Ja ik denk dat ze dat dan weer niet accepteren. Ik lul gewoon bullshit totdat ik bij het minimaal aantal woorden zit en dan kap ikquote:Op maandag 7 november 2011 01:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Lever dan gewoon een blaadje in met je naam en de titel van de opdracht. Klaar.
Hmms, ik ben wel in Amsterdam dan. Ik ga er over nadenkenquote:Op maandag 7 november 2011 01:47 schreef Dastan het volgende:
2 december in Amsterdam, een (rook)café bij de ArenA. Zou leuk zijn als je komt.
we bijten nietquote:Op maandag 7 november 2011 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmms, ik ben wel in Amsterdam dan. Ik ga er over nadenken
Haha, geniaalquote:Op maandag 7 november 2011 01:53 schreef Dastan het volgende:
Hoeveel tabak nemen jullie mee naar de meet?
heb vandaag bijv 3 pakjes shag, 1 pakje camel en 1 pakje cigarillo's in me zak, dat is afdoendequote:Op maandag 7 november 2011 01:53 schreef Dastan het volgende:
Hoeveel tabak nemen jullie mee naar de meet?
1 pakje gruisquote:
Herkenbaar dat die gruispakjes blijven zitten.quote:Op maandag 7 november 2011 01:57 schreef leeell het volgende:
[..]
1 pakje gruis
1 pakje bijna leeg (goede plukken)
1 nieuwe
1 camel voor afwisseling/vriendin
1 cigarillo voor party en voor slapengaan
net zolang totdat ik ze uit rol-frustratie weg tyfquote:Op maandag 7 november 2011 01:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Herkenbaar dat die gruispakjes blijven zitten.
Hahaha, wat is dat?quote:Op maandag 7 november 2011 01:57 schreef Dastan het volgende:
Ik heb donderdag eindelijk rouwtekstenkwartet gespeeld.
Een aantal van vier dezelfde rouwteksten verdelen over een paar mensen en dan gaan vragen: 'Mag ik van jou roken werkt zeer verslavend, begin er niet mee?' tot je een kwartet hebt.quote:Op maandag 7 november 2011 07:59 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Hahaha, wat is dat?Klinkt heel gezellig.
Mogguh Patje!quote:
Ja wonderbaarlijk de laatste 2 nachten zonder hoofdpijn doorgebracht. Meteen maar paar pilsjes weer gedronken om dat te vierenquote:Op maandag 7 november 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh Patje!
Voel jij je al wat beter?
Groot gelijkquote:Op maandag 7 november 2011 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wonderbaarlijk de laatste 2 nachten zonder hoofdpijn doorgebracht. Meteen maar paar pilsjes weer gedronken om dat te vieren
quote:Op maandag 7 november 2011 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wonderbaarlijk de laatste 2 nachten zonder hoofdpijn doorgebracht. Meteen maar paar pilsjes weer gedronken om dat te vieren
Ik heb een ok gekregen dus ga zo lekker op de bank liggen, tv kijken en hopen dat ik nog even een uur of 2 slaap kan pakkenquote:
Succes ermee!quote:Op maandag 7 november 2011 10:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah ik ben jaloers, ik moet zo aan school werken.
Dankje.quote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes ermee!
Ik ga het mij gemakkelijk maken op de bank
Dat doen echt veel mensen, ik doe dat gelukkig nooitquote:Op maandag 7 november 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!
Ik hoor nu ook bij de mensen die dronken smsjes en whatsappjes versturen
idd.quote:
Ja leuk op een fictieve kalander staan, helemaal top voor de aandacht. Ik sta er op en ik was eerst helemaal depressief maar nu kom ik er vast weer bovenop!quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
idd.
voor jou toch wel? mensen willen jou op de kalender
Hoe kan dat?quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
Nice, als de Duitsers komen ben ik er niet meer. De 3e maand achter elkaar dat ik het luchtalarm niet gehoord heb.
ik hoor ook niks hier binnen..quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
Nice, als de Duitsers komen ben ik er niet meer. De 3e maand achter elkaar dat ik het luchtalarm niet gehoord heb.
Vorige keer deed hij het hier ook niet, nu weer welquote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 7 november 2011 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Bel de gemeente?
Ik zit in een kantoor aan de buitenzijde van het gebouw, met het raam op een kier. In het verleden hebben wij hem toch duidelijk gehoord.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorige keer deed hij het hier ook niet, nu weer wel
Niet toen ik het wilde posten!quote:Op maandag 7 november 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoin Vinc, het is middag al hoor.
Nog wel wat langer, vanochtend meetje last gehad van de atmosfeer waarschijnlijkquote:Op maandag 7 november 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je post deed er 8 minuten om gepost te worden?
Ik deed dat ook nooit.quote:Op maandag 7 november 2011 10:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat doen echt veel mensen, ik doe dat gelukkig nooit
In Zevenaar woonde ik naast het ziekenhuis. Ding stond op dat dak. Eng dichtbij. Takkeherrie!!quote:Op maandag 7 november 2011 12:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee.En ik ga niet bellen, ik denk niet dat ze er snel iets mee zullen doen.
[..]
Ik zit in een kantoor aan de buitenzijde van het gebouw, met het raam op een kier. In het verleden hebben wij hem toch duidelijk gehoord.
[..]
Een collega van mij is net ingetrokken in een nieuw huurhuis. De sirene bij hem in de buurt staat een klein stukje verderop, op een verlaagd dak. Het hele huis trilde van dat ding, belde zijn vriendin net door.
Hoi, neuken?quote:
Rustig.quote:Op maandag 7 november 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah, zo druk met school en alles en nu moet ik zo naar het zhuis rijden en alles bleghhhh TIJD TIJD TIJDJDJDJD HET MOET DONDERDAG AF ZIJN OMG GOD STA ME BIJ.
[ afbeelding ]
you can do it.gifquote:Op maandag 7 november 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah, zo druk met school en alles en nu moet ik zo naar het zhuis rijden en alles bleghhhh TIJD TIJD TIJDJDJDJD HET MOET DONDERDAG AF ZIJN OMG GOD STA ME BIJ.
[ afbeelding ]
ik kan er niet mee omgaan helpquote:
ik hoop hetquote:
Als het echt niet lukt neem ik aan dat een ziek broertje wel een geldig excuus is. Anders heb je een nazischool.quote:Op maandag 7 november 2011 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kan er niet mee omgaan help
[..]
ik hoop hetdit is mn laatste kans voor dit verslag.. als ik hem niet haal word ik van school getrapt alles omg.
Komt wel goed hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ik hoop hetdit is mn laatste kans voor dit verslag.. als ik hem niet haal word ik van school getrapt alles omg.
U can do itquote:Op maandag 7 november 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Oe jij hebt echt een humeurtjequote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, niet in de stemming.
[..]
Nasi hier!
Deze is op zich wel toepasselijk:quote:Op maandag 7 november 2011 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dat sowiesoquote:
quote:
That's the spiritquote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef Monopoly het volgende:
ik heb schijt aan mijn tentamens, gewoon feesten en blowen in het weekens voor tentamenweek, het komt toch wel goed
quote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef Monopoly het volgende:
ik heb schijt aan mijn tentamens, gewoon feesten en blowen in het weekens voor tentamenweek, het komt toch wel goed
Van het weekend geblowd?quote:Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik nog niet moet gaan drinken en blowen tegelijk.
Vroeger ging dat goed, maar na 7 jaar niet geblowd te hebben is het toch een ander verhaal.
Jep, onder andere.quote:
Ik ookquote:Op maandag 7 november 2011 16:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga vrijdag stiekem een klein beetje drugs gebruiken
met zulke ingrediënten kan het niet verkeerd gaanquote:Op maandag 7 november 2011 17:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik steek er nog 1 op , en dan ga ik maar eens boodschappen doen.
Aardappeltjes, kip, ui, spek en een shitload aan knoflook
Idd, alles in één grote bak tiefen als het klaar isquote:Op maandag 7 november 2011 17:25 schreef leeell het volgende:
[..]
met zulke ingrediënten kan het niet verkeerd gaan
Onder andere?quote:
Jij lekkere hoerquote:Op maandag 7 november 2011 16:58 schreef Monopoly het volgende:
Maar niet teveel, want ik moet nog sexen die avond
dat schatte ik je, voor de pics, ookquote:Op maandag 7 november 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WERD NET JONGER DAN 25 GESCHAT!!
Jij hebt heel geen pics van mij gehadquote:Op maandag 7 november 2011 17:31 schreef leeell het volgende:
[..]
dat schatte ik je, voor de pics, ook
Woon je in centrum Rotterdam? Dan mag je mee eten als je wilt.quote:Op maandag 7 november 2011 17:29 schreef leeell het volgende:
je staat trouwens vrij, mono, om een portie langs te brengen
dat scheelt me straks fietsen door de kou naar de AH
wat een genereus aanbod, maar jammer genoeg niet in rotterdam neequote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Woon je in centrum Rotterdam? Dan mag je mee eten als je wilt.
quote:
tatoeage linker bovenarm nietwaar?quote:
Onder andere jaquote:
Líeeeffffquote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Woon je in centrum Rotterdam? Dan mag je mee eten als je wilt.
Mono is dan ook superlief!quote:
KUCHcomputerprobleemKUCH KUCH KUCHquote:Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Mijn deur staat altijd open voor Fokkers (op een paar na dan)
Wanneer mag ik komen bieren?quote:Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Mijn deur staat altijd open voor Fokkers (op een paar na dan)
Dan voorspel ik nu alvast dat ik dan van Gorinchem naar Purmerend mag rijden en dan naar Rotterdamquote:
Flips en Steven wonen dichtbij mij, geen probleem dus.quote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Ga dan ook langs Zwijndrecht. yvonne moet ook komen.
En Bart kan ook mee met steven, flips en Hork
Wil je dan aub wel even leren dat Yvonne in DORDRECHT woont!quote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Ga dan ook langs Zwijndrecht. yvonne moet ook komen.
En Bart kan ook mee met steven, flips en Hork
Hmm ik wacht wel op housewarming 3.0quote:Op maandag 7 november 2011 18:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flips en Steven wonen dichtbij mij, geen probleem dus.
dordrecht, zwijndrecht , barendrecht, sliedrecht, allemaal 1 pot natquote:Op maandag 7 november 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je dan aub wel even leren dat Yvonne in DORDRECHT woont!
Je vergeet papendrechtquote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dordrecht, zwijndrecht , barendrecht, sliedrecht, allemaal 1 pot nat
quote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dordrecht, zwijndrecht , barendrecht, sliedrecht, allemaal 1 pot nat
Morgenavond weerquote:
Ik las dat ik jou moet ontvoeren en mee moet nemen naar Rotterdamquote:
Eens!!quote:Op maandag 7 november 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil een keer een pilsje drinken met Yv. Ze lijkt mij oprecht een tof persoon.
Ik sta thuis altijd achter het aanrecht.quote:Op maandag 7 november 2011 18:25 schreef leeell het volgende:
Aanrecht dan vooral voor de vrouwen natuurlijk
Niks mis meequote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik sta thuis altijd achter het aanrecht.
ik ook hoor, zij kan het niet, en ik juist welquote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik sta thuis altijd achter het aanrecht.
Nee, als vrouw zijnde niet neequote:
Haha, idem dito en ik houd van koken, dat schijnt ook te helpenquote:Op maandag 7 november 2011 18:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ook hoor, zij kan het niet, en ik juist wel
same herequote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, als vrouw zijnde niet nee
[..]
Haha, idem dito en ik houd van koken, dat schijnt ook te helpen
Een man die kan koken is gewoon geilquote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, als vrouw zijnde niet nee
[..]
Haha, idem dito en ik houd van koken, dat schijnt ook te helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man die kan koken is gewoon geil
Maar ik doe het koffie zetten en drinken pakken enz welEcht erg ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is erg?quote:
Gewoon doen joh, geeft een goed gevoel als je iets heb gebrouwen wat je binnen kan houdenquote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Tchock het volgende:
Ik wil wel leren koken, maar het hoeft nog niet. Dus de motivatie ontbreekt een beetje.
Klopt. Maar als ik hier kook moet ik meteen voor vier personen koken die allemaal wel wat op te merken gaan hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 18:54 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, geeft een goed gevoel als je iets heb gebrouwen wat je binnen kan houden
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man die kan koken is gewoon geil
Maar ik doe het koffie zetten en drinken pakken enz welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartet?quote:![]()
Jij bent sowieso al uitermate geilquote:
Preciesquote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon macaroni/spaghetti maken. Simpeler kan niet, en je kan het amper verneuken.
Veel uien en veel knoflook
Deze man!quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon macaroni/spaghetti maken. Simpeler kan niet, en je kan het amper verneuken.
Veel uien en veel knoflook
kneuzenquote:Op maandag 7 november 2011 18:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man!![]()
En dan wel gewoon een teentje knoflook kopen en zelf malen!
Ja idd, dat poeder is nepquote:Op maandag 7 november 2011 18:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man!![]()
En dan wel gewoon een teentje knoflook kopen en zelf malen!
Heldquote:Op maandag 7 november 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd, dat poeder is nep
Dat leg ik gewoon op mijn tong, no biggie
Jij durftquote:Op maandag 7 november 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd, dat poeder is nep
Dat leg ik gewoon op mijn tong, no biggie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |