Arg, bij mij ligt ie nog steeds op het distributiecentrum! Hup chauffeurje, rijden!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:05 schreef creno het volgende:
Volgens postNL is de chauffeur onderweg, krijg ik hem dan toch vandaag ?
Gamemania?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Jesse_ het volgende:
Hopelijk komt het smsje dat ik hem op kan halen vandaag nog
Nedgame, Gamemania vind ik maar stomquote:Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Gamemania?
Mij zeiden ze dat het waarschijnlijk vrijdag werd.
en hij is gewoon op voorraad... maar dan wel bijna 3 euro duurder. Heb al een boze mail gestuurdquote:Op donderdag 17 november 2011 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Had 'm bij de Wehkamp besteld en betaald op 7 november, kijk ik net bij bestelstatus, zie ik 'Uitverkocht' staan
Zal alkmaar es bellenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:25 schreef MilanILF het volgende:
Mm rotterdam 65, go go, staan er veel
hhw?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:34 schreef Qwea het volgende:
En ja, dat is echt die met die gouden wiimote
quote:
Ja, toen deed ik ook mee. Die donderdag voor de officiële release twee keer naar de stad gefietstquote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat de wii uitkwam... pleuris
Ik game zelf niet, maar MikeyMo wil hem blijkbaar vet graagquote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, toen deed ik ook mee. Die donderdag voor de officiële release twee keer naar de stad gefietstEerste keer zelfs een half uur voordat de winkels open gingen. Gek dorp waar ik woon ook
Tegenwoordig doe ik daar niet meer aan.
Wat een gedoe. Ik zou de game serieus ergens anders gaan kopen. Ik heb in het verleden iets dergelijks gehad met, volgens mij, een Xbox-controller. Geen games meer bij Wehkamp voor mij dus. Ze verneuken het altijd op de een of andere manier.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef Kensuke het volgende:
Andere Wehkampers, ik heb ze even gebeld. De mevrouw aan de tel. heeft de nieuwe versie voor 63 euro voor me besteld. Die is gewoon leverbaar blijkbaar. Als ik hem morgen krijg moet ik ze een mailtje sturen en dan hoef ik volgens haar die 4.50 verschil niet te betalen.
Jij hebt 'm ook al betaald dus?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en hij is gewoon op voorraad... maar dan wel bijna 3 euro duurder. Heb al een boze mail gestuurd
Bij de MM in Rotterdam ook, los spel uiteraard.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:04 schreef RaymanNL het volgende:
Sowieso bestel ik nooit bij webshops. Je hebt de game vaak een dag later dan hij in de winkel ligt. En het is niet altijd goedkoper. Winkels>>>>>Webshops. Had ik al gezegd dat Zelda 39,99 bij de Dixons is
Tja, dat wou ik mss ook wel, maar ik had het geld en alles al overgemaakt. Dus ik zou alsnog moeten regelen dat ze dat terugboeken. Het is wel de laatste keer dat ik games bij ze bestel.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik zou de game serieus ergens anders gaan kopen. Ik heb in het verleden iets dergelijks gehad met, volgens mij, een Xbox-controller. Geen games meer bij Wehkamp voor mij dus. Ze verneuken het altijd op de een of andere manier.
Maar je hebt nu dus een nieuwe bestelling geplaatst en weer betaald?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:11 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Tja, dat wou ik mss ook wel, maar ik had het geld en alles al overgemaakt. Dus ik zou alsnog moeten regelen dat ze dat terugboeken. Het is wel de laatste keer dat ik games bij ze bestel.
Dat, dat ze erin stikken.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik zou de game serieus ergens anders gaan kopen. Ik heb in het verleden iets dergelijks gehad met, volgens mij, een Xbox-controller. Geen games meer bij Wehkamp voor mij dus. Ze verneuken het altijd op de een of andere manier.
Nee, acceptgiroquote:Op donderdag 17 november 2011 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt 'm ook al betaald dus?
Ja, maar niet de limited editonquote:Op donderdag 17 november 2011 13:04 schreef RaymanNL het volgende:
Sowieso bestel ik nooit bij webshops. Je hebt de game vaak een dag later dan hij in de winkel ligt. En het is niet altijd goedkoper. Winkels>>>>>Webshops. Had ik al gezegd dat Zelda 39,99 bij de -SPAM- is
Geen paniek hoor, ik heb nog niet eens een Wiiquote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef nomar83 het volgende:
Wat een paniek hier. De chauffeur is ondertussen onderweg met m'n pakje.
Kan nietquote:Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, allemaal snel naar Heerhugowaard!
Ik ben MikeyMo, ik kom Zelda ophalen voor 55 euro.
ik wil alleen even zeggen dat ik na al die jaren op fok eindelijk dit woord eens een keer juist gespeld zie.quote:
quote:
Paniekzaaierquote:Op donderdag 17 november 2011 18:03 schreef GGMM het volgende:
Blijkt dat briefje van de TNT om een ander poststuk te zijn, wordt m'n game alsnog bezorgd. Wat fijn.
Wehkamp is dan ook drama!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Lekker dan, kom er net een uur geleden achter dat Wehkamp mijn pre-order geannuleerd heeft.
Hoe kom ik daarachter? Door mijn bankrekening te controleren, zie ineens het bedrag terug gestort staan. Verder geen bericht, helemaal niks. Ik ben niet agressief, maar hier krijg ik spontaan moordneigingen van...
het ergste is nog, dezelfde versie is gewoon op voorraad maar dan 3 euro duurder. WTF?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Wehkamp is dan ook drama!
Overigens nog niks gehoord van Coolblue... terwijl ze hem wel al hebben volgens de webshop... hmzzz
ja, lees ff naar bovenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
het ergste is nog, dezelfde versie is gewoon op voorraad maar dan 3 euro duurder. WTF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Controls werken iig fantastisch.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Ik hoop serieus dat ze erin stikkenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Donderkonijn het volgende:
daar heb ikde info ook vandaan, dan maakt me alleen maar nog razender, screenshots gemaakt, nog maar een boze email erachteraan die om verklaring vraagt, en zometeen de website van radar maar eens opzoeken. Kijk wel nooit nl 1,2 of 3, maar dit riekt naar oplichting......
Saturn, maar was foute prijs, hij is 65. Ik heb hem wel gehad voor 55quote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef CoExist het volgende:
Bart Smit verkoopt 'm hier wel! De Media-Markt waar ik 'm besteld heb heeft nog niets op voorraad.
Die prijs van E55,- incl. Wii-mote en soundtrack is dat bij Media-Markt Heerhugowaard!?
Ik heb precies hetzelfde. Naar aanleiding van jouw post keek ik op m'n rekening en zag dat het geld inderdaad is teruggestort. Allemaal leuk en aardig, maar ik wil en zal dat spel krijgen voor de prijs die ik betaald heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Donderkonijn het volgende:
daar heb ikde info ook vandaan, dan maakt me alleen maar nog razender, screenshots gemaakt, nog maar een boze email erachteraan die om verklaring vraagt, en zometeen de website van radar maar eens opzoeken. Kijk wel nooit nl 1,2 of 3, maar dit riekt naar oplichting......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
Ik ging de wiimote van Mo scoren, 2 min was ik er flauw vanquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ben nu ongeveer 2 uur aan het spelen maar ik word gek van al die cut-scenes. De hele continuiteit gaat uit het spelen. Gewoon waardeloos! Lappen met tekst die je niet snel kunt doorklikken. Echt tijdrovend.
Eerste Zelda spel? Of is het meer dan bij vorige delen?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ben nu ongeveer 2 uur aan het spelen maar ik word gek van al die cut-scenes. De hele continuiteit gaat uit het spel. Gewoon waardeloos! Lappen met tekst die je niet snel kunt doorklikken. Echt tijdrovend. En waarom kan ik niet elk moment saven.
Er moet natuurlijk een verhaal opgebouwd worden. Later komt pas het grote zelf verkennen van de wereld.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ben nu ongeveer 2 uur aan het spelen maar ik word gek van al die cut-scenes. De hele continuiteit gaat uit het spel. Gewoon waardeloos! Lappen met tekst die je niet snel kunt doorklikken. Echt tijdrovend. En waarom kan ik niet elk moment saven.
Er staan anders belachelijk veel van die vogelpalen waar je kan saven overal.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
En waarom kan ik niet elk moment saven.
Dat is toch geweldig?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:29 schreef Deceit het volgende:
gisterenavond om 19.15 ffkes rond gebeld. bart smit denbosch had er geen meer, die verwees me door naar e-plaza. Die had er eentje nog op voorraad(Limited edition dus) voor 70 euro.
Heb gespeeld en eigenlijk alleen maar de intro gespeeld. Het spel gaat nu beginnenIk merk alweer dat ik mega langzaam ben met het spel.. Elk hoekje die ik afstruin.. iedereen die ik aanspreek :s
Dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig?Nieuwe Zelda game, geen idee wat je kan verwachten, wat je moet doen, waar side-quests zitten, waar verborgen items zitten....genieten
![]()
neh daarna gaat t pas beginnenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:30 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij het gedeelte waar het spel echt gaat beginnen. Dat je het zweefgastje achterna moet lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Moeten we trouwens spoilers gebruiken ?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh daarna gaat t pas beginnen
Uiteraard, game komt officieel vandaag pas uit. Voorlopig wel zo veilig om het te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Moeten we trouwens spoilers gebruiken ?
Helpt overigens geen reet als je iemand quote![]()
Dus jij hebt nu waarschijnlijk de laatste hier in DB voor m'n neus weggekaapt? lulquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:29 schreef Deceit het volgende:
gisterenavond om 19.15 ffkes rond gebeld. bart smit denbosch had er geen meer, die verwees me door naar e-plaza. Die had er eentje nog op voorraad(Limited edition dus) voor 70 euro.
Heb gespeeld en eigenlijk alleen maar de intro gespeeld. Het spel gaat nu beginnenIk merk alweer dat ik mega langzaam ben met het spel.. Elk hoekje die ik afstruin.. iedereen die ik aanspreek :s
haha ja! ik had gelukquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu waarschijnlijk de laatste hier in DB voor m'n neus weggekaapt? lul.
Jammergenoeg het hele weekend bij familie op bezoek, dus toch geen tijd om te spelen.
Waar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
nice, ik zit alweer gruwlijk vast..
op je telefoon kan je ook [spoiler ] [/spoiler] in tikkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef houdjemond het volgende:
kan geen spoilertag doen op mn telefoon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
(kotaku)quote:The new Zelda was fun, I thought, but it was also something else. It was formula. It was the fourth formulaic Zelda I had played in five years, the fourth to establish that it's no longer a fluke or a brief trend but instead a realfity that Nintendo's Zelda series is no longer a head-turner of repeated radical change.
Zeldas have become James Bond movies, I decided, mid-way through Skyward Sword. They have their own version of the gadgets, the girls and the exotic locales. The Zelda formula, followed with near-perfect faithfulness in the last 10 years, requires a new way of getting around the game's vast terrain (horse? boat? train? giant bird?); a new batch of dungeons spread through the land, one of which should reward the player with bombs, another with the bow and arrow; a new playable musical instrument in each game (ocarina? conductor's baton? pan flute? harp?); and so on.
As I played the new Skyward Sword, my sense that I might be playing the best video game of the year was at war with my feeling about what it seems this Zelda series had become.
Then I played the game for 27 more hours.
The Legend of Zelda: Skyward Sword doesn't have a formula problem. It has a formula solution. Nintendo's new epic is a magnificent construction of great design built within an expected framework that first works within expectations and then confounds them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |