abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:26:36 #101
30252 Soempie
Procreating
pi_104111029
Danne O+ Leuk dat je hier nog updates geeft Faithz. :Y

Hier had de baby gister de hik. Was echt een gek gevoel en het werd er een stuk echter door. Ik begreep de eerste minuten niet wat er nu aan de hand was, tot het kwartje viel... de hik. :D O+ Vervolgens vond m'n man het maar wat irritant dat ik de hele tijd door het tvprogramma aan het tetteren was. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104111397
Faithz wat een heerlijke foto en update!! dankje O+ O+ fijn dat hij zo lekker slaapt en zo goed doet!! hopelijk zijn de kraampjes snel afgelopen!! Ik heb de verschoningskussen ook zo staan zoals je beschrijft... :D heb ook liever dat ze mij onderschijt dan de dure meubelen :D

Kuukske :* ik heb al 9 maanden een bloed druk van 90/50....het is niet echt lekker maar veel beter nu het kouder wordt! :* af en toe een drop eten...gaat je suiker spiegel omhoog van!

NTS -O- gekke draak! :*

Haha de hik O+ uk heeft er elke avond last van...een uur lang!! best irritant :P

[ Bericht 6% gewijzigd door bitterend op 08-11-2011 10:17:45 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104111473
Troel dat valt wel mee hoor :D. Maar klopt, alleen had ik zelf van de inwendige echo wel een beloning met ieniemini stipje verwacht. Maar misschien onterecht, weet ik ook veel heb gewoon geen geduld misschien ;). Ja ze gaat eind deze week/begin volg wk nog even weer gluren. Tot die tijd hebben jullie gewoon hartstikke gelijk en is het een goed teken dat de vruchtzak goed gegroeid is. Ben gewoon een onzeker monster, hoezo zwanger :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104112257
Is TJ al bevallen? Of wilde ze zelf uit het lijstje?
pi_104112279
Dat laatste, voor zover ik weet.
pi_104112566
Vandaag is mijn uitgerekende datum, 8 november, wel bijzonder er ligt nu een heerlijk mannetje van bijna 5 weken naast me! Even showen hoor!

Ik ben benieuwd hoe het met de acupunctuur van Innepin afloopt!
Meissie gefeliciteerd met Rowan!
Wat een schatje is Danne!

:* :* voor iedereen!
pi_104112653
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 09:43 schreef bitterend het volgende:
Kuukske :* ik heb al 9 maanden een bloed druk van 90/50....het is niet echt lekker maar veel beter nu het kouder wordt! :* af en toe een drop eten...gaat je suiker spiegel omhoog van!
Ah. Ik ga zo es even een zakje halen beneden.

Jipster: wat een droppie O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104112692
Jipster! O+ O+ O+
Die van mij mag nog niet eruit rammelen he! nog 2-3 weken! :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104112778
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:34 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ah. Ik ga zo es even een zakje halen beneden.

Jipster: wat een droppie O+.
http://www.medicinfo.nl/%(...)af46-f3f957ec10e8%7D

komt vooral idd in de tweede trimester voor!
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:40:24 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104112790
Jipster wat een moois! O+
pi_104112807
Ohh Jipster O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:43:44 #112
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_104112880
jammer dat er nog niet meer te zien was Clauwhee, hopelijk over een paar dagen wel!

Drop idd Kuuks, de vk gaf mij destijds als tip om ook wat vaker bouillion oid als tussendoortje te nemen. Even een zoutboost zeg maar.

Jipster wat een heerlijk ventje heb je daar!

Vandaag precies 26 weken en weer goedgekeurd bij de verloskundige!
pi_104112906
Mooie mijlpaal Klavertje!! *O*

Innepintje wanneer moet je naar de acupuncturist? *)
pi_104112934
Jipster O+
pi_104112959
Half 4 pas bitterend!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104112992
Owww wat spannend! :D zal aan je denken! O+

Asy hoe gaat het met jou? :*
pi_104113013
Mijn bloeddruk was ook zo laag in het midden, dip rond de 20-24 weken met 85/60, na een stukkie fietsen. Inderdaad dropjes eten als het even vervelend werd. Heb een zak dubbelzout gehaald, en dat werkte goed. Niet teveel eten, maar voor nood wel handig..
pi_104113079
Ohhhhh de geboorte kaartjes zijn af!!! krijg een email met de aangepaste kaart en goede en makkelijke bevalling toegewenst :D :D
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:57:16 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104113242
klavertje wat fijn! *O*

Met mij gaat het redelijk. Beetje belastend, al dat werkvolk steeds over de vloer. Dan kom ik niet aan mijn rust toe. En het is een beetje kamperen in mijn eigen huis. :D
Maar wel een heel beweeglijke beeb O+
pi_104113269
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:43 schreef klavertje-4 het volgende:
jammer dat er nog niet meer te zien was Clauwhee, hopelijk over een paar dagen wel!

Drop idd Kuuks, de vk gaf mij destijds als tip om ook wat vaker bouillion oid als tussendoortje te nemen. Even een zoutboost zeg maar.

Jipster wat een heerlijk ventje heb je daar!

Vandaag precies 26 weken en weer goedgekeurd bij de verloskundige!
*O* voor je mijlpaal en goedkeuring! *O*. Ben je trouwens al 26 weken joh? :o.
Ennuhm, ja ik ga massaal aan de cupasoup deze week. Bedankt voor de tip :). Bitterend, jij bedankt voor de link die je gaf. :).
pi_104113281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn bloeddruk was ook zo laag in het midden, dip rond de 20-24 weken met 85/60, na een stukkie fietsen. Inderdaad dropjes eten als het even vervelend werd. Heb een zak dubbelzout gehaald, en dat werkte goed. Niet teveel eten, maar voor nood wel handig..
Te veel leidt tot laxerende werking, is't niet?
pi_104113345
Ow Asy kan me voorstellen!! we hebben de badkamer laten doen toen ik 20 weken was...je voelt je soms gevangen in je eigen huis..ze zijn tot December bezig of niet bij jou?? :*

Kuukske any time :*
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:01:45 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104113349
Nou heb ik ook zin in dropjes! En in chocola!
Wie wil er voor mij nog even naar de winkel?
pi_104113381
Och Jipster O+.
pi_104113385
Chocolade. Bohhh! :~. Het liefst in muffinvorm Asy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')