SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Met jouw logica die niet te volgen is.quote:
Hij heeft er nu wel contact met jou mee. Dus best wel tactische opmerking van hemquote:Op zondag 6 november 2011 03:27 schreef heloef het volgende:
Met jouw logica die niet te volgen is.
Je hebt contact met 1 iemand op FOK, dat is zielig.
Dus als alternatief kies je er voor contact te hebben met 0.
Echt geniaal uitgedokterd.
Shit, er in getrapt.quote:Op zondag 6 november 2011 03:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft er nu wel contact met jou mee. Dus best wel tactische opmerking van hem
He wat?quote:Op zondag 6 november 2011 03:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wie het eerst een chickie regelt! Laatste moet na de orgie opruimen!
Ik heb mezelf geregeld. Nu jullie nogquote:Op zondag 6 november 2011 03:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wie het eerst een chickie regelt! Laatste moet na de orgie opruimen!
Ben er nog hoor, maar heb niks meer te vertellen eigenlijk.quote:
iedereen doet mysterieus over hoe normaal contact gaat! wat dm je zoal?quote:Op zondag 6 november 2011 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ben er nog hoor, maar heb niks meer te vertellen eigenlijk.
Zit een beetje met facebook te kijken en te dm en met strawberry.
Wordt nu ook wel benieuwd naar jou facebook heloef
Gaat effe over foto's enzo, die ga ik niet in het topic zetten uiteraard.quote:Op zondag 6 november 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iedereen doet mysterieus over hoe normaal contact gaat! wat dm je zoal?
Je weet wel, die goeie ouwe tijd zoals wij ooit dmden, maar sinds vandaag nóóit meer.quote:Op zondag 6 november 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iedereen doet mysterieus over hoe normaal contact gaat! wat dm je zoal?
heb ik het altijd goed gedaan en nu verkloot?quote:Op zondag 6 november 2011 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wel, die goeie ouwe tijd zoals wij ooit dmden, maar sinds vandaag nóóit meer.
Burrrnquote:Op zondag 6 november 2011 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wel, die goeie ouwe tijd zoals wij ooit dmden, maar sinds vandaag nóóit meer.
quote:Op zondag 6 november 2011 03:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb ik het altijd goed gedaan en nu verkloot?
is het mijn schuld?
, ze lijkt me wel leuk, maar dat weet ik nog niet, en ik ben te lui om iets te bedenken om te zeggen tegen onbekende mensen.quote:zij:if you say soik zal me maar gewoon aanpassen
zij:en als je het niet ziet zitten kun je me altijd nog verwijderen he haha
zij:Feel like talking?
2011-11-02, 21:10
zij:Jammer dat je geen zin hebt om te praten
zij:Maar je moet het ook zelf maar weten
zij:Je zal er vast (voor jezelf) een goeie reden voor hebben
zij:Ik ben gewoon benieuwd wat dat voor reden is
zij:Maarja ik merk het wel als je toch eens wilt praten
zij:Zo niet succes nog met alles wat je onderneemt verder enzo
Het betekent dat het meisje het zat is dat je haar negeert. Wat doe je!quote:Op zondag 6 november 2011 03:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat betekent het als een meisje dit zegt op paiq:
[..]
, ze lijkt me wel leuk, maar dat weet ik nog niet, en ik ben te lui om iets te bedenken om te zeggen tegen onbekende mensen.
het is eng! snap dat dan.quote:Op zondag 6 november 2011 03:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het betekent dat het meisje het zat is dat je haar negeert. Wat doe je!
Maar als je het niet vaker doet, ga je het ook niet leren. Zie het als een leerproces.quote:Op zondag 6 november 2011 03:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is eng! snap dat dan.
en het is moeilijk.
het is niet alsof ik veel op dat paiq zit ofzo
dat is zielig voor haarquote:Op zondag 6 november 2011 03:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als je het niet vaker doet, ga je het ook niet leren. Zie het als een leerproces.
Het is zielig voor haar dat jij niks van je laat horen.quote:
Wat is er eng aan het typen van "hallo" of "hey"?quote:Op zondag 6 november 2011 03:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is eng! snap dat dan.
en het is moeilijk.
het is niet alsof ik veel op dat paiq zit ofzo
Aaah neeeee stop nouuuquote:Op zondag 6 november 2011 03:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is er eng aan het typen van "hallo" of "hey"?
Weet je wel hoe vaak ik mezelf moed heb moeten in praten voordat ik op invoeren drukte?quote:
zou tegen paiqmeisje terug gaan praten niet zielig zijn voor lokasenna?quote:Op zondag 6 november 2011 04:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Je vermijdingsdrang is de reden dat je in je huidige situatie zit mlig. Probeer dingen die je eng vindt en eigenlijk wil vermijden gewoon eens te doen. Je zult zien dat het meevalt en alsmaar makkelijker wordt. Vermijdingsdrang is eigenlijk de erste eigenschap die je kan hebben (spreek uit ervaring) en de enige manier om er vanaf te komen is door tegen je natuurlijke 'instinct' in te gaan wat dat betreft. Gewoon doen dus.
Wat heeft zij er mee te maken opeens?quote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is het niet zielig voor lokasenna?
Wat? Dat ze newbie morgen kapot gaat neuken?quote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is het niet zielig voor lokasenna?
Doorgaan jijquote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net vroeg je nog of ik nooit wilde stoppen.. Wat is het nou?
Waar haal jij het idee vandaan dat jij en loka samen een relatie zouden hebben?quote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou tegen paiqmeisje terug gaan praten niet zielig zijn voor lokasenna?
Ik wil niet veel zeggen maar ze heeft een vriend he?quote:Op zondag 6 november 2011 04:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou tegen paiqmeisje terug gaan praten niet zielig zijn voor lokasenna?
Voel je niks van natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 04:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar ze heeft een vriend he?
Nou Newbie is bi en ze staan volgens mij voor vrij veel dingen open dus...quote:Op zondag 6 november 2011 04:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Voel je niks van natuurlijk.
En 2) misschien wil ze een trio, stel het voor
Ik denk dat het mlig debakel daar iets te gevoelig voor ligt....quote:Op zondag 6 november 2011 04:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou Newbie is bi en ze staan volgens mij voor vrij veel dingen open dus...
Ik ben klaar wakker.quote:Op zondag 6 november 2011 04:09 schreef kree het volgende:
pffff zie dat het al weer 4 uur is geweest, tijd om toch maar eens te gaan slapen denk
Ja.quote:Op zondag 6 november 2011 04:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het mlig debakel daar iets te gevoelig voor ligt....
Inderdaad het word eens tijd.quote:Op zondag 6 november 2011 04:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga slapen dan heloef, ik ga ook weer een poging doen.
Nieuw koppeltjequote:Op zondag 6 november 2011 08:26 schreef kree het volgende:
Heb het topic niet meer gevolgd hoor gister, was te druk aan het chatten met Moonwalk.
Wat is er gebeurt allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |