Denk niet dat Skyrim veel nodig heeft.quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef hans1988 het volgende:
Zo mn 9600GT ligt inmiddels op mn bed, De Radeon HD6870 Heeft zn plaats ingenomen
* hans1988 is er klaar voor!
Maar om alles op low te gaan zetten omdat mn 9600 niet meer aankan heb ik ook niet zo'n zin inquote:Op maandag 7 november 2011 15:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk niet dat Skyrim veel nodig heeft.
Als de 360 het kan draaien, kan de 9600gt het ook welquote:Op maandag 7 november 2011 15:10 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Maar om alles op low te gaan zetten omdat mn 9600 niet meer aankan heb ik ook niet zo'n zin in
Klopt, vooral als je later mods wil installeren die het NOG beter laten uitzienquote:Op maandag 7 november 2011 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de 360 het kan draaien, kan de 9600gt het ook welMaar een betere is altijd...beter
Gewoon braaf wachten tot vrijdag.quote:Op maandag 7 november 2011 15:13 schreef leeell het volgende:
even wat mailtjes rond gestuurd of ik hem morgen kan ophalen
als het kan haal ik hem gewoon hoorquote:
Klopt, HD texture mods etcquote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Klopt, vooral als je later mods wil installeren die het NOG beter laten uitzien
Ok in dat geval geef ik je gelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 15:32 schreef leeell het volgende:
[..]
als het kan haal ik hem gewoon hoor
mn tentamen is toch al verpest, kan net zo goed nu al beginnen aan skyrim
Kweet hoe je je voeltquote:Op maandag 7 november 2011 15:32 schreef leeell het volgende:
[..]
als het kan haal ik hem gewoon hoor
mn tentamen is toch al verpest, kan net zo goed nu al beginnen aan skyrim
Auw, da's zuur.quote:Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb net de twee weken voor het uitkomt zo goed als vrij, ik baal dus wel nogal
Ja dit had ik dus ook.quote:Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb net de twee weken voor het uitkomt zo goed als vrij, ik baal dus wel nogal
Weet ze al dat ze gedumpt is..?quote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
mn vriendin was helemaal geschrokken toen ik haar vertelde dat ik niet met haar afspreek volgende week
ja, en dat mn nieuwe minnares Skyrim heetquote:
Doet me denken aan een reclamespot van Civ IV & Civ V, Civilization anonymous o.i.d.quote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
mn vriendin was helemaal geschrokken toen ik haar vertelde dat ik niet met haar afspreek volgende week
Inderdaad, dat was dus ook mijn hoop.quote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja dit had ik dus ook.Hoopte juist daarom dat ik hem morgen kon halen zodat ik in elk geval deze laatste vrije week aan speeltijd had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |