Niks mis meequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
's nachts FOK!ken, dat is wel normaal
Tyfus he.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan. Treurnis nogmaals.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan. Treurnis nogmaals.
voor mensen die een makkelijke game willen is dit een perfect spelquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:26 schreef Ypmaha het volgende:
wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Tijdje geleden call of duty op de playstation 3 gespeeld, vond er echt geen zak aan. Of laat ik het zo zeggen: ik had er een stuk meer van verwacht.
Zo, als dat geen humor is...quote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef Speciman. het volgende:
GROOT NIEUWS MENSEN BETREFFENDE CALL OF DUTY:
MW3 IS AFGELAST NADAT HOOFDREDACTEUR VAN ACTIVISION BATTLEFIELD 3 HEEFT GESPEELD.
HIJ STOPT ERMEE EN BIED ZIJN VERONTSCHULDIGINGEN AAN AAN DICE.
NOG MEER BREKEND NIEUWS:
DE HOOFDREDACTEUR HEEFT ZICHZELF OPGEHANGEN EN MET IN ZIJN HANDEN BF3
Eens met het eerste , maar welke spellen zijn dan wel geschikt voor volwassenen ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:39 schreef Ritmo het volgende:
Sowieso, in de rij staan voor games![]()
Sowieso, van dat soort spelletjes spelen. Word eens volwassen.
Eigenlijk weinigquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Eens met het eerste , maar welke spellen zijn dan wel geschikt voor volwassenen ?
Jazz Jackrabbitquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 23:52 schreef Vulcanic het volgende:
Btw, iedereen veel plezier met MW3, ik wacht op skyrim.
Lol, ik ken een 21 jarige loser die nu ergens in Breda voor de deur staat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Bij MW2 had ik altijd het gevoel dat het alleen maar gespeeld werd door 13 jarige bedplassende pubers die wat te compenseren hebben.
Klik een voor de grap eens op wat profielen van die link in de OP.. echtquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Bij MW2 had ik altijd het gevoel dat het alleen maar gespeeld werd door 13 jarige bedplassende pubers die wat te compenseren hebben.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jazz Jackrabbit![]()
![]()
Die heb ik vroeger echt kapot gespeeld. Cheats erbij, raketten afschieten, alle wapens dit dat
Nee man Cod is leuker, als ik al game wil ik er niet te veel moeite insteken, gewoon beetje hersenloos knallen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:11 schreef Drinky het volgende:
Even gedownload, is gewoon mw2 in een slechter jasje. Als je BF3 hebt gespeeld, speel dit dan niet, pure aids
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |