Ja, ik snap totaal niet waarom ze dat heerlijk eten laten verpauperen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doodzonde man, echt waar!
Trouwens, is fa-sjong een bereidingswijze of een kruidenmix ofzo? Want onder fa-sjong verstond ik van die worstjes, maar ik zie dat op mijn nasi-pic dat vlees ook fa-sjong heet.
Ze hebben wel een heleboel meegenomen voor je hoop ik? Fruit en chips enzo.
Heb je een zusje dat we kunnen bezwangeren? Gewoon met z'n allen, dan heb je gelijk verschillende nationaliteiten te pakken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef aight1 het volgende:
Ik wil ook Indonesische of Surinaamse of iets dergelijkse familie.
Indien vrijgezel; zoek een leuk mokkameisje en maak haar de jouwequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef aight1 het volgende:
Ik wil ook Indonesische of Surinaamse of iets dergelijkse familie.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je een zusje dat we kunnen bezwangeren? Gewoon met z'n allen, dan heb je gelijk verschillende nationaliteiten te pakken.
Ik wilde die jongen alleen maar helpen hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Indien vrijgezel; zoek een leuk mokkameisje en maak haar de jouwe
in plaats van dit
[..]
Mokkaprinsesjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je een zusje dat we kunnen bezwangeren? Gewoon met z'n allen, dan heb je gelijk verschillende nationaliteiten te pakken.
Prima plan eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
in plaats van dit
[..]
Je mag in mijn familie komen hoorquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 14:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Users, more to come!:
Sinji:
[ afbeelding ]
Chocolatebear:
[ afbeelding ]
krioro:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron.Jeremy:
[ afbeelding ]
Phantomesse:
[ afbeelding ]
Juminelle:
[ afbeelding ]
JackieBrown:
[ afbeelding ]
EyecandiesSPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie opSPOILER: Mannen![]()
![]()
Helemaal niet, ik mis nogquote:.
Goed nummer. Dit moeten jullie wel kunnen waarderen denk ik
. Dit is muziek, vooral de laatste minuut
.
![]()
Moet je niet zo'n halfbakken Fernandes pic maken mayn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik mis nog.
[ Bericht 37% gewijzigd door Chocolatebear op 12-11-2011 16:23:03 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Hoodrich gek, wats met jou. Ik ga ook geen HD pics maken met m'n camera, ik gebruik lekker m'n BBquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet je niet zo'n halfbakken Fernandes pic maken mayn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan deze er anders in? Ohja kan niet meer, als er al een volgend deel komt, met dit tempo is dat januari 2012.
[ Bericht 10% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 12-11-2011 17:01:49 ]![]()
Okéquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Move ya body like a snake ma [ afbeelding ]Dat gaat vannacht wel weer gebeuren ja! Vannacht ga ik AAN want vannacht ga ik uit
![]()
![]()
Diepe shit, vannacht ga ik aan, want vannacht ga ik uit. Mooi man. Ik ga straks ook comazuipenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
OkéDat gaat vannacht wel weer gebeuren ja! Vannacht ga ik AAN want vannacht ga ik uit
.
![]()
![]()
Diep ehquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Diepe shit, vannacht ga ik aan, want vannacht ga ik uit. Mooi man. Ik ga straks ook comazuipen.
[ afbeelding ]![]()
Maarreeeee, het is een beetje, klein beetje, dood hier.![]()
Hoi. Ik ben een beetje dood van de week. En druk met eten.
dWc Up in that OP.
full stops and exclamation marks![]()
Grüß GotThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Druk met eten zijn is goed, dat ben ik ook dag in dag uit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef krioro het volgende:
Hoi. Ik ben een beetje dood van de week. En druk met eten.
dWc Up in that OP. [ afbeelding ]U riep?quote:![]()
Ja, regel jij even vervoer voor mij? Bedankt.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit klinkt bekendquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, regel jij even vervoer voor mij? Bedankt.![]()
Lotgenoot![]()
![]()
Ja ik las dat topic van je waarin je schreef wat je zoal eet op een dag.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Druk met eten zijn is goed, dat ben ik ook dag in dag uit.
Was toen te lui om te posten maar ik wilde zeggen: Niets veranderen, is juist goed zo.Fietsen jonge.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, regel jij even vervoer voor mij? Bedankt.full stops and exclamation marks![]()
Ketting kaduuk en geen nieuwe ketting binnen handbereik, jung.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Box, deze is beter dan m'n ongevraagde halfnaaktequote:.
Wil je geld lenen? Voor jou slechts 50% rentequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ketting kaduuk en geen nieuwe ketting binnen handbereik, jung..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: