quote:Op zondag 6 november 2011 16:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doet u mij maar twee films van Will Ferrell die volgens imdb ook drama zijn
Sands kopt 'm in.quote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef Sands het volgende:
The Lion King(wel enkel als stem, uiteraard, maar dat was ook geen voorwaarde)
Eragon![]()
quote:
Staat in ieder geval niet op imdbquote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef Michelangelo2 het volgende:
Phantom of the Opera zou ik zeggen.
quote:
Nee, lijkt me eerder een tekenfilmquote:
De volgende keer wel gewoon in het engels aubquote:
Super! Had niet verwacht dat deze zo snel geraden zou worden...quote:Op zondag 6 november 2011 19:15 schreef Sands het volgende:
Cartoon Allstars to the Rescue
Michelangelo van TMNT
Bugs Bunny
Kwik, Kwek en Kwak/ Huey Dewey and Lewey
Alvin and the Chipmunks
Muppetbabys
Alf
Ik kijk teveel naar de video's van de NCquote:Op zondag 6 november 2011 19:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Super! Had niet verwacht dat deze zo snel geraden zou worden...
Wiequote:Trade Mark
Her two front teeth
Often plays characters that endure loss or suffering
Frequently plays Dark and troubled characters
Long Blonde Hair
Blue Eyes
Roles in Remakes of Films
Het is een vrouwquote:Op zondag 6 november 2011 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Fabio?(alleen door het lange blonde haar... verder zou ik het niet weten)
Daar zou je bij Fabio anders ook bijna aan gaan twijfelenquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar zou je bij Fabio anders ook bijna aan gaan twijfelen![]()
Christina Applegate (om ontopic te blijven)
quote:Wanted to play Catwoman in The Dark Knight Rises (2012), but was considered too old for the part, and the 14-years-younger Anne Hathaway was cast instead.
Oh wacht ik dacht niet aan Batman Returnsquote:Op zondag 6 november 2011 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Goh, laat dat nou ook niet de eerste zijn geweest. Trouwens wel een echt slechte cast, een donkere catwomen (en nee das niet racistisch bedoeld)
Eh....sharon stone? (of zeg ik nou iets onzinnings)
quote:
quote:Best friends with Nicole Kidman, since a casting call for commercial when they were girls.
Jup helaas welquote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
heeft iemand ons een watts als catwoman ontnomen
Eh... Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijpquote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef Robby87 het volgende:
Voelde je al iets aan je water Sam, Nicole is er nog niet uit of...
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh... Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp
En Watts en Zooeyquote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef Robby87 het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n Kidman fanaat was?
Ik weet nog wel een paar "mooie" films voor jequote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
ziet eruit als iets dat ik al gezien heb... en anders wel wil zien(kijk graag "waardeloze" films
)
stuur maar een pmquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar "mooie" films voor je![]()
quote:
SamuelofSEK +1quote:Op zondag 6 november 2011 21:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands dat zijn geen leuke grappen...
En dit is Black Rain
De waarheid is hardquote:Op zondag 6 november 2011 21:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands dat zijn geen leuke grappen...
It's a Wonderful Lifequote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doe maar de titel van Sands favoriete film
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef Sands het volgende:
Dracula
The Raven
Son of Frankenstein Staat niet op IMDB
The Wolfman
Frankenstein meets the Wolfman
White Zombie
Je hebt er al 5 in je eerste lijstje, dus die kijk ik niet eens naquote:
Darcula de duivel had ik wel al gerekend, maar hier haal ik natuurlijk geen zoon van frankenstein uit...quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef Sands het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0031951/
IMDB en random titels vervangen voor de Nederlandse vertaling ervan
IMDB doet wel vaker vreemde dingenquote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Darcula de duivel had ik wel al gerekend, maar hier haal ik natuurlijk geen zoon van frankenstein uit...
Trivia van welke filmquote:Nominated for 3 Oscars, the film lost out in all its categories to The Bridge on the River Kwai.
quote:As shooting of the film went on, directorgradually changed to lenses of longer focal lengths, so that the backgrounds seemed to close in on the characters, creating a greater feeling of claustrophobia.
quote:The "unusual-looking knife" in this movie is an Italian stiletto switchblade with a Filipino-style Kriss blade.
quote:
Dat is 1, die andere 3 lukken ook wel hoor, zie dat er een paar hele bekenden in zittenquote:
Je hebt ook weinig gemist hoorquote:
* Dopekoe schrapt hem weer van z'n ljstje afquote:
Nog 2quote:
Dat kijk ik dus niet....quote:Op maandag 7 november 2011 10:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nog 2
Andere hint: (ik kijk mee met mn ega)
De fotograaf uit American Next topmodel speelt zichzelf
Andere hint dan:quote:
Elizabeth Hurleyquote:Op maandag 7 november 2011 10:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Andere hint dan:
De koningin van Engeland
uiteraard, nog 1 te gaanquote:
die wannabee eindbazen ken je heus wel, nog altijd erg actiefquote:
Hebben we het nou over games of films ?quote:Op maandag 7 november 2011 11:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die wannabee eindbazen ken je heus wel, nog altijd erg actief
quote:
Ik zei wannabee eindbazen, niet echte eindbazenquote:
wattes?quote:Op maandag 7 november 2011 11:53 schreef picodealion het volgende:
En waarom willen ze eigenlijk bijen?
uiteraard!quote:
pico+1quote:
Stand November 2011:quote:
Die was veel te controversieel destijds.quote:Op maandag 7 november 2011 14:00 schreef picodealion het volgende:
A Clockwork Orange?
Voor de rest kan ik even geen enkele film uit de jaren 70 bedenken behalve Soylent Green, maar dat zal wel niet?
One down, four to go.quote:Op maandag 7 november 2011 14:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kramer vs Kramer waar het Apocalypse Now hoorde te zijn.![]()
Dat je die zo uit je hoofd kent.quote:Op maandag 7 november 2011 14:01 schreef hornage het volgende:
Kramer vs Kramer![]()
Annie Hall![]()
Rocky![]()
One Flew Over The Cuckoo's Nest![]()
Godfather![]()
Helaas, te laat...quote:Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef Michelangelo2 het volgende:
Cabaret![]()
The French Connection![]()
The Sting![]()
quote:: [loses patience] Good grief! Tie them together,
! Can you tie a knot?
: I cannot.
: Ah, so you *can* knot.
: No. I cannot knot.
: [in disbelief] Not knot?
Ik ken bijna alle genoemde van naam, meer dan de helft gezien. Kon er alleen totaal niet opkomen, vooral omdat ik áltijd moeite heb met welke films uit '70 zijn en welke uit '80.quote:Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die was veel te controversieel destijds.
En Pico, ken jij verder geen (of nauwelijks) jaren '70 films? Dat verbaast me erg.
De goede komen uit '70 en de slechte uit '80quote:Op maandag 7 november 2011 14:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ken bijna alle genoemde van naam, meer dan de helft gezien. Kon er alleen totaal niet opkomen, vooral omdat ik áltijd moeite heb met welke films uit '70 zijn en welke uit '80.
quote:: Not possible.
: Ah, so it *is* possible to knot those pieces.
: Not these pieces!
: Yes. Knot those pieces
: Why not?
: 'Cause it's all for naught.
quote:: [to
] Go look for something to get us out of here!
: [hiding under a teacup] B-b-b-b-b-b-but-okay. There m-m-m-might be something over by the pack.
[he leaves]: [sighs] Thank goodness one of us is up there. I was worried we'd be stuck here forever.
: I found something!
[comes back with a flower]: Here!
: What?
: Ooh, well, that's a lovely flower,
.
: Yeah, I thought so, too.
quote:: Yes, well, the thing to do is as follows: First, issue a reward...
: Gesundheit.
: I beg your pardon?
: Well, you sneezed just as you were going to tell me what the first thing to do was.
: I didn't sneeze.
: Oh, you did,
.
: No, I didn't! You can't sneeze without knowing it!
: Well, you can't know it without something haven't been sneezed.
: As I was saying, first: issue a reward...
: [to
] He's doing it again. You must be catching a cold.
: [gloomily] I'll probably catch it too.
: [frustrated] No, no, no! I'm not catching a cold! The word is ISSUE, not AH-CHOO! And 'ah-choo' isn't even a word! It's just some sort of sneezy sound, like 'Ah-choo!'
: Perhaps you should lie down,
.
: Oh!
quote:: Perhaps I could borrow some honey.
['s stomach growls]
: Just a taste. A small lick I should think.
jeeequote:
Niet alleen stiekem...quote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef picodealion het volgende:
Is het stiekem toch Dog Day Afternoon?
10 valt echt reuze mee hoor. Ik probeerde het even zelf en ik kwam al op 15.quote:Op maandag 7 november 2011 16:41 schreef Gillingham het volgende:
10!
Austin Powers
Fat Bastard
Mini Me
Goldmember
quote:Op maandag 7 november 2011 16:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niet mijn expertise gebied, maar ik geloof dat Heather Graham ene Shagwell speelt.
Foxxxy Brown, keur ik ook goed.quote:
Niet Nick. Wel een korte Engelse naam (maar dat zijn er nogal watquote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Baszh het volgende:
Hoe heet die zoon van Dr. Evil ook alweer... Nick Evil ofzo?
quote:Marie: ...it was amazing. It was just amazing for about three months, until it turned out that this uh, jerk, who had fronted us the lease was actually shining everyone on and...
[Stops. Pause]: And what?
Marie: What do you mean, what. Listen to me; I, I've been speed talking for about sixty kilometers now. I, I talk when I'm nervous, I mean, I, I talk like this when I'm nervous. I'm gonna shut up now.
SamuelofSEK +1quote:
Had in dat geval wel andere films moeten noemen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:48 schreef Gillingham het volgende:
Haevnen - Susanne Bier
After the Wedding - Bier
Marie Antoinette - Sofia Coppola
Virgin Suicides - Coppola
Hurt Locker- ?
Away from Her - ?
Somewhere - Coppola
Cleo from 5 to 7 - Agnes Varda
Lost in Translation - Coppola
Brothers - Bier
Brothers is de internationale titel van Brodre. Bij de andere titels reken je dat kennelijk ook goed.quote:Op maandag 7 november 2011 19:50 schreef wyccie het volgende:
Stom geformuleerd, ik wilde natuurlijk ook de namen weten.
Bier staat bij Brothers als writer.![]()
Doet me denken aan een keer dat Firefox (toch?) 'Sydney' langdurig niet goed rekende, omdat hij enkel 'Hard Eight' tevoorschijn wist te toveren met zijn IMDb-instellingen. Of andersom, maar dat doet er niet toe.quote:Op maandag 7 november 2011 19:58 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat je expres de Engelse uit 2007 bedoelde.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:58 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat je expres de Engelse uit 2007 bedoelde.
Zou me meer tijd hebben gekost alle originele titels te noemen, dus in mijn lijstje staan ze allemaal door elkaar.quote:Op maandag 7 november 2011 19:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Brothers is de internationale titel van Brodre. Bij de andere titels reken je dat kennelijk ook goed.![]()
Noemde expres niet haar Dogme-film, want die heeft geen regisseur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |