quote:Op maandag 7 november 2011 00:30 schreef coban het volgende:
In aight tekening groeit er een arm uit mijn buik.
Ergens wil ik niet weten hoe aight denkt hoe ik eruit zie
kap jij eens met janken dat ik aan het janken ben.quote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, graag.
[..]
Kap eens met janken.
Nou ja, het is te laat om over wiskunde te gaan nadenken, sorry.quote:
Hoe danquote:Op maandag 7 november 2011 00:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij wilt ook niet weten hoe ik denk dat jij eruit ziet
quote:Op maandag 7 november 2011 00:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja luister naar monkey. die heeft die weg al bewandeld.
omdat jij het bent wil ik dit met je delenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 00:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat jij het bent wil ik dit met je delen
andere mensen dan coban niet klikken he!Nee jouw aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE REZ NIET WEG DOEN NEEOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dudequote:Op maandag 7 november 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
609 posts, ik moet echt een hobby gaan zoeken.
ik dacht dat je hier meer aan had dan aan de ranzige pic die ik in gedachten had. scheelt mij ook weer een ban enzoquote:Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef coban het volgende:
[..]
Nee jouw aids
NEE REZ NIET WEG DOEN NEE
Mijn afbakbroodjes zijn net klaarquote:Op maandag 7 november 2011 00:31 schreef coban het volgende:
Ik heb honger. Mag ik een hapje uit jullie arm?
Omg ik heb vandaag nieteens vlees gegeten en het is offerfeest schande
Mja, ik heb dan ook met een andere user een heel topic volgespamt in ABO, misschien dat het daar aan ligt.quote:
Nee hoor ik neem met niks genoegenquote:Op maandag 7 november 2011 00:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik dacht dat je hier meer aan had dan aan de ranzige pic die ik in gedachten had. scheelt mij ook weer een ban enzo
Geef mij ook okequote:Op maandag 7 november 2011 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn afbakbroodjes zijn net klaar
Ja, dat blijkt.quote:Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef Zweetteef het volgende:
En dinsdag NEDERLANDS DAAR BEN IK NIE zo goed in!!
Dat is algemeen bekend.quote:Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef Zweetteef het volgende:
Flikker eens op met je twitterbrainfart posts. Niemand vindt dit interessant.quote:Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef Zweetteef het volgende:
Of gewoon als sanasoufi. Rijke ouwe vent zoeken en in ruil voor geld je laten neuken.quote:Op maandag 7 november 2011 00:37 schreef Rezania het volgende:
Weet je Zweetteef, als je je opleiding zo erg vindt kan je natuurlijk ook gewoon de hoer gaan uithangen, dat wordt blijkbaar wel goed betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |