quote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is deze zo ondergewaardeerd:
Prachtig nummer.quote:Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]geweldig nummer, sowieso Boudewijn!
Inderdaad.quote:
Topquote:Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik sleep Jan mee als ik er ben.
doen!quote:Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ex-roker naar een ROO-meet gaan is wel een grootse beproeving.quote:Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
awwwquote:Op maandag 7 november 2011 01:08 schreef Dastan het volgende:
M'n ouders hielden me altijd voor dat Ramses dit nummer voor mij had geschreven. Ik als kleine Sam liep altijd gebogen, kijkend naar de grond.
ik voel je manquote:Op maandag 7 november 2011 01:08 schreef Splutje het volgende:
The fuck ik moet nog zoveel doen het is al 1 uur
Gniffel.quote:Op maandag 7 november 2011 01:08 schreef Dastan het volgende:
M'n ouders hielden me altijd voor dat Ramses dit nummer voor mij had geschreven. Ik als kleine Sam liep altijd gebogen, kijkend naar de grond.
begrijpelijkquote:Op maandag 7 november 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vader is net thuis en hij heeft zelfs een filmpje gemaakt van mn broertje alles, boh zo zielig om het zo te bekijken.
Sorry dat ik jullie ermee lastig valMoet het ergens even kwijt.
Ga je morgen naar hem toe?quote:Op maandag 7 november 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vader is net thuis en hij heeft zelfs een filmpje gemaakt van mn broertje alles, boh zo zielig om het zo te bekijken.
Ik snap best dat je het kwijt moet. Sterkte klinkerquote:Op maandag 7 november 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is niet lastig vallen! Komt alles wel een beetje goed? Hoop dat hij snel op knapt!quote:Op maandag 7 november 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij zat de hele tijd: Ik wil niet, ik wil niet te jammeren. B'aww. En dat hij naar huis wilde.quote:
Geen idee, ik hoop dat hij morgen weer naar huis mag.quote:
Dankjewel.quote:Op maandag 7 november 2011 01:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap best dat je het kwijt moet. Sterkte klinker
Ja, komt wel goed denk ik. De kinderarts vond het goed dat mn ouders hem gebracht hadden. Dus tja.quote:Op maandag 7 november 2011 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet lastig vallen! Komt alles wel een beetje goed? Hoop dat hij snel op knapt!
Aw, jezus, dan breek je wel ja.quote:Op maandag 7 november 2011 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zat de hele tijd: Ik wil niet, ik wil niet te jammeren. B'aww. En dat hij naar huis wilde.
Lieeeeefquote:Op maandag 7 november 2011 01:08 schreef Dastan het volgende:
Ja. Jeetje.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 01:14 schreef leeell het volgende:
soms mag ik mezelf niet omdat empathie mij in veel gevallen vreemd is
quote:Op maandag 7 november 2011 01:14 schreef leeell het volgende:
soms mag ik mezelf niet omdat empathie mij in veel gevallen vreemd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |