ik heb krullen, niet lelijke schapen krullen, maar slechts aan de randquote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja die ken ik al maar waar is je mat dan
dan ben je ècht skeer, no offense, ik weet je situatie, maar ik heb pijn me hart als ik dat lees.quote:Op maandag 7 november 2011 00:25 schreef Dastan het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de kapper, maar kost zoveel geld.
Ik wil het wel knippen voor je.quote:Op maandag 7 november 2011 00:25 schreef Dastan het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de kapper, maar kost zoveel geld.
Ik ookquote:
Betaal hem die 40 euro dan verdomme!quote:Op maandag 7 november 2011 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
dan ben je ècht skeer, no offense, ik weet je situatie, maar ik heb pijn me hart als ik dat lees.
Wtfquote:Op maandag 7 november 2011 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
dan ben je ècht skeer, no offense, ik weet je situatie, maar ik heb pijn me hart als ik dat lees.
als ik ze had zou ik ze gevenquote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil het wel knippen voor je.
[..]
Ik ook
[..]
Betaal hem die 40 euro dan verdomme!
moeder/vaderquote:
Nou ja, zo erg is het nou ook weer niet.quote:
\Die zijn reeds betaald hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Betaal hem die 40 euro dan verdomme!
de verschuldige is reeds betaald ja,quote:
Dat is te vriendelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef leeell het volgende:
als ik rijk was had ik Dastan een miljoen gegeven
ewquote:Op maandag 7 november 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik wil platjes met jullie delen
quote:Op maandag 7 november 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik wil plaatjes met jullie delen
ik wist het hoorquote:Op maandag 7 november 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/502354_460s.jpg
laten we deze man rechts niet vergeten
Dastan.quote:Op maandag 7 november 2011 00:40 schreef leeell het volgende:
als elke man als Dastan was hadden we goudeerlijke, nette, aardige mannen met een geweldige muzieksmaak
quote:Op maandag 7 november 2011 00:40 schreef leeell het volgende:
als elke man als Dastan was hadden we goudeerlijke, nette, aardige mannen met een geweldige muzieksmaak
topquote:
avond net zo jaquote:Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef Dastan het volgende:
In de lijn van Nederlandse melancholiek
zo even luisteren danquote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is deze zo ondergewaardeerd:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |