abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104018082

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  zondag 6 november 2011 @ 00:40:06 #2
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104018111
Is een deal cactus1 ;)
Spreading the Word
  zondag 6 november 2011 @ 00:40:51 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104018136
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Goed verhaal heloef ^O^
Ja toch. :')
Ik rende daarna gillend naar de badkamer. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104018178
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja toch. :')
Ik rende daarna gillend naar de badkamer. :')
Ik was meteen al half verslaafd na mijn eerste keer masturberen :')
De helft van mijn vrije tijd ging eraan die week :')
  zondag 6 november 2011 @ 00:43:15 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104018212
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Herkenbaar. :')
Elke mogelijkheid benutte ik. :')
C'est la vie
  zondag 6 november 2011 @ 00:43:28 #6
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104018218
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

alleen die week? ik wed vanavond ook nog een goed half uur :')
Spreading the Word
pi_104018231
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds niet alle plekken op mijn lijstje afgewerkt na al die jaren :P
pi_104018234
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken het. Het zou me nu niet meer lukken :')
pi_104018257
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Een halfuur?
Dat lijkt me niet zo vreemd toch? Ik had toen ongeveer 7 uur per dag vrije tijd, for the record :')
pi_104018279
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:37 schreef Sephael het volgende:
Ik heb het verhaal net van me afgeschreven in een ander topic: De kunst van het loslaten van je ex #173

Lang verhaal, dus alleen als je tijd hebt :P
Gelezen. Liefdesverdriet is gewoon zo kut. Ik heb er wel eens een jaar over gedaan om over iemand heen te komen. Lengte van relatie zegt niks over hoe erg je het vindt als het over is. Het plotselinge en dat jouw gevoel nog zo sterk is, maakt het zo pijnlijk en zeker op zulke dagen als je elkaar ziet en niet eens met elkaar kan praten. Probeer met haar af te spreken, maar reken er op dat zij er wel echt klaar mee is. Sterkte :*
pi_104018317
quote:
15s.gif Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]
Probeer met haar af te spreken, maar reken er op dat zij er wel echt klaar mee is. Sterkte :*
Tuurlijk als je van zelfkastijding houdt denk ik dan.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_104018322
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:

Doe jij er zolang over of maak je er altijd een mega feest van? :D
pi_104018346
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef DigitalGirl het volgende:

Hoezo? Hij heeft nog vragen en wil zelf iets kwijt. Als hij het niet doet, zal hij zichzelf altijd stiekem blijven voeden met hoop dat zij het net zo moeilijk heeft en hem misschien ook wel mist en terug wil.
pi_104018361
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Doe jij er zolang over of maak je er altijd een mega feest van? :D
Na een paar keer gaat het wel steeds minder snel hoor.
pi_104018377
WokkelKardinaal heeft in het vorige topic 'n paar mooie opmerkingen gemaakt. Ik ken je niet maar je staat me nu al aan.
pi_104018384
quote:
15s.gif Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gelezen. Liefdesverdriet is gewoon zo kut. Ik heb er wel eens een jaar over gedaan om over iemand heen te komen. Lengte van relatie zegt niks over hoe erg je het vindt als het over is. Het plotselinge en dat jouw gevoel nog zo sterk is, maakt het zo pijnlijk en zeker op zulke dagen als je elkaar ziet en niet eens met elkaar kan praten. Probeer met haar af te spreken, maar reken er op dat zij er wel echt klaar mee is. Sterkte :*
Dank voor het lezen en je reactie :)

Ik ben gewoon zo in de war door mijn eigen gevoelens. Ik kan niet zeggen dat ik echt van haar hield, terwijl dat bij vorige relaties wel zo was. Daarom vind ik het zo raar dat ik het hier zo moeilijk mee heb.

Ik ben inderdaad bang dat zij er gewoon klaar mee is. Zoals ik in het andere topic ook zei, als dat zo is dan is daar niets aan te doen, maar dan weet ik in ieder geval echt hoe het zit. Dan kan ik het afsluiten en dan kan ik verder, al wordt het er niet direct makkelijker op.
pi_104018410
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 00:48 schreef mrk.n het volgende:
WokkelKardinaal heeft in het vorige topic 'n paar mooie opmerkingen gemaakt. Ik ken je niet maar je staat me nu al aan.
Mrk.n approval woohoo w/
pi_104018420
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Prima, als het eerst even moeilijk moet zijn om daarna beter te worden dan heb ik dat er echt wel voor over.

quote:
5s.gif Op zondag 6 november 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft nog vragen en wil zelf iets kwijt. Als hij het niet doet, zal hij zichzelf altijd stiekem blijven voeden met hoop dat zij het net zo moeilijk heeft en hem misschien ook wel mist en terug wil.
Dankje. :)
pi_104018423
Hoi iemand weet wat affirmative action betekend ??
pi_104018447
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
Hoi iemand weet wat affirmative action betekend ??
Een actie om een minderheid of gediscrimineerde groep als het ware voor te trekken. Soort van goedmakertje.

Toch? :P
  zondag 6 november 2011 @ 00:51:43 #21
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104018451
ja dat zouden julie ook wel willen hè, die goedkeuring van mrkn :*
Spreading the Word
pi_104018468
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef Sephael het volgende:

[..]

Een actie om een minderheid of gediscrimineerde groep als het ware voor te trekken. Soort van goedmakertje.

Toch? :P
Dat is het inderdaad :P
pi_104018472
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:49 schreef Sephael het volgende:

Dank voor het lezen en je reactie :)

Ik ben gewoon zo in de war door mijn eigen gevoelens. Ik kan niet zeggen dat ik echt van haar hield, terwijl dat bij vorige relaties wel zo was. Daarom vind ik het zo raar dat ik het hier zo moeilijk mee heb.

Ik ben inderdaad bang dat zij er gewoon klaar mee is. Zoals ik in het andere topic ook zei, als dat zo is dan is daar niets aan te doen, maar dan weet ik in ieder geval echt hoe het zit. Dan kan ik het afsluiten en dan kan ik verder, al wordt het er niet direct makkelijker op.
Verliefdheid is veel heftiger dan houden van. Opeens krijg je geen enodorfine shot meer, dus is dat ook nog eens afkicken. Het wordt beter dat beloof ik je, hoe uitzichtloos en lang het ook lijkt te duren. Tijd is het enige dat echt helpt en geen contact (mocht zij er echt klaar mee zijn).
  zondag 6 november 2011 @ 00:52:36 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104018483
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Eigenlijk totaal niet. :')
C'est la vie
pi_104018486
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Gebeurt niet vaak. Steek de opmerking maar in je zak. 8-)

quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Eigenlijk totaal niet. :')
Gaat ook niet gebeuren. Totdat jij eens actie onderneemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')