Viel mij niet zo op, weet ook niet of je dat mag zeggen met 6 tegendoelpunten.quote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel was gewoon de enige verdediger die goed speelde.
Krijgen ze ook nog +5,5 minuutquote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
De 5-5 hing wel steeds in de lucht zo te zien.
Kut terugspeelbal vd wielquote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel was gewoon de enige verdediger die goed speelde.
Ja hoorquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die bal moet gewoon omhoog, niet recht door het middel uitgetrapt worden.
Misschien moet hij gewoon weer op blote voeten gaan keepen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
Vermeer, komende week trainen op ballen door de lucht trappen. Normale voetballers leren dat als ze nog geen 10 jaar zijn.
Tuurlijk wel. Hij staat alleen nog steeds ergens onder contract.quote:
Blessure tijdens warming up.quote:Op zondag 6 november 2011 19:48 schreef StijnDa het volgende:
Heb het even gemist, waarom begon Vitesse zonder Bony?
Dat waren bemoedigende schouderklopjes.quote:Op zondag 6 november 2011 19:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Wtf die Fernandez loopt daar gewoon te pompen op die gozert! Schorsing incoming?
Mij aan blauw-rood tegen Vrienden Vooruit '18 in 1934quote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
5 meter vrije trap
Doen me denken aan Willem 2 - Ajax in 2007...
Precies, zoveel is er nog niet aan de hand..quote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Ajax nog maar 5 puntjes achter op psv en twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |