Zuchtquote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker onterecht afgekeurd weerLekker bezig KNVB
Zeur niet zo? Wat is dat nou weer voor onzin man.quote:
reageer niet zo sneu manquote:Op zondag 6 november 2011 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeur niet zo? Wat is dat nou weer voor onzin man.
Als een scheidsrechter zo'n beslissing neemt zodat het "lekker veilig" is, mag ik zeuren.
Heeft geholpenquote:Op zondag 6 november 2011 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
MIS MIS MIS MIS.
Ik wil graag dat die mis gaat.
MIS MIS MIS MIS
Jij reageert sneu. Ik vind zoiets niet kunnen, maar goed. Het is alweer recht gezet zie ikquote:
ik zeur nietquote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij reageert sneu. Ik vind zoiets niet kunnen, maar goed. Het is alweer recht gezet zie ikNiet zeuren nu he.
Dat ook, en ALS je een strafschop geeft, DAN is het ook geel. Was zijn tweede geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef OmniRocket het volgende:
Gerechtigheid was het eigenlijk bij een doelpunt geweest. Omdat net onterecht doelpunt werd afgekeurd.
Schiet ze bijna altijd in vriend.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom neemt die Wijnaldum dan ook penaltys.. die mist wel vaker...
Klopt, rare keus.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom neemt die Wijnaldum dan ook penaltys.. die mist wel vaker...
Flauwekul. Alleen geel als de overtreding ook geel waard is.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ook, en ALS je een strafschop geeft, DAN is het ook geel. Was zijn tweede geweest.
Nee ze fluiten omdat alle psvers homos zijn en van ebony houden :")____quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
Engelaar is best een prutsspelerWaren de PSV'ers daar al achter?
Zoals net bij Engelaarquote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef starla het volgende:
[..]
Flauwekul. Alleen geel als de overtreding ook geel waard is.
Als dat echt een overtreding was (wat het niet was) was dat geel waard, geen directe scoringskans maar wel aanval onderbreken.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef starla het volgende:
[..]
Flauwekul. Alleen geel als de overtreding ook geel waard is.
Wat is dat dan voor een antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 6 november 2011 17:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee ze fluiten omdat alle psvers homos zijn en van ebony houden :")____
Wijnaldum heeft wel vaker die waanbeelden hoor. Vindt zichzelf ook een echte 10quote:Op zondag 6 november 2011 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
En laat inderdaad maar eens een ander de pingels gaan nemen. Wijnaldum kan het niet zo goed
Mja.quote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft wel vaker die waanbeelden hoor. Vindt zichzelf ook een echte 10
Maar dit keer was het niet zijn schuld... Pasveerquote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Stevenzenl het volgende:
Godver, Gini mist vaker een pingel dan dat hij hem erin trapt..
Eeeeeeuh ok Johan.quote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef TheGOAT het volgende:
Ajax was weer dra-ma-tisch slecht, die Vertonghen wordt met de week slechter. Bij de 1-1 laat hij Asare weglopen, bij de 2-1 Duplan, en Ooijer was ook al niet al te best bij de 4-3, Vermeer keepte ook niet z'n beste wedstrijd. Maar die vertonghen, wát een mongol, aanvoerder, zo arrogant, nonchalant, en nog steeds. Na 12 wedstrijden al 20 tegendoelpunten. pff
Ok man.quote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef TheGOAT het volgende:
Ajax was weer dra-ma-tisch slecht, die Vertonghen wordt met de week slechter. Bij de 1-1 laat hij Asare weglopen, bij de 2-1 Duplan, en Ooijer was ook al niet al te best bij de 4-3, Vermeer keepte ook niet z'n beste wedstrijd. Maar die vertonghen, wát een mongol, aanvoerder, zo arrogant, nonchalant, en nog steeds. Na 12 wedstrijden al 20 tegendoelpunten. pff
Uhm, dit keer was het TEGEN PSV vriendquote:Op zondag 6 november 2011 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als ze achter staan ligt het altijd aan de scheids.
Cool story bro, maar dit is het live-topic.quote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef TheGOAT het volgende:
Hé manquote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef TheGOAT het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die gaan niet met 11 man eindigen zo
PSV heeft al 2 keer geel, Heracles nog maar 1.quote:
Heracles heeft er al 2 zover ik weet?quote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV heeft al 2 keer geel, Heracles nog maar 1.
Maar beide ploegen zijn agressief genoeg om niet met alle 11 het einde te halen.
Dan let ik niet goed opquote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heracles heeft er al 2 zover ik weet?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:17 schreef Whiteguy het volgende:
Lekker moment om af te fluiten.. drol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |