Iedere maand heb je toch maar zo'n 15% kans om zwanger te worden? Dus het is ook wel behoorlijk geluk hebben. Ga ervan uit dat het bij jou ook gewoon gaat lukken hoor!quote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef Labelloo het volgende:
Pfff... weet het ff niet meer. Nu al 8 rondes achter de rug. Daarvan houdt ik nu 6 rondes alles bij, temp en ovutesten. Dan zou het toch moeten lukken denk je?
15 % maar??? das ook niet veel..quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iedere maand heb je toch maar zo'n 15% kans om zwanger te worden? Dus het is ook wel behoorlijk geluk hebben. Ga ervan uit dat het bij jou ook gewoon gaat lukken hoor!
Dat van die 15% klopt inderdaad, vertelde mijn ha ook. Beterschap voor jou!quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iedere maand heb je toch maar zo'n 15% kans om zwanger te worden? Dus het is ook wel behoorlijk geluk hebben. Ga ervan uit dat het bij jou ook gewoon gaat lukken hoor!
AED: jammer, op naar de volgende ronde
Ik heb zelf een griepje te pakken. Sinds gisteren ziek thuis. Komt het klussen natuurlijk niet ten goede
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:58 schreef Fenne het volgende:
Wat een vervelende berichten hier allemaal,voor degenen die het even kunnen gebruiken.
Ikzelf had vorige week mijn NOD, maar wilde nog niet testen. Ik had deze maand namelijk getemperatuurd en bleek een late eisprong te hebben (net op dat moment dat manlief echt even geen zin had).
Maar gister dacht ik: toch maar een testje en jawel! Een plusje!
De enige dingen waarvoor dat geloof ik wel geldt is alcohol en roken, omdat die de vruchtbaarheid kunnen beïnvloeden. De rest maakt niet uit, omdat er de eerste weken nog geen bloedcontact isquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:29 schreef Kwisted het volgende:
Sethiwe, volgens mij hoeft dat niet. Maar ik moet zeggen dat ik na mijn eisprong totdat ik ongesteld ben ook al oplet wat ik eet. Gewoon voor het geval dat ik zwanger ben.
En ik vind het ook geen grote moeite.Maar volgens mij hoeft dat officieel dus eigenlijk niet.
Ah, fijn, goed nieuwsquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:58 schreef Fenne het volgende:
Wat een vervelende berichten hier allemaal,voor degenen die het even kunnen gebruiken.
Ikzelf had vorige week mijn NOD, maar wilde nog niet testen. Ik had deze maand namelijk getemperatuurd en bleek een late eisprong te hebben (net op dat moment dat manlief echt even geen zin had).
Maar gister dacht ik: toch maar een testje en jawel! Een plusje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |