SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Met jouw logica die niet te volgen is.quote:
Hij heeft er nu wel contact met jou mee. Dus best wel tactische opmerking van hemquote:Op zondag 6 november 2011 03:27 schreef heloef het volgende:
Met jouw logica die niet te volgen is.
Je hebt contact met 1 iemand op FOK, dat is zielig.
Dus als alternatief kies je er voor contact te hebben met 0.
Echt geniaal uitgedokterd.
Shit, er in getrapt.quote:Op zondag 6 november 2011 03:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft er nu wel contact met jou mee. Dus best wel tactische opmerking van hem
He wat?quote:Op zondag 6 november 2011 03:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wie het eerst een chickie regelt! Laatste moet na de orgie opruimen!
Ik heb mezelf geregeld. Nu jullie nogquote:Op zondag 6 november 2011 03:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wie het eerst een chickie regelt! Laatste moet na de orgie opruimen!
Ben er nog hoor, maar heb niks meer te vertellen eigenlijk.quote:
iedereen doet mysterieus over hoe normaal contact gaat! wat dm je zoal?quote:Op zondag 6 november 2011 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ben er nog hoor, maar heb niks meer te vertellen eigenlijk.
Zit een beetje met facebook te kijken en te dm en met strawberry.
Wordt nu ook wel benieuwd naar jou facebook heloef
Gaat effe over foto's enzo, die ga ik niet in het topic zetten uiteraard.quote:Op zondag 6 november 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iedereen doet mysterieus over hoe normaal contact gaat! wat dm je zoal?
Je weet wel, die goeie ouwe tijd zoals wij ooit dmden, maar sinds vandaag nóóit meer.quote:Op zondag 6 november 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iedereen doet mysterieus over hoe normaal contact gaat! wat dm je zoal?
heb ik het altijd goed gedaan en nu verkloot?quote:Op zondag 6 november 2011 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wel, die goeie ouwe tijd zoals wij ooit dmden, maar sinds vandaag nóóit meer.
Burrrnquote:Op zondag 6 november 2011 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wel, die goeie ouwe tijd zoals wij ooit dmden, maar sinds vandaag nóóit meer.
quote:Op zondag 6 november 2011 03:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb ik het altijd goed gedaan en nu verkloot?
is het mijn schuld?
, ze lijkt me wel leuk, maar dat weet ik nog niet, en ik ben te lui om iets te bedenken om te zeggen tegen onbekende mensen.quote:zij:if you say soik zal me maar gewoon aanpassen
zij:en als je het niet ziet zitten kun je me altijd nog verwijderen he haha
zij:Feel like talking?
2011-11-02, 21:10
zij:Jammer dat je geen zin hebt om te praten
zij:Maar je moet het ook zelf maar weten
zij:Je zal er vast (voor jezelf) een goeie reden voor hebben
zij:Ik ben gewoon benieuwd wat dat voor reden is
zij:Maarja ik merk het wel als je toch eens wilt praten
zij:Zo niet succes nog met alles wat je onderneemt verder enzo
Het betekent dat het meisje het zat is dat je haar negeert. Wat doe je!quote:Op zondag 6 november 2011 03:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat betekent het als een meisje dit zegt op paiq:
[..]
, ze lijkt me wel leuk, maar dat weet ik nog niet, en ik ben te lui om iets te bedenken om te zeggen tegen onbekende mensen.
het is eng! snap dat dan.quote:Op zondag 6 november 2011 03:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het betekent dat het meisje het zat is dat je haar negeert. Wat doe je!
Maar als je het niet vaker doet, ga je het ook niet leren. Zie het als een leerproces.quote:Op zondag 6 november 2011 03:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is eng! snap dat dan.
en het is moeilijk.
het is niet alsof ik veel op dat paiq zit ofzo
dat is zielig voor haarquote:Op zondag 6 november 2011 03:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als je het niet vaker doet, ga je het ook niet leren. Zie het als een leerproces.
Het is zielig voor haar dat jij niks van je laat horen.quote:
Wat is er eng aan het typen van "hallo" of "hey"?quote:Op zondag 6 november 2011 03:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is eng! snap dat dan.
en het is moeilijk.
het is niet alsof ik veel op dat paiq zit ofzo
Aaah neeeee stop nouuuquote:Op zondag 6 november 2011 03:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is er eng aan het typen van "hallo" of "hey"?
Weet je wel hoe vaak ik mezelf moed heb moeten in praten voordat ik op invoeren drukte?quote:
zou tegen paiqmeisje terug gaan praten niet zielig zijn voor lokasenna?quote:Op zondag 6 november 2011 04:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Je vermijdingsdrang is de reden dat je in je huidige situatie zit mlig. Probeer dingen die je eng vindt en eigenlijk wil vermijden gewoon eens te doen. Je zult zien dat het meevalt en alsmaar makkelijker wordt. Vermijdingsdrang is eigenlijk de erste eigenschap die je kan hebben (spreek uit ervaring) en de enige manier om er vanaf te komen is door tegen je natuurlijke 'instinct' in te gaan wat dat betreft. Gewoon doen dus.
Wat heeft zij er mee te maken opeens?quote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is het niet zielig voor lokasenna?
Wat? Dat ze newbie morgen kapot gaat neuken?quote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is het niet zielig voor lokasenna?
Doorgaan jijquote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net vroeg je nog of ik nooit wilde stoppen.. Wat is het nou?
Waar haal jij het idee vandaan dat jij en loka samen een relatie zouden hebben?quote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou tegen paiqmeisje terug gaan praten niet zielig zijn voor lokasenna?
Ik wil niet veel zeggen maar ze heeft een vriend he?quote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou tegen paiqmeisje terug gaan praten niet zielig zijn voor lokasenna?
Voel je niks van natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 04:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar ze heeft een vriend he?
Nou Newbie is bi en ze staan volgens mij voor vrij veel dingen open dus...quote:Op zondag 6 november 2011 04:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Voel je niks van natuurlijk.
En 2) misschien wil ze een trio, stel het voor
Ik denk dat het mlig debakel daar iets te gevoelig voor ligt....quote:Op zondag 6 november 2011 04:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou Newbie is bi en ze staan volgens mij voor vrij veel dingen open dus...
Ik ben klaar wakker.quote:Op zondag 6 november 2011 04:09 schreef kree het volgende:
pffff zie dat het al weer 4 uur is geweest, tijd om toch maar eens te gaan slapen denk
Ja.quote:Op zondag 6 november 2011 04:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het mlig debakel daar iets te gevoelig voor ligt....
Inderdaad het word eens tijd.quote:Op zondag 6 november 2011 04:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga slapen dan heloef, ik ga ook weer een poging doen.
Nieuw koppeltjequote:Op zondag 6 november 2011 08:26 schreef kree het volgende:
Heb het topic niet meer gevolgd hoor gister, was te druk aan het chatten met Moonwalk.
Wat is er gebeurt allemaal?
haha koppeltje is het niet hoor nog.quote:Op zondag 6 november 2011 08:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nieuw koppeltje(jij en Moonwalk heb ik het over dan
)
Maar ik heb het ook niet gevolgd.
quote:Op zondag 6 november 2011 08:31 schreef kree het volgende:
[..]
haha koppeltje is het niet hoor nog.
Maar leuk chatten wel
Kansloos uitzendwerk totdat ik in januari weer ga studeren.quote:
Als je een goede man-vrouw verhouding zoekt: Cafe Plein, op het stadhuisplein. Verder meer studenten natuurlijk in de Oude Haven. Irish pub is inderdaad zwaar karig qua vrouwen, ik herken het probleem, zeker omdat de (live) muziek daar altijd heerlijk is!quote:Op zondag 6 november 2011 04:46 schreef Keyos het volgende:
Nou , terug van de Pub in Rdam, beetje mixed feelings. Grappig dat ik ineens allemaal aangesproken wordt door 40+'ers waar ik geen reet mee te maken wil hebben en mij probieren te versieren. Jammer genoeg was het weer sausage fest waardoor er sowieso meer 30+'ers waren dan studenten .
Een gozer in de buurt van mij van maximaal 22 jaar die een neukbeurt zal hebben met zijn buurvrouw ( toen die vrouw dus zei dat ze de buurvrouw was kon ik mij niet inhouden de opmerking "buurman, wat doet u nou" te maken), die vrouw zal bijna 40 geweest zijn.
Heb de indruk dat wanneer ik naar een wat meer studenten tent gaat het voor mij succesvol kan zijn, alleen is Rdam gewoon een kutstad wat dat betreft. De Irish pubs zijn mijn muzieksmaak, alleen is 80% man en 70% 30+.
Al vraag ik mij nog steeds af of ik een potentiele vriendin in de kroeg ga vinden, ik vind een biertje drinken af en toe best leuk, maar ik ben geen vaste kroegenganger, en ik vind brains bij een vrouw heel belangrijk, dat kun je op zo een avond niet testen.
rustig vooralquote:
negatief denkenquote:Op zondag 6 november 2011 10:29 schreef heloef het volgende:
Ik heb een interessante theorie.
Als je naar iets verlangt maar je weet dat er een redelijke kans is dat het ooit gaat gebeuren alleen je weer nog niet wanneer. Is het dan niet een stuk rustgevender als je denkt dat het er gewoon helemaal niet in zit.
Vroeg ik me gewoon af.
Dan denk ik bij deze maar dat ik nooit een vriendin krijg.quote:Op zondag 6 november 2011 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
negatief denkenEen theorie die ik aanhang, want dan valt het altijd mee. Positieve denkers raken zo snel teleurgesteld.
Ja en negatieve denkers raken depresiefquote:Op zondag 6 november 2011 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
negatief denkenEen theorie die ik aanhang, want dan valt het altijd mee. Positieve denkers raken zo snel teleurgesteld.
Juist, als je die rust uitstraalt, zal dat wel tot leuke dingen kunnen leidenquote:Op zondag 6 november 2011 10:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan denk ik bij deze maar dat ik nooit een vriendin krijg.
Je kunt best van een bepaald scenario iets negatiefs verwachten hoor. Positief denken (over iets specifieks) en positief in het leven staan zijn 2 verschillende gebiedenquote:Op zondag 6 november 2011 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en negatieve denkers raken depresief
Imo gaat het om de balans, ik kan hem nooit vinden dus denk als ik me goed voel altijd positief, wordt soms een teleurstelling en dan denk ik weer negatief (soms zelfs extreem negatief, als in: het leven is maar leeg, iedereen is dood beter af etc), en dan krijg ik weer een meevaller wordt weer positief denken, enzovoortquote:Op zondag 6 november 2011 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en negatieve denkers raken depresief
Herkenbaar, op slechte dagen danquote:Op zondag 6 november 2011 10:46 schreef heloef het volgende:
Ik ben een fucking jojo van vrolijk naar een dip.![]()
Ik ben net een wijf in de overgang met stemmingswisselingen.
Ach, ik heb soms zelfs een soort van opvliegersquote:Op zondag 6 november 2011 10:46 schreef heloef het volgende:
Ik ben een fucking jojo van vrolijk naar een dip.![]()
Ik ben net een wijf in de overgang met stemmingswisselingen.
Utrecht CS-Eindhoven?quote:Op zondag 6 november 2011 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit eindelijk in een trein met internet
Over nog maar heel even ben ik bij jou, Newbie
Ik ben nu alleen thuis (de rest is naar mijn oma) en mijn ouders net van: 'Ja, ze hoeft geen hele toer door et huis he! Niet in onze slaapkamer bedoelen we dan!'quote:
Natuurlijk gaat het om balansquote:Op zondag 6 november 2011 10:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Imo gaat het om de balans, ik kan hem nooit vinden dus denk als ik me goed voel altijd positief, wordt soms een teleurstelling en dan denk ik weer negatief (soms zelfs extreem negatief, als in: het leven is maar leeg, iedereen is dood beter af etc), en dan krijg ik weer een meevaller wordt weer positief denken, enzovoortal denk ik dat ik de laatste tijd veel meer balans gevonden heb.
Ja inderdaadquote:
Even een vraagje, hoor... Is jullie DM-functie soms stuk? En PM, en msn, en sms en belfunctie toevallig ook?quote:Op zondag 6 november 2011 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit eindelijk in een trein met internet
Over nog maar heel even ben ik bij jou, Newbie
Behalve dan "te gek"quote:Op zondag 6 november 2011 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het om balans
zoals de oma´s van nederland zeggen: te is nooit goed
Het is onzinquote:
Ik deel die mening wel (hint hint)quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is onzin
Mijn vriend is nu ook niet thuis, ik ga toch ook niet via dit topic of überhaupt via fok met hem communiceren over de boodschappen, het avond eten en hoe laat ie thuis is?
inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 11:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar ik moet zeggen dat het "Ahh vet lief, kijk die twee eens in de wolken zijn|" na de eerste 100 voor ons irrelevante meldingen al snel omging in "Get. A. Room.", dat zeker wel.
Sorry Danielquote:Op zondag 6 november 2011 11:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik deel die mening wel (hint hint)
Volgens mij is er hier niemand die denkt dat het hier "keiserieus" moet zijn, we zijn wss ook meer offtopic dan ontopic, meestalquote:Op zondag 6 november 2011 11:34 schreef shifto het volgende:
Ga nu niet doen alsof FOK! hier kei serieus is en bagger niet in dit soort topics thuishoortHet is FOK! mensen.
Ja ok, misschien gebeurd het wat vaker dan ik mee krijg en begint het te irriteren bij mensen, maar ik voelde gewoon zoveel haat ineesnquote:Op zondag 6 november 2011 11:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier niemand die denkt dat het hier "keiserieus" moet zijn, we zijn wss ook meer offtopic dan ontopic, meestal
Maar als het om 1, of 2, of zelfs 11 keren was gegaan had je wss niet zo veel erover gehoord, het is alleen dat het meerdere mensen gaat opvallen(/irriteren?).
Maar geen ruzie of zo, er is niemand boos. Maar het mag best gezegd worden, vind ik.
Verbitterde single meldt zich.quote:Op zondag 6 november 2011 11:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh nee hoor, ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die die twee hun prille geluk niet gunnen.
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij gunt iedereen ze het gewoon van harte.
Ja het is overduidelijk dat ze willen dat wij meegenietenquote:Op zondag 6 november 2011 11:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh nee hoor, ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die die twee hun prille geluk niet gunnen.
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij gunt iedereen ze het gewoon van harte.
Iedereen vond het ook heel schattig en zo toen ze elkaar hadden ontmoet en het zo leuk bleken te kunnen vinden.
Alleen een beetje indimmen met het plaatsen van berichtjes die zogenaamd aan elkaar zijn gericht (maar die dan om de een of andere reden in dit topic geplaatst moeten worden) zou wel prettig zijn, denk ik
Ja precies!! Vandaar ookquote:Op zondag 6 november 2011 11:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het is overduidelijk dat ze willen dat wij meegenieten
Dankuwel, dokterquote:Op zondag 6 november 2011 12:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik haal steeds een paar usernames door elkaar, ik weet dat er iemand zijn propedeuse had behaald, maar of het nou Wokkel, of Wokkel_Kardinaal of De_Kardinaal was weet ik niet meer.
Hij had geloof ik wel iets geels in zijn UI (of ik verwar hem met ook_gek).
iig, wie het ook was, als je dit leest: Van harte!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |