kun je iets doen om je bloeddruk op te krikken?
Week'nie! Als iemand tips heeft, dan hoor ik die graag.

Ohja en NTS: :*. Wat balen van je ribbenkastverbouwing.
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:52:25 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104110418
Kuuk :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104110434
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 08:51 schreef clauwheee het volgende:

Ik ben, als het goed is, morgen 7 weken. Ik had gisteren controle en vruchtzak was goed gegroeid, die gaf ook ruim zeven weken aan. Maar voor de rest kon ze weinig zien eigenlijk, ook niet met de inwendige echo. Daar baal ik een beetje van maar ik doe nu heel hard m'n best om te denken dak gewoon pech had...
Ligt het kindje misschien ver achter in je baarmoeder? (Kan dat? :@).
pi_104110498
Roosje84; wat lief :*
Hoe gaat 't met jou?

O+ Danne, wat n schatje!!

NTS auwtsj! :*

Kuuske; aww das vervelend! Vooral als je op je werk oid bent kun je niet ff lekker je ding doen (huilen, hangen, wat dan ook)...

Clauwhee; dat de vruchtzak goed gegroeid is, is goed toch? :Y :* Wanneer heb je n vervolgafspr? om nog een x te kijken, of te proberen of je meer kunt zien?
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:00:20 #96
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104110538
Goedemorgen!

:* voor Kuukske. Zulke dagen ken ik en ze zijn heel rot.

NTS hoe is t met de ribben?

Clauwhee: wat Zoe zegt!
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:11:08 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104110725
Clauwhee :* wat een onzekerheid Maar vruchtzakje wat op goede termijn is lijkt me goed teken toch?

Kuukske toch :* even lekker huilen heb Ik gister ook gedaan scheelt wel iets hier :)

Asy :*
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:17:47 #98
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104110845
quote:

Wanneer krijg je een nieuwe echo?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:19:52 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_104110891
quote:

Je verloskundige is je schoonzus toch? Als het echt mis zou zijn, denk je dan niet dat ze dat gezegd zou hebben? En zo raar is het toch ook niet dat er met 7 weken niet heel veel of zelfs niets te zien is :)

(hopelijk ben ik een beetje goed in positief praten :+ ik heb echter het gevoel dat ik compleet faal :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:23:34 #100
30252 Soempie
Procreating
pi_104110969
Clauwheee, denk dat je inderdaad gewoon pech had. Dat de vruchtzak goed gegroeid is is goed nieuws. Denk dat het met 7 weken lastig is om de rest te zien. Wanneer kijken ze weer?

Kuuks :*

Sam, welkom hier. :)

Poezebeest, het zit je niet mee he.. -O- Schrale troost dat je je kindje snel zult zien. Hoop dat je stabiel blijft. :*

En verder, goedemorgen allemaal. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')