Bacardi razz cola is ook wel lekker trouwensquote:Op zondag 6 november 2011 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kloptVorige week zaterdag te veel van gedronken in Amsterdam. Was een toffe nacht hehe
[..]
Ik ken alleen de Citron en Vodka van absolut
Dat ken ik niet.quote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
malibu lipton ice tea (blikje) ook.
Bacardi apple ken ik niet. Binnenkort maar eens doen.quote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Bacardi razz cola is ook wel lekker trouwens
Of bacardi applemet 7up
Of neem eens Bacardi Watemelonquote:Op zondag 6 november 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bacardi apple ken ik niet. Binnenkort maar eens doen.
Ik sta soms wel eens in een random drankenwinkel en dan durf ik nooit iets anders te nemen dan ik gewend ben.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
wodka appelsap, ook een heerlijke combo.
En met wat mix je dat dan bijv.? 7 up? Fanta? Cola?quote:Op zondag 6 november 2011 01:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Of neem eens Bacardi Watemelon
Die is ook verdomd lekker!
Wodka cassis ook fijn.quote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
wodka appelsap, ook een heerlijke combo.
Gierigerd.quote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef SpermaDonor het volgende:
Dinsdag maar eerst ff bij de Hema mijn Bosvruchten Clatoufis ophalen
Met 7up of gewoon puur!quote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En met wat mix je dat dan bijv.? 7 up? Fanta? Cola?
[..]
Wodka cassis ook fijn.
Ik had er in eerste instantie 1200 besteld maar met 1 ben ik ook wel blijquote:
te ergquote:Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat een alcoholisten zijn we ook hè
Dinsdag... dinsdag. Dan kan ik niet. Volgende week Donderdag is een optie. Dat is dus een week later, moet dan in Delft zijn, kan op de terugweg wel even langskomen.quote:Op zondag 6 november 2011 01:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Met 7up of gewoon puur!
[..]
Ik had er in eerste instantie 1200 besteld maar met 1 ben ik ook wel blij
Kom langs zou ik zeggen, dan krijg je een stukje
Donderdags heb ik altijd late dienstquote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dinsdag... dinsdag. Dan kan ik niet. Volgende week Donderdag is een optie. Dat is dus een week later, moet dan in Delft zijn, kan op de terugweg wel even langskomen.
Slaap lekker schatjequote:
oehoe samen naar bedt giegolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |