Zuchtquote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker onterecht afgekeurd weerLekker bezig KNVB
Zeur niet zo? Wat is dat nou weer voor onzin man.quote:
reageer niet zo sneu manquote:Op zondag 6 november 2011 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeur niet zo? Wat is dat nou weer voor onzin man.
Als een scheidsrechter zo'n beslissing neemt zodat het "lekker veilig" is, mag ik zeuren.
Heeft geholpenquote:Op zondag 6 november 2011 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
MIS MIS MIS MIS.
Ik wil graag dat die mis gaat.
MIS MIS MIS MIS
Jij reageert sneu. Ik vind zoiets niet kunnen, maar goed. Het is alweer recht gezet zie ikquote:
ik zeur nietquote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij reageert sneu. Ik vind zoiets niet kunnen, maar goed. Het is alweer recht gezet zie ikNiet zeuren nu he.
Dat ook, en ALS je een strafschop geeft, DAN is het ook geel. Was zijn tweede geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef OmniRocket het volgende:
Gerechtigheid was het eigenlijk bij een doelpunt geweest. Omdat net onterecht doelpunt werd afgekeurd.
Schiet ze bijna altijd in vriend.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom neemt die Wijnaldum dan ook penaltys.. die mist wel vaker...
Klopt, rare keus.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom neemt die Wijnaldum dan ook penaltys.. die mist wel vaker...
Flauwekul. Alleen geel als de overtreding ook geel waard is.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ook, en ALS je een strafschop geeft, DAN is het ook geel. Was zijn tweede geweest.
Nee ze fluiten omdat alle psvers homos zijn en van ebony houden :")____quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
Engelaar is best een prutsspelerWaren de PSV'ers daar al achter?
Zoals net bij Engelaarquote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef starla het volgende:
[..]
Flauwekul. Alleen geel als de overtreding ook geel waard is.
Als dat echt een overtreding was (wat het niet was) was dat geel waard, geen directe scoringskans maar wel aanval onderbreken.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef starla het volgende:
[..]
Flauwekul. Alleen geel als de overtreding ook geel waard is.
Wat is dat dan voor een antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 6 november 2011 17:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee ze fluiten omdat alle psvers homos zijn en van ebony houden :")____
Wijnaldum heeft wel vaker die waanbeelden hoor. Vindt zichzelf ook een echte 10quote:Op zondag 6 november 2011 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
En laat inderdaad maar eens een ander de pingels gaan nemen. Wijnaldum kan het niet zo goed
Mja.quote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft wel vaker die waanbeelden hoor. Vindt zichzelf ook een echte 10
Maar dit keer was het niet zijn schuld... Pasveerquote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Stevenzenl het volgende:
Godver, Gini mist vaker een pingel dan dat hij hem erin trapt..
Eeeeeeuh ok Johan.quote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef TheGOAT het volgende:
Ajax was weer dra-ma-tisch slecht, die Vertonghen wordt met de week slechter. Bij de 1-1 laat hij Asare weglopen, bij de 2-1 Duplan, en Ooijer was ook al niet al te best bij de 4-3, Vermeer keepte ook niet z'n beste wedstrijd. Maar die vertonghen, wát een mongol, aanvoerder, zo arrogant, nonchalant, en nog steeds. Na 12 wedstrijden al 20 tegendoelpunten. pff
Ok man.quote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef TheGOAT het volgende:
Ajax was weer dra-ma-tisch slecht, die Vertonghen wordt met de week slechter. Bij de 1-1 laat hij Asare weglopen, bij de 2-1 Duplan, en Ooijer was ook al niet al te best bij de 4-3, Vermeer keepte ook niet z'n beste wedstrijd. Maar die vertonghen, wát een mongol, aanvoerder, zo arrogant, nonchalant, en nog steeds. Na 12 wedstrijden al 20 tegendoelpunten. pff
Uhm, dit keer was het TEGEN PSV vriendquote:Op zondag 6 november 2011 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als ze achter staan ligt het altijd aan de scheids.
Cool story bro, maar dit is het live-topic.quote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef TheGOAT het volgende:
Hé manquote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef TheGOAT het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die gaan niet met 11 man eindigen zo
PSV heeft al 2 keer geel, Heracles nog maar 1.quote:
Heracles heeft er al 2 zover ik weet?quote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV heeft al 2 keer geel, Heracles nog maar 1.
Maar beide ploegen zijn agressief genoeg om niet met alle 11 het einde te halen.
Dan let ik niet goed opquote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heracles heeft er al 2 zover ik weet?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:17 schreef Whiteguy het volgende:
Lekker moment om af te fluiten.. drol.
Hoezo?quote:Op zondag 6 november 2011 17:17 schreef Whiteguy het volgende:
Lekker moment om af te fluiten.. drol.
Het wordt ze wel heel makkelijk gemaakt idd.quote:Op zondag 6 november 2011 17:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als dit zo door gaat wordt AZ straks nog echt kampioen ook...
Ja nu is het wel klaarquote:Op zondag 6 november 2011 17:19 schreef Paul het volgende:
Jongens wat een feest nog steeds he FC Utrecht 6-4 gewonne van Ajax!!
JUFFIE! JE bent gewoon jaloers!quote:Op zondag 6 november 2011 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nu is het wel klaarFeest maar in het Utrechttopic.
Hoezo dat danquote:
Jij bent wel de laatste die andere mensen mag aanvallen op hun 'supporterschap', me dunkt.quote:
PSV zal wel gewoon met 2-1 winnen. As always.quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Geo3kant het volgende:
Net als 2 weken terug tegen Vitesse, hadden we die punten niet mogen verliezen spelen we als een natte krant, nu kun je ajax weer op 5 zetten.. precies het zelfde
Wat is dit............. zo ga je geen kampioen worden hoor.
Dat gebeurt al 4 jaar niet meer.quote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV zal wel gewoon met 2-1 winnen. As always.
Ik mag het fucking hopenquote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
idd wij winnen altijd. Ook altijd met 2-1.quote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, nu kost het je 3 punten..quote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef Muto het volgende:
Als je Wijnaldum niet meer de strafschoppen laat nemen maakt hij maar 3 doelpunten per seizoen ofzo.
Hij neemt penalty's als een pussy.quote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef Geo3kant het volgende:
Als de keeper in de goede hoek zit heb je 80% kans of meer dat je hem hebt.. Wijnaldum schiet echt veel te zacht en nooit geplaatst in de hoek
huh?quote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef Geo3kant het volgende:
Dat Vennegoor gejankasjemenou.. PSV is 1x bij de goal geweest man
Afgekeurde goal, Bouma op keeper, Labyad naast paal, schot Mertens, pingel...quote:Op zondag 6 november 2011 17:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je amper bij de goal komt heb je niks aan Vennegoor.. dus wisselen heeft ook geen zin.
Hopen dat Heracles snel de 0-2 maakt... En dan de 0 kan houden.quote:Op zondag 6 november 2011 17:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ben benieuwd wat de 2e helft brengt, ik ben bang dat Heracles enorm onder druk komt te staan
Je hebt sowieso niks aan Venegoor. Al ruim 4 jaar over houdbaarheidsdatum.quote:Op zondag 6 november 2011 17:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je amper bij de goal komt heb je niks aan Vennegoor.. dus wisselen heeft ook geen zin.
Frommel goal Vennegoor maakt daar geen verschil.quote:Op zondag 6 november 2011 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Afgekeurde goal, Bouma op keeper, Labyad naast paal, schot Mertens, pingel...
Zijn er al 5
Zeg ik dat Matavz eruit moet dan?quote:Op zondag 6 november 2011 17:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Frommel goal Vennegoor maakt daar geen verschil.
Bouma, tja.. Vennegoor stond daar niet anders.
Labyad schiet kansloos op goal, heb je niks aan Vennegoor
Schot mertens, tja.. zelfde
Pingel.. laat je niet door vennegoor nemen.
Dus, waarom Matavs eruit?
Niets nieuws.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 6 november 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
Mooi
Goede assist van Lensie. Wijnaldem volgende speelronde op het bankie
Zonder voorzetten heb je niks aan vennergoor dat bedoelde ik..quote:Op zondag 6 november 2011 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg ik dat Matavz eruit moet dan?
Hij roept dat PSV maar 1x bij hun goals is geweest.
Douglas danquote:Op zondag 6 november 2011 17:40 schreef Caland het volgende:
Douglas of Duarte naar de kappert svp. Dit kan echt niet.
Hun wat?quote:
Liever 0-2 bittequote:
Das knap, als ze dat voor elkaar krijgen..quote:
Ja, gewoon omdat Toivonen.quote:
Daar was ie al bijna nodigquote:Op zondag 6 november 2011 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
Oh helemaal vergeten mijn Lens-buitenspel-telraam te pakken.
Kan nog van pas komen deze tweede helft.
Die twee wedstrijden schorsing waren dan ook terecht.quote:Op zondag 6 november 2011 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgen we allemaal terug voor die 2 wedstrijden schorsing
Ja..quote:Op zondag 6 november 2011 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
Ze hebben toch gewoon voordeel uit de buitenspelsituatie?
Ja, hij mag van de bank af de tribune op. En een supporter mag voor hem in de plaats op de bank.quote:
Dat dusquote:Op zondag 6 november 2011 17:48 schreef Caland het volgende:
Penalty meekrijgen en een buitenspeldoelpunt. De calimero anti KNVB spandoekjes mogen ze wel weghalen nu
Vergeet maar de onterrechte afgekeurde iddquote:Op zondag 6 november 2011 17:48 schreef Caland het volgende:
Penalty meekrijgen en een buitenspeldoelpunt. De calimero anti KNVB spandoekjes mogen ze wel weghalen nu
quote:Op zondag 6 november 2011 17:48 schreef Caland het volgende:
onterrecht?quote:Op zondag 6 november 2011 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vergeet maar de onterrechte afgekeurde idd
Door de scheids nu wel een handje te geven.quote:Op zondag 6 november 2011 17:49 schreef starla het volgende:
Even kijken hoe Rutte nu reageert op een arbitrale dwaling....
Omhelzing en kus op de wang ws.quote:Op zondag 6 november 2011 17:49 schreef starla het volgende:
Dwaling? Het was gewoon een terechte penalty en het was geen buitenspeldoelpunt hoorquote:Op zondag 6 november 2011 17:49 schreef starla het volgende:
Dat zou baas zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 17:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omhelzing en kus op de wang ws.
Hun krijgen vaker onterrechte doelpunten mee.quote:
Jij kijkt een andere wedstrijd?quote:Op zondag 6 november 2011 17:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dwaling? Het was gewoon een terechte penalty en het was geen buitenspeldoelpunt hoor.
quote:Op zondag 6 november 2011 17:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dwaling? Het was gewoon een terechte penalty en het was geen buitenspeldoelpunt hoor.
Het was wel een buitenspeldoelpunt...quote:Op zondag 6 november 2011 17:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
'Als hij rustig blijft heeft hij tijd voor een goede voorzet'quote:
... dusssss.......quote:Op zondag 6 november 2011 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
Oh helemaal vergeten mijn Lens-buitenspel-telraam te pakken.
Kan nog van pas komen deze tweede helft.
Wat heeft Mark er mee te maken?quote:Op zondag 6 november 2011 17:53 schreef starla het volgende:
Ohhhh, vanavond die reactie van Rutte bij studio sport!!!
Dat wordt smullen...
quote:Op zondag 6 november 2011 17:53 schreef starla het volgende:
Ohhhh, vanavond die reactie van Rutte bij studio sport!!!
Dat wordt smullen...
quote:Op zondag 6 november 2011 17:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je de regels van het spel volgt, 1-1
Nou, deze hele speelronde een hoop gefaal hoor. De wedstrijden die ik gezien heb:quote:Op zondag 6 november 2011 17:54 schreef starla het volgende:
2 onterechte doelpunten goedkeuren is gewoon competitievervalsing klaar.
Alle arbiters van deze wedstrijd het hele seizoen schorsen
Zelden in een weekend het arbitrage trio zo erg zien falen in zo veel wedstrijdenquote:Op zondag 6 november 2011 17:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou, deze hele speelronde een hoop gefaal hoor. De wedstrijden die ik gezien heb:
Deze wedstrijd tot nu toe:
onterecht goal afgekeurd psv
2x buitenspel
Feyenoord: 1,6 meter buitenspel
Ajax: niet gegeven rode kaart Ooijer.
HERACLES BAM!quote:Op zondag 6 november 2011 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag hij iets groter? Zie niet goed wat dit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |