SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Scherp instinct wel.quote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik zit er zelden naast.
Moet je de juiste mensen een naamtopic gevenquote:Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef Supersoep het volgende:
Minibeer geeft me nooit een hartje als ik hem een naamtopic geef.
Ik zal de hint onthouden.quote:Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet je de juiste mensen een naamtopic geven
Dat moet ik eerst weten wat jij leuk vindt en wat een viral is.quote:
thnxquote:Op zondag 6 november 2011 15:26 schreef heloef het volgende:
[..]
http://dumpert.nl/
Alsjeblieft lieverd.
Hoho lees mijn sig, afblijven.quote:Op zondag 6 november 2011 15:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, ik ben verkouden. Kom me even een kusje geven.
Marketing-actie waarvan je niet meteen doorhad dat het reclame was, will it blend bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 november 2011 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst weten wat jij leuk vindt en wat een viral is.
Die Bassie actie van OHRA?quote:Op zondag 6 november 2011 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Marketing-actie waarvan je niet meteen doorhad dat het reclame was, will it blend bijvoorbeeld.
Daar weet ik niets vanquote:Op zondag 6 november 2011 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Marketing-actie waarvan je niet meteen doorhad dat het reclame was, will it blend bijvoorbeeld.
http://www.dumpert.nl/med(...)3/grijp_jij_in_.htmlquote:Op zondag 6 november 2011 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is wel leuk.quote:
Die echt goed verzonnen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)3/grijp_jij_in_.html
Ik klikte op het beeldscherm, maar het werkte nietquote:
Of jij belasting betaaldquote:Op zondag 6 november 2011 15:38 schreef heloef het volgende:
Wel weer jammer dat dit van belastinggeld komt.
Net als die condoomadvertorials.
Over 2 maanden wel.quote:
Ga jij dan correct NL schrijven?quote:Op zondag 6 november 2011 15:41 schreef heloef het volgende:
FFFFFFFUUUUU ik besef me nu pas dat ik over twee maanden 18 wordt.
whoooa partyquote:Op zondag 6 november 2011 15:41 schreef heloef het volgende:
FFFFFFFUUUUU ik besef me nu pas dat ik over twee maanden 18 wordt.
gaat het niet zo met je huiswerk vandaag?quote:
Ach mens laat me met rust.quote:
Ik word al twee jaar gedwongen door mijn moeder om mijn verjaardag te vieren.quote:
Jawel hoor, ik heb FED al bijna af.quote:Op zondag 6 november 2011 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gaat het niet zo met je huiswerk vandaag?
Wordt Jehovaquote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word al twee jaar gedwongen door mijn moeder om mijn verjaardag te vieren.
wat is FED nou?quote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb FED al bijna af.
Mijn vader was Jehova's getuige.quote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt Jehovadan hoef je dat niet meer
En waarom dan wel niet?quote:
Front end development.quote:Op zondag 6 november 2011 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is FED nou?
blegh waarom word je altijd zo vreterig van de hele dag achter de computer werken
Leeft je vader niet meer?quote:Op zondag 6 november 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
Mijn vader was Jehova's getuige.
Geen grap.
Nee hij leeft nog.quote:
Jij bent mijn vader niet gelukkig.quote:
Maar hij is geen Jehova meer?quote:Op zondag 6 november 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
Nee hij leeft nog.
Althans dat hoop ik, ze hadden me wel ingelicht natuurlijk.
Zover ik weet niet.quote:
Naar het schijnt heeft hij mijn moeder bedrogen.quote:
Jehova worden dusquote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Misschien moet-ie dan z;n pa bellen en om tips vragen
Die hebben wel lef, overal aanbellen, zichzelf uitnodigen en proberen te overtuigen van een of andere zaak.quote:
Dat vraag ik mij eigenlijk ook af.quote:Op zondag 6 november 2011 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh waarom word je altijd zo vreterig van de hele dag achter de computer werken
Als ik alleen wil neuken dan ga ik wel naar de Hollywood zwaai met een breezer en neuk vervolgens in een achteraf straatje een 15 jarige breezerslet met een laagzelfbeeld en daddy issues.quote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Misschien moet-ie dan z;n pa bellen en om tips vragen
Dan leer je wel mensen aansprekenquote:
Zo kom je dus ook genoeg eenzame vrouwtjes tegen die wel even warm gemaakt willen wordenquote:Op zondag 6 november 2011 15:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Die hebben wel lef, overal aanbellen, zichzelf uitnodigen en proberen te overtuigen van een of andere zaak.
Want jij lijkt met je 17 jaar al op een echte daddy? Dat is pas sadquote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef heloef het volgende:
Als ik alleen wil neuken dan ga ik wel naar de Hollywood zwaai met een breezer en neuk vervolgens in een achteraf straatje een 15 jarige breezerslet met een laagzelfbeeld en daddy issues.
Ik lijk in ieder geval ouder dan 17.quote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want jij lijkt met je 17 jaar al op een echte daddy? Dat is pas sad
Jehova's komen nooit alleen, minstens een triootje dusquote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo kom je dus ook genoeg eenzame vrouwtjes tegen die wel even warm gemaakt willen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
quote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Jehova's komen nooit alleen, minstens een triootje dusLijkt het je wel wat ja? Man-man-vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn geloof is liefde en die kom ik u geven.quote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo kom je dus ook genoeg eenzame vrouwtjes tegen die wel even warm gemaakt willen worden
quote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Jehova's komen nooit alleen, minstens een triootje dus+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
"Doet uw benen maar open dan zal ik u eens verlichten met de vruchten van God."quote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, hè. Jammer hè.quote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik alleen wil neuken dan ga ik wel naar de Hollywood zwaai met een breezer en neuk vervolgens in een achteraf straatje een 15 jarige breezerslet met een laagzelfbeeld en daddy issues.
jou niet danquote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lijkt het je wel wat ja? Man-man-vrouw?
Jij liever MVV?quote:
U heeft met een breezer gezwaaid en had geen succes?quote:Op zondag 6 november 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, hè. Jammer hè.
"Ik heb al aambeien"quote:Op zondag 6 november 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
"Doet uw benen maar open dan zal ik u eens verlichten met de vruchten van God."
ik vind jou af en toe heel gemeenquote:Op zondag 6 november 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, hè. Jammer hè.
quote:Op zondag 6 november 2011 15:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Nee MVV ging er met 2-1 af en ik was erbij
deze zin snap ik echt nietquote:Op zondag 6 november 2011 15:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Niet voetbal maar een trio. Dus 2 vrouwen en 1 manquote:Op zondag 6 november 2011 15:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Het is een voetbalclub.quote:
oooowquote:
Zoveel ernstigs heeft ie ook weer niet gezegd hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind jou af en toe heel gemeen
en nog zinloos gemeen ook
Hoe kan je die opmerking nu in hemelsnaam als gemeen opvatten. Ik zet alleen twijfels bij het breezer-fabeltje. Zo makkelijk zijn die niet te ''hosselen'' tenzij je een soort van Bieber-kopie bent met wat centjes op zak.quote:Op zondag 6 november 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind jou af en toe heel gemeen
en nog zinloos gemeen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Ik supporter Willem II, MVV is een voetbalclub waar we tegen gespeeld hebben. We wonnen 2-1 en ik zat toen in het stadion.quote:
Wie?quote:Op zondag 6 november 2011 16:03 schreef heloef het volgende:
Ik besef me nu er is een afzichtelijk mens dat mij wel zou doen.
Alleen die doet iedereen met een piemel.
We hebben het laatst op MSN over haar gehad.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:03 schreef heloef het volgende:
Ik besef me nu er is een afzichtelijk mens dat mij wel zou doen.
Alleen die doet iedereen met een piemel.
Ben ik het?quote:Op zondag 6 november 2011 16:04 schreef heloef het volgende:
We hebben het laatst op MSN over haar gehad.
Je weet wel wie ik bedoel.
Met 30+ bedoelde je dus eigenlijk dat je 40 bent?quote:
Ligt er aan, ben je moddervet?quote:
Oh, ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zondag 6 november 2011 16:04 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben het laatst op MSN over haar gehad.
Je weet wel wie ik bedoel.
Al was ze de laatste vrouw op aarde ik zou haar niet doen.quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik had al zo'n vermoeden.Ja, die wilt vast wel. Maar daardoor zijn mannen die haar willen alleen maar sneu'er. Een beetje standaarden kan geen kwaad, al ben je nog zo wanhopig.
Erica Terpstra is best een heul aardig mensjequote:Op zondag 6 november 2011 16:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Al was ze de laatste vrouw op aarde ik zou haar niet doen.
quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Supersoep het volgende:
Met 30+ bedoelde je dus eigenlijk dat je 40 bent?
Nee wacht, hoe kom ik nou bij 40, dat zei hij helemaal niet.![]()
JAAAAAAAAquote:
Leugens want je hebt mij geen pics gestuurd van je moddervette lichaam.quote:
Was jij het nou bij wie ze een telelens gebruikten voor de schoolfoto's?quote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens want je hebt mij geen pics gestuurd van je moddervette lichaam.
Wil je er 1?quote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
Leugens want je hebt mij geen pics gestuurd van je moddervette lichaans.
Erica is het niet.quote:Op zondag 6 november 2011 16:09 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Erica Terpstra is best een heul aardig mensje
Nee, want ik ben niet moddervet en al helemaal niet op de basisschool.quote:Op zondag 6 november 2011 16:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Was jij het nou bij wie ze een telelens gebruikten voor de schoolfoto's?
Nee ik wou graag mijn libido behouden.quote:
Ooh Willem II is toch die club die gedegradeerd is en van de week van FC Zwolle verloor. (het voormalge PEC)quote:Op zondag 6 november 2011 16:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ik supporter Willem II, MVV is een voetbalclub waar we tegen gespeeld hebben. We wonnen 2-1 en ik zat toen in het stadion.
Die jaquote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ooh Willem II is toch die club die gedegradeerd is en van de week van FC Zwolle verloor. (het voormalge PEC)
quote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe kan je die opmerking nu in hemelsnaam als gemeen opvatten. Ik zet alleen twijfels bij het breezer-fabeltje. Zo makkelijk zijn die niet te ''hosselen'' tenzij je een soort van Bieber-kopie bent met wat centjes op zak.ik vond het nogal kattig over komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
my badHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
ah willem IIquote:Op zondag 6 november 2011 16:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ik supporter Willem II, MVV is een voetbalclub waar we tegen gespeeld hebben. We wonnen 2-1 en ik zat toen in het stadion.
damn ik wil ook in de secret circelquote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik had al zo'n vermoeden.Ja, die wilt vast wel. Maar daardoor zijn mannen die haar willen alleen maar sneu'er. Een beetje standaarden kan geen kwaad, al ben je nog zo wanhopig.
quote:Op zondag 6 november 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
Ik meld even dat ik Cactus1 wil en hard ook.
Bedankt voor uw aandacht.
ik zit me serieus nog steeds de hele tijd af te vragen wie je bentquote:
Ik ben ook hard.quote:
dan moet je hierheen komen, jonguhh, wij hebben allerlei meestebakkers die daarin specializerenquote:Op zondag 6 november 2011 16:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had mijn vingers net bijna in de oven gelegd. Had wel zin in worstenbroodjes
Ik moet hardlopen en ga dat nu ook doen voordat er weer enge dieren in het bos rondlopenquote:Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
dan moet je hierheen komen, jonguhh, wij hebben allerlei meestebakkers die daarin specializeren
quote:Op zondag 6 november 2011 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet hardlopen en ga dat nu ook doen voordat er weer enge dieren in het bos rondlopen
ja graagquote:Op zondag 6 november 2011 16:31 schreef debeterebob het volgende:
Iemand een gratis samenvatting van Utrecht-Ajax?
Ik gaf je gelijk in iets anders, niet de gehele discussie...quote:Op zondag 6 november 2011 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een discussie met Aardbei. Ik had gelijk, dat bevestigde ze ook via de PM, maar en plein public bleef ze draaien en een ban uitlokken.
Echte bazen spelen Pizza Tycoon.quote:Op zondag 6 november 2011 16:53 schreef Bartholomeus het volgende:
Heb Transport Tycoon gedownload, tutorial gelezen. Snap er geen flikker vanBussen die het friggin' station niet vinden en zulks
En met die kutbomen zie je er nog niks van ook
Dan ben je wss een stukje weg vergeten aan te leggen; die bussen gaan niet offroad. Ik heb ook een trainer (oid) erbij geïnstalleerd, dan kun je bv. instellen dat voertuigen niet kapot gaan en automatisch vervangen worden bij ouderdom enzo. Maakt het wel wat leuker.quote:Op zondag 6 november 2011 16:53 schreef Bartholomeus het volgende:
Heb Transport Tycoon gedownload, tutorial gelezen. Snap er geen flikker vanBussen die het friggin' station niet vinden en zulks
De ouwe hosselaarquote:Op zondag 6 november 2011 16:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik moet van mylifeisgrey doorgeven dat hij druk bezig is met zijn studie en dat hij in de collegezaal al contact heeft gehad met meerdere leuke dames.
Cool. Spreek je hem op msn ofzo?quote:Op zondag 6 november 2011 16:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik moet van mylifeisgrey doorgeven dat hij druk bezig is met zijn studie en dat hij in de collegezaal al contact heeft gehad met meerdere leuke dames.
Volgens mij had ik 'm verkeerd om liggen ofzo. Whatever, moet toch zo wegquote:Op zondag 6 november 2011 16:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan ben je wss een stukje weg vergeten aan te leggen; die bussen gaan niet offroad. Ik heb ook een trainer (oid) erbij geïnstalleerd, dan kun je bv. instellen dat voertuigen niet kapot gaan en automatisch vervangen worden bij ouderdom enzo. Maakt het wel wat leuker.
Ik heb de originele vroeger wel eens gespeelt zo'n 10 jaar geledenquote:Op zondag 6 november 2011 16:53 schreef Bartholomeus het volgende:
Leugenaar.quote:Op zondag 6 november 2011 16:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oldskool spellenquote:Op zondag 6 november 2011 16:58 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ik heb de originele vroeger wel eens gespeelt zo'n 10 jaar geleden![]()
Maar ik ben hem nu ook weer eens aan het downloaden
Ik vond zoo tycoon wel leukquote:Op zondag 6 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
whaha grappig dat transport tycoon zo veel reacties krijgt nog steeds
wist ik veel dat dat zo populair was
nee schijtbeesten zijn veel te veel eisendquote:Op zondag 6 november 2011 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond zoo tycoon wel leuk
Vond je? Ik vond dat wel meevallenquote:Op zondag 6 november 2011 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee schijtbeesten zijn veel te veel eisend
Veel plezier!quote:Op zondag 6 november 2011 17:20 schreef Bartholomeus het volgende:
rollercoaster tycoon heb ik platgespeeld
Nouja, ik ga uit eten. Hasta la pasta!
Ben je zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das kut hequote:Op zondag 6 november 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
Waarom maken ze op papieren formulieren die invullijntjes toch altijd zo klein?
Klacht: Mijn toch al onleesbare handschrift is helemaal niet meer te ontcijferen als ik met een vergrootglas moet schrijven.
Ik kan ook geen blokletters schrijvenquote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Das kut heIk ben ook al een vol uur bezig met 25 blz aan formulieren invullen. Moet per se in blokletters en ik heb geen backupformulier dus alles moet in 1x goed
Ik ben dat gaan doen om m'n handschrift beter leesbaar te krijgen, en 't werkt wel.quote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan ook geen blokletters schrijven
hoiquote:
Om je vraag te beantwoorden Ajax heeft verlorenquote:Op zondag 6 november 2011 18:08 schreef formerjellybean het volgende:
ja en heb jij altijd overal opmerkingen over
Ja veel succesquote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ahh dan moet ik verdorie een halve vriendengroep troosten
Gozer ik weet net zo veel als jouquote:Op zondag 6 november 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn, weet je iets van een volgende meet? Of is er nog niks?
Oh ok. Vroeg het me gewoon af. Misschien wist je meerquote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gozer ik weet net zo veel als jouchill man. Anders doe je zelf een voorstel voor een meet.
quote:Op zondag 6 november 2011 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is besmettelijk? wat is besmettelijk ???
Ja waarom nietquote:Op zondag 6 november 2011 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ok. Vroeg het me gewoon af. Misschien wist je meer
Edit:Ik een meet regelen???
Oke I'm completely lostquote:Op zondag 6 november 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, vervelend voor jullie
Edit: Ik bedoel![]()
![]()
Midden in de nacht Rayen klinkt wel geinig.quote:Op zondag 6 november 2011 16:36 schreef Axel1988 het volgende:
@Heloef; kun jij niet een nieuw "midden in de nacht rick"-achtig radioprogramma beginnen? Ik mis dat programma echt!
Heloef heet Rayen ?quote:Op zondag 6 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Midden in de nacht Rayen klinkt wel geinig.
Iets of iemand na doen is half niet zo leuk als het orgineelquote:Op zondag 6 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Midden in de nacht Rayen klinkt wel geinig.
Volgens jellybean had jij een 'meet' met haar. Dus volgens haar criteria heb je dat welquote:Op zondag 6 november 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een meet geweest en ik ben hopeloos in dingen organiseren
Ja.quote:
Met iemand na doen kom je niet verder dan radio maken op je zolderkamertje.quote:Op zondag 6 november 2011 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets of iemand na doen is half niet zo leuk als het orgineel
Als jij een massa-ontmoeting organiseren net zo makkelijk vind als met iemand ergens afspreken ergens wel jaquote:Op zondag 6 november 2011 18:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens jellybean had jij een 'meet' met haar. Dus volgens haar criteria heb je dat wel
1 dec in cafe X om tijd Y. personen A-B-C zijn er sowiesoquote:Op zondag 6 november 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij een massa-ontmoeting organiseren net zo makkelijk vind als met iemand ergens afspreken ergens wel ja
Zelf komen is nog wel eens een probleem, net als dat er anderen komenquote:Op zondag 6 november 2011 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
zo'n meet organiseren kan toch niet lastig zijn
topicje openen, datum er in zetten en mensen vragen te komen en dan zelf op komen dagen
klaar
Inderdaad zo makkelijkquote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
1 dec in cafe X om tijd Y. personen A-B-C zijn er sowieso
tadaa
Ik heb dan nooit een meet georganiseerd, maar ik weet best dat er "more to it" is dan datquote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
1 dec in cafe X om tijd Y. personen A-B-C zijn er sowieso
tadaa
joh zo moeilijk is het toch niet om op te dagenquote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelf komen is nog wel eens een probleem, net als dat er anderen komen
wat dan?quote:Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dan nooit een meet georganiseerd, maar ik weet best dat er "more to it" is dan dat
Been there, done that, 30 FOK!kers in mijn huis. Goede meet wel.quote:Op zondag 6 november 2011 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
zo'n meet organiseren kan toch niet lastig zijn
topicje openen, datum er in zetten en mensen vragen te komen en dan zelf op komen dagen
klaar
Neehoor, het is niet meer dan dat.quote:Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dan nooit een meet georganiseerd, maar ik weet best dat er "more to it" is dan dat
D'r hoeft maar 1 persoon niet te kunnen en het is meteen al ingewikkelder.quote:Op zondag 6 november 2011 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat dan?
serieus ik zie echt niet hoe het veel lastiger kan zijn
Want? dan komt die persoon gewoon nietquote:Op zondag 6 november 2011 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
D'r hoeft maar 1 persoon niet te kunnen en het is meteen al ingewikkelder.
Dat hete georganiseer ben ik gewoon heel slecht in.
Ik ga hoe dan ook niet een meet organiseren en nee, ik ga niet "dan moet je maar niet klagen"
Nou lijkt me niet zo prettig. Zeker met het vooroordeel over Fokkers erbijquote:Op zondag 6 november 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Been there, done that, 30 FOK!kers in mijn huis. Goede meet wel.
4 kotsers.quote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou lijkt me niet zo prettig. Zeker met het vooroordeel over Fokkers erbijAl die kotspartijen en zo:P
30 fokkers in mijn huis??? Echt no fokkin way!! Ik vind 3 al veel!quote:Op zondag 6 november 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Been there, done that, 30 FOK!kers in mijn huis. Goede meet wel.
Openbare plek dan, ga frietjes eten in de McDonalds.quote:Op zondag 6 november 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
30 fokkers in mijn huis??? Echt no fokkin way!! Ik vind 3 al veel!
das slecht voor je. ga naar een veganistische tokoquote:Op zondag 6 november 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Openbare plek dan, ga frietjes eten in de McDonalds.
Ik blijf niet aan de gang, ik heb al gezegd dat ik geen meet ga organiseren en daar blijf ik bijquote:Op zondag 6 november 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Openbare plek dan, ga frietjes eten in de McDonalds.
Wie zegt dat ik ga?quote:Op zondag 6 november 2011 18:44 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
das slecht voor je. ga naar een veganistische toko
Okido.quote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan de gang, ik heb al gezegd dat ik geen meet ga organiseren en daar blijf ik bij
Is der ook nog de liefde bedreven? Dat zou het compleet makenquote:Op zondag 6 november 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
4 kotsers.Tuin/huis was een behoorlijke chaos. Ouders waren niet zo blij toen ze terug kwamen van vakantie. Maar de avond was geslaagd.
Ja.quote:Op zondag 6 november 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is der ook nog de liefde bedreven? Dat zou het compleet maken
ja prima maar verschuil je dan niet achter zo'n kut reden van het is moeilijkquote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan de gang, ik heb al gezegd dat ik geen meet ga organiseren en daar blijf ik bij
Je hebt dan wel low standardsquote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
Damn mcdonalds is zooooo leker
ik heb echt honger vandaag
Liefde was het niet.quote:Op zondag 6 november 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is der ook nog de liefde bedreven? Dat zou het compleet maken
Het is moeilijk voor mij. Geloof me dan anders niet als je je daarbij beter voeltquote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja prima maar verschuil je dan niet achter zo'n kut reden van het is moeilijk
Oh.quote:Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef ook_gek het volgende:
Er komt echt geen fokker in mijn huis NO FUCKING WAY
Moeilijk is het niet, kies een datum, kies een locatie en open een topic.quote:Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor mij. Geloof me dan anders niet als je je daarbij beter voelt
Dan kom je toch gezellig bij mij.quote:
Voor jou ja, maar voor mij niet! Ga jij dan in m'n hoofd zitten, dan piep je al snel heel andersquote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet, kies een datum, kies een locatie en open een topic.
De rest doet zich meestal zelf.
Je hebt er gewoon geen zin en dat hoeft ook niet.
dan regel jij het toch gewoon. als je het rege;t mag je bij de macquote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet, kies een datum, kies een locatie en open een topic.
De rest doet zich meestal zelf.
Je hebt er gewoon geen zin en dat hoeft ook niet.
Kijk! Ik mag jou. Kyoto amsterdam omnomnomquote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef debeterebob het volgende:
Kom laten we sushi eten, omdat het zo enorm hip en gezond is
We hebben het over een meet hequote:
Ik heb geen behoefte aan een meet.quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
dan regel jij het toch gewoon. als je het rege;t mag je bij de mac
Ik wil het wel proberen, maar niet omdat het hip of gezond is.quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kijk! Ik mag jou. Kyoto amsterdam omnomnom
nee ik vind dat stiekem echt heel lekkerquote:
Je zei het is moeilijkquote:Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor mij. Geloof me dan anders niet als je je daarbij beter voelt
Zo heel af en toe is het wel lekker hoorquote:Op zondag 6 november 2011 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind dat stiekem echt heel lekker
terwijl ik ook juist heel erg ben van het koken met verse producten en zo
guilty pleasure
ik eet geen vlees, ik denk dat dat wel verschil maaktquote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo heel af en toe is het wel lekker hoorAlleen als je er avondeten van maakt wordt je er wel behoorlijk misselijk van, soms.
Wat is het nog meer dan?quote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Het is heerlijk. Men denkt vaak onterecht dat een sushi restaurant alleen maar bestaat uit rauw vis. Verre van waar, zoveel keus.
ik eet ook geen vis en kan daar prima etenquote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Het is heerlijk. Men denkt vaak onterecht dat een sushi restaurant alleen maar bestaat uit rauw vis. Verre van waar, zoveel keus.
Dan is je keus wel vrij beperkt daarquote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen vlees, ik denk dat dat wel verschil maakt
mijn vriend zegt dat die burgers in je buik voelen als een baksteen
anders google je gewoon een random sushi restaurant voor het menuquote:
sorry hoor maar je vind het toch gewoon moeilijk?quote:Op zondag 6 november 2011 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je zei het is moeilijk het is moeilijk voor mij
dat is het niet
'ik vind het moeilijk' is wat anders zei ik ook niet, zie boven
het is namelijk echt niet iets onmogelijks, ook niet voor jou Zei ik ook niet, ik zei heel moeilijk
Dat zou kunnen maar 1 daar ben ik te lui voor. En 2 zo knop je een gesprek aan en toon je interesse. En laat dat voor iets zijn waar ik niet zo goed in ben.quote:Op zondag 6 november 2011 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anders google je gewoon een random sushi restaurant voor het menu
maar het is soepjes, wokgerechtjes, tempura, allerlei andere kleine hapjes
soort oosterse tapas
vega burger, frietjesquote:Op zondag 6 november 2011 18:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan is je keus wel vrij beperkt daar
je komt nu gewoon lui overquote:Op zondag 6 november 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar 1 daar ben ik te lui voor. En 2 zo knop je een gesprek aan en toon je interesse. En laat dat voor iets zijn waar ik niet zo goed in ben.
Ik kan mijn veel lekkerder dingen voorstellenquote:Op zondag 6 november 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vega burger, frietjes
maar het lekkerst zijn de broodje hamburger zonder hamburger zonder groenten zonder saus![]()
nomnom
Dom, check. Lui, check.quote:Op zondag 6 november 2011 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je komt nu gewoon lui over
of dom
niet de indruk die je wil maken lijkt me
Waarom blijf je überhaubt hier een punt van maken? Ik zei al dat ik de meet niet ging organiseren.quote:Op zondag 6 november 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry hoor maar je vind het toch gewoon moeilijk?
wat mis ik hier?
ja er zit een of andere stoornis achter maar dat maakt het niet opeens iets moeilijks
een olympische medaille halen ja dat is moeilijk
dit niet
omdat ik dacht dat dit topic onder andere bedoeld was om jullie uit je comfort zone te trekken en te zorgen dat je je niet kunt blijven verschuilen achter dit soort zooiquote:Op zondag 6 november 2011 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom blijf je überhaubt hier een punt van maken? Ik zei al dat ik de meet niet ging organiseren.
Dat heb ik al gedaan door met jelly af te spreken en naar een meet te gaan, alles in dezelfde week. Dat die meet niet doorging is jammer. Vrijdag was ik weer elders. Ik ben al genoeg uit m'n comfortzone geweest afgelopen weekquote:Op zondag 6 november 2011 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik dacht dat dit topic onder andere bedoeld was om jullie uit je comfort zone te trekken en te zorgen dat je je niet kunt blijven verschuilen achter dit soort zooi
ik zeg toch ook niet dat je het perse moet doen?
ik zeg alleen dat je ff aan zelfreflectie moet doen en niet moet blijven hangen
Het heeft voor- een nadelen. Mensen bij je uitnodigenquote:Op zondag 6 november 2011 19:05 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind het trouwens niet heel relaxted om mensen bij me thuis uit te nodigenGebeurd nu wel soms, maar ik ben meestal bij de andere partij op bezoek...
Ik zou sowieso nooit onbekenden bij me thuis uitnodigen. Dan zou ik ze eerst wat beter willen leren kennen om eerlijk te zijnquote:Op zondag 6 november 2011 19:05 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind het trouwens niet heel relaxted om mensen bij me thuis uit te nodigenGebeurd nu wel soms, maar ik ben meestal bij de andere partij op bezoek...
Iets met drogredenatie?quote:Op zondag 6 november 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ooit heel even kort vegetarier geweest ben toen flauwgevallen op mijn werk aan bureau en had toen een week rondgelopen met blauw oog , dus toen ben ik maar weer gauw vlees gaan eten. Voor mij is vlees krachtvoer
Hoeveel vlees eet je dan?quote:Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef formerjellybean het volgende:
nou nee , ik was veel slapper doordat ik dus geen vlees meer at en daardoor viel ik dus flauw. Tahoe en vegaburgers doen het niet zo bij mij.
Oh werkt dat zo.quote:Op zondag 6 november 2011 19:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Je moet het ook wel met iets vervangen hè, niet enkel weglaten.
Inderdaad. Ik eet zelf weinig vlees, ik doe er bv extra groente ipv van vlees. In saus.quote:Op zondag 6 november 2011 19:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Je moet het ook wel met iets vervangen hè, niet enkel weglaten.
Als een hamburger 1 portie vlees. Meer dan dat?quote:Op zondag 6 november 2011 19:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik eet elke dag vleesdus eigenlijk best veel
Op zich was er voor afgelopen zaterdag toch best een leuk groepje van wat oudere jongerenquote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb trouwens geen probleem om bijvoorbeeld met 1 of 2 personen wat af te spreken. Maar dat massale is gewoon niks voor mij. Naar een meet met allerlij onbekenden gaan vind ik namelijk al een hele drempel.
Zijn er wel een paar hier die ik wel in 't echt zou willen zien, das namelijk ook heel leerzaam vind ik
Een wereld zonder kip ... Nee, ik ben geen vegaquote:Op zondag 6 november 2011 19:26 schreef shifto het volgende:
Een wereld zonder biefstuk, varkenshaas, rosbief... Nee, ik ben geen vega
HE!quote:Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een wereld zonder kip ... Nee, ik ben geen vega![]()
/heloefmodus
Voor iedereenquote:Op zondag 6 november 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ooit heel even kort vegetarier geweest ben toen flauwgevallen op mijn werk aan bureau en had toen een week rondgelopen met blauw oog , dus toen ben ik maar weer gauw vlees gaan eten. Voor mij is vlees krachtvoer
Doch loopt er heel wat vlees rondquote:Op zondag 6 november 2011 19:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
in amsterdam hebben ze van die leuke veganistische cafeetjes
En ging het bij mij dus de mist inquote:Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor iedereen
je moet weten hoe je het moet vervangen
en ja je lichaam moet zich daar op aanpassen in het begin maar als je het een beetje fatsoenlijk aan pakt valt het allemaal wel mee
Ja sorry hoor maar dan heb je geen doorzettingsvermogen, je niet fatsoenlijk voorbereid en het sowieso gewoon ontzettend halfslachtig aangepaktquote:Op zondag 6 november 2011 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ging het bij mij dus de mist in
Of een inloophuis?quote:Op zondag 6 november 2011 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb helemaal geen moeite met mensen in mijn huis
en ook niet met vreemde
ons huis is soms haast een soort buurthuis
kom ik thuis zitten er opeens allemaal mensen aan mijn eet tafel
gezellig juist
welkomquote:
Dankuquote:
couchsurfingquote:Op zondag 6 november 2011 19:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of een inloophuis?![]()
Mensen die je nog nooit hebt gezien of van gehoord hebt? Hoe komen die daar dan zo opeens?
Welke mongool wil daar nou etenquote:Op zondag 6 november 2011 19:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
in amsterdam hebben ze van die leuke veganistische cafeetjes
Ikquote:
ik bedoel het niet om te katten, sorry als het er scherp uit komtquote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij wel en iedereen doet het op zijn eigen manier en is trouwens geen reden om te katten
Wooww lijkt me echt "anders". Heel gastvrij in ieder geval. Vind je het nooit eng dat er een keer een gek tussen kan zitten oid? Of hoe werkt zoiets danquote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
couchsurfing
dus meestal heb ik wel van ze gehoord want dan mailen ze eerst
of via via
vrijdag ook, er zouden wat mensen komen en dan neemt er weer iemand iemand mee etc
heel boeiend, meestal zijn ze wel een aanwinst
Zelfs ik nietquote:
Waarom is het zo belangrijk voor jou dat anderen erkennen wat naar jouw mening "echt" aan de hand is, aan de hand is?quote:Op zondag 6 november 2011 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel het niet om te katten, sorry als het er scherp uit komt
Maar ben dan gewoon eerlijk, dat het een slappe poging was en je eigenlijk niet wil
niet van het is beter voor me, want dat is het gewoon niet
Er is nergens ooit bewezen dat vlees eten beter is voor mensen dan geen vlees eten
Als vrienden van me ze mee nemen ga ik er vanuit dat ze geen gekken mee nemenquote:Op zondag 6 november 2011 19:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wooww lijkt me echt "anders". Heel gastvrij in ieder geval. Vind je het nooit eng dat er een keer een gek tussen kan zitten oid? Of hoe werkt zoiets dan
Ik zie het gewoon zo ik heb het geprobeerd en het is niet iets wat mij beviel achteraf dat kan ook en ik ben ook eerlijk. Ik gaf daarna ook al aan dat ik van mijn vlees hield.quote:Op zondag 6 november 2011 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel het niet om te katten, sorry als het er scherp uit komt
Maar ben dan gewoon eerlijk, dat het een slappe poging was en je eigenlijk niet wil
niet van het is beter voor me, want dat is het gewoon niet
Er is nergens ooit bewezen dat vlees eten beter is voor mensen dan geen vlees eten
Ik kan best zonder vleesquote:Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Never! Daar komen enge mensen. Ik wil vlees en dierlijk voedsel
Ik wel. Weet je eigenlijk wel wat het is?quote:Op zondag 6 november 2011 19:41 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wtf zeiken julie veganisme nou af
dat is voor mij niet belangrijk, dat is voor degene die aan zich zelf wil werken belangrijkquote:Op zondag 6 november 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is het zo belangrijk voor jou dat anderen erkennen wat naar jouw mening "echt" aan de hand is, aan de hand is?
Waarom wil je per se die erkenning van ons??
Zo ver was ik toen nog niet met lezenquote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon zo ik heb het geprobeerd en het is niet iets wat mij beviel achteraf dat kan ook en ik ben ook eerlijk. Ik gaf daarna ook al aan dat ik van mijn vlees hield.
het is vaak nou niet bepaald de libreijequote:Op zondag 6 november 2011 19:41 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Als je veganist wilt zijn moet je dat zeker blijven doen, ik zou het echter niet kunnen. Ik lust al niet zoveel en bijna alles wat ik lekker vind zit vlees in.quote:Op zondag 6 november 2011 19:41 schreef WokkelKardinaal het volgende:
het kan best culinair verantwoord zijn veganistisch eten. Het is een kwestie van smaakquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is vaak nou niet bepaald de libreije(of hoe je dat ook spelt)
heyquote:
Kijk, nu hebben we em.quote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb er gewoon echt een hekel aan als mensen in een soort van cirkel zitten van zichzelf goed praten
(maar misschien is dat wel gewoon jaloezie omdat ik daar zelf niet de ruimte voor heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |