Jaquote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kijk jij die zeker via het internet en niet via Comedy Central?
Dat heb ik ook wel eens.Herhalingen hequote:Ik snap niks van Comedy Central. Soms zie ik 3 dezelfde afleveringen in 1 week.
Kon zo gauw geen Japanse mayo vinden. En als dat bestaat is die waarschijnlijk toch klote als je hem gaat vergelijken met zaansequote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral die tube Zaanse doet 't 'm
quote:Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kon zo gauw geen Japanse mayo vinden. En als dat bestaat is die waarschijnlijk toch klote als je hem gaat vergelijken met zaanse
In elke toko te vinden. Heb hier nog een fles staan, zwaar over datum.quote:Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
Kon zo gauw geen Japanse mayo vinden. En als dat bestaat is die waarschijnlijk toch klote als je hem gaat vergelijken met zaanse
Wel op de foto van Whiteguy die jij waarschijnlijk gemist hebtquote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen Zaanse mayo in dat filmpje.
[..]
In elke toko te vinden. Heb hier nog een fles staan, zwaar over datum.
Ik heb alleen maar thuis gezocht... als ik zin had om naar de winkel te gaan had ik ook meteen wel bacon en ei gehaaldquote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef wyccie het volgende:
In elke toko te vinden. Heb hier nog een fles staan, zwaar over datum.
Daar kwam ik net achter, ik had al het gevoel dat ik iets miste.quote:Op zondag 6 november 2011 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Wel op de foto van Whiteguy die jij waarschijnlijk gemist hebt
Ben niet echt helder vandaag.quote:Op zondag 6 november 2011 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb alleen maar thuis gezocht... als ik zin had om naar de winkel te gaan had ik ook meteen wel bacon en ei gehaald
Gewoon pannenkoekenbeslag eigenlijk. Met iets water er in.quote:Op zondag 6 november 2011 19:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar kwam ik net achter, ik had al het gevoel dat ik iets miste.
Lijkt me ook lekker zeg. Heb alleen even gemist wat hij voor beslag het was.
Neuh maar die vage Japanner zei dat BBQ saus een goede vervanger is.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef wyccie het volgende:
En je had vast ook niet de okonomiyakisaus, maar die lijkt me moeilijker te vinden in NL.
Heb je ook een foto van je doorgesneden okonmiyaki?
quote:Op zondag 6 november 2011 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
Kennen jullie deze nog?
Er is nu ook deze:
My clamflesh is addictivequote:
Yep.quote:
Hoe heette dat spel nou waarbij je de bal over net moest gooien. Soort volleybal maar je mocht de bal gewoon vanngen.quote:
Vangbal?quote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe heette dat spel nou waarbij je de bal over net moest gooien. Soort volleybal maar je mocht de bal gewoon vanngen.
Wij moesten gooien met een medicijnbal.quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef wyccie het volgende:
Dat spel ken ik niet, Nem.
Wel trefbal, keihard smijten (maar ja, ik gooide natuurlijk als een meisje en de bal was soft, dus dat maakte geen indruk).
Oh, die logge ondingen! Wij noemden het medizinballen, op z'n Hollands-Duits.quote:
Lepeltopic: verzin een nieuw woord met de laatste letter van het laatste woord.quote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Quisho het volgende:
Eerste keer in MEN. Ik vraag het hier wel ff, wat zijn al die lepeltopics? Geen enkele heeft een OP met uitleg.
En per topic is een onderwerp leidend. Steden, X letterige worden etc.quote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lepeltopic: verzin een nieuw woord met de laatste letter van het laatste woord.
Dus:
lepel
loper
rotor
rood
draai
internet
tennis
Whut?quote:
Jetlag van de wintertijd.quote:
Als je daar last van hebt......quote:
Dat is wel balen. Je had er zelf eentje moeten opzetten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef Soempie het volgende:
Trefbal.
Ik wilde graag op trefbal, maar toen bleek dat er geen verenigingen voor bestaan.![]()
Idem. Weer een pakje shag gekocht.quote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag de economie weer op gang geholpen - cadeaus voor de verschillende klushelpers gekocht
Daar moest ik dus ook direct aan denken.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Je had er zelf eentje moeten opzetten.
Nu helaas opgedoekt, maar in Nijmegen was er een tijdje een apenkooivereniging.
Dat meen je niet!?quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow..dat is echt een droom!quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe het 3 of 4 keer per jaar en krijg er voor betaald.quote:
Daarom leek het me ook altijd zo leuk om bij het leger te gaan. Beetje gaan rennen en ravotten op het veld.quote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
Ik doe het 3 of 4 keer per jaar en krijg er voor betaald.
Alleen bij ons heet het de hindernisbaan.
AL BIJNA BEVALLEN!!quote:
Wie heeft je nu weer in de rug gestoken?quote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja gewoon er ahcter komen dat ik me met beestachtige slechte mensen omringI hate people
Ben jij al in verwachting van Paultje?quote:
Nu al?quote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja gewoon er ahcter komen dat ik me met beestachtige slechte mensen omringI hate people
En soms bijna je rug of nek breken en regelmatig je eten in de bosjes deponerenquote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom leek het me ook altijd zo leuk om bij het leger te gaan. Beetje gaan rennen en ravotten op het veld.
Ach ja, soms duurt het even voor je er zelf achter bent.quote:
Lees jij je eigen posts niet?quote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja iedereenquote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie heeft je nu weer in de rug gestoken?
oh weer anderen enzoquote:
Niet van Paultje...quote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben jij al in verwachting van Paultje?
Voedselverspilling.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
En soms bijna je rug of nek breken en regelmatig je eten in de bosjes deponeren
Maar ik heb er nog steeds veel plezier in.
wel van een ander?!quote:
Ah. Maar dan is het wel erg makkelijk.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dit riekt naar een goed verhaal!
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voedselverspilling.![]()
Damn, lijkt me heerlijk. Ik zou dat waarschijnlijk ook doen, keihard doorgaan tot alles eruitkomt.
Ach in Amerika heb je een kudde achterlijke politici, daar kan Geertje niet aan tippenquote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
PS, ik zou haast willen zeggen: kom dan maar weer terug naar Nederland.
Hier heb je dan geen Pop tarts, Hersheys, corn dogs en weet ik veel wat, maar wel speculaas, pepernoten, oude kaas, kroketten, frikandellen, Hema rookworsten en Geert Wilders ().
quote:
quote:
Maar ook hier kun je je verkeerde vrienden kiezen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
PS, ik zou haast willen zeggen: kom dan maar weer terug naar Nederland.
Hier heb je dan geen Pop tarts, Hersheys, corn dogs en weet ik veel wat, maar wel speculaas, pepernoten, oude kaas, kroketten, frikandellen, Hema rookworsten en Geert Wilders ().
Ik denk dat hij een heel stuk slimmer is dan die Tea Party-ers maar nog steeds is het een achterlijke politicus.quote:Op zondag 6 november 2011 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ach in Amerika heb je een kudde achterlijke politici, daar kan Geertje niet aan tippen
Nu heb ik trek in al die dingen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
maar wel speculaas, pepernoten, oude kaas, kroketten, frikandellen, Hema rookworsten ).
kloptquote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een heel stuk slimmer is dan die Tea Party-ers maar nog steeds is het een achterlijke politicus.
Gister nog gegeten.quote:
Watsekebeurd?quote:Op zondag 6 november 2011 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja iedereenNou dat is ook niet waar maar jezus wat vallen mensen me weer tegen
gelukkig word ik steeds beter in voor mezelf opkomen
Dat laatste is een goede zaak.quote:Op zondag 6 november 2011 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja iedereenNou dat is ook niet waar maar jezus wat vallen mensen me weer tegen
gelukkig word ik steeds beter in voor mezelf opkomen
wacht even, je gaat om een KFC naar Arnhemquote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Er is een Kentucky Fried Chicken in Arnhem! Over paar weekjes maar eens een dagje naar Arnhem plannen.
Heb je die niet in het geweldige Nijmegen?quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Er is een Kentucky Fried Chicken in Arnhem! Over paar weekjes maar eens een dagje naar Arnhem plannen.
Ik vind Hershey's ook niet lekkerquote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hershey's vind ik toch zoo vies!! frikadellen ook...
Ik ga gewoon solitair leven. met een hook up nu en dan want anders word ik ook gek
Hookah? O ja, that reminds me... en je bent binnenkort weer in NL!quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hershey's vind ik toch zoo vies!! frikadellen ook...
Ik ga gewoon solitair leven. met een hook up nu en dan want anders word ik ook gek
Ik zou willen dat ik om zulke kleine dingen zo blij kon wordenquote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
KFC is net dat slechtste meisje uit de disco.quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wacht even, je gaat om een KFC naar Arnhem
Persoonlijk vind ik dat de slechtste fastfoodketen van Nederland. Maar ja, smaak is subjectief
Even de belangrijke zaken eerst. Kom jij naar de SR meet van WG?quote:Op zondag 6 november 2011 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha ja klopt. in je nieuwe huis, komt mooi uit
Inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha ja klopt. in je nieuwe huis, komt mooi uit
zelfs dat niet, ben er denk ik 2 keer binnen geweest en ook de 2e keer dacht ik na de eerste hap: hier kom ik nooit meer.quote:Op zondag 6 november 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
KFC is net dat slechtste meisje uit de disco.
Moddervet en je ontwijkt het maar als je er een keer met je zatte kop langsloopt glip je naarbinnen. Direct erna heb je er al spijt van en voel je je niet goed.
Naar welk bos zijn jullie geweest?quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef iamredleader het volgende:
Zo, langzaamaan wordt het bedtijdJair ligt al een paar uur op 1 oor, allerschattigst overdwars in zijn grote-kinderen-bed
hij heeft een geweldige dag gehad, was helemaal uitgeteld moe en zal morgen alles nog een keertje vertellen als mijn moeder hem komt ophalen voor de oma-dag
Gatverdamme, ik kreeg ineens een heel fout beeld voor mequote:Op zondag 6 november 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
KFC is net dat slechtste meisje uit de disco.
Moddervet en je ontwijkt het maar als je er een keer met je zatte kop langsloopt glip je naarbinnen. Direct erna heb je er al spijt van en voel je je niet goed.
Dan ben ik in mijn opzet geslaagdquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik kreeg ineens een heel fout beeld voor me
Je mist dus alleen de drank in het verhaal. Heb je niet eens een excuusquote:Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zelfs dat niet, ben er denk ik 2 keer binnen geweest en ook de 2e keer dacht ik na de eerste hap: hier kom ik nooit meer.
yes!quote:Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaadmaken we er een gezellige avond van, inclusief eten?
watwat?quote:Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even de belangrijke zaken eerst. Kom jij naar de SR meet van WG?
Heb je geen tapasbar waar je die kunt eten?quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
Enige en laatste keer KFC is meer dan tien jaar geleden denk ik. Weet ook eigenlijk niet meer of ik het lekker vond. Maar ik vind kippenvleugeltjes erg lekker, vandaar.
Ja als ik hier uit het raam pis dan haal ik dat plein zowat. Dus als mensen naar SR van plan zijn te gaan, PM even, dan inventariseer ik even wie en wanneer enzo...quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Amsterdamse, in de buurt van de bosbaan
ah. Zo ver vooruit heb ik nog niet geplannedquote:Op zondag 6 november 2011 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja als ik hier uit het raam pis dan haal ik dat plein zowat. Dus als mensen naar SR van plan zijn te gaan, PM even, dan inventariseer ik even wie en wanneer enzo...
Jawel, maar dat is dan weer zo culinair verantwoord.quote:Op zondag 6 november 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je geen tapasbar waar je die kunt eten?
Juist een reden om je niet te PM'men, lijkt me zo.quote:Op zondag 6 november 2011 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Ja als ik hier uit het raam pis dan haal ik dat plein zowat. Dus als mensen naar SR van plan zijn te gaan, PM even, dan inventariseer ik even wie en wanneer enzo...
Ver? 18 t/m 24 december.quote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah. Zo ver vooruit heb ik nog niet geplanned
Whehe scherpquote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Juist een reden om je niet te PM'men, lijkt me zo.
Wij niet, maar Jair heeft wel het plaatselijke modderbeekje gezoendquote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Aangezien het november is zal ik je niet vragen of je in de bosbaan bent wezen zwemmen.
verquote:
Juist wel. Hij haalt het plein net niet. Dus je bent daar veilig.quote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Juist een reden om je niet te PM'men, lijkt me zo.
quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wij niet, maar Jair heeft wel het plaatselijke modderbeekje gezoend
Dan is je agenda dus vrij en kun je gewoon een datum plannen.quote:
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha nee daar wil ik al helemaal niet aan beginnen. Ik heb zo weinig tijd, dat wil ik niet meer dan een maand te voren al gaan plannen
Nou, een concertje in de Melkweg of Paradiso zou ik toch wel op tijd regelenquote:Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha nee daar wil ik al helemaal niet aan beginnen. Ik heb zo weinig tijd, dat wil ik niet meer dan een maand te voren al gaan plannen
Ik ga even checken. Zag al wat Facebookberichten van wat Britten.quote:Op maandag 7 november 2011 00:02 schreef wyccie het volgende:
Check even het verschil in attitude en charisma tussen deze twee dames:
Even doorspoelen naar 1 minuut 20.
Volgens mij is de jury bang voor haar.
Ze zou niet misstaan in een stripclub. Daar moet je er zo uitzien en je kop houden.quote:Op maandag 7 november 2011 00:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vreselijke outfit en stem, die laatste
Ik zie dat trouwens HEEL erg vaak. Dan kiezen ze een nummer waarbij ze meer dan de helft te laag moeten zingen. Dan gaan ze geforceerd laag en dat klinkt dan voor geen meterquote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef wyccie het volgende:
In de lage regionen (of de stukken waar ze geen power in hoeft te gooien) heeft ze inderdaad geen vaste stem, dat hoor ik zelfs.
En hier heb ik zo om moeten lachen, waarom gebeurt dit nou niet in Nederland?
Ja zo grappigquote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef wyccie het volgende:
"Last night I wasn't feeling welly well."
Lijkt me ook lastig dansen met zo'n mes in je rug.quote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik moet zo weer dansen en voor het eerst geen zin
Lach hier maar om:quote:Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk het nu voor de tweede keer en huil serieus tranen van het lachen. Die comments beschrijven het zo goed. Gary die heel heel serieus 'Copper Bell' zegt wanneer zij het niet verstaan, alsof hij het lied wel kent. Het jochie dat zijn oma een por geeft omdat ze klapt.![]()
IYouTube.
helemaal waarquote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig dansen met zo'n mes in je rug.
En dat valt dan onder Interpretive dance neem ik aan?quote:Op maandag 7 november 2011 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
voor de leukheb auditie moeten doen enzo
http://www.knox.edu/stude(...)ance-collective.html
wat? Mijn dans?quote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat valt dan onder Interpretive dance neem ik aan?
He wat?quote:
Ja, ik mikte op je dans. Omdat je een bepaald gevoel moet uitbeelden...quote:Op maandag 7 november 2011 02:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Onze dans is een beetje modern, beetje ballroom, beetje acrobatiek, beetje vanalles
ew neeequote:Op maandag 7 november 2011 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat?
[..]
Ja, ik mikte op je dans. Omdat je een bepaald gevoel moet uitbeelden...
quote:Op maandag 7 november 2011 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
helemaal waargelukkig moet ik de hele dans doen alsof ik in pijn ben en erg ongelukkig
Dat ga je dan toch doen?quote:Op maandag 7 november 2011 02:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ew neeeik heb een hekel aan dansen die een gevoel uitbeelden. Wij beelden fysiek geweld uit
en daar wordt mijn personage niet heel blij van
Ik upload wel een filmpje zodra ik dat heb
Ga naar bed johquote:Op maandag 7 november 2011 02:21 schreef wyccie het volgende:
Heb de site van jullie school eens bekeken, PS. Bizar hoe veel clubjes en restaurants er zijn met 1400 studenten.
restaurants?quote:Op maandag 7 november 2011 02:21 schreef wyccie het volgende:
Heb de site van jullie school eens bekeken, PS. Bizar hoe veel clubjes en restaurants er zijn met 1400 studenten.
Ja fuck, dat lukt dus niet. Ben al weken ontregeld. Echt héél héél kut. En vorige week vergeten een afspraak te maken bij de dokter.quote:
Sorry, bedoelde eigenlijk ook een beetje Galesburg zelf. Is echt maar een dorp als ik het zo zie. En dan wel twee ziekenhuizen. Wel erg klein, vraag me af hoe ze zichzelf in stand houden.quote:Op maandag 7 november 2011 02:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
restaurants?
[...]
clubjes inderdaad bizar veel, van verreweg de meesten hoor je nooit wat
Dacht dat Galesburg een nette stad was.quote:Op maandag 7 november 2011 02:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En veel zorg is nodig vanwege het hoge alcohol gebruik/drugs/auto ongelukken/tiener babies etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik heb samen met nog 2 mensen voor de grap eens een Nijmeegse studentenkooivechtvereniging opgericht, omdat het Sportcentrum wel bokscursussen gaf maar een vereniging weigerde. We hebben toen nog de voorpagina van de ANS gehaald en het Sportcentrum was laaiend.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef wyccie het volgende:
Relaxed, weinig meer gedaan dan wat Plopsaland en zwemmenquote:
Er staat niet eens iets over in het topic voor de post van jojoortje. Dus denk dat ze het ergens anders vandaan heeft?quote:Op maandag 7 november 2011 07:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met de interval waarmee Jojoor hier komt valt het me nog mee dat ze het meegekregen heeft
Nouja zeg. En je vriendin dan? Die versiert de boel ook niet? Doet geen liedje, etc?quote:Op maandag 7 november 2011 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je verjaardag nog gevierd of ben je daar te oud voor?
(ik vier het zelf al 10 jaar niet meer)
Ik had om slingers gevraagd, maar die hingen er niet toen ik thuis kwam. Op m'n werk hingen ze welquote:Op maandag 7 november 2011 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja zeg. En je vriendin dan? Die versiert de boel ook niet? Doet geen liedje, etc?
Ik had het je gewoon opgedrongen.
Dat leek mij ook wel wat, maar dat kan niet het hele jaar door jammer genoeg.quote:Op maandag 7 november 2011 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt als een leuk weekend Etcie, bij mij staat abseilen van de Euromast nog steeds op m'n lijstje
quote:Op maandag 7 november 2011 08:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ohoh, de keukenzoutproductie in Nederland is in gevaar en strooizout schijnen we helemaal te kunnen vergeten komende winter :![]()
Grote brand bij chemiebedrijf DowNatriumbrandje...niet zo fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Echt een vrouwending. Wij zouden ruzie hebben gehadquote:Op maandag 7 november 2011 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja zeg. En je vriendin dan? Die versiert de boel ook niet? Doet geen liedje, etc?
Ik had het je gewoon opgedrongen.
Dat is al langer bekend toch?quote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Open deur: het is slecht gesteld met het onderwijs
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-laten-zakken.html
Dat wil ik wel geloven inderdaad.quote:Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) liet onlangs nog weten dat scholieren geen idee hebben wat er voor veranderingen op stapel staan.
Vandaar de term: open deurquote:
Ik moest net aan je denken. Of eigenlijk, de bokbierproeverijquote:
Het hele lijstje krijg ik nog. Weet dat er een van Christoffel was en een van Grolsch. Die van Grolsch was natuurlijk weer veel te zoet. Ik kom er nog op terugquote:Op maandag 7 november 2011 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken. Of eigenlijk, de bokbierproeverij
quote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt een vrouwending. Wij zouden ruzie hebben gehad
Ja maar dat is anders dan een groep mensen uitnodigen tegen zijn zin inquote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als iemand echt geen verjaardag wil vieren, dan niet natuurlijk. Wiebel viert z'n verjaardag ook niet.Maar ik versier wel de kamer en dan is het met z'n tweetjes: voor hem koken/ uit eten, cadeautjes, etc.
Maar dat zou ik ook echt nooit doen. Ik hou daar zelf ook niet zo van.quote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders dan een groep mensen uitnodigen tegen zijn zin in
Ik vind het een goede zaak dat pseudodyscalculische blagen nu niet meer om wiskunde heen kunnen, mits er voldoende wiskunde wordt gegeven en meer hoofdrekentoetsen komen...quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef iamredleader het volgende:
Het hele huis ruikt nu naar appeltaart..... home sweet home![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dat nou?quote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
by far de slechtste youtube videodie ik in tijden heb gezien, staat op GeenstijlIk ga hem niet eens posten hier
Filmpje. Post gewoonquote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat, mijn schrijffout of dat filmpje?
Ja ik denk het, zit 'm net te kijken. Doet met erg denken aan de Big Bad Wolf-video van Duck Sauce.quote:
Waarom niet? Geen tiet te zien hoor.quote:
Ja, da's een echte kut term.quote:Op maandag 7 november 2011 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Omdat het me niet interesseert![]()
Of alleen al vanwege de term 'voorbips'.
1x Gezienquote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef iamredleader het volgende:
Iemand hier die "Knowing" al eens heeft gezien of nu kijkt?
Herkenbaar, lig hier ook al een half uur wakker te zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 05:39 schreef iamredleader het volgende:
Ja, ik kan op zich wel weer in bed gaan liggen, ware het niet dat de wekker over drie kwartier toch al gaat, dus dat zet geen zoden aan de dijk
Ik zal een klacht indienen bij de tekenaars.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb wel eens betere strips door jou gepost zien worden
Mogguh Etcie.quote:
quote:
Ja, Ik vervang Yuri tijdelijk.quote:
Hoiquote:
Nou inderdaad!! Knap werk!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een inzet tonen die mods toch weer op fok
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een inzet tonen die mods toch weer op fok
quote:Customer: “I want to know what romance books are good right now. I want a really good romance, since I’m going on vacation.”
Me: “Well, I don’t really read romance novels, but I can tell you what is popular. Have you read any Sherrilyn Kenyon?”
Customer: “What is it? Is it like vampires or something?”
Me: “It’s considered paranormal romance and is very popular.”
Customer: “Well, I don’t want anything unrealistic.”
Me: “Well, then you probably don’t want a romance novel.”
Customer: “I want something realistic like Twilight. Do you have any books like that?”
Ik doe niet aan Sinterklaasquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent te vroeg met je kerstmuts hoor... eerst komt Sinterklaas nog!
quote:
Als mijn jongste kind niet meer gelooft, doe ik ook niet meer aan Sinterklaas. Groot gelijk dus.quote:
Ik ben er nooit zo'n fan van geweest hoor. Kerst heeft zo'n leuk sfeertje met kerstboom en lichtjes en pakjes onder de boom. Dat mis ik met Sinterklaas... Dus dan doen we er gewoon niets aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als mijn jongste kind niet meer gelooft, doe ik ook niet meer aan Sinterklaas. Groot gelijk dus.
Inderdaad, sterkte!quote:Red, beterschap!
Ik vind het voor en met kinderen die erin geloven erg leuk. Gezellig. Warme chocomelk met slagroom, strooigoed, cadeautjes. Vroeger kregen wij een bord met snoep, die stond dan bij de schouw.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben er nooit zo'n fan van geweest hoor. Kerst heeft zo'n leuk sfeertje met kerstboom en lichtjes en pakjes onder de boom. Dat mis ik met Sinterklaas... Dus dan doen we er gewoon niets aan.
[..]
quote:Inderdaad, sterkte!
Kan dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
My person... Ik kijk te veel grey's anatomy
Heart in a boxquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan snapte jij dus wat ik bedoelde :p
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
Niets zeggen... ik moet nog terugkijken... ik loop een paar afleveringen achter.
Downloaden van de piratenbaai, en daarna stream ik ze vanaf mijn server naar mijn mediaspelerquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:54 schreef CaLeX het volgende:
Downloaden jullie of streamen jullie je series?
Uiteraard, maar om ze in MINT conditie te houden laat iedereen ze vast in het plastic.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen hier koopt ze natuurlijk eerlijk.
Downloadenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:54 schreef CaLeX het volgende:
Downloaden jullie of streamen jullie je series?
oh dat uiteráárd ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Uiteraard, maar om ze in MINT conditie te houden laat iedereen ze vast in het plastic.
Dus nogmaals mijn vraag :p
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |