zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik stop met de pabo en word jouw secretaresse goed
Heb ik weer.quote:
Sadness der mensheid.quote:glenn19
ik ben er bij de nacht openig voor mw3 zo vet je moet het eens in je leven heben gedaan
Trolololol.quote:
Nee, stond op hyves ergens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trolololol.
Hoop ik dan toch.
Hyvesquote:
Oké, wanneer begin je?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SorryIk ben verder wel heel lief enzo.
Uhhhhm ik denk dat ik toch eerst mijn pabo diploma ga halen goed?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, wanneer begin je?
quote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef ecktebaas het volgende:
Gewoon om 12 uur langs de winkel fietsen en kapot hard KANKERNERDS roepen.
Ja, dat is misschien wel verstandig ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhhhhm ik denk dat ik toch eerst mijn pabo diploma ga halen goed?
Hij moet blij zijn dat je een baan hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En volgens mij vindt Jan dat ook helemaal niet leuk als ik opeens voor jou kom werken enzo.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel verstandig ja.
[..]
Hij moet blij zijn dat je een baan hebt.
En als het een beetje lukt met m'n studie dan wordt het waarschijnlijk nog een goed betaalde baan ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad.Wat een ondankbare hond.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel verstandig ja.
[..]
Hij moet blij zijn dat je een baan hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad.Wat een ondankbare hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |