Ja erg goed gegeten. Ik houd van uiteten gaanquote:
downs weet ik al?quote:Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja erg goed gegeten. Ik houd van uiteten gaanIk heb nog nooit zoveel buiten huis gegeten als dit jaar. Dat is een van mijn tops aan het jaar 2011/
Jepzquote:Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
SD![]()
Ben je nieuwsposter geworden?
Heb net in 3 uur tijd 14 bier op... voel me echt beroerd.quote:Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NIET KOTSEN, DOE DAT EENS IN JE WCPOT.
super stoer echt manquote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jepz
[..]
Heb net in 3 uur tijd 14 bier op... voel me echt beroerd.
Ja tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Welke zender?quote:Op zondag 6 november 2011 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
keiharde spanning tussen was. capitals en ny icelanders flapt de stream eruit
quote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja toch
Maar kan nog typen gelukkigjij wel ja, als ik stoer doe kan ik dat niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Gelukkigquote:Op zondag 6 november 2011 00:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij wel ja, als ik stoer doe kan ik dat niet meer.
Fijn fijn. Sowieso ben ik geen groot fan van bier. Maximaal 3 en dan heb ik genoeg van die smaak gehad.quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jepz
[..]
Heb net in 3 uur tijd 14 bier op... voel me echt beroerd.
Zat te kijken tussen liveview 365 - streampie. Maar die draaien nu buffalo - ottawa.quote:
Ik normaal ook, maar was hollandse avond, en kreeg van alle kanten bier aangeboden, normaal drink ik ook maar 3-4 bier en stap dan over op de baco, maar kreeg ik deze keer helaas de kans niet voorquote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn fijn. Sowieso ben ik geen groot fan van bier. Maximaal 3 en dan heb ik genoeg van die smaak gehad.
wodkaquote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn fijn. Sowieso ben ik geen groot fan van bier. Maximaal 3 en dan heb ik genoeg van die smaak gehad.
Wodka met bitter lemonquote:
Thanksquote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zat te kijken tussen liveview 365 - streampie. Maar die draaien nu buffalo - ottawa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |