Niet als ze hadden gewonnen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:32 schreef OmniRocket het volgende:
ajax afgelopen, gelijk dooie boel hier.
Ten Cate was ook altijd zo verschrikkelijk met dat gekreun van m. Die stnd ook altijd zo heerlijk gefrustreerd voor de camera als ze weer eens klop hadden gekregenquote:Op zondag 6 november 2011 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat merk ik ook altijd ja. Ajax-trainers die ik voordat ze daar tekenden nog wel sympathiek vond worden opeens enorme kwalletjes.![]()
De Boer begint nu ook al die trekjes te vertonen.
Njah. Ten Cate heb ik altijd al een misselijke vent gevonden.quote:Op zondag 6 november 2011 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ten Cate was ook altijd zo verschrikkelijk met dat gekreun van m. Die stnd ook altijd zo heerlijk gefrustreerd voor de camera als ze weer eens klop hadden gekregen
Zo was Jol ook altijd al hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Ten Cate heb ik altijd al een misselijke vent gevonden.
Maar bijvoorbeeld Jol kreeg dat ook heel erg na een tijdje. Het lag aan het speelschema, het veld, de scheids. Maar nooit aan zijn ploeg.
SPOILER BAN HEEL MIJN DAG VERPESTquote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Milan-Catania is dat al het geval
ok...quote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Bedankt hequote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je wel een punt. Maar ik had het idee dat het drie keer zo erg was toen hij bij Ajax zat, of het viel gewoon meer op dat kan ookquote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Ten Cate heb ik altijd al een misselijke vent gevonden.
Ben jij een mongool?quote:Op zondag 6 november 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Tussenstand van AZ mag wel genoemd worden maar die van AC Milan niet?
Geef de mods eens ongelijkquote:Op zondag 6 november 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Alle trolls zijn weg en de mods komen weer tevoorschijn.
Wat snap je niet aan het woord 'eredivisieverslagen'quote:Op zondag 6 november 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Zwakzinnige.quote:Op zondag 6 november 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
was maar een grapje hoorquote:Op zondag 6 november 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Napoli - Juventus afgelast.quote:Op zondag 6 november 2011 15:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor
Van mij mag je alle tussenstanden van duels hierin zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |