Toch duurt het lang.quote:Op maandag 7 november 2011 15:46 schreef hans1988 het volgende:
Nog maar 3 eeuwigheden, 8 uur en 14 minuten tot de 11e
het probleem is dat ik nog 2 hoofdstukken aan opdrachten moet maken, een voorbereidende tentamen opdracht en een tentamenquote:Op maandag 7 november 2011 15:48 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ach, beetje werken, beetje je ouders vervelen, beetje gamen, zijn die dagen zo voorbij
Dan doe dat dan!quote:Op maandag 7 november 2011 15:49 schreef leeell het volgende:
[..]
het probleem is dat ik nog 2 hoofdstukken aan opdrachten moet maken, een voorbereidende tentamen opdracht en een tentamen
voor donderdag
en als je dan niks uitvoert duurt het èrg lang
ja, daar heb ik toch geen zin in manquote:
jij denkt serieus dat Bethesda zich bemoeit met een of andere kneuterig winkelketentje in ons kikkerlandje?quote:Op maandag 7 november 2011 15:04 schreef Aneurysma het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat het een excuus is though. Bethesda zal hun levering wel hebben stopgezet.
Jij bent mij...maar dan ouder.quote:Op maandag 7 november 2011 15:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, daar heb ik toch geen zin in man
discipline is bij mij ver te zoeken, en dat haat ik
Het maakt wel uit voor console-games en ja dat denk ik.quote:Op maandag 7 november 2011 16:00 schreef vosss het volgende:
[..]
jij denkt serieus dat Bethesda zich bemoeit met een of andere kneuterig winkelketentje in ons kikkerlandje?
Man ze zitten tegen een wereldwijde release aan te kijken. Die hebben echt geen tijd om die winkel dwars te gaan zitten hoor. Sterker nog, ze weten niet eens dat ze hem wilde gaan verkopen.
Buiten dat maakt het met een Steam activatie natuurlijk ook nog eens geen drol uit. Maargoed, ik wil dus zeggen dat ik er niet van uit ga dat Bethesda het voorkomen heeft dat Saturn vannacht gaat verkopen. Dat gaat er niet in bij mij.
Heb je enig idee hoeveel verschillende winkelketens er wereldwijd zijn en hoeveel filialen?? Alsof Bethesda dat bij houdt
Ik denk van nietquote:en ja dat denk ik.
Ik denk ook niet dat Bethesda zomaar achter een winkeltje aangaat, maar Saturn is niet bepaald zomaar een kneuterig winkelketentje.quote:Op maandag 7 november 2011 16:00 schreef vosss het volgende:
[..]
jij denkt serieus dat Bethesda zich bemoeit met een of andere kneuterig winkelketentje in ons kikkerlandje?
Man ze zitten tegen een wereldwijde release aan te kijken. Die hebben echt geen tijd om die winkel dwars te gaan zitten hoor. Sterker nog, ze weten niet eens dat ze hem wilde gaan verkopen.
Buiten dat maakt het met een Steam activatie natuurlijk ook nog eens geen drol uit. Maargoed, ik wil dus zeggen dat ik er niet van uit ga dat Bethesda het voorkomen heeft dat Saturn vannacht gaat verkopen. Dat gaat er niet in bij mij.
Heb je enig idee hoeveel verschillende winkelketens er wereldwijd zijn en hoeveel filialen?? Alsof Bethesda dat bij houdt
En dan is het nog van hetzelfde bedrijf als de MediaMarkt.quote:With around 128 stores Saturn is one of the big players in German electronics retail business. It also has 13 stores in Austria, 15 in Poland, 4 in Hungary, 9 in Spain, 16 in Italy, 36 in France, 6 in Belgium, 2 in Luxembourg, 2 in Russia, 8 in the Netherlands, 5 in Greece and 3 in Turkey.
Ik denk van wel. Alleen delegeert Bethesa dat natuurlijk wel aan de importeurs, die zullen wel gebonden zijn aan bepaalde voorwaarden.quote:Op maandag 7 november 2011 16:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach ja, daar komt het uiteindelijk wel op neer.quote:Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef vosss het volgende:
Dat is al iets heel anders als "Bethesda heeft gebeld dat het niet mocht"
quote:Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef leeell het volgende:
Mailtje terug, morgen mag ik Skyrim afhalen![]()
Wutquote:Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef leeell het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef leeell het volgende:
Woon je in Eindhoven?quote:Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef leeell het volgende:
Nu al?quote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Woon je in Eindhoven?
Daar verkopen ze de game heel stiekem bij Gamesmart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |