Niet helemaal, ik vind Vermeer niet schuldiger dan de rest.quote:Op zondag 6 november 2011 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hier, ben je het nog een keer met me eens:
De Ajax-verdediging met Vermeer als toppunt was lachwekkend triest slecht vandaag.
Dus als je fapt ben je ook een egoïst?quote:Op zondag 6 november 2011 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
egoïst
ego` ïst de -woord (mannelijk) egoïsten zelfzuchtig persoon, iemand die alléén zijn eigen belang zoekt, de bevrediging van eigen begeerten nastreeft
Whut?quote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus als je fapt ben je ook een egoïst?
Zo sonde dat die fukkers kampioen zijn geworden in dat schijt seizoenquote:
Meteen weer scheldenquote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
idd, terechte kaart voor die kutwernbloom
Waarom niet? Hij is toch de enige zwarte?quote:Op zondag 6 november 2011 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik vind Vermeer niet schuldiger dan de rest.
Nee Stevenzenl zei: kutwernbloomquote:
Ach, die Kutwernbloom maakte nog een schwalbe ookquote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef Neraice het volgende:
Toch zou Coutinho dit ook niet onbestraft mogen kunnen doen.
Anita is zo zwart dat je hem niet gezien hebt?quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is toch de enige zwarte?
Van der Wiel is er nog steeds niet uit wat hij nou is. Dus bij gebrek aan beter...
Enoh schijnt ook negert te zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anita is zo zwart dat je hem niet gezien hebt?
Dudequote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Van der Wiel is er nog steeds niet uit wat hij nou is. Dus bij gebrek aan beter...
enoh zie je ook niet in het donker hoor.. tenzij hij lacht.quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb hem over het hoofd gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anita is zo zwart dat je hem niet gezien hebt?
zeker, maar onsportief van beiden,quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ach, die Kutwernbloom maakte nog een schwalbe ook
Ja maar die verdedigt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 15:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Enoh schijnt ook negert te zijn.
Voordat je me weer gaat naaien bij een admin. Het was een garpje he.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
idd, terechte kaart voor die kutwernbloom
?quote:
Oh ok.quote:Op zondag 6 november 2011 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordat je me weer gaat naaien bij een admin. Het was een garpje he.
Nu nog uitlopen naar 5 of 6-0quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu nog uitlopen naar 5 of 6-0
True, maar doelsaldo is prettigquote:Op zondag 6 november 2011 16:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Neh is zielig voor de Graafschap. Das de enige club die niet vernederd hoeft te worden door Twente.
Ze gebruiken een Twente G als in 'gang'quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Gauwriejee
Het is toch echt Goerijee met een engelse G als in 'gang'.
Ok man.quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Gauwriejee
quote:Op zondag 6 november 2011 16:09 schreef Paul het volgende:
Daar ben ik weer hoor
FC UTRECHT 6-41!!1!11
Nu Mertensquote:Op zondag 6 november 2011 16:09 schreef Paul het volgende:
Daar ben ik weer hoor
FC UTRECHT 6-41!!1!11
Ik dacht dat Jojoortje een slechte mod ging uithangen en je een ban gaf maar je bent er dus nogquote:Op zondag 6 november 2011 16:09 schreef Paul het volgende:
Daar ben ik weer hoor
FC UTRECHT 6-41!!1!11
Ja? FF kijken!quote:
Bij welke gang zit hij dan?quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Gauwriejee
Ik stel voor een onderzoekscommissie in het leven te roepen teneinde deze breuk te lijmen.quote:Op zondag 6 november 2011 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Ik meen het serieus. Ik hoop dat je me gelooft.
Was niet terecht hoor! Frank de Boer zei dat Ajax 10x beter wasquote:Op zondag 6 november 2011 16:09 schreef Paul het volgende:
Daar ben ik weer hoor
FC UTRECHT 6-41!!1!11
Idd, ik dacht ook alquote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef RvLaak het volgende:
Commentator bij AZ kent de uitslag van PSV al?
Dat is die gast die altijd in de 80e minuut al aan de nabeschouwing begint.quote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef RvLaak het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef RvLaak het volgende:
Hij riep dat het verschil van AZ op Twente en PSV op 6 blijft... PSV moet nog spelen, lijkt me een beetje voorbarig om dat nu al te concluderenquote:
Hij zei 'Twente & PSV blijven op 6 punten'quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij riep dat het verschil van AZ op Twente en PSV op 6 blijft... PSV moet nog spelen, lijkt me een beetje voorbarig om dat nu al te concluderen
Denk je dat het met Paul niet erger kan, komt dit figuur ook nog langs.quote:Op zondag 6 november 2011 16:16 schreef 3M1N3M het volgende:
Ben net thuis, focking 6-4 HAHAHAHAH KAPOT GRAPPIG HAHAH
Mag ik niet lachen? Je speelt toch als regerend kampioen geen 6 focking 4 tegen utrecht?quote:Op zondag 6 november 2011 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk je dat het met Paul niet erger kan, komt dit figuur ook nog langs.
quote:Op zondag 6 november 2011 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo! de Az supporters hebben het gewoon tot de 90ste minuut volgehouden.
En daar is niks mis mee, maar snappen doe ik het niet.quote:Op zondag 6 november 2011 16:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar zij zijn wel de beste hihi
Wil ik wel doen voor jequote:Op zondag 6 november 2011 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Is er iemand die mij een pm wil sturen met de stream-link voor de wedstrijd PSV-Heracles?![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 16:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar zij zijn wel de beste hihi
Kanaal 106491quote:Op zondag 6 november 2011 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Is er iemand die mij een pm wil sturen met de stream-link voor de wedstrijd PSV-Heracles?![]()
Ik ook niet.. waarom ga je nou zingen wij zijn de beste als je 5e staat..quote:Op zondag 6 november 2011 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee, maar snappen doe ik het niet.
Amsterdamse arrogantiequote:Op zondag 6 november 2011 16:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ook niet.. waarom ga je nou zingen wij zijn de beste als je 5e staat..
Of oerwoudgeluiden als je zelf ook negerts in je team hebt.quote:
Kansloos was dat inderdaad.. had wel afgestraft mogen worden met een doelpunt.quote:Op zondag 6 november 2011 16:22 schreef OmniRocket het volgende:
Jammer trouwens dat Utrecht geen doelpunt maakte toen Mulenga geblesseerd op de grond lag... Eerst met z'n 3-en oneindig gaan rondtikken achterin, vervolgens de bal simpel inleveren... Echt zonde was dat!
Ze waren vandaag zelfs 10x beter dan de restquote:Op zondag 6 november 2011 16:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ook niet.. waarom ga je nou zingen wij zijn de beste als je 5e staat..
Fijn als je hem niet buitenspeelt. Ben ik ook geen voorstander van door alle spelers die zich tegenwoordig zo aanstellen. Maar ga niet achterin doelloos rondtikken (terwijl je achterstaat zelfs)quote:Op zondag 6 november 2011 16:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kansloos was dat inderdaad.. had wel afgestraft mogen worden met een doelpunt.
Dat moet wel vertrouwen geven naar je spelersgroep.quote:Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze waren vandaag zelfs 10x beter dan de rest
En 6 doelpunten tegenquote:Op zondag 6 november 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet wel vertrouwen geven naar je spelersgroep.
10 keer beter zijn en nog verliezen.
9 momenteel op PSVquote:Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef Saekerhett het volgende:
Humberto Tan:
"AZ wint, blijft dus sowieso koploper..."
Ze staan 6 punten los
Nee, maar wel met het aantal punten dat ze los staanquote:Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar het had niks met PSV te maken.
Krijg steeds meer het gevoel dat Frank de Boer een beetje de weg kwijt isquote:Op zondag 6 november 2011 16:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En 6 doelpunten tegendat is al slecht voor een 'normale' club in de eredivisie maar voor een topclub.. hahaha kansloos.
Ze staan 6 punten los op Twente...quote:Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar wel met het aantal punten dat ze los staan
Ik zou maar opschieten, over 3 minuten beginnen ze al en jij bent hier nog aan het posten.quote:
Ongeveer vergelijkbaar met een autoongeluk... Gruwelijk, het is lelijk, je schaamt je kapot dat je kijken, maar toch kun je niet wegkijken.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze staan 6 punten los op Twente...
Ok, maar dan mijn vraag: waarom noem je PSV? Wat heeft dat te maken met het feit dat AZ hoe dan ook koploper blijft na dit weekend en Umberto Tan dit blijkbaar niet snapt?quote:Op zondag 6 november 2011 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..], vandaar dat ik PSV specifiek noemde
Geen reet, hij snapte je post niet en riep maar wat.quote:Op zondag 6 november 2011 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, maar dan mijn vraag: waarom noem je PSV? Wat heeft dat te maken met het feit dat AZ hoe dan ook koploper blijft na dit weekend en Umberto Tan dit blijkbaar niet snapt?
Hoop dat het 9 punten blijft...quote:Op zondag 6 november 2011 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, maar dan mijn vraag: waarom noem je PSV? Wat heeft dat te maken met het feit dat AZ hoe dan ook koploper blijft na dit weekend en Umberto Tan dit blijkbaar niet snapt?
Tsja....goede voetballer maar analyseren...quote:Op zondag 6 november 2011 16:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Perez over Heracles; Best voetballende club van de eredivisie
Nu was er van de geloofwaardigheid van Kenneth 'kankerneger' Perez al niet veel over.quote:Op zondag 6 november 2011 16:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Perez over Heracles; Best voetballende club van de eredivisie
Je hebt de overtredingen van Janse gisteren (niks) en Ooijer (geel) niet gezien?quote:
En ik weet nog steeds niet voor welke club jij bentquote:Op zondag 6 november 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
O
Die van jou ookmet je hij mooi is psv blabla elke wedstrijd en dat 50x op een de speeldag.
Jawel.quote:Op zondag 6 november 2011 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt de overtredingen van Janse gisteren (niks) en Ooijer (geel) niet gezien?
Het is paul in het kwadraat idd.quote:Op zondag 6 november 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
O
Die van jou ookmet je hij mooi is psv blabla elke wedstrijd en dat 50x op een de speeldag.
Nee ik laat me niet verblinden door club liefde zoals jij en de ajacieden.quote:Op zondag 6 november 2011 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet voor welke club jij bent
Je kust de konten van alle clubs behalve PSV.
Dan heb je naar mijn mening genoeg te klagen over de kaart (ok, scheids kan het fout zien) en straf (na bekijken beelden, dus volkomen kansloos) voor Strootman.quote:
Kon door?quote:Op zondag 6 november 2011 16:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Beter al had ie die kaart niet gepakt, Mertens kon zo door naar de keeper...
Altijd hequote:Op zondag 6 november 2011 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
PSV zal wel winnen met 1-0 ofzo85ste minuut
altijd hequote:Op zondag 6 november 2011 16:37 schreef RijstNatie het volgende:
zo te zien is heracles de baas in EHV
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 6 november 2011 16:37 schreef RijstNatie het volgende:
zo te zien is heracles de baas in EHV
Oh danquote:Op zondag 6 november 2011 16:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Eindhoven - Heracles van 7 jaar terug
Gewoon PSV - Heracles na een cursus analyseren van Frank de Boer.quote:
Goed voor de wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2011 16:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles gaat iig niet met 11 man achter de bal staan.
"Je moet ook niet alles willen zien"quote:Op zondag 6 november 2011 16:40 schreef OmniRocket het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-moeten-krijgen.html
Utrecht 6-4 had afgekeurd moeten worden.. hij zegt gewoon dat het geen pingel was (en dat was het ook niet)quote:Op zondag 6 november 2011 16:41 schreef xCore het volgende:
[..]
"Je moet ook niet alles willen zien"
Ajaxfluiter
Nooit weggeweestquote:Op zondag 6 november 2011 16:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu komen ze allemaal tevoorschijn, let op
Neuh, als ze tegen AZ of Ajax spelen dan juich ik ook voor ze.quote:Op zondag 6 november 2011 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat je voor Heracles juicht?
Volgens mij is Pasveer ook wel beter dan Vermeer.quote:Op zondag 6 november 2011 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
Zag je dat Vermeer? DAT is een fatsoenlijke uittrap van Pasveer net.
Mag dat wel, als Twente supporter?quote:Op zondag 6 november 2011 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neuh, als ze tegen AZ of Ajax spelen dan juich ik ook voor ze.
Je zin klopt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 6 november 2011 16:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij is Pasveer ook wel beter dan Vermeer.
Vermeer zat net te huilen bij KFCquote:Op zondag 6 november 2011 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
Met als toetje een watermeloen?quote:Op zondag 6 november 2011 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vermeer zat net te huilen bij KFC
Ging hij niet mee met Jeroen, naar de pizzaboer?quote:Op zondag 6 november 2011 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Overklast?quote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef RvLaak het volgende:
Leuke voetbaldag tot nu toe... Eerst Ajax afgemaakt zien worden en nu PSV die thuis overklast wordt door de tweede club uit Twente
Pardon ?quote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef RvLaak het volgende:
Leuke voetbaldag tot nu toe... Eerst Ajax afgemaakt zien worden en nu PSV die thuis overklast wordt door de tweede club uit Twente
Sowieso van alle competities die ik volg heeft de eredivisie verreweg de meeste amusementswaardequote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef RvLaak het volgende:
En gisteren Feyenoordquote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar zal altijd de tweede club in Twente blijven
Vitesse trekt over een paar jaar het niveau wel even flink omhoog.quote:Op zondag 6 november 2011 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso van alle competities die ik volg heeft de eredivisie verreweg de meeste amusementswaarde
Jammer alleen dat dat een direct gevolg is van het jaarlijkse dalende algemeen niveau
schijnt dat de tweede divisie van Tonga ook veel vermaak heeftquote:Op zondag 6 november 2011 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso van alle competities die ik volg heeft de eredivisie verreweg de meeste amusementswaarde
Jammer alleen dat dat een direct gevolg is van het jaarlijkse dalende algemeen niveau
In de eredivisie kan je niet spreken van een constante vorm bij 1 club, op dit moment hooguit AZ en Twente. De rest gaat als een achtbaan op en neer. Zo speel je de ene keer de pannen van het dak tegen Ajax zo ga je er daarna vanaf tegen Groningen en NEC.quote:Op zondag 6 november 2011 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben niet het beste team van de eredivisie he...quote:Op zondag 6 november 2011 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat speelt Heracles dat slecht uit steeds... Dus valt zo meteen de 1-1 wel.
Hoezo slecht? Bijna de halve wedstrijd tot nu toe speelt af in de 16 van PSVquote:Op zondag 6 november 2011 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
Oee oeee gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 6 november 2011 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
Het slecht UITSPELEN, dus kansen creeren en goals makenquote:Op zondag 6 november 2011 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo slecht? Bijna de halve wedstrijd tot nu toe speelt af in de 16 van PSV
Iddquote:Op zondag 6 november 2011 16:56 schreef starla het volgende:
[..]
Het slecht UITSPELEN, dus kansen creeren en goals maken
A, ik dacht dat hij bedoelde dat Heracles uit altijd slecht speelt...quote:Op zondag 6 november 2011 16:56 schreef starla het volgende:
[..]
Het slecht UITSPELEN, dus kansen creeren en goals maken
quote:Op zondag 6 november 2011 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, ik dacht dat hij bedoelde dat Heracles uit altijd slecht speelt...
Precies. Die nivellering is al tijden aan de gang. De kampipenschappen van AZ en Twente bewijzen dat ook wel. De top 3 bestaat niet meer en de sprong naar de top wordt ook steeds kleiner.quote:Op zondag 6 november 2011 16:53 schreef numero_uno het volgende:
[..]
In de eredivisie kan je niet spreken van een constante vorm bij 1 club, op dit moment hooguit AZ en Twente. De rest gaat als een achtbaan op en neer. Zo speel je de ene keer de pannen van het dak tegen Ajax zo ga je er daarna vanaf tegen Groningen en NEC.
Verschil is dat AZ waarschijnlijk wel op een stabiel niveau blijft presteren dit seizoen in tegenstelling tot PSV dat seizoen.quote:Op zondag 6 november 2011 16:56 schreef Kremers het volgende:
11 punten achter... Aan de andere kant, Ajax heeft wel eens 11 punten achtergestaan in de winterstop op PSV en aan het einde nog maar 1. Kan dus nog goed komen
Hopen dat PSV vandaag verliest i.i.g.
Dat krijg je als al het talent het land uit gekocht wordtquote:Op zondag 6 november 2011 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Die nivellering is al tijden aan de gang. De kampipenschappen van AZ en Twente bewijzen dat ook wel. De top 3 bestaat niet meer en de sprong naar de top wordt ook steeds kleiner.
Voor de competitie an sich wel beter, voor de sterkte (helemaal in Europa) alleen wat minder.
Je moet eens zinnen leren begrijpen manquote:Op zondag 6 november 2011 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, ik dacht dat hij bedoelde dat Heracles uit altijd slecht speelt...
Als ze maar winnen van onze concurrenten, en verliezen van ons vind ik alles prima.quote:
quote:
Niets. Onterecht afgekeurd. Als het al duwen was, was het van heracles spelers jegens Wijnaldum.quote:
Nederlands was mijn goeiste vakquote:Op zondag 6 november 2011 16:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet eens zinnen leren begrijpen man
Onder Twente uiteraardquote:Op zondag 6 november 2011 16:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als ze maar winnen van onze concurrenten, en verliezen van ons vind ik alles prima.
wat mij betreft worden ze 2e.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Yeah right en ze zitten allemaal in een complotquote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker onterecht afgekeurd weerLekker bezig KNVB
Kom op manquote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker onterecht afgekeurd weerLekker bezig KNVB
Dan nog, hij moet overzicht hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen voor Rienstra in de basis he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |