SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
[ Bericht 0% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 07-11-2011 11:45:37 ]
Euhm level 20. In ieder geval runes kopen als je tier 3 kan kopen. Ik zou nu wel gaan beginnen met sparenquote:Op maandag 7 november 2011 10:54 schreef Brambeer69 het volgende:
Ok tnx voor jullie input![]()
Wanneer raden jullie aan om van die runes te gaan kopen? ben nu lvl 17 en de echt goede runes kan ik nog niet gebruiken. Ik heb er een paar (crit/magic res/attack speed) maar het doet nog niet veel omdat de runes nog niet goed zijn en ik weinig slots heb.
quote:
Ik stikte zowat in m'n broodje hier.quote:Op maandag 7 november 2011 11:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heeft gewonnen van vieze lepel en slinkse hoer
Evil sandwichquote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef Kijana het volgende:
[..]
Ik stikte zowat in m'n broodje hier.
Garen die toch niet genoeg damage doetquote:Op maandag 7 november 2011 11:35 schreef ems. het volgende:
[..]
In plaats van dat die domme garen eerst kassadin silenced
Nee, snap ik. Maar hij had wel enorme goede tactiek die ons team gewoon mistte, terecht verloren dus.quote:
Misschien is het een 2-0 brutalizer garen op level 6. Die kan een domme kassadin best combo'enquote:Op maandag 7 november 2011 11:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Garen die toch niet genoeg damage doet
Nahhhquote:Op maandag 7 november 2011 11:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien is het een 2-0 brutalizer garen op level 6. Die kan een domme kassadin best combo'en
Nadeel is dus idd je Garen endgamequote:Op maandag 7 november 2011 12:02 schreef ems. het volgende:
Taric garen is sowieso de ultieme bot counter. Helaas heeft het ook nadelen voor je setup om garen bot te plaatsen, maar ik heb nog nooit zo steady botlane gewonnen, ja
Komt voornamelijk omdat het vanaf level 2 gewoon GG is als taric je toevallig in de stun krijgt.
Dat klopt ergens ook wel maar zijn nutteloosheid wordt vaak wel enigszins overdreven. Zijn early/mid is erg sterk en als je daar goed gebruik van weet te maken is het niet alsof je lategame opeens compleet overbodig bent.quote:
Eens. Lategame kun je weinig meer tegen de tanky dps en de tanks, maar als je gewoon vol achter de squishies aangaat, rennen ze echt wel voor je hoor. Maar weinig squishies die een silence, spin2win, ulti + ignite overleven als jij een goede early game gehad hebt.quote:Op maandag 7 november 2011 12:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat klopt ergens ook wel maar zijn nutteloosheid wordt vaak wel enigszins overdreven. Zijn early/mid is erg sterk en als je daar goed gebruik van weet te maken is het niet alsof je lategame opeens compleet overbodig bent.
Het risico dat je loopt is dat als het in earlygame níet goed gaat, je weinig kans hebt om er nog bovenop te komen.
Dat is het juist, wie focussed een garen?quote:Op maandag 7 november 2011 12:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De Garen uit mijn vaste premade gaat altijd vol tanky, dan heb je altijd wel een leuke endgame. Beetje schade nemen, cc'en met Randuins en gewoon lekker rondjes draaien en gefocust worden, dan kun je als team over je tegenstanders heen walsen als een hoer van drie tientjes.
Dat is waar, maar er zijn gewoon champs die hetgeen hij doet beter doen.quote:Op maandag 7 november 2011 12:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat klopt ergens ook wel maar zijn nutteloosheid wordt vaak wel enigszins overdreven. Zijn early/mid is erg sterk en als je daar goed gebruik van weet te maken is het niet alsof je lategame opeens compleet overbodig bent.
Het risico dat je loopt is dat als het in earlygame níet goed gaat, je weinig kans hebt om er nog bovenop te komen.
Zolang het werkt moet je het doen zal ik maar zeggen. Maar het blijft gewoon lomp van je tegenstanders dat ze hun cooldowns blowen op Garen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We laten hem meestal een paar secondes voor wij erin gaan initiëren. Hij pakt inderdaad enorme damage, maar de support healt dat meteen bij als de rest erin gaat. Zo pakt hij veel damage voordat de rest van de groep dus inderdaad meevecht, maar gaan wel al hun skills op cd.
Zo zijn er regelmatig Malzahar's die de volledige combo droppen e.d., wat gewoon scheelt, aangezien Garen dit kan pakken en de hun combo's op cooldown zijn als de squishies mee gaan doen. Als we dan een AOE cc tussen/achter ze gooien (Rupture, Cannon barrage) hebben we toch meestal drie of vier van hun en de rest naar base.
Het is gewoon lastig om je in te houden en je abilities niet te gebruiken als er iemand de groep in rent.
Nadeel hiervan is alleen dat Garen actief moet farmen om die survivability te krijgen.
En het is inderdaad absoluut niet de beste champion, onafhankelijk van welke rol je hem speelt. Maar hij is goed genoeg en onze tank speelt het liefst met Garen. Van mij mag hij, zolang dat werkt.
Mensen die maar 1 of 2 champs kunnen spelenquote:Op maandag 7 november 2011 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
The 'we' I am speaking about, is a group of five real-life friends that has started playing this game together and leveled to level thirty playing almost exclusively together.
Daar komen nog een deen en een noor bij, die we later in het spel tegen kwamen.
Er zitten verschillende soorten spelers bij; er zijn er bij die zowel support alsook burst en ad carry kunnen spelen, alsook mensen die maar twee champions kunnen spelen (Garen). Ikzelf ben niet de beste maar wel de meest veelzijdige, dus speel vrij veel rollen.
Ook in het niveau van spelen zitten er veel verschillen, maar de ervarener spelers geven dan gewoon aanwijzingen enzo, dus dat komt altijd wel goed.![]()
Prima, ik zal eens kijken of ik er een aantal online kan krijgen!quote:Op maandag 7 november 2011 15:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Keertje 5v5 plannen dan? we hebben er ook altijd wel 5/6 online , voor fun
Noeees, Akali, Brand, Annie, Cassio, Ezreal, Fiddle, Kog Maw, Tristana, MF, Ashe, Graves, Irelia, Leblanc, Nocturne, Riven, Talon, Taric, Sona, Teemo, Vayne. Ik speel ze alleen niet allemaal even veelquote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach jij kan ook alleen akali en leesin
kom vanavond ts karaq
Heb eigenlijk alleen wat jungle/support chars om te zorgen dat ik in geval van nood in ranked alles kan spelen. Moet eerlijk zeggen dat jungle met lee sin nog best leuk is.quote:Op maandag 7 november 2011 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Carry very much?
Dat de boxes van Shaco nu van kleur veranderen bij de verschillende skins is trouwens wel leuk gedaan!
Niet met de andere skins. Dat hebben ze in de afgelopen patch verandert.quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zou je denken , maar carryen ho maar
Die boxes veranderden toch al? iig die van nutcracko
Een van de handigste manieren om soloq's te winnen. Lukt me ook vaak wel op deze manier behalve als mijn team compleet retarded is, feed of simpelweg leaved.quote:Op maandag 7 november 2011 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Carry very much?
Dat de boxes van Shaco nu van kleur veranderen bij de verschillende skins is trouwens wel leuk gedaan!
Kheb ook hiervan nog geen invites/chats voorbij zien komenquote:Op maandag 7 november 2011 15:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb met een aantal een paar games gedaan, was nog beetje roestig
Mjah meestal word ik dan wel geinvite door iemand anders uit mn friendslist of iemand van tweakers en ga ik daarmee een game spelen. Maar 5-man premades zijn leukerquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je moet leren assertiever te zijn. Als er niemand iets zegt of invite, mag jij opstaan en er voor uit komen dat je graag een potje zou spelen. Inviteer! Initieer! Chat!
Assertiviteitscursus op aanvraag verkrijgbaar voor maar dertigduizend RP. Deze prijs is niet onderhandelbaar.
Ik speel dan met jullie ook niet zo heel vaak ad carry.quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die boxes veranderden toch al? iig die van nutcracko
had je het tegen mij of tegen Aldiewillentekaaprenvaren?quote:Op maandag 7 november 2011 16:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat speel je ook alweer allemaal?
quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jepquote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb je hem gewonnen?
een gefeedde poppy anders ook. Of nouja redelijk dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een gefeedde LeBlanc kan inderdaad een team goed carrien. Heerlijk is dat, drie tegen vijf winnen!
Alleen caitlynn is voor mij waardig om te spelen. En ww misschienquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waardeloze rotation deze week zeg
Ik kan er anders niks vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Behalve dat olaf lastiger te ganken is , is er niet veel anders aan dan voor de patch. Je Q is iets makkelijker te raken (maar dat had al geen probleem moeten zijn)
1400, mocht je toch nog iemand zoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Sjappel het volgende:
Zijn er hier goede spelers 1500 rating+? Ik zoek 1 speler voor vanavond 5 tegen 5 ranked.
Caitlyn kut?????? Vind haar persoonlijk een goede ad, heeft een goede range, sterke Q, traps die erg handig zijn en een leuke ulti.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:05 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb ze allemeal behalve Cait en die vind ik kut.
Van alle ranged AD's kan ik met haar echt het slechtst omgaan. Die Q raak ik nooit omdat ie te traag is en lategame met wat attack speed erbij is het voordeliger om 2/3 autoattacks te doen dan 1 q, die traps zijn wel OK-ish maar niet meer dan dat en die ult is inderdaad wel goed maar wordt vaak geblockt waardoor je er nog weinig mee opschiet. Voor mij blijft er dus niet veel meer over dan een beetje rightclicken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef jespertje het volgende:
[..]
Caitlyn kut?????? Vind haar persoonlijk een goede ad, heeft een goede range, sterke Q, traps die erg handig zijn en een leuke ulti.
iknowrite! Maar ik kan er gewoon niks mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:54 schreef ems. het volgende:
Cait is op dit moment misschien wel de 'beste' AD ranged carry.
Dan ging die kut zeker voor een Lucky Kage pick ipv een heart of gold?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef jespertje het volgende:
Bah, weer een matige game gehad. Bot lane met caitlyn gespeeld, na 7 min boots + 2 dorans en BF hebben en bot lane totaal domineren. Helaas heb ik een team die er weer niks van kon, mn support was goed, de rest kon er weer niks van. Uiteindelijk geeindigd op 10-1-7, terwijl de rest van mijn team 7 kills had... Wat wel leuk is, na 10 min sona kunnen 2 shotten wanneer zei 75% health is, zonder Q en ulti
fid FTP deze weekquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:15 schreef Maisnon het volgende:
En nu een game waar precies hetzelfde gebeurtook met een fid
Wat is dit toch
Nee, had wel heart of gold, ik had alleen net 2 crits achter elkaar en mn laatste schot was net 1tje die extra damage deed(7de schot). Net weer een potje gedaan en t houdt gewoon niet op, nu weer een olaf top en een jungle fiddle die falen. Na 25 min stond ik op 215 cs ofzo, onze top op nog maar 75 CS....quote:Op woensdag 9 november 2011 00:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dan ging die kut zeker voor een Lucky Kage pick ipv een heart of gold?
Het is een kutchamp.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef Salamando het volgende:
Is Shen nou zo'n kutchamp of ligt het aan mij?
Ligt aan jou. Ik heb er geen probleem mee.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef Salamando het volgende:
Is Shen nou zo'n kutchamp of ligt het aan mij?
Shaco is leuk. Alleen hoor ik echt veel mensen klagen over de nerf, maar ik merk er weinig van tbh - misschien omdat ik hem pas voor 't eerst ná de patch speelde.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Ik heb er geen probleem mee.
Anyway als ik die shaco spotlight zie heb ik spontaan zin om shaco te spelen.
Shaco voor de nerf 1 van de leukste champs om te spelen. Toen kwam er een nerf en niemand speelde hem meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Shaco is leuk. Alleen hoor ik echt veel mensen klagen over de nerf, maar ik merk er weinig van tbh - misschien omdat ik hem pas voor 't eerst ná de patch speelde.
Vooral tijdens teamfights is 't wel leuk als je ze met je ultimate laat schrikken, om vervolgens van achter te ambushen en ze de bosjes inlokt zodat ze gefeared worden door je boxes. Het wordt gewoon echt complete chaos.
![]()
Heb in 't begin maar een paar keer in botmatches geoefend, maar dat is gewoon valsspelen. Die bots worden echt meteen verkracht door die boxes. Easy kills.
Dat zou misschien ook zijn maar bij sommigen nerfs voel je gewoon hoe slap de champion opeens is gewordenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:05 schreef Tjado het volgende:
Its all in your headzie je altijd bij 'nerfs', gelijk een stuk minder mensen die hem spelen ookal is de nerf nieteens zo erg.
Teemo is trouwens echt een baasje! Had hem nog nooit eerder gespeeld, maar ga hem sowieso kopen na deze week
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gokje van skills:
Waterbolt gooien
Waterbubble prison/shield
Waterspray / waterfall area of effect
Ulti: sharkattack omnomnom
Lang. Maar als je het niet snapt vraag het?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoelang spelen jullie dit al want ik begrijp de helft van wat jullie zeggen niet?
ja inderdaad. Nouja hopelijk is het een soort van support/ap caster.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef Maisnon het volgende:
Fizz deed me meteen ook aan Stitch denken om een of andere redenals je ze goed naast elkaar bekijkt verschillen ze toch best wat. Ik denk dat het bij het uiteindelijke model ook vast wel meevalt.
Ben erg benieuwd naar wat voor een soort champ het is! Laat maar komen die mechanics preview
Deze grap is zo slecht dat ik me er dood aan zou moeten ergeren maar toch lach ik eromquote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als hij Nidalee in cougarform aanvalt krijg je wet pussy
quote:
Wat is het nou?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Ik heb er geen probleem mee.
Anyway als ik die shaco spotlight zie heb ik spontaan zin om shaco te spelen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:51 schreef znarch het volgende:
Mijn teamm8 blitz: Press alt + f4 for more gold
A player has disconnected.
Enige reden dat ik niet lachtte is omdat het mijn andere teammate is
Waar is Lilo?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De volgende champion zal Stitch worden! En Fizz, the Tidal Trickster heten; bijzaak.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:32 schreef nyny83 het volgende:
Mmk... toch cait maar ff geprobeerd op mn US smurf... ga ik godverredomme gewoon 20/1/10What the fuck! Dat is gewoon zo'n beetje mn beste score OOIT (vs AI niet meegerekend).
Misschien wordt ie te warm?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering, derde keer in drie dagen dat mijn laptop uit het niets afsloot tijdens een potje. Heb ik hem opnieuw opgestart en gereconnect, is iedereen drie levels verder en in het ongunstigste geval de toplane verloren. Niet meer gamen tot dat opgelost is, dus.
niet als hij aan de netstroom ligt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar heb ik inderdaad ook even aan gedacht, maar hij is niet echt erg warm als ik aan de onderkant voel. Wél geeft windows al een poosje een seintje door dat de accu vervangen moet worden, misschien dat dat het is.
Jawel! Maar gewoon afwisseling af en toequote:Op woensdag 9 november 2011 14:57 schreef Kijana het volgende:
[..]![]()
Waarom doe je nooit meer een potje met ons mee? Zijn we niet meer lief?
Ik ben (ok laatste game niet) ook op een hotstreakquote:Op woensdag 9 november 2011 15:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja , wij zijn zelfs op een hotstreak met zn allen. En nog, wil je niet met ons meedoen...
quote:We're pleased to announce the Triple Threat Value Pack, a special, one-time offer to save big on three of your favorite champions of the League! For a limited time, you'll have the opportunity to bolster your champion lineup with a fantastic, deal on three of our most beloved champions!
Whether you're a brand new summoner, a seasoned veteran, or looking for the right time to come out of retirement, this is a great opportunity to pick up all three of these champions for nearly 80% off!
From Friday, the 11th of November through midnight on Monday the 14th of November, you can pick up the following awesome champions at a massively reduced price:
• Miss Fortune, the Bounty Hunter, a gun-toting, ranged DPS and terror of the high seas!
• Katarina, the Sinister Blade, a high-mobility caster and intimidating femme fatale!
• Xin Zhao, the Seneschal of Demacia, an aggressive fighter with martial arts inspired attacks!
For a limited time only, pick up all three of these fantastic champions (normally 2,925 RP) for just 625 Riot Points!
Don't hesitate because an offer this amazing won't last long! Visit the League of Legends Store before midnight on November 14th to take advantage of this phenomenal promotion!
Kreeg ik inde mail... alleen nu ik goed kijk is dat wel voor mn EU East account, weet niet of het op West ook geldt...quote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef Cornelis83 het volgende:
Waar stond/staat dat? Op zich niet de meest slechte champions om te kopen en 625 riot points is 3-4 euro oid. (afhankelijk van welk pakket je kiest als je riot points koopt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja je weet niet wat er aan de andere kant zit he. Wie weet word ik ook geregeld compleet gefacerapet door een 12-jarige. Who knowsquote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SOmmige mensen
Gespeeld met mijn broertje en een vriend. Die vriend had problemen en kon dus niet meedoen. Mijn broertje dus met Teemo onverwacht solo top tegen Warwick en Shen. Hij ging eroverheen alsof het niks was
Maar dan ook echt, gefaceraped door een veertienjarige
"An enemy has been slain. Double kill." hoorde ik de hele tijd door.
De tryndamere van dat team gaf aan dat hij zijn complete team ging reporten. Teringhemeltje, ik kan me een hoop voorstellen, maar dat je na een half uurtje surrendert in verband met een veertienjarige
Ach, wat maakt mij dat uit. Dat zijn vaak zolderkamerpuistenpubertjes zonder enig verder leven, dus dan mogen ze me best pwnen hoor als ik ze daarmee een klein pleziertje doe in hun verder treurige bestaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:38 schreef ems. het volgende:
Ik ben altijd extra op mijn hoede ingame als ik tegenover iemand sta met een nick als "leetkillah94". Ik weiger te worden gepwnt door iemand die veel jonger is dan ik
Je klinkt echt verschrikkelijk gefrustreerd, ik zou eens naar de psycholoog gaan, nu is het net of jij ook zoiemand (geweest) bentquote:Op donderdag 10 november 2011 19:43 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ach, wat maakt mij dat uit. Dat zijn vaak zolderkamerpuistenpubertjes zonder enig verder leven, dus dan mogen ze me best pwnen hoor als ik ze daarmee een klein pleziertje doe in hun verder treurige bestaan.
Als jij premade bent krijg je altijd sterkere vijanden, omdat je door teamspeak, ventrilo en skype anders een oneerlijk voordeel hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Maisnon het volgende:
Leuk, na 8 keer achter elkaar te winnen nu 5 keer achter elkaar verloren door domme teams
wij hadden 1 lvl 30, zij hadden er 3, goeie matchmaking service hoor petje af riot
niet altijd. gister potje gedaan met een paar GoTers en ik moest solo tegen cait + skarner als nidalee. Ik had op een gegeven moment iets van 8/0 en mij speer did 90% van cait haar HP xD ging ze B kwam ze weer terug 1 speer en ze moest weer Bquote:Op donderdag 10 november 2011 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als jij premade bent krijg je altijd sterkere vijanden, omdat je door teamspeak, ventrilo en skype anders een oneerlijk voordeel hebt.
Ik heb even gemist waar ik zei dat ik premade wasquote:Op donderdag 10 november 2011 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als jij premade bent krijg je altijd sterkere vijanden, omdat je door teamspeak, ventrilo en skype anders een oneerlijk voordeel hebt.
Iedereen is skyrim aan het spelen blijkbaar. Zelfs de dev's en supportquote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef d1ce het volgende:
Telkens van LoL afgegooid (Session closed?). Heel de dag al last van, jullie ook?
Beste is dan ook zelf een carry te spelen. Dan heb je de meeste kans om solo wat te winnen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waar ik zei dat ik premade was
Doe bijna altijd solo
Nu weer hetzelfde liedje. Teemo die zegt tegen WW dat ie naar zn lane moet gaan terwijl WW jungleden daarna de vijand 5 keer feed en leaved.
Singed met 0/12
Doeiwat een games
Je snapt dat dit het hele probleem met de MOBA community is? Iedereen denkt zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef znarch het volgende:
[..]
Beste is dan ook zelf een carry te spelen. Dan heb je de meeste kans om solo wat te winnen.
Waar zeg ik dat het niet zo is? Ik zeg alleen dat het beste om te doen als je wilt winnen is om zoveel mogelijk carrys te spelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je snapt dat dit het hele probleem met de MOBA community is? Iedereen denkt zo.
5 carry teams ftw hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 21:52 schreef znarch het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet zo is? Ik zeg alleen dat het beste om te doen als je wilt winnen is om zoveel mogelijk carrys te spelen.
Zucht kreun steun, ben je echt zo simpel? Tuurlijk werken 5 carrys niet. Maar zeker in normal games met totaal debiele figuren (ook bij tegenstander) kun je best van de meta afwijken.quote:
Het staat nu ook op de west website: http://euw.leagueoflegend(...)ck-limited-time-onlyquote:Op donderdag 10 november 2011 11:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kreeg ik inde mail... alleen nu ik goed kijk is dat wel voor mn EU East account, weet niet of het op West ook geldt...
Tja, tis maar afwachten of de tegenstander ook zo reageert. En als AD team kun je dan een Banshees oid halen, aangezien Thornmail AP damage doet(als je damage van Thornmail iig kan counteren met MR)quote:
Ik ben niet zo simpel, maar andere mensen wel. Iedereen denkt dat ie zelf de beste is en kan carry'en, daarom zijn games zo verneuktquote:Op donderdag 10 november 2011 22:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Zucht kreun steun, ben je echt zo simpel? Tuurlijk werken 5 carrys niet. Maar zeker in normal games met totaal debiele figuren (ook bij tegenstander) kun je best van de meta afwijken.
En nee, als jou team al 4 AD carrys heeft is het niet handig om alf 5de MF te locked of ed. Ging ervan uit dat je dat wel snapte.
Als je het echt niet kunt (ik ken er een paarquote:Op donderdag 10 november 2011 23:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik ben niet zo simpel, maar andere mensen wel. Iedereen denkt dat ie zelf de beste is en kan carry'en, daarom zijn games zo verneukt.
Waarom zou je voornamelijk solo doen?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waar ik zei dat ik premade was
Doe bijna altijd solo
Nu weer hetzelfde liedje. Teemo die zegt tegen WW dat ie naar zn lane moet gaan terwijl WW jungleden daarna de vijand 5 keer feed en leaved.
Singed met 0/12
Doeiwat een games
Ok duidelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Solo = in je eentje in een queu gaan zitten
Duo = met 2 man in een queu gaan zitten
Premade = met 5 man in een queu gaan zitten
Dit zijn ook de exacte smaken voor ranked btw, je kan bijv niet pubstompen met 4man premades + 1 random. 1 , 2 of 5 zijn de opties
Maar als je normaal doet is pre made eigenlijk alles van 2 tot 5quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Solo = in je eentje in een queu gaan zitten
Duo = met 2 man in een queu gaan zitten
Premade = met 5 man in een queu gaan zitten
Dit zijn ook de exacte smaken voor ranked btw, je kan bijv niet pubstompen met 4man premades + 1 random. 1 , 2 of 5 zijn de opties
Dit moet je echt proberen, AP yi is zo leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
AP yi op summoners rift tegen bruisers
Ap yi in all random all mid is OP. 1 van de sterkste champs.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Dit moet je echt proberen, AP yi is zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fizz artwork spotlight:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal het zijn ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zn spin to win duurt niet lang genoeg
Plingen op de map als Nocturne zijn ulti doet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En hijs gewoon niet zo leuk
Jij moet tanky dudes spelen, tryn gaat te hard dood :s
wat zei je nou ook alweer aant begin gisteren , die 5v5 waar ik meeluisterdelasthitten en nog iets...
Tsk tsk. Volgende keer dan maar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef nyny83 het volgende:
Ik liep jullie steeds net mis. Had wel een invite van Tjado, maar toen was ik net weg
Wij spelen vrijwel altijd met een paar mensen die niet van Fok zijn. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:47 schreef nyny83 het volgende:
met wie spelen jullie dan allemaal? Want ik zie dan meestal alleen jou nog online.
Atmogs - Triforce - Inf edge = GGquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoezo al dat gezeik als ik Randuins op GP bouw voor survivability?
Véél armor, health, cdr en een machtig mooie passive. En dan maar zeuren dat ik per sé warmogs moet bouwen![]()
Derde pot achter elkaar al waar ik commentaar krijg
Maar je hebt een hoge movespeed en bent erg mobiel waardoor je vrijwel nooit gevangen wordt. En als dat toch gebeurt heb je nog een cleanse. Ik vind dat het met Atmogs build echt VEEL te lang gaat duren voordat je nuttig wordt. Bovendien heb je met mijn build ook gewoon ~120 armor, ~90 MR en ~2.3k health op lvl 18 (en dat is voordat je na je inf. edge situationele tankitems haalt).quote:
4500 effective HP vs magic damage volgens champion builder:quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ja, en tegen elke random AP ben je 1,5 nuke combo en weg
De graves/cait nerf is ergens terecht. Maar waarom bv Tristana een buff nodig heeft? Dat is lategame al een beest. Ook ben ik benieuwd wat ze met Kog'Maw/MF gaan doen. Als ze Kog'Maw zijn range nerfen ben je dubbel de lul aangezien er ook een flash nerf aankomt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Goede patchnotes, maken ze mn katarina nog leuker :-)
Dit, + de flash nerf waardoor je helemaal niet meer wegkomt. Maar er is verder nog niets duidelijk dus we wachten maar af.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:43 schreef nyny83 het volgende:
Kogs grootste voordeel momenteel is zijn range als zijn W aanstaat en de range van zijn ulti. Als ze dat weghalen is er geen reden meer om hem te kiezen.
Is maar deels. Tis toch duidelijk dat tris geen buff nodig heeft en dat een kogmaw nerf ism met de flash nerf funest kunnen zijn? Ongeacht wat de nerfs precies inhouden.quote:Op zondag 13 november 2011 01:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Weten jullie al de exacte patchnotes dan? Tot zover lang leve giswerkdiscussies, lekker zinloos
Het level is niet echt een goede graadmeter. Op level 30 zijn de meeste mensen nog gewoon waardeloos hoorquote:Op zondag 13 november 2011 17:54 schreef Maisnon het volgende:
Word een beetje moe van alle kut teams waar ik in wordt gezet.
0/11/0 cait serieus
en een 0/10 sion.
En die sion was nog wel lvl 30.
Natuurlijk hun premade samen zodat we tegen een beter team moesten met minstens 2 lvl 30 en dikke runes
Goeie matchmaking hoor toppertje
Tja, in principe is het ook gewoon een 'grind' naar 30, zelfs de meest waardeloze speler kan nog 30 wordenquote:Op zondag 13 november 2011 21:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Het level is niet echt een goede graadmeter. Op level 30 zijn de meeste mensen nog gewoon waardeloos hoor
Op zich nog een redelijk gebalanced team ook. Rumble, Heimer, Corki waren ook nog opties geweestquote:Op maandag 14 november 2011 08:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vant weekend nog midgetteam gedaan: Annie, amumu, tristana, kennen en teemo
Verloren, maar wel gelachen
Kan ook ja, alleen zit je dan wat meer aan die skins vast die vast maar weinig mensen hebben. In het team wat ik voorstelde heb je maar 1 skin nodig.quote:Op maandag 14 november 2011 10:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je kunt toch complete piraten- en ninjateams maken?
Ninja's: Ninja turtle Rammus, Nightblade Irelia, Kennen, Akali, Shen, eventueel die Lee Sin nog
Piraten: Bilgewater Katarina, Fiddlesticks, Rumble, Miss Fortune, Gangplank
Zelf speel ik wel eens met de roodkapje-groep; Grootmoeder Warwick, Roodkapje Annie, Houthakker Sion en dan nog wat andere mensjes.
Lelijke poppetjes tegen knappe. Malphite trundle etc zijn lelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 12:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fluffys, Beasts en Stunners kan ook nog
Ik kan nog niks met die aap. Olaf wil ook ff niet meer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik ga wel vaker Wukong op mid doen, best wel een berg damage terwijl je safe blijft. I get you wanted the monkey
Jij bent 3dec de carry trouwens met je poolskills
Met je carry.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hoezo
Olaf wil niet meer? Wat wil er niet meer dan :s
Die singed pakte ik welquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nouja laat je daar niet teveel door afleiden, ik stond tegen een Heimer die je op lvl4 kan comboen ( E erin, Q erop, W eruit). Daarna tegen een Cassio met ringetje (yay!) die ik op lvl2 al kon hebben met E en Q
Tegen bruisers wordt het natuurlijk anders, je zag hoe weinig dmg ik deed tegen die singed :s
Of die spells beter zijn is maar een mening.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Want? De summonerspells zijn nu een stuk beter, de nieuwe masteries sluiten beter aan op elkaar en op je champions, en de champions zijn dichter bij mekaar gebracht.
En vladimir, en evelyn, en tf en twitch die totaal niet viable zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nocturnenerf -> sluit aan bij flashnerf, niets mis mee dus
Akalinerf -> damage is al met al 10 naar beneden, boo fuckin hoo. Minder pubstomp iig als ze snowballd. Nu meer op niveau met Katarina (wat prima is)
Caitlynnerf -> nu is ze niet meer evensnel maar net iets langzamer, dit heeft grotere impact dan het lijkt
Kognerf -> scalede te hard met die range, goede nerf
Trist Corki en MF hadden een buff nodig om mee te komen met Kog Graves en Cait. Die buff is er een beetje gekomen , iig earlygame. MF buff is beetje meh dat geef ik toe. Maak die ult van haar physical en reduce de damage die die doet.
En ja zijn champs die ze niet aanraken zoals Xerath, maar die wachten ze nog af voor 1e tourney.
Minder miepen en MEER TS KOMEN
grrrrr
Je snapt dat het een het ander niet uitsluit? In dit geval komt het op hetzelfde neerquote:En eerst zeg je dat kog op was, en daarna zeg je dat trist en corki een buff nodig hadden om met hem mee te komen?
Helemaal mee eens. De enige echte fout in deze patch is dat die MF 'buff' nergens op slaat en dat mijns insziens de cait 'nerf' wel heel klein is. De rest lijkt me prima in orde.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je kan niet verwachten dat ze alle champs elke 2 weken bijwerken, dat zou ook nergens op slaan, kan je alles opnieuw testen / leren. Stukje bij beetje wordt de OPness eruit gehaald en dat vind ik best een goede zaak.
[..]
Het kloten valt ook mee, het is 5 mana hier, 10 damage daar. Ze schaven het een klein beetje bij, het zijn allemaal geen gigantische wijzigingen.
Die 5 movement is echt HEEL WEINIG! Zeker met een lage attack speed early game moet je na een auto-attack weer een seconde of twee inhalen om weer binnen range te komen. En early game is Cait nu juist OP door die range. Lategame in teamfights vind ik het allemaal reuze meevallen en ben ik banger voor Kog/Trist bijv.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Caitnerf betekend dat ze nu slomer is dan alle andere AD carrys, das best wel huge als je gegarandeerd met dezelfde boots kan chasen.
Dus meer net gebruik
Dus minder Q
succes!
Op NA wel, EU zal vannacht of morgenochtend wel gebeuren...quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef MrEarcheese het volgende:
Geen patch dus?Ik had eigenlijk al verwacht dat vandaag die nieuwe masteries er zijn.
Ah, bedankt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Op NA wel, EU zal vannacht of morgenochtend wel gebeuren...
Nouja die armor en minder damage van minions he. Ik zit zelf te denken aan een 0/14/16 build ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik zie niet in waarom niet elke jungler 21/x/x zou nemen. Er is zo weinig in de defensivetree... mischien amumu maar daar houdt het ook op
Hangt van de jungler af. Gangplank zou ik wat offensiever doen, maar hier heb ik het over bijv. Udyr die met een phoenix strike build niet gek veel aan de lifesteal heeft. Naja ik kom er vast wel uit voor de characters die ik speel, gewoon even een uurtje puzzelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dan zou ik toch 21/x/x nemen vanwege de lifesteal, dan negate ook direct die miniondmg ... maarja, speculatie
Wat snap je niet dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef Mark94 het volgende:
Speel dit spel sinds twee weken. Snap er schijnbaar nog de ballen van. Ik maak maar geen champion kills. Word steeds noob genoemd. Ik stop er anders maar mee.
Nou dat ik zo snel dood ga en weinig champion kills maak (co-op vs bots), ik moet zo vaak rennen voor m'n leven. Ook het LVL'en tijdens een match gaat bij mij iets trager dan bij de anderen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan?
Net als elke game vergt het oefening maar het is geen quantum mechanica ofzo hoor
Dat ligt vooral aan het eerder door je genoemde wegrennen. Een kill is in het algemeen geen death waard, dus je hoeft (vooral in het begin) niet agressief te spelen. Lekker achter je minions blijven, goud verdienen door die te doden, af en toe harassen (snel aanvallen en terug gaan) en wachten tot je een enorm goudvoordeel hebt en je door de betere items van ze wint.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Nou dat ik zo snel dood ga en weinig champion kills maak (co-op vs bots), ik moet zo vaak rennen voor m'n leven. Ook het LVL'en tijdens een match gaat bij mij iets trager dan bij de anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |