Ah. Ik ga zo es even een zakje halen beneden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:43 schreef bitterend het volgende:
Kuukskeik heb al 9 maanden een bloed druk van 90/50....het is niet echt lekker maar veel beter nu het kouder wordt!
af en toe een drop eten...gaat je suiker spiegel omhoog van!
http://www.medicinfo.nl/%(...)af46-f3f957ec10e8%7Dquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah. Ik ga zo es even een zakje halen beneden.
Jipster: wat een droppie.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:43 schreef klavertje-4 het volgende:
jammer dat er nog niet meer te zien was Clauwhee, hopelijk over een paar dagen wel!
Drop idd Kuuks, de vk gaf mij destijds als tip om ook wat vaker bouillion oid als tussendoortje te nemen. Even een zoutboost zeg maar.
Jipster wat een heerlijk ventje heb je daar!
Vandaag precies 26 weken en weer goedgekeurd bij de verloskundige!
Te veel leidt tot laxerende werking, is't niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn bloeddruk was ook zo laag in het midden, dip rond de 20-24 weken met 85/60, na een stukkie fietsen. Inderdaad dropjes eten als het even vervelend werd. Heb een zak dubbelzout gehaald, en dat werkte goed. Niet teveel eten, maar voor nood wel handig..
Geen idee. Niks van gemerkt bij een handjevol per dag..quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Te veel leidt tot laxerende werking, is't niet?
Ik heb ze gewoon bewaard in de verpakking. Tegen de tijd dat we de speen nodig hadden, heeft de kraam ze uitgekookt. Als je ze nu uitkookt en een paar weken bewaard heb ik niet het idee dat ze echt schoon zijn..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef bitterend het volgende:
Vraagje: de spenen en flessen die wij krijgen in die blije dozen....moet ik ze afwassen eerst? ja toch? of moet je ze in een pan met kokend water doen?
Ja! gaat idioot snel he?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]voor je mijlpaal en goedkeuring!
. Ben je trouwens al 26 weken joh?
.
Ennuhm, ja ik ga massaal aan de cupasoup deze week. Bedankt voor de tip. Bitterend, jij bedankt voor de link die je gaf.
.
Oh zo! * Kuukske neemt nog een bakkie thee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Geen idee. Niks van gemerkt bij een handjevol per dag..![]()
maar het onttrekt wel vocht uit je lichaam. Dus je moet ook goed blijven drinken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef oeke het volgende:
Fee-nix, ik dacht dus dat alle kindjes van die druktemakers waren, maar dat is dus helemaal niet zo. Grappig dat daar al zo'n verschil in zit.
Wil je daarmee zeggen dat het onzin is om acupunctuur te proberen? Of iets anders?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Oeke, wat leuk. 20 weken al weer!
Innepinne, ze komt er vanzelf een keer uit. Die paar dagen doet het er dan ook niet meer toe
*wegrent*
Weet je toevallig waar je het kan kopen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Frmabozenbladthee heb ik ook gedronken bij middelste. Werkt op je gladde spieren schijnt. Toeval of niet, ik had een supervoorspoedige bevalling.![]()
Mooie echoplaatjes Oeke. Herken je het profieltje van Ko ook? Ik vond het zo bijzonder, dat er zomaar een broertje van mijn buitenkind in me groeide met herkenbaarheid en toch ook eigenheid.
jaja, eerst die Amerikanen uitlachen en dan zelf het gaan drinken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar je het kan kopen?
Ik kocht het bij zo'n kruidenkraampje op de markt. Het voelde wel wat obscuur.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar je het kan kopen?
'quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:46 schreef Asyniur het volgende:
MJ, ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor! Maar dit kindjes heeft 2 prachtige engeltjes die over hem waken dus het moet helemaal goedkomen
oe jessie, een datum! En nou hopen dat het eerder gebeurd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |