Zuchtquote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker onterecht afgekeurd weerLekker bezig KNVB
Zeur niet zo? Wat is dat nou weer voor onzin man.quote:
reageer niet zo sneu manquote:Op zondag 6 november 2011 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeur niet zo? Wat is dat nou weer voor onzin man.
Als een scheidsrechter zo'n beslissing neemt zodat het "lekker veilig" is, mag ik zeuren.
Heeft geholpenquote:Op zondag 6 november 2011 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
MIS MIS MIS MIS.
Ik wil graag dat die mis gaat.
MIS MIS MIS MIS
Jij reageert sneu. Ik vind zoiets niet kunnen, maar goed. Het is alweer recht gezet zie ikquote:
ik zeur nietquote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij reageert sneu. Ik vind zoiets niet kunnen, maar goed. Het is alweer recht gezet zie ikNiet zeuren nu he.
Dat ook, en ALS je een strafschop geeft, DAN is het ook geel. Was zijn tweede geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef OmniRocket het volgende:
Gerechtigheid was het eigenlijk bij een doelpunt geweest. Omdat net onterecht doelpunt werd afgekeurd.
Schiet ze bijna altijd in vriend.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom neemt die Wijnaldum dan ook penaltys.. die mist wel vaker...
Klopt, rare keus.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom neemt die Wijnaldum dan ook penaltys.. die mist wel vaker...
Flauwekul. Alleen geel als de overtreding ook geel waard is.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ook, en ALS je een strafschop geeft, DAN is het ook geel. Was zijn tweede geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |