Gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nu al zin in morgen, kan ik 600 keer gaan uitleggen waarom ik gezakt ben. Ik zeg wel dat ze zich allemaal vergist hebben en dat ik helemaal geen examen had.
Oja, da's wel een goede. Gewoon met een stalen gezicht BAKKES zeggen, dat gaat wel werken ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden.
Bakkes is een betere ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, da's wel een goede. Gewoon met een stalen gezicht BAKKES zeggen, dat gaat wel werken ja.
In feite is dat ook zo, ik heb geen grote fouten gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef ThaTim het volgende:
Zeg dat je paar kleine fouten gemaakt heb.
Punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAROM DIE HAAT.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er geen ban op stond had ik nu een foto van een piemel gepost.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef Ezell het volgende:
De herfst is vanaf vandaag mijn lievelingsseizoen. Ich liebe es.ben je dronken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij stomme smilies post om mij te pesten.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat jij stomme smilies post om mij te pesten.
Ja, chronisch dronken was jij toch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Altijd. Dat weet je inmiddels toch wel?
Alleen jij zegt dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, chronisch dronken was jij toch.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
Hierbij: Ezell, je bent chronisch dronken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
Hierbij: Ezell, je bent chronisch dronken.
Genetica is ook saaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |