SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier
En we gaan meeten
quote:Ok, dus 17 december?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?
[ Bericht 2% gewijzigd door GotC op 06-11-2011 20:37:48 ]![]()
GotC waarom zou ik moeten stoppen met rennen? In het bos en op de loopband gaat het namelijk prima. Doe het ook al lang en heb er veel plezier van
My mama didn't raise no fool![]()
Dan vooral doorgaanquote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef La_Vita het volgende:
GotC waarom zou ik moeten stoppen met rennen? In het bos en op de loopband gaat het namelijk prima. Doe het ook al lang en heb er veel plezier vanMaar geen zorgen maken over snelheid.
Oh en t stoppen was meer omdat je nog wel paar jaartjes met je knieën moet doen![]()
![]()
Doe ik ook totaal niet, vroeg me alleen af of het mogelijk was dat mn loopband verkeerd afgesteld stond, of dat de mensen hier zo bizar hard lopen!quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan vooral doorgaanMaar geen zorgen maken over snelheid.
Blijft een leuk topic. Nu nog een wintermeet waarin we met z'n allen een rondje om rennen ergens en daarna ergens wat warms drinken met een oliebol er bij![]()
![]()
Het komt denk ik omdat iedereen voor zover ik weet hier buiten loopt, dat is niet te vergelijken met binnen lopenquote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Doe ik ook totaal niet, vroeg me alleen af of het mogelijk was dat mn loopband verkeerd afgesteld stond, of dat de mensen hier zo bizar hard lopen!![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
Blijft een leuk topic. Nu nog een wintermeet waarin we met z'n allen een rondje om rennen ergens en daarna ergens wat warms drinken met een oliebol er bijEn gluhwein.
![]()
Ik had het ook verkeerd begrepen, dacht ook dat je bedoelde dat je op de loopband sneller ging dan buiten.Waarom denk je dat je met 11 km/h zo langzaam bent? De meesten hier lopen dus veel minder hard.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef La_Vita het volgende:
Doe ik ook totaal niet, vroeg me alleen af of het mogelijk was dat mn loopband verkeerd afgesteld stond, of dat de mensen hier zo bizar hard lopen!
![]()
![]()
Overigens loop ik zo'n 5 km in 25 min wat uit komt op 12 km/h (hopelijk heb ik dat goed gerekend). Als ik dat op de loopband liep ging dat wel maar was ik sneller geneigd te stoppen. Je gaat dan zweten en iedereen ziet je zo zwetend staan. Buiten boeit me dat niet zo en gaat het mij dan makkelijker af.
Overigens heb ik met een stopwatch getimed alleen heb ik geen smartphone met gps dus heb ik de afstand gemeten op afstandmeten.nl of iets dergelijks. Hoe nauwkeurig dat is weet ik niet dus de afstand zou iets kunnen afwijken.![]()
Omdat ik met 10/11 km per uur echt op mn max moet sprinten. Zelfs 9km per uur is haast niet vol te houden. Maar het is een beetje ingewikkeld geloof ik wat ik bedoelquote:Op zondag 6 november 2011 19:29 schreef wyccie het volgende:
Ik had het ook verkeerd begrepen, dacht ook dat je bedoelde dat je op de loopband sneller ging dan buiten.
[..]
Waarom denk je dat je met 11 km/h zo langzaam bent? De meesten hier lopen dus veel minder hard.
Wat mij vooral opvalt is dat ik nog maar een van de weinigen ben die in korte tight hardloopt hier in de buurt. De rest allemaal al lange tights. Ik vind het nog steeds warm genoeg voor kort.quote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef wyccie het volgende:
Ik zie jullie regelmatig posten wat jullie snelheid is, vaak zo rond de 9km/h. Zelf zit ik tegen de 10 aan, maar wanneer ik buiten ren, zie ik anderen altijd veel harder rennen. Ik word altijd ingehaald.![]()
![]()
Ik denk dat je misschien wel nauwkeuriger bent met afstandmeten.nl, want die gps trackers willen ook nog wel eens van slag raken.quote:Op zondag 6 november 2011 19:29 schreef xFriendx het volgende:
Overigens loop ik zo'n 5 km in 25 min wat uit komt op 12 km/h (hopelijk heb ik dat goed gerekend). Als ik dat op de loopband liep ging dat wel maar was ik sneller geneigd te stoppen. Je gaat dan zweten en iedereen ziet je zo zwetend staan. Buiten boeit me dat niet zo en gaat het mij dan makkelijker af.
Overigens heb ik met een stopwatch getimed alleen heb ik geen smartphone met gps dus heb ik de afstand gemeten op afstandmeten.nl of iets dergelijks. Hoe nauwkeurig dat is weet ik niet dus de afstand zou iets kunnen afwijken.![]()
Ik heb ook mijn lange tights aan. wel korte mouwen met een vest zonder mouwen met zakken. Mooi makkelijk voor mijn sleutels en telefoon.
Ik loop ook met een tempo van een natte krant. Maar ik loop!!!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Dat denk ik niet, want je snijdt nog wel eens een bochtje af he. Als ik van te voren een route uitzet, kom ik IRL soms zo maar een paar honderd meter te kort aan het eind.quote:Op zondag 6 november 2011 19:35 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien wel nauwkeuriger bent met afstandmeten.nl, want die gps trackers willen ook nog wel eens van slag raken.![]()
Misschien vraag ik m'n pa een keer om mee te fietsen. Volgens mij heeft hij zo'n fietscomputer op z'n fiets dus kan hij mooi meten hoe snel ik loop.![]()
Ja hoor, gezellig! Maar ligt wel een beetje aan waar.quote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef GotC het volgende:
Maarre, is er interesse in een wintermeet?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Oh, op die manier. Misschien heb je wel net zulke korte beentje als ik.quote:Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef La_Vita het volgende:
Omdat ik met 10/11 km per uur echt op mn max moet sprinten. Zelfs 9km per uur is haast niet vol te houden. Maar het is een beetje ingewikkeld geloof ik wat ik bedoel
Ik heb ook in kort gelopen, of nou ja, soort van driekwart of halve tight? Maar ik had ook gewoon mijn korte broek aan kunnen trekken. Mouwloos shirt had ook makkelijk gekund.quote:Op zondag 6 november 2011 19:35 schreef Wiehoe het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat ik nog maar een van de weinigen ben die in korte tight hardloopt hier in de buurt. De rest allemaal al lange tights. Ik vind het nog steeds warm genoeg voor kort.
Hangt er ook vanaf hoe de wind staat. Op de brug en met wind tegen was het veel kouder dan toen ik de brug af was en in tegengestelde richting rende. Leek gelijk 10 graden warmer.
xFriendx, waarom draag je niet zo'n simpel digitaal (sport)horloge? Kost een tientje.![]()
Maar meten die ook afstand dan? Snap dat die wel een stopwatch en zo hebben, maar die meten toch geen afstand?quote:Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook in kort gelopen, of nou ja, soort van driekwart of halve tight? Maar ik had ook gewoon mijn korte broek aan kunnen trekken. Mouwloos shirt had ook makkelijk gekund.
Hangt er ook vanaf hoe de wind staat. Op de brug en met wind tegen was het veel kouder dan toen ik de brug af was en in tegengestelde richting rende. Leek gelijk 10 graden warmer.
xFriendx, waarom draag je niet zo'n simpel digitaal (sport)horloge? Kost een tientje.![]()
Ja hoor! Ben benieuwd naar de vrouwen, vooral naar jou!quote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef GotC het volgende:
Maarre, is er interesse in een wintermeet?
F means you're fucked![]()
Haha, misschien eens naast je in bed kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja hoor! Ben benieuwd naar de vrouwen, vooral naar jou!![]()
![]()
Dat moet idd bekeken wordenquote:Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ja hoor, gezellig! Maar ligt wel een beetje aan waar.Effe kijken wie waar woont enzo.
Misschien moeten alle mensen die wel interesse hebben ff naar mij pm-en oid?Moet je gewoon effe naar links kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
![]()
Haha! Slijmbal.quote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Oehquote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat moet idd bekeken wordenEffe kijken wie waar woont enzo.
Misschien moeten alle mensen die wel interesse hebben ff naar mij pm-en oid?
[..]
Moet je gewoon effe naar links kijken
Meeste meets vinden plaats nabij of in Utrecht omdat dit centraal ligt. Op zich lachen als we samen lopen alleen dat is lastig met douchen en zo. Dus dan handiger om het enkel bij een lekkere versnapering in een leuk tentje te houden![]()
![]()
Vind ik ook prima, denk nog wel prettigerquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef xFriendx het volgende:
Meeste meets vinden plaats nabij of in Utrecht omdat dit centraal ligt. Op zich lachen als we samen lopen alleen dat is lastig met douchen en zo. Dus dan handiger om het enkel bij een lekkere versnapering in een leuk tentje te houden![]()
![]()
Ik woon wel echt in een uithoek. Limburgquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef xFriendx het volgende:
![]()
Warme chocomelkquote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef GotC het volgende:
Maarre, is er interesse in een wintermeet?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Da's vast niet vrijwilligquote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik woon wel echt in een uithoek. Limburg
Tja ik in de andere uithoek, Assenquote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik woon wel echt in een uithoek. Limburg
Ow ja, leuk een meet.![]()
Ik neem aan dat ze daar ook die gele dingen hebben met blauwe strepen er op? Ze glijden over een vast traject. Zijn in de plaats gekomen van die dingen die stoom gaven. Dan is Utrecht namelijk goed bereikbaar.quote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik woon wel echt in een uithoek. Limburg![]()
Geen idee wat je bedoeld. Wij hebben alleen paard en wagen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar ook die gele dingen hebben met blauwe strepen er op? Ze glijden over een vast traject. Zijn in de plaats gekomen van die dingen die stoom gaven. Dan is Utrecht namelijk goed bereikbaar.![]()
Nou, als het Utrecht gaat worden ga ik met de auto dus nee bedanktquote:
Ja dan kan jij het rennen, stink hagenees.quote:Op zondag 6 november 2011 19:48 schreef YUR het volgende:
Een winterstrandmeet
Niet echt centraal, wel erg leuk![]()
Whehehequote:Op zondag 6 november 2011 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dan kan jij het rennen, stink hagenees.
Vanmiddag 3.85 km in 30 minuten .. zo'n 7,5 km per uur dus. Liep niet helemaal lekker en inclusief intervallen, dus rennen is denk ik zo'n 8 a 8,5 km/u.
Als ik eenmaal die 30 minuten (of 5km) weer gehaald heb, ga ik wel aan m'n snelheid werken. Eerst maar weer langere stukken achter elkaar rennen.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jammerquote:Op zondag 6 november 2011 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, als het Utrecht gaat worden ga ik met de auto dus nee bedankt![]()
![]()
Precies, die snelheid die komt vanzelf welquote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef E.T. het volgende:
Vanmiddag 3.85 km in 30 minuten .. zo'n 7,5 km per uur dus. Liep niet helemaal lekker en inclusief intervallen, dus rennen is denk ik zo'n 8 a 8,5 km/u.
Als ik eenmaal die 30 minuten (of 5km) weer gehaald heb, ga ik wel aan m'n snelheid werken. Eerst maar weer langere stukken achter elkaar rennen.
Ok.. you got mequote:![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
In een gezellige bruine kroeg met z'n alleen aan de warme coco is dan ook wel een prettig vooruitzichtquote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Vincent17 het volgende:
Haha, iedereen maakt zich al lekker voor de slagroom enzo![]()
![]()
Hee, ik woog niet voor jan lul 137 kilo...quote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Vincent17 het volgende:
Haha, iedereen maakt zich al lekker voor de slagroom enzo![]()
Argh, zoveelste vergissing die ik maak.quote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef xFriendx het volgende:
Maar meten die ook afstand dan? Snap dat die wel een stopwatch en zo hebben, maar die meten toch geen afstand?![]()
Nee, dat meet inderdaad niet de afstand. Had er niet aan gedacht dat een fietscomputer dat wél doet. Ik dacht dat je die sowieso via afstandenmeten.nl wilde doen.![]()
quote:![]()
Niet erop gaan kwijlen he
Jij krijgt een extra portie slagroom van mijquote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hee, ik woog niet voor jan lul 137 kilo...![]()
![]()
Iedereen 's avonds extra rondje rennen om die slagroom er af te lopenquote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Vincent17 het volgende:
Haha, iedereen maakt zich al lekker voor de slagroom enzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Maar eeh, iemand een voorkeur voor een bepaalde datum? Anders weet ik al hoe het gaat..
"ja, leuk! nee doen we" en voor je het weet is het zomer
Wij hebben t waarschijnlijk met kerst zo geregeld dat we alleen op kerstavond alle familie hier hebben, en dan 2 dagen niks. Oftewel, 2 dagen hardlopenquote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Iedereen 's avonds extra rondje rennen om die slagroom er af te lopen![]()
![]()
Dat is altijd. Meestal komt er niks vanquote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef Maraca het volgende:
Maar eeh, iemand een voorkeur voor een bepaalde datum? Anders weet ik al hoe het gaat..
"ja, leuk! nee doen we" en voor je het weet is het zomer![]()
![]()
Ergens tussen sinterklaas en kerstquote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef Maraca het volgende:
"ja, leuk! nee doen we" en voor je het weet is het zomer![]()
![]()
met Kerst loop ik wel, en ook wel hard.. maar ik ren niet![]()
Werken in restaurant
Als de kerstvakantie al begonnen is zal het lastiger zijn denk ik, mensen met kinderen hebben dan de kinderen thuis. Nu heb ik zelf geen kleine spruit dus mij maakt het niet uit.![]()
17 december!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Utrecht lijkt me toch het best voor een meet, zelfs vanuit Limburg is dat nog best te doen toch?
En genoeg toffe tentjes om te zitten met zijn allen.
Iedereen die naar de meet gaat moet gewoon GotC even pm'en de komende week!
Dan agenda's afstemmen en klaar!![]()
Daaromquote:Op zondag 6 november 2011 19:53 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Dat is altijd. Meestal komt er niks vanen dat zou jammer zijn..
Goed, nu iets specifieker zien te krijgenquote:
2011 dus..quote:
of 18e zondag, ook een optie
En ik iedere zondagquote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Hmm... ik heb iedere zaterdag wedstrijd...
Wedstrijden paard-en-wagen-racen?quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Hmm... ik heb iedere zaterdag wedstrijd...![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Hmm... ik heb iedere zaterdag wedstrijd...![]()
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een zaterdag
De enige sport waar we altijd wereldkampioen in worden: Mietjesbal!quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Gaat lekker. Welke sport die je nog meer dan?F means you're fucked![]()
Heb je dan niet van iedereen een e-mail adres nodig?quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef Wolken het volgende:
Is er niet zo een online afspraken-agenda?
http://www.afspreken.nl/Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik heb voor zover ik weet die dag nog niets staan. In de trein stappen en dan zit ik redelijk snel in Utrecht. Zaterdag is dan ook fijn, mocht ik wat later thuis komen dan kan ik de dag er op nog lekker uitslapen![]()
![]()
Kun je niet een dagje spijbelen?quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef Vincent17 het volgende:
Stuur mij de foto's van de 17 dan maar doorVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hmm.. als we afspreken op station Utrecht is het toch misschien handiger met de trein te gaan. Kan ik gelijk die dagkaarten van de NS gebruiken
Wedstrijdje spijbelen gaat 't niet worden. Dan kan ik net zo goed de rest van het seizoen op de tribune gaan zittenquote:![]()
![]()
* Maraca ziet het probleem nietquote:Op zondag 6 november 2011 20:01 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Wedstrijdje spijbelen gaat 't niet worden. Dan kan ik net zo goed de rest van het seizoen op de tribune gaan zittenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Ok, dus de 17e?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-YUR
-GotC
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?![]()
Wanneer is de wedstrijd afgelopen?quote:Op zondag 6 november 2011 20:01 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Wedstrijdje spijbelen gaat 't niet worden. Dan kan ik net zo goed de rest van het seizoen op de tribune gaan zitten
Die zijn meestal 's ochtends toch?![]()
Maar tot hoe laat heb je die wedstrijd?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik doe het meer omdat het volgens mij goedkoper is en aangezien ik langs ring Amsterdam moet naar beneden toe scheelt me dat ook wat boetes.quote:Op zondag 6 november 2011 20:00 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als we afspreken op station Utrecht is het toch misschien handiger met de trein te gaan. Kan ik gelijk die dagkaarten van de NS gebruiken![]()
Ik ga nog even kijken of ik de 17e kan, komt voor mij waarschijnlijk net verkeerd uit met werk omdat we al zitten te shuiven ivm kerst en oud en nieuw. Maar misschien kan ik wat regelen.![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doe het meer omdat het volgens mij goedkoper is en aangezien ik langs ring Amsterdam moet naar beneden toe scheelt me dat ook wat boetes.
Ja, ik rij gratis dus ik hoef daar niet naar te kijken. Alleen boetes moet ik wel zelf betalen
Denk dat ik ook maar met de trein ga dan."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Voor degenen die een extra motivatie zoeken: Obese begint op RTL 4
Staat al aan, ook al heb ik de motivatie alquote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef Maraca het volgende:
Voor degenen die een extra motivatie zoeken: Obese begint op RTL 4![]()
![]()
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef Maraca het volgende:
Voor degenen die een extra motivatie zoeken: Obese begint op RTL 4![]()
Zit er al helemaal klaar voor! Daarna loop ik altijd extra lekkerquote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef Maraca het volgende:
Voor degenen die een extra motivatie zoeken: Obese begint op RTL 4
Same herequote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Staat al aan, ook al heb ik de motivatie al![]()
![]()
Vind het programma wel een serieuze motivatie. Ok, ik heb absoluut niet zulk overgewicht..maar als zij zo kunnen afvallen/sporten, dan moet ik al helemaal niet zeuren.![]()
Swets heeft al laten zien dat dit ook op eigen kracht kan!
En je geen tv-programma nodig hebt maar slechts de wil en een goede ondersteuning.
Vraag me af hoe deze mensen het over een jaar vinden, grote kans dat de meeste dan toch weer wat aangekomen zijn (misschien niet weer morbide maar wel weer een stuk dikker).
RTL4 zal deze mensen vast niet nog jaren blijven ondersteunen met een psychiater en Peronsal Trainer.![]()
Nee oké. Maar als je ziet hoe dik die mensen zijn, denk je wel bij je zelf van aj, dit wil ik dus echt niet!quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef ICND het volgende:
En je geen tv-programma nodig hebt maar slechts de wil en een goede ondersteuning.
Vraag me af hoe deze mensen het over een jaar vinden, grote kans dat de meeste dan toch weer wat aangekomen zijn (misschien niet weer morbide maar wel weer een stuk dikker)![]()
Kloptquote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef GotC het volgende:
Vind het programma wel een serieuze motivatie. Ok, ik heb absoluut niet zulk overgewicht..maar als zij zo kunnen afvallen/sporten, dan moet ik al helemaal niet zeuren.
Nou ja, ik ben 50KG kwijt en geen 80 of 90 of meer wat deze mensen kwijt moeten. Maar inderdaad vraag ik me af wat er gebeurt als de coaches, camera's, aandacht en stokken achter de deur weg zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef ICND het volgende:
Vraag me af hoe deze mensen het over een jaar vinden, grote kans dat de meeste dan toch weer wat aangekomen zijn (misschien niet weer morbide maar wel weer een stuk dikker).
RTL4 zal deze mensen vast niet nog jaren blijven ondersteunen met een psychiater en Peronsal Trainer.
Maar deze mevrouw ook weer, ze was op zoek naar een maagverkleining. De makkelijke uitweg dus.![]()
Vanavond komt ook nog Reportage: 'the worlds strongest boy' (Little Hercules). Snel even gekeken op JijBuis, hoewel dat weer een ander uiterste is![]()
![]()
Precies, dat is t m.quote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben 50KG kwijt en geen 80 of 90 of meer wat deze mensen kwijt moeten. Maar inderdaad vraag ik me af wat er gebeurt als de coaches, camera's, aandacht en stokken achter de deur weg zijn.
Maar deze mevrouw ook weer, ze was op zoek naar een maagverkleining. De makkelijke uitweg dus.
Ze ligt op de bank chips te eten etc. Kom, doe dan iets! Begin met een rondje om t huis te wandelen oid..![]()
Mmmm, negerzoenen. Krijg er nu spontaan trek in."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Waar op?quote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond komt ook nog Reportage: 'the worlds strongest boy' (Little Hercules). Snel even gekeken op JijBuis, hoewel dat weer een ander uiterste is![]()
Afblijvenquote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Wolken het volgende:
Mmmm, negerzoenen. Krijg er nu spontaan trek in.![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Wolken het volgende:
Mmmm, negerzoenen. Krijg er nu spontaan trek in.
Als je het maar laat!quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Wolken het volgende:
Mmmm, negerzoenen. Krijg er nu spontaan trek in.![]()
![]()
![]()
Precies. Vorig jaar zomer ging ik met mijn 135KG ook 2 keer per week op de fiets naar m'n werk. Keerpunt was toen ik anderhalf jaar geleden aan mijn dochter van 5 vroeg "Saskia kijk eens even onder de tafel of papa's schoenen er staan". Toen daar ook nog diabetes overheen kwam was de motivatie helemaal skyhigh.quote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies, dat is t m.
Ze ligt op de bank chips te eten etc. Kom, doe dan iets! Begin met een rondje om t huis te wandelen oid..![]()
Diabetes is a bitch inderdaad....mn broertje loopt in de rondte met een insulinepompquote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies. Vorig jaar zomer ging ik met mijn 135KG ook 2 keer per week op de fiets naar m'n werk. Keerpunt was toen ik anderhalf jaar geleden aan mijn dochter van 5 vroeg "Saskia kijk eens even onder de tafel of papa's schoenen er staan". Toen daar ook nog diabetes overheen kwam was de motivatie helemaal skyhigh.F means you're fucked![]()
Mensen hopen altijd op een 'quick fix' qua afvallen..maar als je permanent af wil vallen, gaat er nu eenmaal tijd overheen! Zucht..![]()
Ik wil ook wel een Radmilo. Misschien kan hij me dan wat harder laten lopen
Ik zou dolgraag advies willen van zo'n kerelquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Wolken het volgende:
Ik wil ook wel een Radmilo. Misschien kan hij me dan wat harder laten lopen![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag advies willen van zo'n kerel![]()
![]()
Dat laatste zeg je voor de vorm er maar ff bij?quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Wolken het volgende:
Ik wil ook wel een Radmilo. Misschien kan hij me dan wat harder laten lopen![]()
![]()
Die heeft waarschijnlijk type 1? Ik ben/was type 2 en heb het dus vooral aan mezelf te danken. Hoewel ik uiteindelijk waarschijnlijk TOCH diabeet was geworden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Diabetes is a bitch inderdaad....mn broertje loopt in de rondte met een insulinepomp![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je voor de vorm er maar ff bij?![]()
![]()
Hahaha, viel het op???quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je voor de vorm er maar ff bij?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
En als je dat op latere leeftijd doet zal je er ook gewoon altijd aan moeten blijven werken.quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef GotC het volgende:
Mensen hopen altijd op een 'quick fix' qua afvallen..maar als je permanent af wil vallen, gaat er nu eenmaal tijd overheen! Zucht..
Als je jong bent kan je stofwisseling etc. zich nog aanpassen maar op oudere leeftijd is er gewoon niks meer aan te doen en zal je altijd moeten blijven opletten want het komt gewoon weer terug zodra je stopt.![]()
Hij heeft het idd niet aan zichzelf te dankenquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk type 1? Ik ben/was type 2 en heb het dus vooral aan mezelf te danken. Hoewel ik uiteindelijk waarschijnlijk TOCH diabeet was geworden.F means you're fucked![]()
Tja ik was eerder ook al een keer 15, 25 en 37 kilo afgevallen en nu dus 50 kilo...quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Vincent17 het volgende:
Oké, als je al 60 kg bent afgevallen, en dan komt het er weer aan![]()
Daarom vind ik het ook belangrijk dat ik er nu oplet, zodat het er niet aankomt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef ICND het volgende:
[..]
En als je dat op latere leeftijd doet zal je er ook gewoon altijd aan moeten blijven werken.
Als je jong bent kan je stofwisseling etc. zich nog aanpassen maar op oudere leeftijd is er gewoon niks meer aan te doen en zal je altijd moeten blijven opletten want het komt gewoon weer terug zodra je stopt.![]()
O, daar waren de negerzoenen weer!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Slechte dingen eten is vaak een keuze..vooral bij deze vrouw, zo te horen. Je moet niks slechts eten.
![]()
Maar je moet ook weten wat gezond is. Ik ben ook nog steeds opzoek naar een gezond en lekker ontbijt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef GotC het volgende:
Slechte dingen eten is vaak een keuze..vooral bij deze vrouw, zo te horen. Je moet niks slechts eten.
![]()
Ik snap alleen het clownspak niet
quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef ICND het volgende:
Ze heeft trouwens wel echt 1 epische lelijk trainingspak....
Die zie je als automobilist wel aankomen als ze gaat hardlopen
IEDEREEN weet dat chips niet gezond is.. (hoewel.. mijn dochter zegt van wel: "zijn gewoon gebakken aardappelen hoor mam!")quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Maar je moet ook weten wat gezond is. Ik ben ook nog steeds opzoek naar een gezond en lekker ontbijt.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ontbijt de laatste tijd met magere kwark, honing en soort van cruesli (wat binnenkort vervangen wordt voor diverse nootjes/zaadjes van Zonnaturaquote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Maar je moet ook weten wat gezond is. Ik ben ook nog steeds opzoek naar een gezond en lekker ontbijt.)
Maar je weet dat chips, negerzoenen etc niet gezond is![]()
![]()
DDat is waar. Maar ik eet/at ook altijd yoghurt met musli (en chocola) s'morgens, ook met er van uitgaan dat het redelijk gezond was. Blijkt dus dat het iets van krokante musli is, en dus ongezond...quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
IEDEREEN weet dat chips niet gezond is.. (hoewel.. mijn dochter zegt van wel: "zijn gewoon gebakken aardappelen hoor mam!")![]()
Ik ontbijt iedere ochtend met een eiwitshake. Goed voor mijn spieren en hongerstiller. Maar ben dan ook nog aan het lijnen. Anders nam ik iedere ochtend een bakje Brinta met sojamelk."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
En als je d'r raakt dan sta je vreemd te kijken omdat je denkt dat je zo'n stootblok op het station van de trein geraakt hebt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef Maraca het volgende:
Die zie je als automobilist wel aankomen als ze gaat hardlopen![]()
Oeh ontbijttips.![]()
* Maraca pakt een notitieblokVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wel redelijk gezond, maar dat vult toch niet? Ik kan daar niet een ochtend op leven.quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
Ik ontbijt de laatste tijd met magere kwark, honing en soort van cruesli (wat binnenkort vervangen wordt voor diverse nootjes/zaadjes van Zonnatura)
En het is helaas ook veel duurder dan de simpele (en vieze) boterhammen.![]()
Kijk dat wil ik dus niet. Geen shakes etc. Gewoon crackers, brood etc. Al krijg ik s'morgens niet echt brood door mijn keel.quote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef Wolken het volgende:
Ik ontbijt iedere ochtend met een eiwitshake. Goed voor mijn spieren en hongerstiller. Maar ben dan ook nog aan het lijnen. Anders nam ik iedere ochtend een bakje Brinta met sojamelk.![]()
Ik ontbijt met die Kellogg's Special K...
met melkchocolade
Als ik cruesli en honing door magere yoghurt of kwark gooi kom ik er van aanquote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ontbijt de laatste tijd met magere kwark, honing en soort van cruesli![]()
![]()
Een ochtend?quote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel redelijk gezond, maar dat vult toch niet? Ik kan daar niet een ochtend op leven.
En het is helaas ook veel duurder dan de simpele (en vieze) boterhammen.Ik eet dat rond 6 uur, om 9 uur weer boterhammen, 12 uur weer boterhammen, 3 uur nog iets (en overal tussendoor nog bv fruit). Elke 2 uur eten
![]()
![]()
Herinnert me eraan om weer Maisbrood te kopen, de enige soort die ik 's ochtends nog wel door mijn strot heen krijg. Uit gemakt ontbijt ik eigenlijk alleen in het weekend.![]()
En als ik 4 bruine boterhammen OP EEN DAG eet kom ik zéker aanquote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef xFriendx het volgende:
Ik eet gewoon 4 bruine boterhammen in de ochtend, gewoon simpel.![]()
![]()
Wat eet jij s'morgens? Jij weet wat gezond isquote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik cruesli en honing door magere yoghurt of kwark gooi kom ik er van aan![]()
![]()
Jij hoeft ook verder geen gewicht kwijt te rakenquote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Kijk dat wil ik dus niet. Geen shakes etc. Gewoon crackers, brood etc. Al krijg ik s'morgens niet echt brood door mijn keel.
Echt!quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als ik 4 bruine boterhammen OP EEN DAG eet kom ik zéker aan
Ik eet +- 6 boterhammen op een dag, met kipfilet![]()
![]()
NNee, maar het liefst wel iets strakker. (vooral voor de zomer)quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Wolken het volgende:
[..]
Jij hoeft ook verder geen gewicht kwijt te raken![]()
Ik merk dat ik meer moet gaan eten door de dag heen, zit de laatste dagen regelmatig met een hongergevoel...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik niet alleen voor de zomer....de meeste van mn overhemden passen me niet meerquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Vincent17 het volgende:
N
[..]
Nee, maar het liefst wel iets strakker. (vooral voor de zomer)F means you're fucked![]()
2 cracottes met 20+ smeerkaas.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Wat eet jij s'morgens? Jij weet wat gezond is![]()
Maar in de zomer loop je toch vaker zonder shirt. Dan wil ik dat het liefst toch schaamteloos kunnen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik niet alleen voor de zomer....de meeste van mn overhemden passen me niet meer![]()
![]()
Zelfde hier sinds ik weer fanatiek aan t lopen ben. Niet erg, dan maar iets meer meenemenquote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ik merk dat ik meer moet gaan eten door de dag heen, zit de laatste dagen regelmatig met een hongergevoel...![]()
![]()
Als ik DAT doe weeg ik binnen de kortste keren 200 kilo.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt!
Ik eet +- 6 boterhammen op een dag, met kipfilet![]()
Dan lig ik om 9 uur doodquote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 cracottes met 20+ smeerkaas.![]()
![]()
Geen stofwisseling?quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik DAT doe weeg ik binnen de kortste keren 200 kilo.![]()
![]()
Ik ook. Meestal eet ik rond half 7 en dan pas om 12 uur of 1 uur, afhankelijk van de kantine van de klant en dan pas weer om 7 uur. Dat is echt geen doenquote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ik merk dat ik meer moet gaan eten door de dag heen, zit de laatste dagen regelmatig met een hongergevoel...
Ik eet er 4 's ochtends, tussendoor 3 van die Sultana's, dan 's middags weer 4 boterhammen, tussendoor weer 3 Sultana's en dan 's avonds weer eten. Krijg dan ook nog rustig 2 borden pasta weg met minimaal 350 gram gehaktquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als ik 4 bruine boterhammen OP EEN DAG eet kom ik zéker aan![]()
![]()
Dat zijn gewoon crackers?quote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 cracottes met 20+ smeerkaas.![]()
![]()
Het is toch zo oneerlijk verdeeld...quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik eet er 4 's ochtends, tussendoor 3 van die Sultana's, dan 's middags weer 4 boterhammen, tussendoor weer 3 Sultana's en dan 's avonds weer eten. Krijg dan ook nog rustig 2 borden pasta weg met minimaal 350 gram gehakt
Ik lees net dat Radmillo 85 euro per uur kost. Als we nou met zijn allen iets bijleggen kunnen we een uurtje gezamenlijk met hem trainen
Dat is een lekker uurloonquote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Maraca het volgende:
Ik lees net dat Radmillo 85 euro per uur kost. Als we nou met zijn allen iets bijleggen kunnen we een uurtje gezamenlijk met hem trainen![]()
![]()
Ik eet ongeveer op een normale dag:
O: Kwark+cruesli oid+honing
T: Fruit+ 2 boterhammen met kipfilet
L: 2 boterhammen met ham
T: Ontbijtkoek met noten en zaden
A: Normaal avondeten, 1 bord
T: Euh.. Niet veel?![]()
![]()
Ik doe mee!quote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Maraca het volgende:
Ik lees net dat Radmillo 85 euro per uur kost. Als we nou met zijn allen iets bijleggen kunnen we een uurtje gezamenlijk met hem trainen
Zou ik zo doenquote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Maraca het volgende:
Ik lees net dat Radmillo 85 euro per uur kost. Als we nou met zijn allen iets bijleggen kunnen we een uurtje gezamenlijk met hem trainen![]()
![]()
![]()
Is 450 gram aardappelschijfjes veel voor 1 persoon in de avond? (en dan wat groenten en vlees er bij).
At ook wel eens 500 gram gehakt bij m'n pasta aangezien de 350 gram dan op was![]()
![]()
Best wel heel erg veelquote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef xFriendx het volgende:
Is 450 gram aardappelschijfjes veel voor 1 persoon in de avond? (en dan wat groenten en vlees er bij).
At ook wel eens 500 gram gehakt bij m'n pasta aangezien de 350 gram dan op was![]()
![]()
Als hij het mag houden wel. Ben zelf duurder per uur, maar daarvan mag ik maar een minimaal deel zelf houdenquote:
Als je het kan hebben moet je het gewoon lekker nemen. Ikzelf kom dan binnen een maand 10kg aan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef xFriendx het volgende:
At ook wel eens 500 gram gehakt bij m'n pasta aangezien de 350 gram dan op was"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Met een groepje een uur zo'n trainer lijkt me best leuk![]()
Gewoon, tips, trucs.. etc ..
Wat voor chille baan heb jij dan dat je zo duur bent?quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als hij het mag houden wel. Ben zelf duurder per uur, maar daarvan mag ik maar een minimaal deel zelf houden![]()
Nou ja, je ziet op endomondo hoeveel beweging ik heb. Ik heb vandaag het volgende gegeten:quote:
ontbijt: 2 cracottes met smeerkaas
lunch: 2 bruine boterhammen met mager beleg (rosbief), salade van tomaat, komkommer, geraspte 20+ kaas, uitje, handje pijnboompitten, scheutje olie en azijn. Cup a soup kip.
Diner: kippensoep, 4 sneetjes afbak stokbrood met roomkaas light, halve maaltijd salade van C1000, bakje magere yoghurt met kwart appel en halve banaan.
t: 4 speculaasjes en 2 volkoren biscuits.
Dat is ongeveer gelijk aan mijn doordeweekse dieet. Dan eten we alleen gewoon aardappelen/groenten/stukje vlees.
Ergens tussen de 1500 en 2000 kcal per dag. Als ik meer eet.... kom ik aan.![]()
Denk dat ik vanavond ook even wat oefeningen ga doen met de dumbells
Kunnen we ook doen voor een meetquote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef E.T. het volgende:
Met een groepje een uur zo'n trainer lijkt me best leuk![]()
Gewoon, tips, trucs.. etc ..Uurtje of 2 uurtjes met een prof hardloper oid?
![]()
![]()
Accountantquote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Wat voor chille baan heb jij dan dat je zo duur bent?
Zo dan.... zit ik even niet een paar uurtjes niet op te letten, zijn we alweer een heel topic verder, hebben we Obese en alle ontbijttips besproken en en passant ook nog even een meet afgesproken op een dag dat ik helaas niet kan.....![]()
Ik moet toch een beetje beter opletten als nieuweling, merk ik![]()
![]()
Ik eet het volgende:
O: 40gr cruesli met 200ml magere yoghurt (ik weeg dat af ja)
T: appel/peer/banaan
L: maaltijdreep van WeightCare en een Cola Light
A: maaltijdsalade of ander gewoon avondeten
Ik doe niet aan toetjes...
Gaan we trouwens meeten ja? In Utrecht?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar dan moet je wel constant opletten op wat je eet zeker? Lijkt me best lastig.. maargoed, je weet waarvoor je het doetquote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet op endomondo hoeveel beweging ik heb. Ik heb vandaag het volgende gegeten:
ontbijt: 2 cracottes met smeerkaas
lunch: 2 bruine boterhammen met mager beleg (rosbief), salade van tomaat, komkommer, geraspte 20+ kaas, uitje, handje pijnboompitten, scheutje olie en azijn. Cup a soup kip.
Diner: kippensoep, 4 sneetjes afbak stokbrood met roomkaas light, halve maaltijd salade van C1000, bakje magere yoghurt met kwart appel en halve banaan.
t: 4 speculaasjes en 2 volkoren biscuits.
Dat is ongeveer gelijk aan mijn doordeweekse dieet. Dan eten we alleen gewoon aardappelen/groenten/stukje vlees.
Ergens tussen de 1500 en 2000 kcal per dag. Als ik meer eet.... kom ik aan.![]()
![]()
Yup!quote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik eet het volgende:
O: 40gr cruesli met 200ml magere yoghurt (ik weeg dat af ja)
L: maaltijdreep van WeightCare en een Cola Light
A: maaltijdsalade of ander gewoon avondeten
Ik doe niet aan toetjes...
Gaan we trouwens meeten ja? In Utrecht?![]()
![]()
ik zie nog geen verschil bij Ellie."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Tijdens de meet mooi ervaringen uitwisselen en zo, ook tips and trics bespreken.
Daarna heb ik voor jullie dan een paar pionnetjes klaar gezet...![]()
Oh jeetjequote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef xFriendx het volgende:
Tijdens de meet mooi ervaringen uitwisselen en zo, ook tips and trics bespreken.
Daarna heb ik voor jullie dan een paar pionnetjes klaar gezet...
Nicequote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, ik moet vooral opletten dat ik gebrek aan calorieen niet ga opvullen met snaaiwerk 's avonds. Kan beter van 2 naar 3 boterhammen gaan en dat speculaasje laten staan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel constant opletten op wat je eet zeker? Lijkt me best lastig.. maargoed, je weet waarvoor je het doet![]()
Straks blijkt tijdens de meet dat we allemaal geeneens 2km kunnen rennen
Mag jij dan ook niet voor een keer te weinig calorieen eten?quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, ik moet vooral opletten dat ik gebrek aan calorieen niet ga opvullen met snaaiwerk 's avonds. Kan beter van 2 naar 3 boterhammen gaan en dat speculaasje laten staan.![]()
Ik vind die dingen net een hap luchtquote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Oke dat ook maar eens proberen danWel ok als tussendoortje trouwens
![]()
![]()
Haha ja, dat iedereen hier stoer dat ik ben bij les 26, en stiekem moeten ze nog steeds ooit een keer les 1 gaan lopenquote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Maraca het volgende:
Straks blijkt tijdens de meet dat we allemaal geeneens 2km kunnen rennen![]()
![]()
Doe ik óók nog 's avondsquote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef Maraca het volgende:
Denk dat ik vanavond ook even wat oefeningen ga doen met de dumbellsbiceps, triceps, schouders en borst.
![]()
Ik reis de hele week al met de trein van Arnhem naar Utrecht, een dagje extra kan er dan ook nog wel bijquote:![]()
Gaan we lopen in Utrecht dan? Of gewoon meeten?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Playgirl vroeg je nummerquote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doe ik óók nog 's avondsbiceps, triceps, schouders en borst.
Gewoon meeten volgens mijquote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik reis de hele week al met de trein van Arnhem naar Utrecht, een dagje extra kan er dan ook nog wel bij![]()
Gaan we lopen in Utrecht dan? Of gewoon meeten?![]()
![]()
Ja hoor, dat heb ik een jaar gedaan. Zelfs ongezond weinig volgens de lijstjes. Daar ben ik 50KG mee afgevallen en de huisarts vond het prima toen hij m'n dieet hoorde, ondanks wat de internetspecialisten op fora bewerenquote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Mag jij dan ook niet voor een keer te weinig calorieen eten?![]()
![]()
Het enige wat ik doe is op trainingen buikspieren etc. En iedere avond beetje opdrukken.quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
Ik af en toe thuis, aangezien ik het meeste in de sportschool al doe. Maar heb wel een setje hier met losse gewichten zodat je zelf kan bepalen wat je er op doet. En een matje voor op de grond voor de buikspieren.quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
haha! Geloof me... 41 jaar roofbouw heeft zo zijn sporen achter gelaten die je niet wegwerkt met een beetje door het bos dartelen, recreatief fietsen en met gewichtjes stoeien wegwerkt.quote:![]()
Oh! Die luxe heb ik helaas niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef GotC het volgende:
Een ochtend?Ik eet dat rond 6 uur, om 9 uur weer boterhammen, 12 uur weer boterhammen, 3 uur nog iets (en overal tussendoor nog bv fruit). Elke 2 uur eten
Afhankelijk van wat mijn rooster is, heb ik soms doordeweeks niet eens tijd voor lunch.En soms heb ik weer twee keer lunch/tussendoor. Op zaterdag zit er vaak 6 uur tussen ontbijt en lunch.
Ontbijt is bij mij 2 sneetjes brood met boter en jam (beleg wisselt, gaat in periodes omdat ik na een tijd weer zat ben van iets). Lunch hetzelfde. Avondeten meestal 1 groot bord, soms een tweede. 's Avonds vaak snaaien(en op zondag de hele dag door als ik niet hoef te werken).![]()
Die hebben wij ook allemaal...maar eens kijken onder welke stofhoop al die zooi ligt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik af en toe thuis, aangezien ik het meeste in de sportschool al doe. Maar heb wel een setje hier met losse gewichten zodat je zelf kan bepalen wat je er op doet. En een matje voor op de grond voor de buikspieren.
Oh, en Xbox Kinect sportdingen hebben we ookF means you're fucked![]()
Ja, zo werkt het niet hequote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik ook, maar doe ik nooit iets mee
Alrightquote:gezellig! Utrecht
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wij hebben UFC Trainer en Your Shape-Fitness Evolved. Maar ik moest de titels even opzoeken...ook dat zegt genoeg
Dat jullie dat Obese kijken.. Ik kan het niet aanzien..
BTW, hoe laat is die meet ongeveer?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Surprise-hardlopen!quote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Tja, je hoeft maar een hobby te hebben hé.![]()
![]()
Ik weet een leuke bowlingbaan in Utrecht
Zolang ze maar warme chocomelk hebbenquote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik weet een leuke bowlingbaan in Utrecht
Oh god no, heb je net gegeten, en danquote:surprise!!
Net heerlijk 3 gangen menu achter de rug..quote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh god no, heb je net gegeten, en dansurprise!!
![]()
![]()
Of kerstgourmetquote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Net heerlijk 3 gangen menu achter de rug..
Jij ook al? Net afscheid genomen van alle gasten hier...quote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Net heerlijk 3 gangen menu achter de rug..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb ik 1x gedaan bij collega'squote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh god no, heb je net gegeten, en dansurprise!!
Na het eten aangekondigd dat we gingen hardlopen. Kreeg niemand mee
Toen maar gaan squashen
Was een voorbeeld situatiequote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij ook al? Net afscheid genomen van alle gasten hier...![]()
Ga je ook mee naar de meet?![]()
Nope..quote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Was een voorbeeld situatie![]()
Ga je ook mee naar de meet?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
We kunnen ook naar de Efteling gaan. Daar hebben ze mega mokken chocomelk
Hey wacht even, chocomelk is niet gezond hé. Volgensmij moeten we jullie aan de bietensap zettenquote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef Maraca het volgende:
We kunnen ook naar de Efteling gaan. Daar hebben ze mega mokken chocomelk![]()
![]()
Dan vul ik zelf wel een soepkom met chocolademelkquote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef Maraca het volgende:
We kunnen ook naar de Efteling gaan. Daar hebben ze mega mokken chocomelk![]()
![]()
Ik check morgen op het werk wel even bij m'n native-Utrecht-collega's waar je de beste warme choco kunt drinken in Utrecht
Neequote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Hey wacht even, chocomelk is niet gezond hé. Volgensmij moeten we jullie aan de bietensap zetten
We gaan ook alleen voor de chocomelkquote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef xFriendx het volgende:
Efteling haak ik af, ben daar 1x geweest zo'n 2-3 jaar terug en vond er niets aan
Ja, maar..quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan vul ik zelf wel een soepkom met chocolademelk
M'n zusje is eens in een hotel geweest waar ze witte-chocolademelk hadden
Gadverquote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n zusje is eens in een hotel geweest waar ze witte-chocolademelk hadden![]()
![]()
Nee man, lekkerrrrquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In Utrecht?quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Cafe in Naaldwijk heeft qua chocolademelk:quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
-Wit
-Melk
-Puur
-Met pepertjes
-Met sinaasappel
-Light
Etc![]()
![]()
![]()
Geen idee, zou ik moeten checken!quote:In Utrecht moeten ze ook zoiets hebben. Ik ga morgen m'n collega's vragen!quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Cafe in Naaldwijk heeft qua chocolademelk:
-Wit
-Melk
-Puur
-Met pepertjes
-Met sinaasappel
-Light
Etc
Is dat niet gewoon melk zonder de chocolade?quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ach ja...waarom ook nietquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dit is ook een lekkere slow-chat geworden
Ja het is hier gewoon gezelligquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dit is ook een lekkere slow-chat geworden![]()
![]()
Gezellig toch?quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dit is ook een lekkere slow-chat gewordenCheck de TT maar
![]()
![]()
Ellie zit niet goed in haar vel?
Pfff ze heeft anders vel zat!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Is nodig voor de meetquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dit is ook een lekkere slow-chat geworden![]()
![]()
Zou het niet snel bestellenquote:Ook die met sinaasappel niet want die combinatie gebruik ik al als maskertje voor mijn gezicht
Geloof me, het is heerlijkquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het niet snel bestellenOok die met sinaasappel niet want die combinatie gebruik ik al als maskertje voor mijn gezicht
Is ook echt wat dikkere chocolademelk, goddelijk.
![]()
Nee, het schijnt echt naar witte chocolade te hebben gesmaakt. Ik was er helaas niet bijquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon melk zonder de chocolade?
Straks even tijdens Peter Rrrr even het matje pakken en wat oefeningen doenquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef Vincent17 het volgende:
Argh ... nu ik obise zie, heb ik ook zin om te trainen![]()
Andere dag uitkiezenquote:December/januari zijn no-go area's voor meets in mijn agenda.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgende keer beterquote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Andere dag uitkiezenDecember/januari zijn no-go area's voor meets in mijn agenda.
![]()
![]()
Ze werkt dus wel, bij marktplaats.nlquote:Op zondag 6 november 2011 20:58 schreef Vincent17 het volgende:
Hoeft die Ellie nooit te werken of zo? Die heeft volgensmij de hele dag de tijd of zo?![]()
![]()
Ik ga deze week een mooi schema opstellen voor mezelf voor thuis, aan de hand van een mooie link die slacker gafquote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Straks even tijdens Peter Rrrr even het matje pakken en wat oefeningen doen![]()
Eerst die gewichtenzooi ff afstoffen...en het matje...F means you're fucked![]()
Tja, daarom wil ik een studie gaan volgen wat dat minder heeft. Heb sowieso al te veel energiequote:![]()
![]()
Och ik doe ook ''computerwerk'', wel op niveau'tje 100+ euro per/uur (als ik dat nou ook nog is helemaal zelf mocht houden, Maraca ik voel je pijn) daar wordt je moe zat van hoor.![]()
Het lijkt wel alsof het haar niks doet dat ze de target niet haalt. Ik zou zoooo verschrikkelijk pissig op mezelf zijn."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Brr ik kan daar niet naar kijken!quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef Vincent17 het volgende:
Argh ... nu ik obese zie, heb ik ook zin om te trainen
Maar ik zal dat toch moeten leren want ik krijg er waarschijnlijk wel mee te maken op mn werk.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb een computerbaan, maar moet zoveel vragen stellen op verschillende afdelingen dat ik wel genoeg beweging krijgquote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Tja, daarom wil ik een studie gaan volgen wat dat minder heeft. Heb sowieso al te veel energieZeker als de klant ons op de eerste etage zet terwijl ze zelf op de 2e zitten. Pak je toch sneller de trap dan de lift
Ik word meestal vooral moe van sommige mensen die ik moet managen, en de onmogelijkheden binnen het bedrijfquote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef ICND het volgende:
Och ik doe ook ''computerwerk'', wel op niveau'tje 100+ euro per/uur (als ik dat nou ook nog is helemaal zelf mocht houden, Macara ik voel je pijn) daar wordt je moe zat van hoor.
Maar jij bent toch niet te dik?quote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een computerbaan, maar moet zoveel vragen stellen op verschillende afdelingen dat ik wel genoeg beweging krijgZeker als de klant ons op de eerste etage zet terwijl ze zelf op de 2e zitten. Pak je toch sneller de trap dan de lift
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Daarom werk ik in een klein bedrijfquote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik word meestal vooral moe van sommige mensen die ik moet managen, en de onmogelijkheden binnen het bedrijf![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: