SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Mooi zoquote:
Wat voor dingen?quote:
Wel terecht. Kebab is ook lekkerquote:Op zondag 6 november 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het een soort van "Ik ga op dieet, maar ik vind kebab toch lekkerder dus ik stop er maar mee"
quote:Op zondag 6 november 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu weer een week wachten
Ik mis hem na 5 minuten al
Na 5 minuten pas? Dat is gedoemd te mislukken. Je moet iemand al binnen 10 sec missen. Minstensquote:Op zondag 6 november 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
Nu weer een week wachten
Jullie kunnen niet overnachten bij elkaar? Een half dagje per week is nogal karig.quote:Op zondag 6 november 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu weer een week wachten
quote:Op zondag 6 november 2011 19:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na 5 minuten pas? Dat is gedoemd te mislukken. Je moet iemand al binnen 10 sec missen. Minstens
Ik weet wel iets waar ik cirkeltjes om heen wil draaienquote:
Klopt. Helaas werkt mijn omgeving niet zo meequote:Op zondag 6 november 2011 19:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet overnachten bij elkaar? Een half dagje per week is nogal karig.
Vertel?quote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar ik cirkeltjes om heen wil draaien
quote:
Als je dan verder gewoon dieet en op de dag dat je kebab gaat eten ook gaat hardlopen, dan kan het bestquote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Myraela het volgende:
Ja, het is bij mij ook meestal een van de redenen waardoor ik dieet niet volhoud.
Oh serieus ga je nu de amateur psycholoog uithangen?quote:Op zondag 6 november 2011 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, nu hebben we em.
Een persoonlijke visie van mij is om anderen niet lastig te vallen met m;n eigen problemen.
Gelijk houd ik er niet van ans anderen wel van hun probleem, mijn probleem maken.
Dat jij een hekel hebt aan alles wat ook maar de schijn ervan zou kunnen hebben in een soort circel te zitten, zichzelf goedpratende, betekend nog niet dat je gelijk hebt
hardlopen is voor baasjesquote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je dan verder gewoon dieet en op de dag dat je kebab gaat eten ook gaat hardlopen, dan kan het best
Dat probeerde ik dus te zeggenquote:Op zondag 6 november 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het een soort van "Ik ga op dieet, maar ik vind kebab toch lekkerder dus ik stop er maar mee"
Neequote:
Balen en van Newbie ook niet zekerquote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt. Helaas werkt mijn omgeving niet zo mee
Je woont toch op jezelf?quote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan hij niet gewoon naar jou komen? Je zit toch op kamers? Nu reis je 6 uur (of hoeveel was het) om hem een half dagje te kunnen zien.quote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je loopt ook eindelijk tegen het kusjekroel hgehalte van dit topic aan? Pas er op, je mag alleen met fluwelen handschoentjes reageren, anders trekken de tere zieltjes het nietquote:
Dus je vind dat ik, al heb ik 3x een voor-het-eerst iets binnen 1 week, dat ik me dan aan het ingraven ben?quote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh serieus ga je nu de amateur psycholoog uithangen?
Jullie 'vallen' andere enorm 'lastig' met je problemen (met jullie bedoel ik niet iedereen hier maar een groep) wat niet erg is, daar is het topic juist voor
maar zodra iemand je een schop onder je kont geeft graven 'jullie' je alleen maar meer in
in ben daar allergisch voor ja
ik vind dat richting zelfmedelijden gaan
Stoornissen of what ever zijn geen excuus om niks van je leven te maken
en dan wel er over willen praten
ik kan dat niet rijmen
En daarmee wil ik een grote groep die hier posten en heel constructief bezig zijn niet van tafel vegen
en ook jou persoonlijk niet want ik zie ook heus wel dat je heel vaak juist goed bezig bent
maar soms ga je (en andere) zo sterk in de verdedigingen als iemand je uit je comfort zone wil krijgen (waar je hier toch voor bent) en dan kom je vaak met onzin redenen
ik snap ook wel dat sommige dingen moeilijk zijn, dat wil ik helemaal niet ontkennen (ik heb er juist veel ervaring mee) maar het is geen reden om ze niet te doen of om aan te komen met drogredenen
ben dan gewoon eerlijk en zeg ik vind dit moeilijk, ik vind dit eng en misschien ben ik er nog niet klaar voor maar het is wel een goed idee
En dan heb ik het echt niet alleen over mijn ideeën (en daar zullen ook vaak suffe tussen zitten, maar ook goede) maar over alle ideeën die hier naar voren komen van alle users
Valt wel mee, van zijn ouders had ik wel mogen blijven slapenquote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee
[..]
Balen en van Newbie ook niet zeker
hierbij promoveer ik je van 3degraadsapproval naar 2degraadsapprovalquote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan ben ik vandaag een heel echt baasje
Hij was al drie keer bij mij geweestquote:Op zondag 6 november 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Kan hij niet gewoon naar jou komen? Je zit toch op kamers? Nu reis je 6 uur (of hoeveel was het) om hem een half dagje te kunnen zien.
Nee kusjekroel vind ik primaquote:Op zondag 6 november 2011 19:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je loopt ook eindelijk tegen het kusjekroel hgehalte van dit topic aan? Pas er op, je mag alleen met fluwelen handschoentjes reageren, anders trekken de tere zieltjes het niet
Dat is wel fijn.quote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt wel mee, van zijn ouders had ik wel mogen blijven slapen
Maar mijn ouders willen hem eerst 'in levende lijve ontmoeten en dan rustig aan doen' enzo
Net alsof ze ook maar enige zeggenschap hebben over wat wij met elkaar gaan doen
Ik ben niet over de kookquote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je vind dat ik, al heb ik 3x een voor-het-eerst iets binnen 1 week, dat ik me dan aan het ingraven ben?
Als je vind dat dat niet zo is, waarom val je me dan aan?
Jij lijkt over de kook, niet ik
Ik heb gisteren gewinkeld in een drukke stad, ik vind dat ik best wat aan mijn problemen probeer te doen. Het is wel goed dat jullie commentaar leveren op mijn gedachtegang enzo hier, het heeft me al tot heel wat dingen gezet die ik anders niet had gedaan.quote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh serieus ga je nu de amateur psycholoog uithangen?
Jullie 'vallen' andere enorm 'lastig' met je problemen (met jullie bedoel ik niet iedereen hier maar een groep) wat niet erg is, daar is het topic juist voor
maar zodra iemand je een schop onder je kont geeft graven 'jullie' je alleen maar meer in
in ben daar allergisch voor ja
ik vind dat richting zelfmedelijden gaan
Stoornissen of what ever zijn geen excuus om niks van je leven te maken
en dan wel er over willen praten
ik kan dat niet rijmen
En daarmee wil ik een grote groep die hier posten en heel constructief bezig zijn niet van tafel vegen
en ook jou persoonlijk niet want ik zie ook heus wel dat je heel vaak juist goed bezig bent
maar soms ga je (en andere) zo sterk in de verdedigingen als iemand je uit je comfort zone wil krijgen (waar je hier toch voor bent) en dan kom je vaak met onzin redenen
ik snap ook wel dat sommige dingen moeilijk zijn, dat wil ik helemaal niet ontkennen (ik heb er juist veel ervaring mee) maar het is geen reden om ze niet te doen of om aan te komen met drogredenen
ben dan gewoon eerlijk en zeg ik vind dit moeilijk, ik vind dit eng en misschien ben ik er nog niet klaar voor maar het is wel een goed idee
En dan heb ik het echt niet alleen over mijn ideeën (en daar zullen ook vaak suffe tussen zitten, maar ook goede) maar over alle ideeën die hier naar voren komen van alle users
Ik schaar me aan de kant van de meer uitgesproken personen. Team blauw voor het gemakquote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
Er bestaat hier wel een duidelijke dichotomie tussen kusjekroel-mensen en de wat meer uitgesproken personen. Levert soms vermakelijk drama op.
er bestaat een verband tussen moeilijke woorden en hoe ene boodschap over wil komenquote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
Er bestaat hier wel een duidelijke dichotomie tussen kusjekroel-mensen en de wat meer uitgesproken personen. Levert soms vermakelijk drama op.
Heel goed!quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gewinkeld in een drukke stad, ik vind dat ik best wat aan mijn problemen probeer te doen. Het is wel goed dat jullie commentaar leveren op mijn gedachtegang enzo hier, het heeft me al tot heel wat dingen gezet die ik anders niet had gedaan.
De eerste keer dat ik het met je eens bent. Verder vind ik je meeste posts waardeloos.quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
ik ook wel geloof ikquote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik schaar me aan de kant van de meer uitgesproken personen. Team blauw voor het gemak
Sorry, even wachten.quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
er bestaat een verband tussen moeilijke woorden en hoe ene boodschap over wil komen
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 6 november 2011 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben niet over de kook
Ik ben hier niet altijd dus ik weet heus niet uit mijn hoofd wat je allemaal doet
maar over het algemeen genomen vind ik dat er veel mensen die houding hebben ja
en jij in dit geval in mijn ogen ook (en in oudere gesprekken had je dat ook)
En ik vind jou maar een onduidelijk figuur waarvan ik niet eens zeker weet wanneer je de reeks binnen bent gestapt en waar ik dus verder totaal geen mening over heb. Waarschijnlijk iets later, zodat je al mijn geweldige contributies in het verleden niet kent.quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het met je eens bent. Verder vind ik je meeste posts waardeloos.
Prima, vol houden danquote:Op zondag 6 november 2011 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Ik vind alleen niet dat ik te weinig doe, ik heb juist heel veel gedaan de afgelopen paar weken
Jij bent goed bezig inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gewinkeld in een drukke stad, ik vind dat ik best wat aan mijn problemen probeer te doen. Het is wel goed dat jullie commentaar leveren op mijn gedachtegang enzo hier, het heeft me al tot heel wat dingen gezet die ik anders niet had gedaan.
Ik ken je eigenlijk alleen van de ruzies met Halcon, de zure posts, het stoken en suggestieve opmerkingenquote:Op zondag 6 november 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En ik vind jou maar een onduidelijk figuur waarvan ik niet eens zeker weet wanneer je de reeks binnen bent gestapt en waar ik dus verder totaal geen mening over heb. Waarschijnlijk iets later, zodat je al mijn geweldige contributies in het verleden niet kent.![]()
Vanwege dus die jaloezie gevoelens van je, waar ik het de laatste post van het vorige deel over had...quote:Op zondag 6 november 2011 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima, vol houden dan
ik vond alleen dat je in dit geval in die houding schoot
Team blauw duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
ik weet niet in welke categorie ik val of ik ben kusjekroel- maar dat denk ik eigenlijk niet
Je mag weer winkelen, dat is altijd een goed excuus. De tegenpartij wordt geel. Die kleur staat niemand, dus ik zou het wel weten.quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook wel geloof ik
ik heb alleen niet zo veel met blauw... moeten we het ook aan? ik heb niet veel blauw
moet ik weer winkelen
Jij moet. Je kunt met je blauwe naampje niet voor de tegenpartij spelenquote:
Ik snap niet wat je bedoeld?quote:Op zondag 6 november 2011 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanwege dus die jaloezie gevoelens van je, waar ik het de laatste post van het vorige deel over had...
Cirkeltje cirkeltje aan de wand...
Ik geef jou een compliment en jouw reactie is proberen mij aan te vallen? (als serieuze tip: je probeert vaak mensen onderuit te halen maar meestal zijn die pogingen echt niet scherp waardoor ze niet aan komen)quote:Op zondag 6 november 2011 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanwege dus die jaloezie gevoelens van je, waar ik het de laatste post van het vorige deel over had...
Cirkeltje cirkeltje aan de wand...
Nice, geel suksquote:Op zondag 6 november 2011 20:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Team blauw duidelijk.
[..]
Je mag weer winkelen, dat is altijd een goed excuus. De tegenpartij wordt geel. Die kleur staat niemand, dus ik zou het wel weten.
[..]
Jij moet. Je kunt met je blauwe naampje niet voor de tegenpartij spelen
Jij wordt buitengesloten dan. Je hebt toch al een vriendin, dus dan hoor je er eigenlijk sowieso al niet bijquote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat de verhoudingen tussen team blauw en team roze wat scheef gaan lopen zo.
Hmm...tsja soms gaat het echt nergens over.quote:Op zondag 6 november 2011 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik nou heel raar als ik hier af en toe kom en denk waar maak je druk om ???
Ja.quote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wordt buitengesloten dan. Je hebt toch al een vriendin, dus dan hoor je er eigenlijk sowieso al niet bij
Dat ding van "in de houding schieten" vind jij een compliment??quote:Op zondag 6 november 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef jou een compliment en jouw reactie is proberen mij aan te vallen? (als serieuze tip: je probeert vaak mensen onderuit te halen maar meestal zijn die pogingen echt niet scherp waardoor ze niet aan komen)
Ik zei dat om eerlijk en openhartig te zijn (en kritisch naar mezelf)
Dat neemt niet weg dat ik verder wel gewoon gelijk heb
Er zijn vast mee mensen (ik wil geen mensen hier in betrekken die er geen zin in hebben) die die houding herkennen hoor.. Ik heb deze discussie al heel vaak en in verschillende vormen voorbij zien komen
Maar prima als jij je nu hier achter wilt verschuilen om in die cirkel van niet kritisch kijken te blijven zitten, thanks for proving my point
Kijk zo vormt team geel zich vanzelfquote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef debeterebob het volgende:
GroepjesvormingMaar goed, de verhoudingen waren al duidelijk. Soms vind ik dat team blauw te ver gaat, zoals bijvoorbeeld met het afmaken van kree. Dat was niet meer feedback geven
Dan waren het zeker oude foto's.quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, vrijdag nog geschoren. Zo snel gaat het zelfs bij mij niet
Het gaat ook helemaal niet om een meet organiserenquote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ding van "in de houding schieten" vind jij een compliment??
Ik begrijp jouw bokkesprongen niet, je denkt heel raar
Eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om met jouw deze discussie tot in den treure te voeren, ik ga geen meet organiseren!
true datquote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet ik je in maart nou nog helpen?quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee want roze is een te toffe kleurquote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef Supersoep het volgende:
Team roze, mensen. Het is team roze. Niet geel.
Ben ik nu bij geel ingedeeld?quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kijk zo vormt team geel zich vanzelf
Dan kan ik niet meer kiezen man.quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef Supersoep het volgende:
Team roze, mensen. Het is team roze. Niet geel.
Team roze zit Myra bijquote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee want roze is een te toffe kleur
Geldt dat ook nog voor foto's in de toekomst die ik mogelijkerwijs van je hossel?quote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je krijgt 100.000 euro als jij een foto van mij hebt waar mijn naakte doos uberhaupt opstaat
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 6 november 2011 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeld?
Al vind ik dat in dit topic soms mensen te snel oordelen en soms juist veel te ontwijkend zijn.
Ik twijfelde al even of ik het moest opbiechten idd, want dat zou idd lastig worden met onze date dan. Misschien kan ik nu overnieuw beginnen? Heb ik nog 4 maandenquote:
dan wil ik daar ook bijquote:
Jup.quote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef Supersoep het volgende:
Geldt dat ook nog voor foto's in de toekomst die ik mogelijkerwijs van je hossel?
Verlanglijstjequote:
Ja is goed.quote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik twijfelde al even of ik het moest opbiechten idd, want dat zou idd lastig worden met onze date dan. Misschien kan ik nu overnieuw beginnen? Heb ik nog 4 maanden
Waarom zit ik in team geel?quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Team blauw: Myra, Jelly, Rhubsje, Cactus
Team geel: Heloef, Bob, Tijn
Buitengesloten: Supersoep
Zo ziet team blauw er niet echt indrukwekkend uit.quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je zijn ouders ontmoet?quote:Op zondag 6 november 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was al drie keer bij mij geweest
Nu vond ik het tijd ook eens te zien waar hij dan woont. Maar het was het reizen helemaal waard hoor
Sluit me dan maar buiten.quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou blijkbaar ben ik vreselijk gemeen en hard dus pas maar opquote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo ziet team blauw er niet echt indrukwekkend uit.
ja en?quote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je het de helft vd tijd niet snapt.Die wil ik niet in team Blauw
Volgens mij wel.quote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
Supersoep is niet zo kroelerig aangelegd hoor
Ik vind heloef ook wel tofquote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind heloef wel tof. En geel is de kleur van gebakken kipEn van mijn avatar en van mijn pi
Je hoeft hier dan ook niet te sportenquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
He, vroeger werd ik altijd als laatst bij de groep gekozen of buitengesloten, dit bevalt me wel.[ afbeelding ]
Kus.quote:
Wat is blauw, wat is geelquote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen, maar dat is een een blauwe speler
iemand om op te offeren. jij wilt kanonnevlees, geen extra teamlidquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind heloef ook wel tof
van mij mag ie best in blauw
als een soort van stagiaire die dan 'gemeen' kan worden nog
Ach, zo zie je maar, met iedereen kan het goedkomenquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
He, vroeger werd ik altijd als laatst bij de groep gekozen of buitengesloten, dit bevalt me wel.[ afbeelding ]
Blauw en geel de treinquote:
Neeeeeequote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
iemand om op te offeren. jij wilt kanonnevlees, geen extra teamlid
Zoals ze vroeger een klotesoldaat naar de frontlinie stuurden. Gelukkig is heloef een baas en redt hij het welquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
iemand om op te offeren. jij wilt kanonnevlees, geen extra teamlid
Oh ik wil wel bij mijn skatje in het team.quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind heloef ook wel tof
van mij mag ie best in blauw
als een soort van stagiaire die dan 'gemeen' kan worden nog
Ach iedereen gaat er anders mee om.quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef formerjellybean het volgende:
He , een jongen zit zijn halve facebook onder te spammen dat het uit is met zijn meisje en hoe moeilijk die het er mee heeft. Dat zou voor mij best wel een afknapper zijn. Het kan aan mij liggen maar ik vind dat meer iets wat meisjes doen
Mannen die huilen in de kroeg zijn ook vreemd.quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef formerjellybean het volgende:
He , een jongen zit zijn halve facebook onder te spammen dat het uit is met zijn meisje en hoe moeilijk die het er mee heeft. Dat zou voor mij best wel een afknapper zijn. Het kan aan mij liggen maar ik vind dat meer iets wat meisjes doen
Nee een jongen mag niet huilenquote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach iedereen gaat er anders mee om.
Maakt vind ik niet zoveel uit of het nou een jongen of een meisje is.
Is je vriendin nog boos?quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef mrk.n het volgende:
Mannen die huilen in de kroeg zijn ook vreemd.
Het is niet de huilende man in het cafe , maar iemand anders met totaal geen connectie met mij maar zijn vrienden onderspamt met zijn liefdesverdriet. Het viel me heel erg op en ik vond het een tikje vreemdquote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mannen die huilen in de kroeg zijn ook vreemd.
Sowieso, extreem persoonlijke dingen op facebook zetten is vrij sneu vind ik.quote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is niet de huilende man in het cafe , maar iemand anders met totaal geen connectie met mij maar zijn vrienden onderspamt met zijn liefdesverdriet. Het viel me heel erg op en ik vond het een tikje vreemd
Ja.quote:
Zo heeft ieder z'n eigenaardige dingen. Ben je je ex al deels vergeten?quote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is niet de huilende man in het cafe , maar iemand anders met totaal geen connectie met mij maar zijn vrienden onderspamt met zijn liefdesverdriet. Het viel me heel erg op en ik vond het een tikje vreemd
Dat is iets anders dan als een dramaqueen alles op facebook gooien en in de kroeg gaan lopen aanstellen thoughquote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ach mannen hebben ook emoties toch
vind dat wel een comforting thought
Sowieso vind ik mensen die vrijwel ALLES wat ze doen op facebook moeten zetten vreselijk irritant, beetje aandachtsgeil. Grow up.quote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan als een dramaqueen alles op facebook gooien en in de kroeg gaan lopen aanstellen though
Ik pasquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk naar obese, ik heb een week geen zin meer in seks.
Ik keek ook net.quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk naar obese, ik heb een week geen zin meer in seks.
Als ze er niet achterkomt vind ik het prima.quote:
Ik heb wel een paar van die mensen in mijn lijst. Ik vind het wel interessant om af en toe te lezen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mensen die vrijwel ALLES wat ze doen op facebook moeten zetten vreselijk irritant, beetje aandachtsgeil. Grow up.
Ik vind zelden dingen de moeite waard om er op te zetten. Maar een paar leuke foto's af en toe een berichtje; allemaal prima. Maar elke morgen melden dat het moeilijk is en dat elke maandag kut is, is wat anders...quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mensen die vrijwel ALLES wat ze doen op facebook moeten zetten vreselijk irritant, beetje aandachtsgeil. Grow up.
Ik heb weer een klein beetje motivatie door te gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek ook net.
Ik vond mezelf opeens heel aantrekkelijk.
Ik ken haar niet en niemand uit jouw omgeving. Dus van mij krijgen ze het niet te horen. Ben sowieso niet het type dat vd daken schreeuwt dat ze geneukt heeftquote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef mrk.n het volgende:
Als ze er niet achterkomt vind ik het prima.![]()
Ik krijg juist altijd een soort van gelatenheid door.quote:Op zondag 6 november 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb weer een klein beetje motivatie door te gaan.Ookal is dat mens 2 keer zo dik als ik en 20cm kleiner, toch heb ik het gevoel dat ik er over een jaar ook zo uitzie.
Dit. Mensen die dat doen kick ik er gewoon uit, heb helemaal geen behoefte om te lezen dat "een kankersukkel moet me hier niet aanspreken bij de trein" of dat soort ongein. Dat is gewoon zwaar kinderachtig.quote:Op zondag 6 november 2011 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind zelden dingen de moeite waard om er op te zetten. Maar een paar leuke foto's af en toe een berichtje; allemaal prima. Maar elke morgen melden dat het moeilijk is en dat elke maandag kut is, is wat anders...
Ja preciesquote:Op zondag 6 november 2011 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind zelden dingen de moeite waard om er op te zetten. Maar een paar leuke foto's af en toe een berichtje; allemaal prima. Maar elke morgen melden dat het moeilijk is en dat elke maandag kut is, is wat anders...
Soms wel interessant maar als iemand maanden gaat melden op zijn facebook dat die depressief is en geen vrolijk berichtje af kan knikker ik diegene eraf.quote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als ze er niet achterkomt vind ik het prima.![]()
[..]
Ik heb wel een paar van die mensen in mijn lijst. Ik vind het wel interessant om af en toe te lezen.
Pas maar op.quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg juist altijd een soort van gelatenheid door.
Zo van zo dramatisch zal het nooit woorden.
Prima. DM mij maar wanneer je wil enzovoortquote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet en niemand uit jouw omgeving. Dus van mij krijgen ze het niet te horen. Ben sowieso niet het type dat vd daken schreeuwt dat ze geneukt heeft
Die heb ik tot nu toe niet meegemaakt volgens mij. Ik had wel iemand die echt ieder uur wel iets postte, die heb ik niet verwijderd maar zo ingesteld dat ik de berichten niet meer zie als ik me aanmeld.quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Soms wel interessant maar als iemand maanden gaat melden op zijn facebook dat die depressief is en geen vrolijk berichtje af kan knikker ik diegene eraf.
Ik hou denk ik wat meer van gezelligheid. Tuurlijk heeft iemand momenten maar niet constant.
Via Sims Social kun je flirten en neuken hequote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben denk ik lichtelijk Feestboek addict.
Ik reageer voor al veel op anderen.
huh hoe werkt dat?quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Via Sims Social kun je flirten en neuken he
Beetje jammer dat je niets zietquote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd open staan en kijk ook vaak op mijn telefoon door de dag.quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
Maar dat is op zich ook helemaal geen probleem, dat fleurt alleen maar de Facebook van mensen op met discussies. Maar er zijn bepaalde personen die "kankeren " op Facebook, letterlijk, elke morgen zeggen dat ze meer van slapen houden dan opstaan , gewoon de grootste onzin, dat is irritant.quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 6 november 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd open staan en kijk ook vaak op mijn telefoon door de dag.
iets met die cultuur subsidies en de bezuinigingen dacht ikquote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef debeterebob het volgende:
Nu het toch over facebook gaat; wat betekenen die zwart rondjes met witte kruizen in de profielfoto? En die andere dingen die daar ook wel eens staan.
Gewoon juist op het kruisje klikken en dan kan je dus de optie aanzetten dat je het niet wilt. Zo heb ik meerdere spelletjes geblokkeerd want ik vind er geen kont aanquote:Op zondag 6 november 2011 20:40 schreef mrk.n het volgende:
Dat van die Sims krijg ik altijd van die uitnodigingen van vrienden.. Hoe kan ik dat uitschakelen, weet iemand dat?
Ja als je een meisje bent wil dat wel werken.quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik krijg mailtjes aan het begin van de weekquote:
In je startscherm staat het als het goed ergens rechts.quote:
Ik krijg geen mailtjes en ik log ook niet de hele dag in, dus ik mis al die verjaardagen altijdquote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg mailtjes aan het begin van de week
en als andere mensen heel vaak zeggen gefeliciteerd dan valt het ook op
geen ideequote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg geen mailtjes en ik log ook niet de hele dag in, dus ik mis al die verjaardagen altijdKan ik dat aanzetten ofzo?
Die weiger ik altijd.quote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Verjaardagskalender app die laat via mail weten wanneer iemand uit je lijst jarig is .
Je moet dan ook maar in team geel, als je zo'n saaie bentquote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
kak ik mis weer een hele hype merk ik
wat een saaie vrienden heb ik zeg dat ze daar niet aan mee doen
oh ik dacht dat dat gewoon watjes warenquote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet dan ook maar in team geel, als je zo'n saaie bent
Ja dat is echt een verademing ik ben meer een netsurfer en gewoon dingetjes aan het uitzoeken en vind het dan superirritant als mensen gaan chatten terwijl ik bezig ben dus hup die uitgeschakeld want ik vond het nietsquote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef mrk.n het volgende:
Oke, ga zo even bekijken. Ik krijg het via de mail zodra er mensen jarig zijn en ik zie het ook rechts bovenaan als ik inlog en als ik dan klik op die verjaardag kan ik zo een bericht achterlaten. Ik heb trouwens ook mijn chat uitgeschakeld, tot mijn grote genoegen.![]()
Kan ook. Ik ben niet zo goed in bitchen, wel lullige opmerkingen maken. Maar ik maak eigenlijk nooit iemand helemaal afquote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat gewoon watjes warenniet specifiek saai
ik ook niet hoop ikquote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan ook. Ik ben niet zo goed in bitchen, wel lullige opmerkingen maken. Maar ik maak eigenlijk nooit iemand helemaal af
quote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan ook. Ik ben niet zo goed in bitchen, wel lullige opmerkingen maken. Maar ik maak eigenlijk nooit iemand helemaal af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Ik ben altijd liefdevol.quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Het is koud op het station. Is het hier nog een beetje liefdevol gebleven vanavond enzo?
Waar sta je voor open?quote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben altijd liefdevol.
Alleen niemand die het wil ontvangen he.
Ja zoals altijd hierquote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Het is koud op het station. Is het hier nog een beetje liefdevol gebleven vanavond enzo?
Hoe bedoel je?quote:
je wordt gekozen meisje, niet andersomquote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik lees net over die teams enzo.
Vinden jullie mij bitcherig over kunnen komen? Als dat zo is kies ik voor blauw.
Ja en ik wil bij jou in het team. Jij bent aardigquote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik lees net over die teams enzo.
Vinden jullie mij bitcherig over kunnen komen? Als dat zo is kies ik voor blauw.
Dan zijn wij team roodquote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ik wil bij jou in het team. Jij bent aardig
Ik was al verzadigd voor vandaagquote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Nog wat boeiends gebeurd hier?
Loka is weer terug zo te zien. Hoe was de treinreis meid?
En die man heeft nota bene bij Vindicat gezetenquote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef Keyos het volgende:
Gelukkig bestaan er uitgesproken mensen, met kusjekroel kom je nergens in je leven, tenzij je burgemeester van Amsterdam wilt worden.
Hoe mensen hun principes opzij kunnen gooien hé voor succes.quote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En die man heeft nota bene bij Vindicat gezeten
Samen met Newbiequote:
Ik vraag me alleen af of die mensen die hier zo uitgesproken zijn, dat in real life ook zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef Keyos het volgende:
Gelukkig bestaan er uitgesproken mensen, met kusjekroel kom je nergens in je leven, tenzij je burgemeester van Amsterdam wilt worden.
Hehehe. Ik had niet anders verwacht.quote:
Ja dat is maar de vraag, op het internet zijn er niet veel consequenties, je ligt er niet wakker van dat je ruzie krijgt met een random persoon die woont in Appelscha of wat dan ook. Kan je in ieder geval vertellen dat ik een flapuit ben in het echt, vrij hard en direct, soms iets té maar dan weet je wat je hebt, geen gespeelde dingen dus.quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of die mensen die hier zo uitgesproken zijn, dat in real life ook zijn.
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet. Iets met kusjekroel vs de waarheid zeggen ofzo.quote:Op zondag 6 november 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die wil vast wel meedoen ja.
Wat is onze missie?
Ik zal op je wachten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stap weer over, tot over een uurtje mensen
Ach, je moet ergens onderscheid op maken natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet. Iets met kusjekroel vs de waarheid zeggen ofzo.
Dat kan ook nogquote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens onderscheid op maken natuurlijk.
Ik ben meer voor team bruin.
[ afbeelding ]
Komt vooral door gebrek aan context en emotie.quote:Op zondag 6 november 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
Men voelt zich hier gewoon te snel aangevallen. Internet so serious
Doet me denken aan de Goldstrike van gister. Ellendig spul dat.quote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens onderscheid op maken natuurlijk.
Ik ben meer voor team bruin.
[ afbeelding ]
Zeker. Leuke avond gehad verder?quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Goldstrike van gister. Ellendig spul dat.
Blijf het verbazend vinden, dat hele rijtje aan topmensen bij corspverenigingen. Fascinerendquote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe mensen hun principes opzij kunnen gooien hé voor succes.
Dat is een probleem van veel mensen jammer genoeg, alleen komt dat vaak door een gebrek aan zelfreflectie dus vliegen ze in de defensive mode. Als he kritiek krijgt moet je gewoon altijd analyseren waaruit dat opgebouwd is en er wat aan doen, easy as that.quote:Op zondag 6 november 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
Men voelt zich hier gewoon te snel aangevallen. Internet so serious
Je weet dat je het niet moet doen en toch doe je het. Slaap lekker zo.quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Goldstrike van gister. Ellendig spul dat.
Ja ben nogal een flapuitquote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of die mensen die hier zo uitgesproken zijn, dat in real life ook zijn.
Whut?quote:Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet dat je het niet moet doen en toch doe je het. Slaap lekker zo.
Ja, was erg fijntjes gister. Paar leuke anecdotes rijkerquote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Leuke avond gehad verder?
De enige echte waarheid.quote:
Als iemand op mij valt, valt ze voor mijn stralende persoonlijkheid.quote:Op zondag 6 november 2011 21:39 schreef Sinji het volgende:
Het zelfvertrouwen spat er weer vanaf mensen
Zit je in een topic waar je daar aan moet werkenquote:Op zondag 6 november 2011 21:39 schreef Sinji het volgende:
Jij geeft heul geen lichtquote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als iemand op mij valt, valt ze voor mijn stralende persoonlijkheid.
Sowieso.
Nou ik kan je zeggen dat dat niet de oplossing is hoorquote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zit je in een topic waar je daar aan moet werken. Ik zit er aan te denken gewoon te proberen om maximaal elke 2 weken een keer uit te gaan, denk dat ik mijn gebrek aan zelfvertrouwen overigens dan vrij snel gedag kan zeggen, het gebrek aan is nergens op gebaseerd en toch aanwezig, klote knik in de brains.
Denk je dat echt? Serieus?quote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als iemand op mij valt, valt ze voor mijn stralende persoonlijkheid.
Sowieso.
Ach, alleen oude vrouwtjes vinden mij knap.quote:Op zondag 6 november 2011 21:39 schreef Sinji het volgende:
Goed nieuws, heb veel meer met Real Madrid, ik ga die pot maar eens opzetten voordat ik zo weer aan het noodzakelijke kwaad genaamd tentamens ga werken.quote:
Ooh zelfs mijn oma heeft commentaar op mijn uiterlijkquote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, alleen oude vrouwtjes vinden mij knap.
Hoeft verder geen probleem te zijn natuurlijk, maar het is wel waar.
Ja.quote:
Oef, dat is pijnlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ooh zelfs mijn oma heeft commentaar op mijn uiterlijk
Men zegt dat je een mooie penis hebt.quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Voor de rest is er niet zoveel om op te vallen.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goed nieuws, heb veel meer met Real Madrid, ik ga die pot maar eens opzetten voordat ik zo weer aan het noodzakelijke kwaad genaamd tentamens ga werken.
Mooiste was nog toen ik een broek met een gat had gekochtquote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, dat is pijnlijk.
[..]
Men zegt dat je een mooie penis hebt.
Zorg ervoor dat je voor 24:00 klaar bent, dan begint het geweldige radioprogramma op Radio 1 : "Echte Jannen" (al moet je wel van praatradio houden) !quote:
Wat had ze daar over te zeggen dan?quote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mooiste was nog toen ik een broek met een gat had gekocht![]()
![]()
![]()
Wat vreemd is aangezien ik de enige ben die de afgelopen jaren mijn penis heeft gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men zegt dat je een mooie penis hebt.
Trilogie uit bij Utrecht is nu voltooidquote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
IK WIL HET VERDOMME NIET OVER VOETBAL HEBBEN JOH
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ooh zelfs mijn oma heeft commentaar op mijn uiterlijk
Er zijn wel meiden die jou leuk vinden qua uiterlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Voor de rest is er niet zoveel om op te vallen.
He dat luister ik ook op de zondagavond.quote:Op zondag 6 november 2011 21:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je voor 24:00 klaar bent, dan begint het geweldige radioprogramma op Radio 1 : "Echte Jannen" (al moet je wel van praatradio houden) !
Ik moet ook nog eens alles voldoende gaan halen dit jaar, ik moet en zal mijn Propedeuse halen zodat ik naar de Uni kan (Rechten).
Je bent toch zwart? Dan heb je sowieso 25 cm. Daarnaast ben je FOK!ker, wat je nog eens 10 cm extra geeft.quote:Op zondag 6 november 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat vreemd is aangezien ik de enige ben die de afgelopen jaren mijn penis heeft gezien.
Nou dat ze die gaten wel wou fixen, want dit kon zo echt niet. Waren van die hippe gaten in broeken, die je soms wel ziet. Snap je?quote:Op zondag 6 november 2011 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had ze daar over te zeggen dan?
Neh, er komen alleen blanke Peter Griffin like Informatica studenten en geleerden op FOK.quote:
Aah das wel een goede beschrijving van mijquote:Op zondag 6 november 2011 21:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Neh, er komen alleen blanke Peter Griffin like Informatica studenten en geleerden op FOK.
Jij ook? Ik doe de hele dag al niks terwijl ik nog een heel boek voor overmorgen moet lerenquote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goed nieuws, heb veel meer met Real Madrid, ik ga die pot maar eens opzetten voordat ik zo weer aan het noodzakelijke kwaad genaamd tentamens ga werken.
Ach, als dat alles is.quote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat ze die gaten wel wou fixen, want dit kon zo echt niet. Waren van die hippe gaten in broeken, die je soms wel ziet. Snap je?
Ik dacht dat ik dat in een van de vorige topics had zien staan.quote:
Nee hoor verre van. Kom maar hier kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 21:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Neh, er komen alleen blanke Peter Griffin like Informatica studenten en geleerden op FOK.
Yus, ben van gisteren avond tot etenstijd vandaag weggeweest terwijl ik dinsdag en woensdag mijn 2 zwaarste tentamens aan leerstof heb, geen ramp of iets dergelijks, maar zal zo écht wat moeten gaan doen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij ook? Ik doe de hele dag al niks terwijl ik nog een heel boek voor overmorgen moet leren
Was ook niet zo bedoeld, was ironie, maar dat kwam niet overquote:Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als dat alles is.
[..]
Ik dacht dat ik dat in een van de vorige topics had zien staan.
Valt wel mee hoor, als straks half Charlois op de stoep staat is hij de enige die het zal overleven.quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee hoor verre van. Kom maar hier kijken:
[Fernandes #11] Vechten en neuken
Maar ik dacht echt dat heloef blank was. Dat gaat een probleem worden bij Myr thuis
welke tentamens zijn datquote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yus, ben van gisteren avond tot etenstijd vandaag weggeweest terwijl ik dinsdag en woensdag mijn 2 zwaarste tentamens aan leerstof heb, geen ramp of iets dergelijks, maar zal zo écht wat moeten gaan doen.
Negers mogen niet naar binnen ofzo?quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee hoor verre van. Kom maar hier kijken:
[Fernandes #11] Vechten en neuken
Maar ik dacht echt dat heloef blank was. Dat gaat een probleem worden bij Myr thuis
Ik vroeg: WAT heeft ze dan te klagen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was ook niet zo bedoeld, was ironie, maar dat kwam niet over
Maar ze kan wel bitchen over uiterlijk; ze heeft een duidelijke mening en iedereen die daar niet aan voldoet krijgt het wel een keer te horen :p
Ik ben een zwarte Surinamerquote:
Verzonnen door mijn tante.quote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee chocoladeHoe denk je anders dat hij aan de naam Rayen komt
Principles of Economics en Business Law, het is gewoon aardig wat leesstof, maar gelukkig geen rocketscience of iets dergelijks. Al blijft het HBO wat in het niets valt aan leesstof ivm de gemiddelde Uni student.quote:
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Er zijn wel meiden die jou leuk vinden qua uiterlijk.
Over mijn haar en over kleding. Bijvoorbeeld strakke kleding. Gewoon dat soort stuff. Maar ze snapt de laatste mode ook zelf niet helemaal. Dus is het wel komisch. That's all.quote:Op zondag 6 november 2011 21:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vroeg: WAT heeft ze dan te klagen.
Mijn vriendin studeert ook rechten aan de uni maar het gaat haar allemaal makkelijk af. Simpelweg goed kunnen plannen, discipline hebben en niet al te dom zijn en je komt al een heel eind.quote:Op zondag 6 november 2011 21:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Principles of Economics en Business Law, het is gewoon aardig wat leesstof, maar gelukkig geen rocketscience of iets dergelijks. Al blijft het HBO wat in het niets valt aan leesstof ivm de gemiddelde Uni student.
Klopt het nou dat bij Rechten het 70% vrouw is en 30% man ongeveerquote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mijn vriendin studeert ook rechten aan de uni maar het gaat haar allemaal makkelijk af. Simpelweg goed kunnen plannen, discipline hebben en niet al te dom zijn en je komt al een heel eind.
bullshit. 4 mannen, 2 homos 2 serviërs en 20 vrouwenquote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt het nou dat bij Rechten het 70% vrouw is en 30% man ongeveer?
geen nerds?quote:Op zondag 6 november 2011 22:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
bullshit. 4 mannen, 2 homos 2 serviërs en 20 vrouwen
Nee gewoon nee.quote:
als je over de schreef gaat noemen we je Ray-Banquote:Op zondag 6 november 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.
Of ik noem jou Shin Chan.
Ik ken het niet, dus dat ik al een slecht tekenquote:Op zondag 6 november 2011 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, zeg eens eerlijk. Ik vind Al Green, en dan vooral zijn muziek, echt prachtig. Maar is dat niet ook onwijze ehm, nja. Muziek voor in de slaapkamer?
Ik heb altijd gelijk.quote:
Mijn vriendin is verre weg van.quote:
Nee. Ik begin in februari aan een andere studie als dat mogelijk is, moet alleen nog uitkiezen welke. Ik weet het nog niet.quote:
geen chinks in mijn klasjequote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Scherp. Die Chinezen zijn echt overal. 2e plek voor de Indiers...
quote:Op zondag 6 november 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.
Of ik noem jou Shin Chan.
quote:Op zondag 6 november 2011 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
als je over de schreef gaat noemen we je Ray-Ban
Ligt eraan hé van wat voor seks je houd, denk niet dat het geschikt is voor als je met vleeshaken werkt.quote:Op zondag 6 november 2011 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, zeg eens eerlijk. Ik vind Al Green, en dan vooral zijn muziek, echt prachtig. Maar is dat niet ook onwijze ehm, nja. Muziek voor in de slaapkamer?
Random nummer:quote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, dus dat ik al een slecht teken
Kan die dat waarderen dan? Ik vraag me ook hard af of ie mijn negergrapjes kan waarderenquote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik noem heloef gewoon een boefje. Of "HE MIJN FAVORIETE NEGER!" als ik al iets teveel gedronken heb.
Ik noem jou voortaan gewoon steevast skatje.quote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik noem heloef gewoon een boefje. Of "HE MIJN FAVORIETE NEGER!" als ik al iets teveel gedronken heb.
Ik heb een Brabantse jongen uit mijn klas uit Tanzania, die ken de nodige Rotterdamse grapjes wel hebben , dan moet het Heloef ook lukkenquote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan die dat waarderen dan? Ik vraag me ook hard af of ie mijn negergrapjes kan waarderen
Ain't no sunshinequote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef Sinji het volgende:
Al green![]()
Lets stay together blijft een klassieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |