jep en hoppa, in de avond 1.5 kg erbij. DREAMER BULKquote:Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik na 2 weken bulken wegen. NOG EVEN ZWAAR. Dus ik helemaal twijfelen of 3000/3200 calorieen wel genoeg is voor mij kom ik erachter dat je in de avond meer weegt dan in de ochtendvanavond maar weer eens wegen.
wel mooie dingen hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 9 november 2011 18:33 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.nerlinger.com/
[..]
Trainde eerst ook op All-Stars en het verschil is echt enorm.
door dat soort gasten blijft er een markt voor 'personal trainers' met een of andere mbo opleiding of LOI certificaatjequote:
Boert slecht hoor, m'n vriendin is PT, en heeft zelfs 'n MSc Hon. op zak.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
door dat soort gasten blijft er een markt voor 'personal trainers' met een of andere mbo opleiding of LOI certificaatje
Denk je dat dat nog ergens aan ligt ?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Diabox het volgende:
Boert slecht hoor, m'n vriendin is PT, en heeft zelfs 'n MSc Hon. op zak.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denk je dat dat nog ergens aan ligt ?
Waarom PT het in NL niet zo goed doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom PT het in NL niet zo goed doen.Crisis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er maar 'n paar die het goed doen.
En denk je dat het succes van die paar nog ergens aan ligt ? Of hoe denk je dat die zich onderscheiden ?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Diabox het volgende:
Crisis. [ afbeelding ] Zijn er maar 'n paar die het goed doen.
Zijn voornamelijk de PT's die echt al jarennn in die business zitten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
En denk je dat het succes van die paar nog ergens aan ligt ? Of hoe denk je dat die zich onderscheiden ?
De meeste PTs zijn echter een stuk minder gekwalificeerd en teren vooral op mooie praatjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Boert slecht hoor, m'n vriendin is PT, en heeft zelfs 'n MSc Hon. op zak.
M'n vriendin heeft echt 'n vrij uitgebreid netwerk en er zitten er maar een paar tussen die er echt hun brood mee kunnen verdienen, zoals Oswin Beingsick.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
De meeste PTs zijn echter een stuk minder gekwalificeerd en teren vooral op mooie praatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |