Niet helemaal, ik vind Vermeer niet schuldiger dan de rest.quote:Op zondag 6 november 2011 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hier, ben je het nog een keer met me eens:
De Ajax-verdediging met Vermeer als toppunt was lachwekkend triest slecht vandaag.
Dus als je fapt ben je ook een egoïst?quote:Op zondag 6 november 2011 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
egoïst
ego` ïst de -woord (mannelijk) egoïsten zelfzuchtig persoon, iemand die alléén zijn eigen belang zoekt, de bevrediging van eigen begeerten nastreeft
Whut?quote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus als je fapt ben je ook een egoïst?
Zo sonde dat die fukkers kampioen zijn geworden in dat schijt seizoenquote:
Meteen weer scheldenquote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
idd, terechte kaart voor die kutwernbloom
Waarom niet? Hij is toch de enige zwarte?quote:Op zondag 6 november 2011 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik vind Vermeer niet schuldiger dan de rest.
Nee Stevenzenl zei: kutwernbloomquote:
Ach, die Kutwernbloom maakte nog een schwalbe ookquote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef Neraice het volgende:
Toch zou Coutinho dit ook niet onbestraft mogen kunnen doen.
Anita is zo zwart dat je hem niet gezien hebt?quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is toch de enige zwarte?
Van der Wiel is er nog steeds niet uit wat hij nou is. Dus bij gebrek aan beter...
Enoh schijnt ook negert te zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anita is zo zwart dat je hem niet gezien hebt?
Dudequote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Van der Wiel is er nog steeds niet uit wat hij nou is. Dus bij gebrek aan beter...
enoh zie je ook niet in het donker hoor.. tenzij hij lacht.quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb hem over het hoofd gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anita is zo zwart dat je hem niet gezien hebt?
zeker, maar onsportief van beiden,quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ach, die Kutwernbloom maakte nog een schwalbe ook
Ja maar die verdedigt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 15:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Enoh schijnt ook negert te zijn.
Voordat je me weer gaat naaien bij een admin. Het was een garpje he.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
idd, terechte kaart voor die kutwernbloom
?quote:
Oh ok.quote:Op zondag 6 november 2011 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordat je me weer gaat naaien bij een admin. Het was een garpje he.
Nu nog uitlopen naar 5 of 6-0quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu nog uitlopen naar 5 of 6-0
True, maar doelsaldo is prettigquote:Op zondag 6 november 2011 16:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Neh is zielig voor de Graafschap. Das de enige club die niet vernederd hoeft te worden door Twente.
Ze gebruiken een Twente G als in 'gang'quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Gauwriejee
Het is toch echt Goerijee met een engelse G als in 'gang'.
Ok man.quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Gauwriejee
Het is toch echt Goerijee met een engelse G als in 'gang'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |