Ik vind het ook echt asociaal, ook tegenover het publiek dat daar zit want wellicht dat er fans in de zaal zaten die gewoon het nummer wilde horen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gatver. Hoe hij dan doet tijdens het optreden. Dat is gewoon respectloos tov een artiest. En als je dan nog heulheulheul grappig bent... Maar het was gewoon vele vormen van genant en eigengeilerij...
Hahahah geniaalquote:Op zondag 6 november 2011 11:38 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand de "uitzending gemist" link geprobeerd?
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/800706/
Een rappende Mena, interressant concept.
Ja op Noorse radio vandaag! Op YouTube kan je een teaser vinden. Piano in 't nummer is echt top!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand de nieuwe single Fuck you (?oid?) al gehoord. Vandaag gereleased geloof ik.
Ik ben echt benieuwdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ja op Noorse radio vandaag! Op YouTube kan je een teaser vinden. Piano in 't nummer is echt top!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef zeebeschuit het volgende:
Binnenkort tourdates (waaronder NL)!
Welk kanaal?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ja op Noorse radio vandaag! Op YouTube kan je een teaser vinden. Piano in 't nummer is echt top!
Geen idee niet eens mee gekregen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:45 schreef RipCity het volgende:
Waarom is ze eigenlijk gescheiden vorig jaar? Is dat ooit bekend gemaakt?
Ja waren maar 2 jaar getrouwd. Nieuwe single die vrijdag uitkomt gaat denk ik ook over hem. Zie 'm op zijn instagram alleen maar met een andere vrouw dus heb zo'n gevoel gezien de titel van single dat die over hem en dat meisje gaat...quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee niet eens mee gekregen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Volgens mij was d'r verkering net uit paar dagen ervoor (Zie d'r Instagram). Dat kan je er iig beetje uit opmaken. En bij Maria heb Ik nooit het gevoel iets een 'act' is. Als iemand naturel is.quote:Op maandag 7 november 2016 22:28 schreef WheeleE het volgende:
Het is ff een flinke schop omhoog, maar totally worth it. Wat was het optreden afgelopen vrijdag mooi!!!![]()
Als fan ben je natuurlijk bevooroordeeld, maar het klinkt altijd zo puur en oprecht. Na afloop zei ze dat zij ons (het publiek) dit keer meer nodig had dan wij haar. Ik vraag me af of het onderdeel is van het imago/de act of dat het echt zo voelt voor haar. In dat laatste geval lijkt het me verschrikkelijk vermoeiend als je elke avond weer door zo'n emotionele rollercoaster moet met als die liedjes over je dieptepunten.
Zo komt ze op mij ook niet over, nee. Het lijkt me alleen zo vermoeiend voor haar, zo gevoelig zijn en dan al die liedjes met lading brengen. Aan de andere kant maakt het haar wel een geweldig artiest.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens mij was d'r verkering net uit paar dagen ervoor (Zie d'r Instagram). Dat kan je er iig beetje uit opmaken. En bij Maria heb Ik nooit het gevoel iets een 'act' is. Als iemand naturel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |