Nee, krachttraining in een cut helpt spiermassa te behouden, mits genoeg eiwitinname. Daar is veel onderzoek naar gedaan. Spierverlies zal minimaal zijn in een cut als je hard door blijft trainen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:11 schreef Panzer het volgende:
[..]
Niet als je voeding tekort komt, dan kan je trainen wat je wilt.. maar ga je alsnog spiermassa verliezen natuurlijk.
Hoezo?quote:Een langere poos op eenzelfde gewicht blijven heeft ook als voordeel dat je later calorisch minder nodig hebt om op datzelfde gewicht te blijven.
Neen.quote:
Ja. Ik heb van nature al een plofkop, maar heb nu toch wel een beetje een onderkin ook. Tja, vet gaat nu eenmaal graag op m'n gezicht, m'n borst (tering-gyno) en abzzz zitten. Zal ook nooit aan de 'roids gaan; gegarandeerde moonfacequote:Op dinsdag 8 november 2011 13:55 schreef drumstickNL het volgende:
Stargazer, heb je nu ook een bolle kop van al die melk?
Ik moet eerlijk bekennen dat voordat ik zelf begon met krachttraining en me erin verdiepte, ik ook dacht dat krachttraining/bodybuilding voor dommeriken was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef drumstickNL het volgende:
En het overgrote deel van het gewone volk denkt dat sporters dom zijn.
Dat is waar. Je kan lullen en lezen wat je wilt over voeding, training en lifestyle; uiteindelijk zul je de woorden toch in keiharde daden moeten omzetten. Zweten en vreten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
same here
Maargoed, je hebt genoeg 'domme' , als ik het zo even mag zeggen, krachtsporters die er zonder steroids heel erg buff eruit zien. Diep respect voor hun doorzettingsvermogen, want hoe dan ook, zonder discipline en doorzettingsvermogen kom je nergens, hoeveel kennis je dan ook mag hebben.
Ja, maar brood ben ik dan weer niet zo dol op. Eet 's ochtends liever een flink bord havermout met een whey shake. Geen idee hoe ik dan pindakaas moet eten. Neem dan liever een handje pinda's.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Pindakaas en melkPerfect voor easy calorieën.
Als kind hoorde je vast: wie niet sterk is moet slim zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef drumstickNL het volgende:
En het overgrote deel van het gewone volk denkt dat sporters dom zijn.
Gadverdamme :p. Nieuwe instructeur bij de gym, laat dikke mensen op hun eerste les gewoon squatten, huldequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Roeren door je havermout, erg lekker.
Gast!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Roeren door je havermout, erg lekker.
Dus je vond mij dom?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat voordat ik zelf begon met krachttraining en me erin verdiepte, ik ook dacht dat krachttraining/bodybuilding voor dommeriken was.Oh, hoe fout ik het had...
Hou je niet van havermout?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:28 schreef Weissman het volgende:
Stereo, dat is wel een hele matige troll-poging![]()
Nog steeds.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dus je vond mij dom?Of vind je het nog steeds? Dan is het prima uiteraard.
Gelijk de docu maar gekeken onder het etenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft een van jullie de docu ' Pumping Iron' met Arnold wel eens gezien?
Is het wat? Hoewel ik niet geheel z'n politieke visies schaar, heb ik wel veel respect voor hem hoe hij naar Amerika kwam en dingen opgebouwd heeft. En natuurlijk z'n BB kwaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |