Maar hij gaat hopelijk niet dood.quote:Op maandag 7 november 2011 01:23 schreef Tchock het volgende:
Oude mensen zijn ook altijd veel makkelijker om zo over te pratenEen oudoom van 84 boeit mij ook weinig. Maar een klein jochie van nog geen vier is wel echt kut.
Ahhh de ontkenningsfase.quote:Op maandag 7 november 2011 01:23 schreef leeell het volgende:
autistisch is waarschijnlijk geen goede beschrijving, omdat ik dat alles behalve ben :p
Het kenmerk van autisme is het gebrek aan vermogen je in te leven in de gevoelens van anderen, ook empathie dusquote:Op maandag 7 november 2011 01:23 schreef leeell het volgende:
autistisch is waarschijnlijk geen goede beschrijving, omdat ik dat alles behalve ben :p
Klopt. Alhoewel de opmerking `die heeft zijn beste tijd dan ook wel gehad` tegen een meisje wier opa vorig jaar op 82-jarige leeftijd stierf nou ook niet echt in goede aarde viel.quote:Op maandag 7 november 2011 01:23 schreef Tchock het volgende:
Oude mensen zijn ook altijd veel makkelijker om zo over te pratenEen oudoom van 84 boeit mij ook weinig. Maar een klein jochie van nog geen vier is wel echt kut.
Niemand is perfect.quote:Op maandag 7 november 2011 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maakt niet uit leeell we zijn niet allemaal perfect.
ik verplaats met afentoe met de kracht van 1000 zonnen in haar, dat terzijdequote:Op maandag 7 november 2011 01:26 schreef Dastan het volgende:
Je kunt je op zich wel in haar verplaatsen?
vocale uitspattingen zeggen genoegquote:Op maandag 7 november 2011 01:27 schreef Dastan het volgende:
Maar hoe zij dat ervaart is moeilijk te bevatten.
Slapen dan Kliboquote:Op maandag 7 november 2011 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ew over 6 uur en 16 minuten gaat de wekker. Fml.
Ze zit aan de racekakquote:Op maandag 7 november 2011 01:29 schreef leeell het volgende:
een vriendin die s nachts 3 x moet pissen
Dit is waarquote:Op maandag 7 november 2011 01:29 schreef leeell het volgende:
oke dat lieg ik
eigenlijk is het ff fijn om snachts wakker te zijn naast elkaar
gastquote:
kloon wssquote:Op maandag 7 november 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben onderweg naar bed
En klibo? Hoe weet jij die naam?
Improvisatiequote:Op maandag 7 november 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben onderweg naar bed
En klibo? Hoe weet jij die naam?
Pertinent onwaarquote:
ha die sociosquote:Op maandag 7 november 2011 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
ImprovisatieKlinkerbotsing.
[..]
Pertinent onwaar
lang geleden, pff zou ik niet weten, andere SCquote:Op maandag 7 november 2011 01:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe ken jij klibo dan leeell? Een paaaaar mensen noemden me maar zo.
Ik ben niet sociosquote:
Vanaf nu ik ook.quote:Op maandag 7 november 2011 01:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe ken jij klibo dan leeell? Een paaaaar mensen noemden me maar zo.
LEEELLquote:Op maandag 7 november 2011 01:38 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, leeell, leg eens uit. Is het nou [ieeell] of [leeell] of [leeeli] of WAT
quote:
Meh weetniet. Lijkt me opzich wel leuk, maar ik ben best wel newbie en ik ken echt weinig mensen nog. Dus meh.quote:
Lever dan gewoon een blaadje in met je naam en de titel van de opdracht. Klaar.quote:Op maandag 7 november 2011 01:44 schreef Splutje het volgende:
Voor de opdracht die ik moet maken krijg je sowieso een 6 als je hem inlevert ookal is het totaal verkeerd. Ben ik nu slecht als ik volledig voor die 6 ga
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 01:44 schreef Splutje het volgende:
Voor de opdracht die ik moet maken krijg je sowieso een 6 als je hem inlevert ookal is het totaal verkeerd. Ben ik nu slecht als ik volledig voor die 6 ga
natuurlijk niet, ik zou dan continue voor de 6 gaanquote:Op maandag 7 november 2011 01:44 schreef Splutje het volgende:
Ach, we kennen elkaar hier bijna allemaal denk ik net zo lang hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meh weetniet. Lijkt me opzich wel leuk, maar ik ben best wel newbie en ik ken echt weinig mensen nog. Dus meh.
Ja oké, maar tochquote:Op maandag 7 november 2011 01:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, we kennen elkaar hier bijna allemaal denk ik net zo lang hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |