Dat komt naar mijn idee door de grafische eisen. Game moet er zo mooi en realistisch uitzien zien dat de processor daar al veel te druk mee is. Zodoende zijn de simpelste dingen al een stuk moeilijker dan dat ze dat vroeger waren.quote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef Drinky het volgende:
SP van shooters tegenwoordig![]()
Waar zijn de games waar je weken, maanden of soms jaren over deed om het uit te spelen, of games waar bij het je gewoon nooit lukte. Tegenwoordig blaas je zelfs op hard overal binnen een dag, hooguit 2 doorheen. En MP is ook niet je van het.
Dat is gewoon een excuus voor het feit dat je het niet kan betalen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
ik haal het spel vanavond gratis op. sla gewoon zo'n puisterige kut nerd op zijn bek die net van de winkel af komt, toch geen hond op straat
Spelen ze rock als achtergrond muziek?quote:Op maandag 7 november 2011 23:28 schreef Kroc het volgende:
De stemming zit er goed in hier voor de winkelnieuwe clan gevormd en sowieso vrienden voor het leven. MW3 gaat rocken
:D
je UI is toepasselijk.quote:Op maandag 7 november 2011 23:28 schreef Kroc het volgende:
De stemming zit er goed in hier voor de winkelnieuwe clan gevormd en sowieso vrienden voor het leven. MW3 gaat rocken
quote:Op maandag 7 november 2011 01:26 schreef Salamando het volgende:
Call of Duty terwijl je Skyrim kan spelen over 4 dagen.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:28 schreef Kroc het volgende:
bffquote:
.. Zit er cocaine in ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 23:48 schreef Kroc het volgende:
Gast gooit net raam in en pakt snel een kopie achter de balie, wel alerte beveiligingmensen worden gek hier
quote:Op maandag 7 november 2011 23:52 schreef Kroc het volgende:
godverdomme de reuzel loopt uit me reet, zwaarste minuten ever
Misschien toch maar beter dat die cocaine in de box zit dan, wordt je kalm van.quote:Op maandag 7 november 2011 23:52 schreef Kroc het volgende:
godverdomme de reuzel loopt uit me reet, zwaarste minuten ever
"Als warme broodjes over de toonbank" zei de gast nadat hij met zijn warme kadetjes over de toonbank vloog om het 1e exemplaar te pakken. Lolwutquote:Op maandag 7 november 2011 23:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ajooooo net gast hier met een Faras, werd helemaal para en schreeuwen. Schiet een raam kapot, springt naar binnen en roepen dat ie het 1e exemplaar heeft.... Staat ie bij de bakker binnen
Lekker ziekmelden bij je baas morgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:02 schreef Kroc het volgende:
heb em heb em heb emmmmmmmmm
morgenocthend zeker prestige, baas dit snel naar huis
Sadness der mensheid.quote:glenn19
ik ben er bij de nacht openig voor mw3 zo vet je moet het eens in je leven heben gedaan
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef Kroc het volgende:
thuis, gelukkig dichtbij mijn kamer. Ben installen, kan nog steeds niet geloven dit
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://m.lockerz.com/s/153786978?sid=rv18usc5qdes4atio7d5o2mag1
De rij in Almere
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |