Jaquote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kijk jij die zeker via het internet en niet via Comedy Central?
Dat heb ik ook wel eens.Herhalingen hequote:Ik snap niks van Comedy Central. Soms zie ik 3 dezelfde afleveringen in 1 week.
Kon zo gauw geen Japanse mayo vinden. En als dat bestaat is die waarschijnlijk toch klote als je hem gaat vergelijken met zaansequote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral die tube Zaanse doet 't 'm
quote:Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kon zo gauw geen Japanse mayo vinden. En als dat bestaat is die waarschijnlijk toch klote als je hem gaat vergelijken met zaanse
In elke toko te vinden. Heb hier nog een fles staan, zwaar over datum.quote:Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
Kon zo gauw geen Japanse mayo vinden. En als dat bestaat is die waarschijnlijk toch klote als je hem gaat vergelijken met zaanse
Wel op de foto van Whiteguy die jij waarschijnlijk gemist hebtquote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen Zaanse mayo in dat filmpje.
[..]
In elke toko te vinden. Heb hier nog een fles staan, zwaar over datum.
Ik heb alleen maar thuis gezocht... als ik zin had om naar de winkel te gaan had ik ook meteen wel bacon en ei gehaaldquote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef wyccie het volgende:
In elke toko te vinden. Heb hier nog een fles staan, zwaar over datum.
Daar kwam ik net achter, ik had al het gevoel dat ik iets miste.quote:Op zondag 6 november 2011 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Wel op de foto van Whiteguy die jij waarschijnlijk gemist hebt
Ben niet echt helder vandaag.quote:Op zondag 6 november 2011 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb alleen maar thuis gezocht... als ik zin had om naar de winkel te gaan had ik ook meteen wel bacon en ei gehaald
Gewoon pannenkoekenbeslag eigenlijk. Met iets water er in.quote:Op zondag 6 november 2011 19:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar kwam ik net achter, ik had al het gevoel dat ik iets miste.
Lijkt me ook lekker zeg. Heb alleen even gemist wat hij voor beslag het was.
Neuh maar die vage Japanner zei dat BBQ saus een goede vervanger is.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef wyccie het volgende:
En je had vast ook niet de okonomiyakisaus, maar die lijkt me moeilijker te vinden in NL.
Heb je ook een foto van je doorgesneden okonmiyaki?
quote:Op zondag 6 november 2011 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
Kennen jullie deze nog?
Er is nu ook deze:
My clamflesh is addictivequote:
Yep.quote:
Hoe heette dat spel nou waarbij je de bal over net moest gooien. Soort volleybal maar je mocht de bal gewoon vanngen.quote:
Vangbal?quote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe heette dat spel nou waarbij je de bal over net moest gooien. Soort volleybal maar je mocht de bal gewoon vanngen.
Wij moesten gooien met een medicijnbal.quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef wyccie het volgende:
Dat spel ken ik niet, Nem.
Wel trefbal, keihard smijten (maar ja, ik gooide natuurlijk als een meisje en de bal was soft, dus dat maakte geen indruk).
Oh, die logge ondingen! Wij noemden het medizinballen, op z'n Hollands-Duits.quote:
Lepeltopic: verzin een nieuw woord met de laatste letter van het laatste woord.quote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Quisho het volgende:
Eerste keer in MEN. Ik vraag het hier wel ff, wat zijn al die lepeltopics? Geen enkele heeft een OP met uitleg.
En per topic is een onderwerp leidend. Steden, X letterige worden etc.quote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lepeltopic: verzin een nieuw woord met de laatste letter van het laatste woord.
Dus:
lepel
loper
rotor
rood
draai
internet
tennis
Whut?quote:
Jetlag van de wintertijd.quote:
Als je daar last van hebt......quote:
Dat is wel balen. Je had er zelf eentje moeten opzetten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef Soempie het volgende:
Trefbal.
Ik wilde graag op trefbal, maar toen bleek dat er geen verenigingen voor bestaan.![]()
Idem. Weer een pakje shag gekocht.quote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag de economie weer op gang geholpen - cadeaus voor de verschillende klushelpers gekocht
Daar moest ik dus ook direct aan denken.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Je had er zelf eentje moeten opzetten.
Nu helaas opgedoekt, maar in Nijmegen was er een tijdje een apenkooivereniging.
Dat meen je niet!?quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow..dat is echt een droom!quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |