quote:Op maandag 7 november 2011 00:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je weet toch. vrouwen kort haar = flinke reshuffle.
quote:Op maandag 7 november 2011 01:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze absoluut niet. Onschuldig en zielig doen zijn twee verschillende dingen.
Soort van resetknop?quote:Op maandag 7 november 2011 00:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je weet toch. vrouwen kort haar = flinke reshuffle.
Oh ja, dan moet je welquote:
ja. echt. zo'n signaal wat ze dan willen afgeven van, let op, ik ben niet meer wie ik was!quote:
JIJ SLAAT NIET ZO'N TOON AAN TEGEN MIJN VROUW JA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mkkk successsquote:Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die nu niet tot 2 uur gaan leren
Toedels
quote:Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JIJ SLAAT NIET ZO'N TOON AAN TEGEN MIJN VROUW JA!Hoe durf jij zo tegen Mama Beer te praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
okquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JIJ SLAAT NIET ZO'N TOON AAN TEGEN MIJN VROUW JA!Nog even territoriaal afbakenen die handel en dan is ze helemaal van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe durf jij zo tegen Mama Beer te praten?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |