Gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nu al zin in morgen, kan ik 600 keer gaan uitleggen waarom ik gezakt ben. Ik zeg wel dat ze zich allemaal vergist hebben en dat ik helemaal geen examen had.
Oja, da's wel een goede. Gewoon met een stalen gezicht BAKKES zeggen, dat gaat wel werken ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden.
Bakkes is een betere ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, da's wel een goede. Gewoon met een stalen gezicht BAKKES zeggen, dat gaat wel werken ja.
In feite is dat ook zo, ik heb geen grote fouten gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef ThaTim het volgende:
Zeg dat je paar kleine fouten gemaakt heb.
Punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAROM DIE HAAT.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er geen ban op stond had ik nu een foto van een piemel gepost.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef Ezell het volgende:
De herfst is vanaf vandaag mijn lievelingsseizoen. Ich liebe es.ben je dronken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij stomme smilies post om mij te pesten.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat jij stomme smilies post om mij te pesten.
Ja, chronisch dronken was jij toch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Altijd. Dat weet je inmiddels toch wel?
Alleen jij zegt dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, chronisch dronken was jij toch.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
Hierbij: Ezell, je bent chronisch dronken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
Hierbij: Ezell, je bent chronisch dronken.
Genetica is ook saaiquote:
Mwah, sommige shit is nog wel lastig hoorquote:
ja maar jij bent een slimme boiiquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, sommige shit is nog wel lastig hoor.
Ja maar ja maar ja maar ik kan echt totaal gewoon statistiek er niet in krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, sommige shit is nog wel lastig hoor.
ik ben je boi jeweetzellufquote:
toch blijf je een slimme boi voor miiquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef yosander het volgende:
[..]
ik ben je boi jeweetzelluf
Tweede tentamen heeft deze boy echter niet gehaald
Hij ís slim.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
toch blijf je een slimme boi voor mii
Nouhou.quote:
Sander, ben je een eend geworden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
weetik, hij is een tweede willie wortel
Willie Wortel is een kraanvogelquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander, ben je een eend geworden?
Dat is niet om te lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
Ik moest lachen om een plaatje uit een powerpointpresentatie![]()
[ afbeelding ]
'Cri-du-chat syndroom: kat-achtig huilen![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
God straft meteen, ik liet m'n markeerstift op m'n nieuwe jasje en topje flikkeren.
Meer om Sander's reactie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kapot gaan om je eigen grap
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
God straft meteen, ik liet m'n markeerstift op m'n nieuwe jasje en topje flikkeren.
niet in?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
Rick jij hoort allang op bed te liggen
Grote broer in actie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
Rick jij hoort allang op bed te liggen
Klopt, maar als je zo'n plaatje tegenkomt in een presentatie met alleen saaie illustraties en shitquote:
ha-haquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
moet je mijne lenenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb er al 3 markeerstiften doorheen gejaagd en mijn 4e schijt er ook bijna mee uit.
Hallo ik markeer ALLES wat ik moet weten plus ik markeer ook nog eens een teringeindveel weg in mijn aantekeningen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
wtf suus markeer jij zoveelik heb nog markeerstiften van mijn vmbo-periode en ze doen het nog prima.
Markeer je de belangrijkste dingen die je al hebt gemarkeerd ook nog eens met een extra kleurtje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo ik markeer ALLES wat ik moet weten plus ik markeer ook nog eens een teringeindveel weg in mijn aantekeningen.Ik leef van pennen, markeerstiften en typex.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Markeer je de belangrijkste dingen die je al hebt gemarkeerd ook nog eens met een extra kleurtje?
Bijna wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Markeer je de belangrijkste dingen die je al hebt gemarkeerd ook nog eens met een extra kleurtje?
Ja, jezus, koop dan een bak verf en giet de hele pagina onder.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier mijn markeergedrag. Dit gaat dus iedere pagina zo.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, jezus, koop dan een bak verf en giet de hele pagina onder.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, jezus, koop dan een bak verf en giet de hele pagina onder.
Moet je nagaan hoe saai MTS is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
wat een teringsaaie informatie daar.asw is niets voor mij
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik hou van markeren.Als ze in hoorcolleges te snel gaan en ik kan niet dingetjes onderstrepen word ik boos.
Ja dan klopt het niet meer met de rest van mijn collegeblok en aantekeningen.quote:
ohjeejquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn collegeblok is trouwens vol.Het is maar goed dat ik afgelopen zaterdag een nieuwe heb gekocht.
Vertelquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef yosander het volgende:
Ik ben foute hardstyle aan het luisteren![]()
quote:
Haha ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:11 schreef yosander het volgende:
Deze nummers zijn beter en dat weet ik zonder MW3 te hebben gespeeld.
!!!TERMEN!!!quote:Meiose in een
paracentrische inversie
heterozygoot levert
geen problemen op als
er geen crossing-over
plaats vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Toppiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |